Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2007, 10:17
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik voel me een beetje misselijk, moe, heb een blaar op mijn voet (eigenlijk is het geen blaar meer, want hij ligt open. Het doet iig zeer), ik heb pijn in mijn buik en ik denk dat dat mijn buikspieren zijn, ik ben heel moe, ik heb nauwelijks geslapen vannacht omdat het heel warm en benauwd is op mijn kamer, mijn hele lichaam voelt een beetje moe en zwak aan. Maar verder gaat het goed
Gisteren was echt heel leuk. Iedereen was heel aardig. Ik kon er natuurlijk niks van Ik vind dat ze eigenlijk weinig uitlegden. Ze riepen een paar woorden waar ik niks van begrijp (Indonesische termen) en ik ben niet zo goed in trappen en al die andere bewegingen als je ze niet rustig aan mij uitlegt (en zelfs dan ben ik er nog niet goed in), dus het meeste van de les was een groot vraagteken voor mij. Gelukkig was ik niet de enige nieuwe, er waren nog twee jongens en voor hen leek het ook een groot mysterie. Ondanks dat vond ik het echt leuk. In het begin was er een conditiedeel, maar normaal doen ze dat eigenlijk niet zoveel. Ik kon het nog aardig bijhouden. Behalve toen we over mensen heen moesten springen (bokspringen), want dat kan ik niet. Dus deed ik gewoon niet. We moesten ook over armen heen trappen, kan ik ook niet. Ik hield de boel wel een beetje op toen Maar iedereen was echt heel aardig, en ze gingen gewoon een stukje lager staan als ik kwam. En niemand die zegt dat je eens een beetje sneller moet ofzo. Iedereen was heel geduldig, en ze proberen je te helpen. Zo anders dan bij handbal. En dat is dan een teamsport. Niet dat ze daar niet aardig en behulpzaam waren hoor, maar die meiden kende ik natuurlijk al. Hier kende ik niemand.
Ik ga nog een keertje meedoen, en dan moet ik kijken of ik het met school ga redden. Ik zal het denk ik nooit echt goed kunnen, maar ik vond het gisteren wel heel leuk.

En ik ben heel snel geobsedeerd door dingen. Ik ben nu in mijn hoofd alleen maar bezig met gister. Ook vannacht, ook een reden waardoor ik echt niet kon slapen.

Mijn spierpijn valt eigenlijk heel erg mee, want ik had gedacht heel erge pijn in mijn benen te krijgen. Nu heb ik eigenlijk alleen last van mijn buikspieren. Volgens R. zou de spierpijn vrijdag komen. Dus niet te vroeg juichen
Oud 23-08-2007, 11:03
Verwijderd
er komen steeds meer dagdelen bij
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 11:57
Redhair
Redhair is offline
Vandaag begonnen met ritalin. Ik voel me vreemd. Ritalin is geen speed, het is er alleen een beetje verwant aan, maar ik merk wel gelijkenissen. Koude rillingen, koude handen en voeten, zweethandjes, tintelingen in mijn benen, misselijkheid. Stiekem wel fijn om dit te voelen, al waren het de negatieve effecten van speed. Stom genoeg hoop ik dat ik ook last krijg van verminderde eetlust. Terwijl ik best tevreden met mezelf ben de laatste tijd. Ik hoop dat inslaapproblemen wegblijven, maar als ze komen neem ik wel weer melatonine, mijn oude slaapstoornishormoontje.

