Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Bah, slecht nieuws.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Redhair: heel veel succes gewenst op school in ieder geval ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
begreep niet wat ik fout had gedaan en 3 dagen terug hadden we nog gezellig zitten cammen,geen spanningen verder. maar ze woont met wat mensen samen en eigenlijk wilt ze daar al tijden weg,maar dan staat ze op straat.. maarja ik vind eigenlijk dat ze weg moet,ze willen haaar kapot maken en ook vrienden tegen haar opzetten. was er echt kapot van,heb niks gegeten. ja gister overgegeven van de spanning en vandaag een liga maar verder niks. maar nu het opgelost is en mn maag uit de knoop is ga ik weer lekker eten. en tis maar goed dat ik die gast niet spreek, want ben woest op hem ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Bijna de hele dag binnengezeten om op de dvd's te wachten die ik besteld had. Ik had verwacht dat het niet door de brievenbus zou passen en er aangebeld zou worden, maar toen ik rond drie uur maar eens naar beneden ging om te kijken lagen ze dus wél in de brievenbus. Opzich fijn, maar jammer dat ik zo lang heb zitten wachten terwijl 't niet hoefde ![]() Verder is m'n stemming nog steeds ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Best wel boeiend en misschien iets voor m'n pws ![]() Zo. Op naar die bruiloft. Glimlachen, feliciteren, glimlachen, taart eten, glimlachen, praten, nog meer glimlachen en dan eindelijk slapen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: ik ben zo bang dat ze met de overplaatsing in een groep heel ver weg geplaatst wordt. ik wil t niet. ik wil gewoon dat ze weer thuis komt wonen. ze is en blijft mn zusje, al is ze altijd een pleegzusje geweest en nu zelfs nix officieels meer ![]() en de selectie blijft verf*ckte spannend, vindt t gewoon zo eng. zelfvertrouwen, waar ben je? |
![]() |
||
Citaat:
skimming heet het ofzo. maar ja, het is echt rot. Je kan nergens meer veilig pinnen. Ik krijg die 500 euro waarschijnlijk terug van de postbank. Maar ik kan nu een paar dagen (of een week) niet bij me geld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat voor foutmelding krijg je bij de printer? Misschien valt er op google iets te vinden/ de helpdesk van de printer raadplegen/ of op subforum S&M je vraag stellen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: Het gaat goed, negen maanden samen <3 Morgen lekker samen naar mijn ouders en ontspannen en pannenkoeken eten en ik heb er heel erg zin in ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die dingen waar de inkt gevallen in moeten die gaan niet naar het midden zodat ik ze er in kan doen, maar blijven maar naar rechts gaan en weer terug. ik ben bang dat door de blikseminslag niet mijn printer stuk is maar de computer. Maar dan is het nog vreemd dat mediamarkt gewoon een nieuwe geeft. maar goed. Vandaag maar weer eens bellen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |