Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben ooit in een ver verleden eens vreemdgegaan, en dat kwam toen omdat het allemaal totaaaaaal niet goed zat. nouja, dat bracht uiteindelijk zoveel schuldgevoelens met zich mee dat ik geen andere uitweg meer zag dan het uitmaken om die reden, maar hij vond het niet zo erg
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben wel eens vreemd gegaan ja. En daar heb ik achteraf ook heel erg veel spijt van gehad en dat heb ik nog steeds. Waarom? Ik dacht dat ik wat voor de ander voelde. Tsja, eigenlijk moet je het dan gewoon uitmaken of niks ondernemen en afstand nemen van beide partijen om goed voor jezelf na te denken.
Maar dat was op het betreffende moment makkelijker gezegd dan gedaan... Het was fout, maar ieder mens maakt fouten. Ik heb er iig wel van geleerd. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben 1 keer in mijn leven vreemdgegaan, en heb het de dag erna ook meteen uitgemaakt.. ik voelde me zo schuldig, al liep mn huidige relatie al niet meer.
Maar ik heb inmiddels 6 partners gehad die vreemdgingen.. dus ik vervloek het.. zal wel aan mij liggen ofzo ![]()
||
Citaat:
en ik ben het ook met je eens. want dat doe ik zelf namelijk ook altijd : kleine foutjes worden overgedramatiseerd, grove fouten worden met de mantel der liefde bedekt. al vergeet ik niet altijd alles en als de gemoederen hoog oplopen wil ik nog wel eens oude koeien uit de sloot halen. maarja, dat zal dan wel weer een van mijn slechte kanten zijn.
|
Ook een keer vreemdegaan.. Maar die relatie zat al maanden niet meer goed en ik had tevens ook gevoelens voor die andere persoon, het was wel onverwacht. We hebben gekust en de dag erna maakte ik het uit en ik kreeg wat met die andere. Waarmee ik nu trouwens bijna een jaar enorm gelukkig samenben.
Nu zou ik niet meer willen vreemdgaan though. Ik had best wel een schuldgevoel en trouwens, ik heb geen reden om vreemd te gaan, ik ben perfect gelukkig dus waarom dat op het spel zetten? Hij ook trouwens dus ik heb een goed gevoel dat er niet vreemdgegaan zal worden. Ik kan niet zeggen hoe ik of hij zou reaqgeren als het toch van dat zou zijn, en ik wil er ook niet aan denken omdat het nutteloos is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om kort te zijn: nee.
Als ik die behoefte zou krijgen, zou ik eerst erover praten denk ik. Misschien is namelijk de reden die je ervoor zou kunnen hebben iets waar je vriend(in) aan kan werken en dat je er vervolgens samen uit kunt komen voordat het mis gaat. En als je vriend(in) er niks aan kan doen, dan moet je serieus bij jezelf te rade gaan hoe belangrijk die relatie voor jou is en wat het nog waard is als je een onbedwingbare behoefte aan anderen krijgt. |
![]() |
|
Nee
![]() Mocht ik er behoefte aan hebben, dan is de relatie die ik op dat moment heb gedoemd te mislukken en zal ik er een einde aan maken.
|
In mijn omgeving zie ik het véél gebeuren. Zelf geen behoefte aan. Natuurlijk flirt ik weleens maar ik zie geen enkele reden om mijn vriendje pijn te willen doen en mezelf en hem zo respectloos te behandelen.
Monogamie is een kleine moeite.
|
Verwijderd
|
Ik snap sowieso niet hoe dat per ongeluk kan gebeuren. Als ik vrijgezel ben, overkomt het me nog wel eens dat een kus 'gewoon gebeurt', maar die situaties ontstaan domweg niet als ik een vriendje heb. En het is niet omdat ik spontaan niet meer flirt ofzo.
Maar goed, ik ga niet vreemd. Kan natuurlijk niets met zekerheid zeggen voor de toekomst, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk. Ik ben belachelijk trouw. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vreemdgaan is lame. Ook al was je zooo dronken, ook al was je zooo verdrietig en ook al ging het niet goed. Als je niet genoeg hebt aan één persoon moet je sowieso geen relatie nemen, en als je je aangetrokken voelt tot een andere persoon zou je het ook uit moeten maken. VIND IK. Ik ben zelf ook nog nooit vreemdgegaan, me wel eens overkomen met een ex, hoorde ik een dag later van hem dat hij bij zijn ex was blijven 'slapen'
![]() |
![]() |
|
![]() |
In principe ben ik tegen vreemdgaan. Ik zou het vreselijk vinden als m'n vriendje met een andere chick zou zoenen of meer en ik wil het hem andersom ook niet aandoen. Ik denk echter niet dat het per definitie het einde van onze relatie zal betekenen. Tuurlijk zal het een moeilijke periode worden (mocht iets dergelijks voorkomen) maar ik denk wel dat we voor onze relatie zullen vechten, ik geef teveel om hem om hem zomaar te kunnen laten gaan.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik kan het gewoon niet. Ik heb last van een enorm preventief schuldgevoel, dus heb ik het altijd eerst uitgemaakt voor ik iets met een ander deed.