De vakantie is bijna om. Nog anderhalve week. Ik heb zoveel goede voornemens, maar voor de hoeveelste keer? Ik weet niet hoe het is om elke dag op school te zitten. Sinds de brugklas ben ik niet elke dag aanwezig geweest. Ik kan spijbelen als de beste, manipuleren, dingen uitbuiten, ik ben er zo goed in. Mijn slaapstoornis heb ik zoveel uitgebuit. En uiteindelijk, op het vmbo, was het niet meer dan logisch. Ik zat twee niveau's lager, de school had ook door dat ik het allemaal makkelijk kon, ze stimuleerden mijn gespijbel bijna. Daarna ging ik mijn drugsgebruik uitbuiten. Ik kwam wel vaker op school, maar proefwerken skipte ik. En wat hadden ze het met me te doen. Ik zag er zo moe en wit uit. Goh. Diploma gehaald met twee vingers in mijn kont en twee in mijn neus. Fotografie en vormgeving, hoppakee, ook op die school was spijbelen te makkelijk voor woorden. Hoe vaak ben ik daar in een les geweest? Volgens mij heb ik 2 echte lessen gevolgd, en twee prestaties gemaakt. Daar maar weer mee gestopt toen papa dood ging, ik had nergens nog zin in. Toch wilde ik in januari echt weer wat doen, genoeg thuis gezeten, ik ben zo slim, niets doen is zonde. Inschrijven voor spw, maar al in de tweede week langer in bed blijven liggen, spijbelen. Nog onder invloed van de vorige avond, of brak van het lange weekend, ging ik niet naar school. Weer gestopt, afgekickt, nu drie maanden verder. Clean, geen slaapstoornis meer, alleen ADD, maar dus begonnen met ritalin. Weinig nog om uit te buiten, weinig mee te manipuleren, maar wel een doel voor ogen. Ik wil een studie volgen, ik wil wat worden. Maar ooh, waar is die motivatie? Ik wil het wel, maar doe het niet. Waar is de discipline? Ik zie zo op tegen de lange dagen, tegen alle mensen, ik ga me weer arrogant voelen, weer slimmer dan de rest, want dat ben ik in de meeste gevallen op het mbo ook. Ik hoop zo dat de ritalin me concentratie en motivatie kan geven, dat ik discipline krijg, want ik weet niet hoe ik het mezelf moet geven en ik wil het echt niet nog een keer verknallen.
Ik moet ook op school open en duidelijk zijn. Ik moet vertellen over mijn schoolverleden, dat ik structuur en discipline nodig heb, dat ze me in de gaten moeten houden, dat ik doodsbang ben dat ik weer verval in mijn oude spijbelgewoonte, wat fijn lijkt, maar zo slecht is voor mijn eigenwaarde. Ik moet duidelijk naar school zijn, dan kunnen zij duidelijk voor mij zijn, hoop ik.

Ik voel me steeds wat duffer worden in mijn hoofd. Wel lekker, want zo is er geen onrust in mijn hoofd. Zal wel komen door de ritalin en omdat ik hier wat van mijn zorgen wegtyp. Mijn poesje ligt lekker op mijn schoot, ze is nog zo lief en klein. Ik voel me wel oke geloof ik. Beetje vaag in mijn kop. Laat ik maar eens ontbijten.
Oud 23-08-2007, 12:53
Verwijderd
Oooooh mn hoofd Ráre hoofdpijn: niet echt spanningshoofdpijn maar daar komt het wel het dichtste bij, net alsof mn hersenen te groot zijn voor mn schedel ofzo, zo voelt het. En het wordt erger als ik buk en weer omhoog kom, en het komt spontaan op en gaat waarschijnlijk ook spontaan weer weg, maar ik kan me echt nergens op concentreren zo, grrrr.

Verder gaat het wel hoorrr, alleen thuis en doe veel te weinig nuttigs maar whatever want ik heb nog vakantie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:11
Redhair
Redhair is offline
Brrr het lijkt echt op pep. Nu komen die verdomde zweetaanvallen ook nog. En het vage in mijn hoofd, het wazige. Het lijkt vooral op de tweede dag wakker op pep. Zelfs mijn sigaretten smaken hetzelfde als hoe ze smaakten als ik pep had gehad. Vaag, dat weer voelen. Mis alleen de euforie, maar dat is maar goed ook, want met pep ging ik dan doorsnuiven om de euforie niet te verliezen.
Pff, vanavond ook weer werken. Eerst heb ik een aantal weken kantoorpanden schoongemaakt als vakantiekracht. Sinds gister moet ik 's avonds een kinderdagverblijf schoonmaken. Vraag me af of het wel een goed idee is, want het is voor een half jaar, met contract. Neem ik te veel hooi op de vork? Ik weet niet eens hoe de ritalin verder uitpakt maar moet straks wel weer hele dag school en elke avond nog een uur schoonmaken. Maar komen, het is alleen beetje vegen en dweilen, wel goed betaald, en met geld kan ik weer vaker boeken kopen, naar concerten en festivals gaan, meer uit, ja, ik wil werken en geld.
Ohoh, ik wil opeens heel veel typen, wat ik ook met pep deed.
Oud 23-08-2007, 13:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me zwakjes, maar ik weet niet echt waardoor. De zwelling op m'n wang is al een stuk minder geworden, het wondje lijkt zich keurig te willen sluiten. Alleen die ontzettend vervelende pijn als de pijnstiller weer is uitgewerkt doet me bijna huilen. Net of die tand, die er niet meer zit, nog steeds op een zenuw duwt. Vanochtend was ik ook zo misselijk. Een klein broodje en een kopje thee was alles wat ik tot een uur geleden kon eten. Nu is het over en had ik meteen honger als een paard. Ik ben moe, terwijl ik 12 uur slaap, ik ben hangerig en wil alleen maar boeken lezen, films kijken en een beetje op internet rondhangen. Ik voel me zo nutteloos, gaat dit nou maar snel over...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:35
Verwijderd
@duivelaartje: Het lijkt me dat dat zwakjes zijn toch wel een duidelijk aanwijsbare oorzaak heeft of dat het iig logisch zou zijn...? Kun je niet vaker een pijnstiller nemen (en wellicht wat minder als je anders qua dosering niet uitkomt)? En verder gewoon uitzieken, want dat is het toch eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:35
Verwijderd
Buh. ik heb een kutdag vandaag.
Gister was echt heerlijk. Eerst bij mn oma beetje schoonmaken, geld verdienen , daarna de stad in met twee beste dinnetjes. thee + appeltaart <3
daarna met hem uit eten. meestal gaan we dan voor lekker goedkoop, deze keer gingen we gewoon lekker eten wat we wilden. het was echt gezellig, lekker kletsen, praten, kusjes tussendoor. thuis op de bank nog Bones gekeken en daarna naar bed waar we de slappe lach kregen samen. In het donker nog een tijdje samen geluisterd naar alle geluiden buiten. Ik hou van hem!

