Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: moet sex zondr relatie kunnen?
ja 101 59.06%
neen 47 27.49%
hangt er van af 43 25.15%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 171. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2007, 22:44
maaj
maaj is offline
alle reacties welkom want k zit momenteel nogal in de knoop met allerlei gevoelens
wat vinden jullie van sex zondr n relatie? moet kunnen of totaal verkeerde boel?
Oud 05-08-2007, 22:46
Verwijderd
Ah en door het maken van deze poll helpen wij jou met jouw problemen? Das makkelijk, niet zelf te hoeven nadenken.
Oud 05-08-2007, 22:48
Nonaj
Nonaj is offline
Er is al een topic hierover op Seksualiteit.
Oud 05-08-2007, 22:50
maaj
maaj is offline
k weet dat enorm oppervlakkig en zwart-wit overkomt, nochtans ben ik zo absoluut niet
en denk je nu echt dat ik hier zelf al niet over nagedacht heb?!
myn mening voor ik met die kerel naar bed ging is wel andrs dan tegenovr nu
Oud 05-08-2007, 23:10
Magican
Magican is offline
Wil jij sex met een jongen die jou als een object ziet?
Oud 05-08-2007, 23:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zou weleens een relatie zonder sex willen, maar absoluut geen sex zonder relatie.
Oud 05-08-2007, 23:43
Lorelei
Lorelei is offline
Sex zonder relatie kan best als je dat allebei wil en allebei weet waar je aan toe bent.
Oud 05-08-2007, 23:50
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik vind het prima kunnen . Waarom niet? Ik zou alleen wel duidelijke afspraken maken: vrijheid blijheid, en meer niet natuurlijk. Anders moet je een relatie aangaan samen, lijkt me.
Oud 06-08-2007, 03:04
trophus
trophus is offline
Ik vind dat het niet hebben van een relatie de hele betekenis en essentie uit de sex haalt
dus ik stem neen

Misschien als ik een redelijk aantal biertjes opheb ik switch naar "Hangt er van af" maar nee, sorry, niets voor mij

Misschien ook de reden dat ik nog maagd ben, geen sex in mijn vorige relatie. Maar het boeit mij niet zo
Oud 06-08-2007, 03:52
Verwijderd
Citaat:
maaj schreef op 05-08-2007 @ 23:50 :
k weet dat enorm oppervlakkig en zwart-wit overkomt, nochtans ben ik zo absoluut niet
Oud 06-08-2007, 06:55
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
grl schreef op 06-08-2007 @ 00:43 :
Sex zonder relatie kan best als je dat allebei wil en allebei weet waar je aan toe bent.
Dit ja

En dit topic hoort op Seksualiteit en daar is er al eentje, dus slotje
Oud 06-08-2007, 06:59
Verwijderd
ja moet kunnen. Heb ook n tijdje n scharrel gehad zonder dat 1 van ons er problemen mee had. Gewoon sex voor de sex, meer niet. Moet in mijn ogen kunnen. Moeten er echter geen gevoelens mee gaan spelen!
Oud 06-08-2007, 09:13
Muchacha
Muchacha is offline
Ja, maar hangt af van persoon tot persoon, de ene kan er beter mee om dan de andere, en ik vind de leeftijd ook wel een punt.
Oud 06-08-2007, 09:40
maaj
maaj is offline
ik vind dat sex zonder relatie niet per definitie sex zonder liefde of n relatie zonder liefde hoeft te zyn, toch?
als er nu gewoon bepaalde omstandigheden zyn waardoor n relatie moeilyk of niet mogelyk is is dat voor my iets heel anders
of moet je maar de confrontatie met die omstandigheden samen aangaan? byvoorbeeld, de ouders die moeilyk gaan doen, de afstand tss elkaar, de verschilende levens,...ik denk dat het alleen maar voor problemen zou zorgen
ik denk ook niet dat we mekaar graag genoeg zien voor n relatie (jaja ik weet het en wel graag genoeg om samen naar bed te gaan...)
Oud 06-08-2007, 10:11
Verwijderd
Hangt er vanaf. Als ik zestien was zou ik het iig niet doen. Dan sta je daarvoor nog helemaal niet sterk genoeg in je schoenen en dat je er een poll over opent wijst er denk ik ook wel op dat je zelf twijfelt. Seks zonder in een relatie te zitten moet je imho alleen doen als je zeker weet dat je het emotioneel aan kan.
Oud 06-08-2007, 11:14
Neith
Neith is offline
Tuurlijk. Waarom niet?
Oud 06-08-2007, 11:47
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
maaj schreef op 05-08-2007 @ 23:44 :
wat vinden jullie van sex zondr n relatie? moet kunnen of totaal verkeerde boel?
Hangt er vanaf natuurlijk. Als jullie beiden akkoord zijn dat het gewoon "vriendschap met voordelen" is (of een one-night stand) en als jullie beiden begrijpen dat er nooit meer van zal komen en als je het veilig doet, zie ik er geen problemen mee. Je zou wel een vriendschap kunnen verpesten of een slechte naam krijgen, pas daar dus mee op!
Oud 06-08-2007, 12:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
maaj schreef op 06-08-2007 @ 10:40 :
ik vind dat sex zonder relatie niet per definitie sex zonder liefde of n relatie zonder liefde hoeft te zyn, toch?
als er nu gewoon bepaalde omstandigheden zyn waardoor n relatie moeilyk of niet mogelyk is is dat voor my iets heel anders
of moet je maar de confrontatie met die omstandigheden samen aangaan? byvoorbeeld, de ouders die moeilyk gaan doen, de afstand tss elkaar, de verschilende levens,...ik denk dat het alleen maar voor problemen zou zorgen
ik denk ook niet dat we mekaar graag genoeg zien voor n relatie (jaja ik weet het en wel graag genoeg om samen naar bed te gaan...)
de ij schrijf je met i-j.
Oud 06-08-2007, 13:12
adon1s
adon1s is offline
Gewoon balle die handel, niet zo moeilijk! Waar ben je bang voor? Dat je gekwets word? Dat je meer wilt? Dat mensen je een slet vinden?
Oud 06-08-2007, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 06-08-2007 @ 12:47 :
of een slechte naam krijgen, pas daar dus mee op!
Een slechte naam vanwege een keertje seks-zonder-relatie krijg je alleen door nitwits die zich teveel met andermans levens bemoeien terwijl hun eigen leven niks voorstelt.
Oud 06-08-2007, 18:17
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
N00dles schreef op 06-08-2007 @ 14:40 :
Een slechte naam vanwege een keertje seks-zonder-relatie krijg je alleen door nitwits die zich teveel met andermans levens bemoeien terwijl hun eigen leven niks voorstelt.
Ik doelde op herhaaldelijke one-night stands.
Oud 06-08-2007, 20:15
Tiño
Tiño is offline
als je je er fijn bij voelt,waarom niet.
Oud 06-08-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 06-08-2007 @ 19:17 :
Ik doelde op herhaaldelijke one-night stands.
Ook dán gaat mijn uitspraak op Als je althans bedoelt met 'slechte naam' dat anderen dan over haar gaan reppen dat ze sletterig is.
Oud 06-08-2007, 22:30
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
een slechte naam krijgen, pas daar dus mee op!
Dan moet je ook maar niet in een boerendorp wonen en het hele voetbalelftal doen.

Als je je maar in redelijke (grote en diverse) kringen begeeft krijg je dat probleem echt niet hoor.
Oud 06-08-2007, 22:58
trophus
trophus is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 06-08-2007 @ 23:30 :
Dan moet je ook maar niet in een boerendorp wonen en het hele voetbalelftal doen.

Als je je maar in redelijke (grote en diverse) kringen begeeft krijg je dat probleem echt niet hoor.
Nee, daar krijg je verhoogde kans op SOA's ;x
Oud 06-08-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Hangt er vanaf natuurlijk. Als jullie beiden akkoord zijn dat het gewoon "vriendschap met voordelen" is (of een one-night stand) en als jullie beiden begrijpen dat er nooit meer van zal komen en als je het veilig doet, zie ik er geen problemen mee. Je zou wel een vriendschap kunnen verpesten of een slechte naam krijgen, pas daar dus mee op!
haha een slechte naam!!
en daarna zetten de ouderlingen je uit de communie!!!

flikker op zeg

bezoek eens een stad
Oud 07-08-2007, 15:53
Verwijderd
Feitelijk gezien kan het. Zoals gezegd, voorwaarde is dan wel dat beide partijen weten dat het puur en alleen voor de seks is en verder niet. Dus geen gezeik achteraf en dergelijke. Je zou elkaar bij wijze van spreken gewoon nog moeten kunnen begroeten als je elkaar daarna nog tegen zou komen.

Maar ik zou het persoonlijk niet kunnen. Voor mij komt er meer bij kijken dan alleen de bevrediging op dat moment. Ik wil daar ook liefde bij hebben, genegenheid, kriebels, the whole package zeg maar.

En voor deze situatie geldt denk ik: "Bij twijfel, niet doen." Als je het doet moet je er helemaal achter staan, geen gemengde gevoelens hebben, niet denken dat je meer kan bereiken met de seks dan alleen seks enz.
Oud 07-08-2007, 18:53
Verwijderd
Ik heb gestemd op "ja".

Mensen moeten zelf weten wat ze doen en waar ze zin in hebben.