Als mijn vriend vreemd zou gaan hoeft het niet meteen einde oefening te zijn. Neuh, ligt een beetje aan de omstandigheden. Ik zou er wel kwaad over zijn, omdat hij weet dat alles bespreekbaar is met me. Als hij behoefte heeft aan een ander, is het niet zo dat ik dat per definitie niet wil. Dat weet hij, dus zou ik hem een lul vinden als hij het stiekem zou doen en dan zou opbiechten. Had dan eerst iets gezegd en dan pas iets gedaan! Maar ik ben een beetje vreemd in dit alles en hij heeft geen behoefte aan andere vrouwen. Als ik denk dat hij iemand staat uit te checken en zelf iets positiefs zeg over diegene, bleekt dat ie naar de bouwconstructie van het gebouw waar ze voor stond stond te kijken en dr hele lekkere kont niet heeft gezien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nooit vreemdgegaan.. Mijn ex zal hier wss anders over oordelen. Ik had hem al een aantal keer gezegd dat ik het niet meer zag zitten, nam geen telefoon meer aan etc etc. maar hij wilde me blijven zien.. Ik heb een avond gezoend met een jongen (die daarna mijn vriend werd)
Vertelde dit tegen mijn 'ex' en heb daarna niets meer van hem gehoord. Het werkte dus wel ![]() |
![]() |
|
Het is me 1x gebeurd. Tot die tijd dacht ik altijd dat ik dat niet zou doen, maar dingen lopen wel eens anders. De relatie die ik had liep niet zo geweldig en iemand anders gaf me wel het gevoel speciaal te zijn, iets wat ik bij mijn vriend toen al tijden niet gevoeld had. Niet zolang daarna heb ik het ook uitgemaakt.
Andersom dacht ik ook dat vreemdgaan door mijn vriend einde relatie zou betekenen, maar ook dat blijkt anders te werken als het je daardwerkelijk overkomt.
|
Ik ben een keer vreemdgegaan en vreemd genoeg had ik daar geen schuldgevoel over. Mijn lange relatie was voorbij en ik dacht na een tijdje dat ik verliefd was. Dat werd een relatie. Maar het contact met mijn ex was nog niet voorbij. Ik heb toen nog een keer met hem gezoend terwijl ik een relatie had. Niet lang daarna is de relatie gestrand en ben ik weer samen met mijn ex.
Achter af gezien heb ik die nieuwe relatie gebruikt om over mijn verdriet heen te komen. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn ex wilde dat als ik vreemdgegaan zou zijn dat ik het uit maakte en ik niet zou vertellen dat ik was vreemd gegaan. Hij wilde het niet weten omdat zijn eerste ex regelmatig vreemdging en hij daar veel verdriet van heeft gehad. Zou ik het willen weten? Echt geen idee...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf kan me daar echt niets bij voorstellen, maar wie weet komt dat nog al hoop ik niet in zo'n situatie te komen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enniewee, ik kan niet begrijpen dat mensen binnen relatie met elkaar afspreken om vreemd te gaan. Al is het maar alleen voor de seks. Of zo. Vreemdgaan vind ik ook vreemd, maar ik kan begrijpen dat mensen dat zouden kunnen doen. Wat niet meteen wil zeggen dat ik vreemdga bij het leven, of iets minder extreem. Ik kan me voorstellen dat dat zou kunnen gebeuren. Ik ken wel een aantal mensen die vreemdgaan, vreemd zijn gegaan etc. En bij sommige was niet eens hun eigen relatie slecht. Edit: niet dat ik vreemdgaan nu promoot hoor, in tegendeel ![]() Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 15:17. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Gemengede gevoelens over relatie Qeurkajo | 14 | 02-02-2010 18:59 | |
Liefde & Relatie |
heftig gesprek in relatie..hoe nu verder? Straciatella* | 25 | 16-04-2008 02:52 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan Verwijderd | 115 | 27-04-2006 21:41 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan in droom Ivo1986 | 51 | 23-04-2005 20:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[toneeltekst] vreemdgaan neardo | 9 | 22-03-2005 15:46 |