Maar goed, vandaag was dus kut. Sowieso al omdat het regent. En ik was misselijk. Dus vanochtend eerst heel fijn overgegeven, Van zijn huis naar mijn huis gefietst, even omgekleed, boodschappen doen. sta ik bij de kassa, portemonnee kwijt! terug naar mijn huis, geen portemonnee. terug naar zijn huis, geen portemonnee. terug naar mijn huis, geen portemonnee. Uiteindelijk maar opgegeven als vermist bij politie. Inmiddels nog veel meer last van mn buik. Toch richting werk gegaan, rijstwafel gegeten. voelde me al weer helemaal niet goed worden, overgegeven. tijdje met mn handen onder de kraan gestaan en het volgende dat ik weet is dat ik op de grond lag. Storemanager was gelukkig ook boven, die deed snel de deur van de wc daar open. mn moeder en mn zus waren ook ind e stad en die hebben me naar huis gebracht. morgen huisarts.

MAAR IK WIL NIET NAAR DE HUISARTS. ja, vanavond tegen hém aanhangen en dat ie lief voor me is, dat wil ik wel. maar ik wil niet dat mensen moeilijk en bezorgd gaan doen en dan moet ik uitleggen wat er is en hoe het komt, en dat weet ik toch ook niet. en het is vast wat mn zussen ook hebben, PDS, en dan gaan ze heel lang zoeken wat er is en uiteindeljk komen ze daar op uit en daa rkunnen ze toch niets aan doen. En op mn werk zijn ze nu nog minder blij me me. uiteraard.
ik ben gewoon een aansteller
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-08-2007 @ 14:35 :
@duivelaartje: Het lijkt me dat dat zwakjes zijn toch wel een duidelijk aanwijsbare oorzaak heeft of dat het iig logisch zou zijn...? Kun je niet vaker een pijnstiller nemen (en wellicht wat minder als je anders qua dosering niet uitkomt)? En verder gewoon uitzieken, want dat is het toch eigenlijk.
Ja, maar de vorige keer was ik juist heel actief en nu lig ik echt te suffen. Terwijl ik toen echt een week een bolle kop had en stom wondje enzo. Ach. De pijnstiller zit in zo'n zakje wat je moet oplossen. Misschien is het een idee om een half zakje te doen ofzo, wie weet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:33
Verwijderd
Oooooh ik hoop dat het lukt..
*gaap*
En ik ben moe.

Sauna gister was wel superlekker.

Exit light
Enter night
Take my hand
Off to never never land
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:39
Iduna
Iduna is offline
Bah, slecht nieuws. Ik weet niet hoe ik moet reageren. Misschien moet ik wel lachen, boos zijn of toch huilen. Maar ik heb in alledrie geen zin, dus dan niet.

Citaat:
Mushu schreef op 23-08-2007 @ 15:33 :
Exit light
Enter night
Take my hand
Off to never never land
Grappig, dat luisterde ik net.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:13
Verwijderd
Oh oh oh. Hoe kies ik nou toch een onderwerp voor m'n PWS. Die zebra-wiskunde-boekjes lijken me zo leuk, maar als ik het niet aankan, dan sta ik er alleen voor. Althans. Van mijn wiskundeleraar verwacht niet al te veel..

(Iemand ooit met zo'n zebra boekje gewerkt? ?)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 23-08-2007 @ 14:35 :
ik ben gewoon een aansteller
Ik moet zeggen, het klinkt niet aanstellerig hoor.

@ Redhair: heel veel succes gewenst op school in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:44
Verwijderd
De eerste sessie van de cursus is voorbij, ik had m'n man meegenomen (want het is ook voor je naasten bedoeld) en tja, 't niveau is erg laag De volgende drie keer ga ik lekker zelf, want alles wat er verteld wordt, hebben we al gelezen in een boekje van de bieb.
Nu naar Enschede, naar een groot leeg huis, lekker badderen en op de bank hangen En morgen mijn lieve zus en nichtje zien
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:48
Souris
Souris is offline
ik ben weer heel blij.
had ruzie met een vriendin maar het bleek achteraf 1 groot misverstand te zijn.
ze had me een mailtje gestuurd dat ze geeen contact meer wilde.
ik was er kapot van: achteraf bleek dat haar mail gehacket was door iemand en dat meer vrienden zo n raar mailtje kregen.
dus alles is goedgekomen en ze was ook erg geschrokken
zo dan zal ik vanavond wel beter slapen denk ik
Oud 23-08-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Souris schreef op 23-08-2007 @ 16:48 :
ik ben weer heel blij.
had ruzie met een vriendin maar het bleek achteraf 1 groot misverstand te zijn.
ze had me een mailtje gestuurd dat ze geeen contact meer wilde.
ik was er kapot van: achteraf bleek dat haar mail gehacket was door iemand en dat meer vrienden zo n raar mailtje kregen.
dus alles is goedgekomen en ze was ook erg geschrokken
zo dan zal ik vanavond wel beter slapen denk ik
Oef, wat bizar Lijkt me echt heel naar. Gelukkig is 't opgelost
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:59
Souris
Souris is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-08-2007 @ 16:49 :
Oef, wat bizar Lijkt me echt heel naar. Gelukkig is 't opgelost
het was ook heeel naar.
begreep niet wat ik fout had gedaan en 3 dagen terug hadden we nog gezellig zitten cammen,geen spanningen verder.
maar ze woont met wat mensen samen en eigenlijk wilt ze daar al tijden weg,maar dan staat ze op straat..
maarja ik vind eigenlijk dat ze weg moet,ze willen haaar kapot maken en ook vrienden tegen haar opzetten.

was er echt kapot van,heb niks gegeten.
ja gister overgegeven van de spanning en vandaag een liga maar verder niks.
maar nu het opgelost is en mn maag uit de knoop is ga ik weer lekker eten.
en tis maar goed dat ik die gast niet spreek, want ben woest op hem
Oud 23-08-2007, 16:01
Roosje
Roosje is offline
Haha hakken lopen echt verrot. ;x Als ik meer oefen leer ik het misschien nog eens. En vandaag heb ik me tenminste nuttig gemaakt want ik heb schoolspullen gekocht en op hakken gelopen :oefen: en mijn haar geverfd en dat is meer dan in alle dagen hiervoor.

Oh nee, ik heb ook nog een keertje mijn bed opgemaakt. En ik ben met mijn zusje naar haar paardrijles geweest. Maar dat moest.

Njaa.
Oud 23-08-2007, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ifeellikerain schreef op 23-08-2007 @ 16:13 :
Oh oh oh. Hoe kies ik nou toch een onderwerp voor m'n PWS. Die zebra-wiskunde-boekjes lijken me zo leuk, maar als ik het niet aankan, dan sta ik er alleen voor. Althans. Van mijn wiskundeleraar verwacht niet al te veel..

(Iemand ooit met zo'n zebra boekje gewerkt? ?)
Wat zijn dat precies voor boekjes? Ik ken ze niet (al doet de naam wel heel ver weg een belletje rinkelen...).

OT:
Bijna de hele dag binnengezeten om op de dvd's te wachten die ik besteld had. Ik had verwacht dat het niet door de brievenbus zou passen en er aangebeld zou worden, maar toen ik rond drie uur maar eens naar beneden ging om te kijken lagen ze dus wél in de brievenbus.
Opzich fijn, maar jammer dat ik zo lang heb zitten wachten terwijl 't niet hoefde .

