Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je weet wel wat ik bedoel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat jij er misschien zelf niet van bewust bent dat je stiekem toch naar hem verlangt maar er niet aan toe wil geven (niet negatief hoor) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan er wel aan toe geven, maar of dat verstandig is.. Ik weet het en ik moet voor mezelf uitzoeken hoe ik daar mee omga. |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf kan hier wel over meepraten. Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een meisje en toen dacht ik veel aan haar en ik probeerde vaak contact te houden. Maar niet elk moment, maar toch wel erg veel momenten op de dag dacht ik eraan. Dat was eigenlijk best fout, want ik vergat die anderen die een 'zekerheid' voor me waren. Gelukkig heeft dit geen verstrekkende gevolgen gehad (klinkt wat zwaar ![]() Een klein beetje contact kan ook al veel waard zijn. Ik sms zo heel af en toe een oud-klasgenoot die nu in Utrecht zit. Vaak begint zij met smsen, maar goed, dat doet er niet toe. Ik zie haar eens in de twee maanden en dat is precies voldoende. Ik vind haar aardig tot op zekere hoogte en volgens mij denkt zij ook precies zo over mij, maar het contact moet niet te close zijn. Ik bedoel maar.. vergeet niet de frequentie door de ander met de ander. Want ook al is het nog zo erg, ik begrijp je volkomen, vergeet alsjeblieft de anderen niet. Want je zult zien.. sommige oude contacten vinden het nog altijd tof je te spreken en te zien. Hopelijk kun je hier wat mee. .Maar goed.. je hebt volgens mij meer levenservaring dan ik, maar desalniettemin hoop ik toch je een dienst bewezen te hebben. Mazzel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, dat doe je ook zo piefpoefpaf ![]() Vaak wil ik het wel, maar hij zit gewoon in mn kop. Ik kan er ook niets aan doen. Jij suggereert vaak dat ik anderen vergeet en weet ik wat, maar dat doe ik helemaal niet. Ik heb nog regelmatig contact met mijn beste vrienden en vriendinnen uit mijn oude woonplaats en we kunnen altijd op elkaar terugvallen (zo belde een vriendinnetje me net huilend op) Daarnaast denk ik dat ik alleen wel genoeg over mijn ex en hoe alles nou moet en hoe ik er tegenaan kijk en wat ik moet doen etc etc nadenk, dus doe vooral geen moeite om dat ook te doen, want ik ben daar allang mee bezig en ben dus al iets verder in dat denkproces zeg maar.. Maar ik heb vandaag ruzie met iedereen, dus let vooral niet op mij. |
![]() |
||
Citaat:
Maar sterkte met de ruzies hee.. Ik zeg wel niet meer dat ik je mag, want dan geloof je me niet en dat heb je geloof ik ook liever niet. Ik ben volgens jou (tegenover jou) oneerlijk, maar ik vind niet dat we ruzie hebben. Tenminste.. ik voel dat niet zo. Toch nog een fijn weekend hee!! *knuffel voor jou* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic # 20 Nonaj | 500 | 13-11-2007 08:15 |