![]() |
|
![]() |
@DarkSide: Misschien is het taboe wat makkelijker te doorbreken als men niet in details hoeft te treden en een algemere beschrijving kan kiezen uit een standaard indeling.
Uiteraard zijn niet alleen vorm en consistentie van belang, maar ook hoeveelheid, frequentie, kleur, geur, kleverigheid - met name afhankelijk van de hoeveelheid vet - en mogelijk pathologische verschijnselen zoals de aanwezigheid van bloed, pus, slijm, parasieten, onverteerde voedselresten. Met name wat betreft de eerste 3 aspecten bestaan er grote interindividuele variaties. Ik ben nog geen indelingen voor deze aspecten tegengekomen, ik denk ook niet dat die bestaan. Maar het wordt hoe dan ook vast geen succestopic denk ik ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Daarnaast moet je natuurlijk nuanceren tussen fysiologische veranderingen binnen een individu en duidelijke pathologische kenmerken van faeces. Alleen al stopverfontlasting en wormen in de faeces zegt genoeg.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() tnx sarah!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Waar "kop" voor staat, weet ik even niet zo 1-2-3 ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() normaal heb ik type drie. omg, wat een topic ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
nouja, ik ben dus een keer op zo'n erm ... 'platformpjestoilet' moeten gaan na ongeveer negen dagen constipatie (kan een dag meer of minder geweest zijn) - en dàt was écht niet fijn. een gigantische berg was dat (ik moest een tubetje in mijn erm ... humhum leegspuiten en dan proberen een kwartier op te houden - àlles kwam er in één keer uit
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb net een 'grote' boodschap gedaan enne ik zag toen ik afveegde dat het zwart was. Maar dat zal wel komen doordat ik 2 dagen geleden wat drop heb gegeten.. Ik vraag me alleen af hoe het kan dat het zo lang zwart blijft dan.
||
Citaat:
ehm, wat dacht je van een toiletborstel? ![]() ik heb echt een gigantische hekel aan wc's waar je schijt meteen de diepte in valt. hoor je eerst een dikke plons en dan moet je maken dat je omhoog komt anders heb je dus een natte reet. wat een nare ondingen zeg. ![]()
||
![]() |
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA ![]() ![]() ![]() ![]() wat een topic zeg ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik snap wel wat je bedoelt, sommige plonswc's lopen minder steil af, dan scheelt aanzienlijk ![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik heb dus ook zo'n plonsgeval en helaas vrij gehorig. In het bijzijn van mijn vriend maakt het mij onderhand niks meer uit (maar goed ook, aangezien we samenwonen en dus regelmatig samenzijn), maar als we bezoek hebben voel ik me er vaak wel iets minder prettig bij. Maarja, verzin ik vaak wel wat op. Nadeel is wel dat ik een chronische darmaandoening heb en vaak meerdere keren op een dag moet en het me veel buikpijn en diarree geeft. Niet echt ideaal dus ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zit het met de Regels van de islam? Lemar | 76 | 29-01-2011 11:17 | |
als je god was AllisOne | 71 | 20-10-2005 15:57 | |
kan god een steen maken die hij zelf iet op kan tillen? Supersuri | 160 | 27-09-2005 20:23 | |
Eten & Drinken |
Vegetariër moet je er rekening mee houden? kuufke | 91 | 06-04-2005 16:23 | |
Flora & Fauna |
poep eten door hond? C'est moi | 21 | 23-11-2004 20:33 | |
Flora & Fauna |
waarom uit mijn hond haar uitwerpselen op?? moondancer | 9 | 06-02-2003 15:47 |