Verder is m'n stemming nog steeds en wil ik dat ik me beter voel .
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:27
moon
moon is offline
@Yana, wat ontzettend naar dat jou hond nu ook een spuitje heeft gekregen, en de manier waarop is ook heel erg. Onze hond was echt op, dus in die zin kon ik er vrede mee hebben. Het enige nare daarvan was, is dat de laatste ervaring die onze hond heeft gehad, is dat ze moest overgeven. Dat was gewoon heel treurig voor dat beest zelf. Ik begrijp je verdriet zo goed, we zitten in hetzelfde schuitje wat dat betreft. Sterkte meis, heel veel sterkte en een dikke knuff!(Wat was het voor hond trouwens?)

ot: Afschuwelijke dagen gehad, zoals bekend. Ik heb op een gegeven moment van boven naar-beneden en van boven weer naar beneden etc. gelopen omdat ik het nergens meer kon vinden. Uiteindelijk heb ik trillend van de spanning en totaal overstuur bij mijn moeder uitgehuild, ik had het niet meer. Helemaal in paniek. Diezelfde nacht werd ik wakker uit mijn eigen geschreeuw: "Noeska!!!!" riep ik keihard, maar wat ik droomde weet ik niet eens. Elke dag om 10 over 12 herhaalt de drama-film zich weer, ik kan er mijn ogen niet voor sluiten, het blijft terug keren. Keer op keer die flashbacks.
Vandaag ben ik er voor het eerst heel rationeel en bijna ijzingwekkend koel onder. Waarschijnlijk een beschermingsmechanisme want ik kan me niet voorstellen dat ik na zoveel huilen en zoveel paniek van de afgelopen dagen, nu ineens alles verwerkt heb ofzo.
Oud 23-08-2007, 16:27
Verwijderd
+'Jeetje, knap van jou hoor, dat je dat gaat doen.'
- Hoezo? Ik maak het mezelf gewoon graag lastig

En ik mag mijn lenzen niet meer in. Ontstoken ogen. Rot-airco
Maar jeetje, de zon schijnt dus ik ben vrolijk en in een blije liedjesbui.

edit: en toch vind ik het een beetje raar nog steeds van Jos Brink. dus.

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 16:31.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 16:45
Sagana
Sagana is offline
Maar ik wil hem godverdomme.

Yana: sterkte.
Oud 23-08-2007, 16:54
rare kwast
rare kwast is offline
blegh voel me leeg en rot.
heb een onwijze hoofdpijn bij mn slaap die maar niet weg wil gaan..
vandaag weer eerste werkdag gehad.. was vrij rustig.
zijn twee nieuwe collega´s gekomen.. jeeej vergelijken!

toen verlangde ik weer naar rust en stilte
Oud 23-08-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 23-08-2007 @ 17:02 :
Wat zijn dat precies voor boekjes? Ik ken ze niet (al doet de naam wel heel ver weg een belletje rinkelen...).

Boekjes over leuke wiskundige onderwerpen die níet in het schoolaanbod zitten (gulden snede, pi, perspectief..)
Best wel boeiend en misschien iets voor m'n pws

Zo. Op naar die bruiloft. Glimlachen, feliciteren, glimlachen, taart eten, glimlachen, praten, nog meer glimlachen en dan eindelijk slapen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:41
Stefanie
Stefanie is offline
Vanavond naar een condoleance en eigenlijk zie ik er een beetje tegenop. De laatste keer dat ik bij zoiets was, was bij de begrafenis van mijn oma op mijn dertiende. Gelukkig gaan al mijn huisgenoten ook mee, dan is het wat makkelijker.

Het vegetarier zijn bevalt steeds beter, maar ik moet nog heel veel leren.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:45
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb nog steeds geen spierpijn in mijn benen. Of eigenlijk wel, maar een beetje. Maar dat is meer mijn heup, dus dat zal wel weer ergens anders aan liggen. Mijn armen beginnen nu een beetje pijn te doen, en in de buurt van mijn oksels voelt het heel beurs als je erop drukt of als ik typ. En niezen deed ook wel een beetje zeer. Maar het valt allemaal reuze mee, ik had verwacht nauwelijks te kunnen bewegen van de spierpijn. Toen ik een poging deed om te hardlopen strompelde ik de dag erna van de pijn in mijn benen. Gisteren heb ik ook gerend en gespringd, en nu voel ik daar niks. Pijn in mijn armen komt van het opdrukken (dat kan ik dus echt niet) en in mijn buik van de buikspieroefeningen.

Morgen weer werken en daar heb ik geen zin in. Ik zag gisteren even snel op het rooster dat ik volgende week maandag t/m donderdag moet werken, omdat ik de enige ben die nog kan doordeweeks. Dus moet ik vanaf morgen t/m donderdag werken. Mijn rooster lijkt op het rooster uit het hoogseizoen, alleen dan is er verder niemand in de winkel.

Vanmiddag naar een vriendin geweest (met de auto, we hebben 'm pas en ik ben nu al lui). Was wel gezellig
Oud 23-08-2007, 18:28
indigo
indigo is offline
@Ifeellikerain: ja, ik heb ermee gewerkt! Het boekje over pi en het boekje over 'de juiste toon' (wiskunde&muziek) heb ik gebruikt voor wiskundewerkstukken. Als je meer wilt weten moet je maar pm'en .

OT: nou leuk dat zus weer thuis is, maakt het direct gezellig. Ik kook, laat de hond uit, en wat een gezeur meteen weer... pff. Laat haar asjeblieft maar eens weten hoe het is om op zichzelf te wonen . En oja ik moet dat stomme ding nog vinden. Nu verlang ik wel naar vriendje <3
Oud 23-08-2007, 19:05
Yana
Yana is offline
Het doet me echt goed om jullie reacties hier te lezen.. Vind ik echt lief.

Ik voel me zo ontheemd en verloren, krijg op de meest vreemde tijdstippen gigantische huilbuien die vijf minuten later dan weer over zijn. Had ik net een huilbui die over was, ging ik de post halen.. Er zat een brief bij voor mijn moeder, nog aan haar oude naam gericht... Lekkere confrontatie met het verleden, want mijn moeder woont hier al drie jaar niet meer. Perfecte timing ook . Tegelijkertijd zat er een kaartje bij van de dierenarts, die ons sterkte toewenste met het verlies. Lief, maar ik moest wel weer onbedaarlijk huilen .

Het lijkt wel alsof het allemaal nooit ophoudt. En eten gaat vanzelfsprekend ook weer helemaal kut. De hele dag amper eten en dan 's avonds weer vreten.. Ja, waarom ook niet? We vreten en lijnen wel weer door hoor. Kan er ook nog wel bij.

@Moon, het was een keeshondje. Wit, met een supersupersuperlief snoetje. Wat voor hond was Noeska?
Oud 23-08-2007, 19:39
rare kwast
rare kwast is offline
ik kijk gewoon scheel van de hoofdpijn.. niet opstaan, blijven zitten
paracetamol.. mine, mine, mine
en tocotoline (ofzo)

aaaaaaaaaaaahhhhhh

here we go again
Oud 23-08-2007, 19:55
Roosje
Roosje is offline
Haha ik wil mijn zus mailen maar ik durf niet want ze vindt het vast stom. ;x Maar het is hier gek zonder haar, had niet gedacht dat ik het ook maar enigszins zou merken dat ze weg was.

toch wel dus. Ik wil geen vakantie meer, verdomme.
Oud 23-08-2007, 20:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Er zit een raar bultje op m'n lip. Eerst leek het alsof er een blaasje op zat, nu niet meer.. Maar zou dat een koorstlip zijn ofzo? Ik heb dat nog nooit eerder gehad en zou ook niet weten hoe ik dat heb kunnen krijgen. Maar het voelt zo raar en is ook roder dan de rest. Piep..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:12
Miracle
Miracle is offline
Bah koppijn, op tijd naar bed vanavond.
Oud 23-08-2007, 20:27
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Een meid bant me compleet uit haar leven. Wil niets meer met me te maken hebben. Kwetst me enorm en verspreid roddels over me.

Nu vinden mensen uit haar omgeving het raar dat ik niets voel bij het feit dat zij overal aandacht loopt te vragen omdat bij haar moeder opnieuw kanker is vastgesteld.De moeder die volgens haar zo verschrikkelijk is. Het was immers zo'n hel bij haar thuis.

Ik vind het zielig voor haar moeder. Laat ik voorop stellen dat ik NIEMAND kanker gun en sowieso baal ik er enorm van dat die vrouw eerst kankervrij leek te izjn.
Maar ben ik nou echt zo ziek dat ik die meid zelf niet ineens zielig ga vinden?

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:33
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
en dan wil je naar de koopavond is er opeens 500 euro van je rekening gejat..Pinpasfraude..

maar toch me printer opgehaald, ik blij... Hij is precies op tijd weer terug, sluit ik hem aan op de computer.. heb ik precies hetzelfde gezeik als bij die vorige. Ligt het nu aan me computer???
shit.

En vandaag was al zo'n rotdag. maar goed.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:37
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik vind het verdomd irritant dat mijn mond pijn doet, verotte beugel ook . Ik kan helemaal niet goed poetsen en volgens mij zit er nu tandsteen en mijn tandvlees doet pijn .

Maar ik heb wel ontzettend zin in school, en verder komt het allemaal wel weer goed, zoals altijd.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:53
Nijn*
Nijn* is offline
@ Duivelaartje, LiefsvanHier: sterkte met de gezondheidsprobleempjes
@ Yana en Moon: jullie nog een keer sterkte gewenst, het lijkt me onwijs moeilijk om toch zo'n goede 'vriend' te verliezen..
@ Redhair: Wat raar, die bijwerkingen van Ritalin, staan die ook echt in de bijsluiter enzo? Want twee vriendinnen van mij gebruiken het ook en die hebben echt nooit last van die dingen die jij opnoemt?! Sterkte iig binnekort met school enzo, ik weet dat je het kan!
@ ~~dolce~~~: hoe kan dat dan, die pinpasfraude? Ben je hem verloren ofzo?
@ Iedereen: een hele dikke knuffel!!! (ik voel me eindelijk weer goed en ben dus in staat weer positieve gevoelens/gedachten te verspreiden in het topic)

OT: Wat een heerlijke dag. Vanochtend oppassen, wat een heerlijke keutels zijn dat toch, jeetje ik houd echt zoveel van ze! Het ging heel prima, van alles tegelijk maar het ging goed en hoewel ze alledrie veel aandacht eisen kon ik m'n aandacht best wel redelijk verdelen. Kreeg net m'n geld + de huissleutel (ieh, wat lief!) en ook alvast voor a.s. dinsdag, wat mij wel lekker uitkomt. Ik zou daar elke dag wel willen zijn

Daarna even twee uurtjes geslapen, was toch wel vroeg opstaan vanochtend. Vervolgens met mam naar de koopavond vertrokken. Heb 3 hele mooie shirtjes in de uitverkoop gekocht (maar 35 euro in totaal!) en een mooie nieuwe broek die wel wat duurder was maar mams betaalde een deel mee. Dus in totaal voor 85 euro geshopt wat voor mijn doen echt onwijs budget-shoppen is dus ik ben trots op mezelf! En ik ga uiterlijk om 23.00 u. slapen (ook al wil ik de herhaling van SATC zien) want ik moet écht weer ritme opbouwen.
En en en, ik heb naar M. gemailt over zaterdag, ze kon niet maar reageerde heel enthousiast en dat ze snel van zich laat horen als haar scriptie af is en dat we dan zeker afspreken en,, ik mis haar zo maar vind het ook echt al heel leuk om wat van d'r te horen!
Morgen MOET ik echt boeken kaften en misschien 's avonds nog een etentje maar dat moet ik nog even overwegen.. Hmm, ik ben eindelijk weer aan het genieten van m'n leven!
Oud 23-08-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ifeellikerain schreef op 23-08-2007 @ 18:30 :
Boekjes over leuke wiskundige onderwerpen die níet in het schoolaanbod zitten (gulden snede, pi, perspectief..)
Best wel boeiend en misschien iets voor m'n pws
is er ook zon zebraboekje over die (irreele) getallen die niet bestaan (i ofzowiets)

ot: ik ben zo bang dat ze met de overplaatsing in een groep heel ver weg geplaatst wordt. ik wil t niet. ik wil gewoon dat ze weer thuis komt wonen. ze is en blijft mn zusje, al is ze altijd een pleegzusje geweest en nu zelfs nix officieels meer een zusje is toch gewoon een zusje.

en de selectie blijft verf*ckte spannend, vindt t gewoon zo eng. zelfvertrouwen, waar ben je?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 21:04
darkfairy
darkfairy is offline
*gaap*
Oud 23-08-2007, 21:04
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 23-08-2007 @ 21:53 :

@ ~~dolce~~~: hoe kan dat dan, die pinpasfraude? Ben je hem verloren ofzo?
nee, ik heb ergens gepint waarin, in de pinautomaat mijn magneetstrip is gekopieerd en daarna is vervolgens met een mini camera ofzo mijn pincode afgekeken.
skimming heet het ofzo.
maar ja, het is echt rot. Je kan nergens meer veilig pinnen.
Ik krijg die 500 euro waarschijnlijk terug van de postbank. Maar ik kan nu een paar dagen (of een week) niet bij me geld.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 21:30
Roosje
Roosje is offline
Jezus ik ben teringchagrijnig en mijn vriendje sms't me niet terug en ik heb een kutbui, oké, maar dan nog.

Oud 23-08-2007, 22:31
Verwijderd
shit
ben ik nu té subtiel of snapt ze t gewoon ff niet
iig moet ik ophouden met dat 'arrogante'
zucht
ik ben happy, gewoon moe
wilde dat ik mn blijheid kon delen met dr..doe mn best. mjoa, dat moet ik niet doen, gewoon mezelf zijn en niks pushen
en mijn werk verdient zo lekkerrrrr
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 22:48
Brian Tevreden
Ik ben erg ontevreden met het feit dat ik altijd tevreden ben
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 00:29
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 23-08-2007 @ 21:33 :
en dan wil je naar de koopavond is er opeens 500 euro van je rekening gejat..Pinpasfraude..

maar toch me printer opgehaald, ik blij... Hij is precies op tijd weer terug, sluit ik hem aan op de computer.. heb ik precies hetzelfde gezeik als bij die vorige. Ligt het nu aan me computer???
shit.

En vandaag was al zo'n rotdag. maar goed.
Ohw dat is klote, zeg! De laatste tijd is het vrij veel in het nieuws

Wat voor foutmelding krijg je bij de printer? Misschien valt er op google iets te vinden/ de helpdesk van de printer raadplegen/ of op subforum S&M je vraag stellen?
Oud 24-08-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 23-08-2007 @ 22:30 :
Jezus ik ben teringchagrijnig en mijn vriendje sms't me niet terug en ik heb een kutbui, oké, maar dan nog.

Niet zo miepen schatje

OT: Het gaat goed, negen maanden samen <3 Morgen lekker samen naar mijn ouders en ontspannen en pannenkoeken eten en ik heb er heel erg zin in En ik ben 800 euri armer maar een pctje rijker.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 07:02
Nienna*
Nienna* is offline
GVD dus tóch die erfelijkheidsziekte.
Vreemd dat ik me eerst nog gezond voelde en nu aan één stuk door ziek, gewoon omdat ik die ziekte onder de leden heb. Zelfs als je die kunt behandelen met die medicijnen en dan nergens last van hebt en zelfs een voorsprong hebt op mensen die van niets weten. Kans is nihil dat ik ooit ergens last van krijg.
Maar toch...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 08:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-08-2007 @ 01:29 :
Ohw dat is klote, zeg! De laatste tijd is het vrij veel in het nieuws

Wat voor foutmelding krijg je bij de printer? Misschien valt er op google iets te vinden/ de helpdesk van de printer raadplegen/ of op subforum S&M je vraag stellen?
Hij komt niet eens zover om een foutmelding te geven. Ik zet hem aan, hij maakt vreemde geluiden en gaat dan vanzelf weer uit.
Die dingen waar de inkt gevallen in moeten die gaan niet naar het midden zodat ik ze er in kan doen, maar blijven maar naar rechts gaan en weer terug.
ik ben bang dat door de blikseminslag niet mijn printer stuk is maar de computer. Maar dan is het nog vreemd dat mediamarkt gewoon een nieuwe geeft.

maar goed. Vandaag maar weer eens bellen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 09:54
Verwijderd
@Nienna*: Wat heb je dan (als je het wilt vertellen natuurlijk, anders niet doen)? Het gevoel van ziek zijn zal vast wel afnemen als je aan het idee gewend bent?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 10:20
Roosje
Roosje is offline
Haha ik heb braaf al mijn mailtjes gestuurd, nu nog mijn kamer opruimen en mijn tas inpakken. Nog vier nachtjes...
Oud 24-08-2007, 11:02
Nona
Nona is offline
Hehe, files eindelijk geupload. <3 Nu mag de rest mij ook foto's sturen, want op mijn foto's sta ik niet (ja, één keer heel blij en brak) en ik wil ook fotootjes van moi.

Lowlands was gaaf, ik ben stiekem een beetje verliefd op Mika, hou van de Heideroosjes (dat was gezellig), the Killers zijn cool en the Kaiser Chiefs deden het prima alleen een paar mensen (iets teveel) waren zo irritant tijdens het concert bier te gaan halen en mij daarbij als draaideur te gebruiken. En die muts van After Forever moet dr bek houden tenzij ze bezig is met zingen.
Alleen jammer dat Lily Allen niet op kwam dagen. Maar goed, de groep was gaaf, de concerten waren gaaf, het weer viel mee en de baco's vielen ook fijn. Edit en ohja ik mag the Answer niet vergeten, binnenkort eens kijken wat daarvan te downloaden valt.

En nu pappie en mammie vereren met een bezoek.
Oud 24-08-2007, 11:05
indigo
indigo is offline
Ohh grrr ik wil mijn foto's terugvinden. En wel nu. Onuitstaanbaar, ze móeten hier zijn.
Reageren

Regels voor berichten