Je moet jezelf er alleen wel goed bij voelen. Ik zou het zelf niet zo snel doen, tenzij ik het gevoel heb dat het iets zou kunnen worden. Dan ga ik er gewoon voor.
Oud 08-08-2007, 14:28
madelief21
madelief21 is offline
Ja, voor mij zou het echt niets zijn hoor. Of ik zou die persoon echt alleen als lustelijk materiaal moeten beschouwen. Maar voel ik me deels emotioneel verbonden omdat die persoon toekomstperspectief in mijn ogen bied dan zou ik het sowieso nooit doen.
Oud 13-08-2007, 19:41
senorita_01
senorita_01 is offline
Inderdaad, je moet je er zelf gewoon goed bij voelen en die ander ook. Dan is er niets aan de hand. Als jullie allebei gewoon weten dat het niets word dan is dat gewoon duidelijk. En seks zonder relatie hoeft inderdaad niet te betekenen dat je diegene niet heel erg leuk vind. Ik ga nu ongeveer een jaar met dezelfde persoon alleen hebben we geen relatie. We zien elkaar alleen savonds int weekend, we slapen bijelkaar en die dag erna hebben we het gewoon heel leuk en gezellig samen waarna we smiddags weer afscheid van elkaar nemen. Zo kan het dus ook gewoon, als je er allebei maar hetzelfde over denkt.
Oud 14-08-2007, 17:00
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Oud 15-08-2007, 17:31
Verwijderd
Sex zonder relatie vind ik niet kunnen.

Seks zonder relatie moet je lekker zelf weten, als je het allebei leuk vindt, prima.
Oud 15-08-2007, 17:37
trophus
trophus is offline
Sex zonder relatie, tsja hangt er vanaf wat voor relatie je bedoelt he

Sex met een zakenrelatie, daar zit ook een relatie bij
Hebben prostituees sex met een zakenrelatie?
Sex met een vriendschappelijke relatie?
Sex met een seksuele relatie?
Sex met een liefdesrelatie?
zo kunnen we wel even doorgaan
Oud 15-08-2007, 17:46
Verwijderd
Anders ga jij nog even door.
Oud 15-08-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 15-08-2007 @ 18:37 :
Sex zonder relatie, tsja hangt er vanaf wat voor relatie je bedoelt he

Sex met een zakenrelatie, daar zit ook een relatie bij
Hebben prostituees sex met een zakenrelatie?
Sex met een vriendschappelijke relatie?
Sex met een seksuele relatie?
Sex met een liefdesrelatie?
zo kunnen we wel even doorgaan
hihihihhi

er staat zonder.
Oud 15-08-2007, 22:15
trophus
trophus is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 15-08-2007 @ 23:11 :
hihihihhi

er staat zonder.
Ja maar lees t nog eens door Wat ik meer wil zeggen, hoe weinig seks bevat geen relatie in zekere zin?
Oud 15-08-2007, 22:21
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Neith schreef op 06-08-2007 @ 12:14 :
Tuurlijk. Waarom niet?
Amen
Oud 15-08-2007, 22:48
Poepkind
Poepkind is offline
het kan wel, maar niet in het gevak van:we kunnen geen relatie krijgen, eigluk wil ik wel dus gaan we neuken.
wel, we willen geen relatie, maar wel neuken
Oud 16-08-2007, 14:25
remy476
remy476 is offline
Als het een slet is mag het anders niet
Oud 16-08-2007, 15:30
Verwijderd
ach waarom niet he als je er allebei gelukkig van wordt
Oud 18-08-2007, 09:51
Verwijderd
Sja, waarom niet?
Oud 21-08-2007, 11:25
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Het is niet helemaal mijn ding, maar: ja, het moet kunnen en het kan.
Oud 21-08-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 07-08-2007 @ 16:53 :
Feitelijk gezien kan het. Zoals gezegd, voorwaarde is dan wel dat beide partijen weten dat het puur en alleen voor de seks is en verder niet. Dus geen gezeik achteraf en dergelijke. Je zou elkaar bij wijze van spreken gewoon nog moeten kunnen begroeten als je elkaar daarna nog tegen zou komen.
Oud 21-08-2007, 19:18
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ja, waarom niet?
Als je er beiden achter staat (!!) en zeker weet van jezelf (en van de ander) dat je er geen spijt van gaat krijgen achteraf en je voelt je er lekker bij, wat maakt het dan uit?
Het gaat toch om jullie 2en? Jullie zijn toch degenen die het doen? En als je vindt dat het lekker is en naja lees bovenstaande want ik kan in herhaling blijven vallen, dan zou ik zeggen: "Go for it!"
Oud 21-08-2007, 19:50
Cheryl
Cheryl is offline
Sex zonder relatie is imho helemaal ok. Als je jezelf of je omgeving er niet mee schaad kan alles.

En sex zonder relatie hoeft niet direct een grote ongevoelige batspartij zijn, helemaal niet. Je kan ook van iemand houden, zonder er een relatie mee te hebben. Zoals die mooie undersign van mephisto op een ander forum: "Ja wél seks! Nee geen gedoe!"
Oud 21-08-2007, 20:51
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Oud 21-08-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Cheryl schreef op 21-08-2007 @ 20:50 :
Zoals die mooie undersign van mephisto op een ander forum: "Ja wél seks! Nee geen gedoe!"
Inderdaad
Oud 21-08-2007, 22:04
Verwijderd
Ja.
Oud 21-08-2007, 22:19
Verwijderd
Ik heb ze alledrie aangeklikt, slotje ;x
Oud 26-08-2007, 13:13
nickypicky
nickypicky is offline
ik vind het altijd zo onzinnig dat mensen niet reageren op het topic, als iemand bijvoorbeeld echt met een probleem zit, en die dan gaan lopen uitlachen.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten