Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Dit topic helpt gewoon echt
![]() - We hadden heel erg de slappe lach vandaag, dat was echt supergrappig ![]() - Ik zie het minder negatief in dan gisteravond en M. stuurde een goede brief ook al wil ik gewoon de waarheid soms niet zien. - Morgen naar het strand! - Ik ga vanavond mijn leerwerk afmaken en dan heb ik nog 2 dagen om te leren, dus dat gaat me lukken. - Mijn vriendje is lief. Ik wil hem zien.
|
- Ben lekker de hele nacht met m'n vriendje samengeweest en hebben onwijs goed gepraat
- Hebben besloten dat het van ons allebei de insteek is om nog heel lang met elkaar verder te gaan en samen te zijn - M'n nieuwe huisgenootjes zijn tof en m'n nieuwe kamer bevalt onwijs goed - M'n broertje is weer terug uit Italie en lekker bijgekletst na een half jaar lang elkaar niet gezien te hebben. - Ben nog steeds verkouden maar m'n keel en oorpijn zijn over en de pijn is iig weg.
|
![]() |
- Ik heb de juiste studiekeuze gemaakt
- Ik heb hele leuke klasgenoten - En een nog veel leuker vriendje - Het gaat weer goed met mijn beestenboel - Binnenkort een eigen huisje/stekje - Ik lach de godganze dag door - Ik heb mijn faalangst compleet overwonnen (dankzij mijn vakantiewerk) - Ik maak de laatste tijd alleen maar leuke dingen mee - Het gaat weer iets beter met mijn moeder - Het gaat goed met mijn jongste broer en zijn gezinnetje <3 - Mijn creatieve uitspattingen vinden eindelijk weer hun weg terug - Ik heb een kruidnoot-verslaving - En een CrazyCorny-verslaving - Ik heb belangrijke beslissingen kunnen nemen - Zodra ik een eigen huisje heb ga ik kijken naar een nieuw hondje <3 - En... en... en... ![]()
|
- De IBG heeft besloten me toch maar een jaartje extra stufi te geven (en mijn aanvraag is niet "kwijtgeraakt").
- Volgens mij zijn de vragen die ik voor straks heb gemaakt wel goed om een mooie discussie over te kunnen voeren. - Ik ben op tijd opgestaan. - Ik heb nog tijd zat om even boodschappen te doen, en zelfs om even naar de V&D te gaan voor een panty ofzo. - Mijn vriendje is enorm lief. - De bruiloft vrijdag ging goed, als ik het bruidspaar mocht geloven was het een perfecte dag.
|
Verwijderd
|
- de zon schijnt!
- ik ga zo op de fiets naar het zwembad en daar een uur lekker baantjes zwemmen - ik heb een plan opgesteld wat ik ga eten vandaag en het lijkt haalbaar, het is ruim 1800 kcal en ik vind het lekker ook - ik heb nieuwe energie om er iets van te maken - ik heb een nieuw nichtje en ze is uiteraard de liefste mooiste leukste van de wereld |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben naar school gegaan en heb me niet onder het presenteren uitgepraat zoals ik gewoonlijk doe.
Ik ben niet doodgegaan omdat ik moest presenteren. Het ging nog goed ook. Ik was bij mijn vriendje en dat was leuk. Ik krijg binnenkort een OV. Ik heb eindelijk een PGB/LGF. Ik heb een nieuwe ADHDgroep (psycho-educatie) Ik kan straks Kingdom Hearts 2 spelen. Ik zit straks niet alleen op mijn kamer. Ik ga lekker eten halen. Ik heb nu een planning en daar ga ik me aan houden. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Positieve-Topic#2 \o/ Verwijderd | 387 | 16-02-2009 11:51 | |
Beleidszaken |