Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik ben bijna jarig en hij heeft het de hele tijd over zijn cadeautje en daar word ik zenuwachtig van. Bah. |
![]() |
|
Wat een ontzettende klote-dag
![]() Vanochtend ruzie met m'n vriend, de hele dag buikpijn (moet vast ongesteld worden...), een bekeuring van 30 euro omdat ik een stukje ergens fietste wat een voetgangersgebied bleek te zijn, de fietsenmaker dicht dus m'n fiets is nog steeds stuk en nu kreeg ik net een mailtje dat ik de kamer waar ik gisteren ben gaan kijken niet heb gekregen. Ik wil echt onder de dekens kruipen en huilen.
|
Verwijderd
|
Hij had zich verslapen vanochtend. Niet zo leuk voor zijn collega's en voor hem in eerste instantie ook niet, want hij voelde zich schuldig. Maar verder was hij dus wel de hele dag vrij
![]() ![]() En straks een 'geheime' ontmoeting om een afscheidsfeestje te organiseren. Mijn vriendinnetje vertrekt voor 5 maanden richting Indonesië. Nou is het een groot land, I know, maar de laatste tijd is dat land alleen maar met rampen in het nieuws. Dus zo heel blij ben ik er eigenlijk niet mee... |
![]() |
|
klote
![]() ![]() ![]() achja, nu finishen de nice guys als een 1e... |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ziek (keelontsteking, 2e keer binnen 1.5 maand -_-), en hij is zooo lief
![]() ![]() Doet ie telkens dus van kaarsjes aan met olieën erop (op zo'n schaaltje erboven) ![]() Whaaa ik wil wel vaker keelontsteking hebben nu ie bij me woont ![]()
|
Lange dag vandaag... Damn! Maar gelukkig is het leuk, dus dat scheelt
![]() ![]() Ik vind dat van gisteren nog steeds stom en ik snap ook nog steeds niet waarom ze zo moeilijk doet. Oké, eigenlijk snap ik het wel, maar tegelijkertijd vraag ik me af waarom ze er zo'n punt van maakt en waarom ze verdomme niet es gaat werken aan haar reageerskills. Djiezes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat dat dan ook maar vol goede moed doen* Omg voor 12 uur, ben ik ziek? Ik denk dat ik maar in bed ga liggen lezen, dit klopt namelijk niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is lief. En ik ben niet zo lief, maar dat bedoel ik helemaal niet zo. Gister stond hij om iets voor 8u smorgens voor m'n deur, om ontbijt te maken en koffie te zetten en samen te knuffelen totdat hij naar college moest.
![]() Ik kan niet wachten tot we weer samen kunnen tukken. Waarschijnlijk kunnen we als ik herfstvakantie heb een weekje hier crashen samen, en kan hij na wat hij te doen heeft gewoon hierheen komen, zonder savonds weer weg te gaan. ![]() En ik laat hem nooit meer gaan. Hij is veelste leuk.. Zelfs de manier hoe hij zich bijna onder 'n auto rent omdat hij anders z'n trein mist is leuk en lief. Verliefder dan dit kan niet denk ik. We zijn samen echt walgelijk klef, but hey, i like it ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
damn.... ze is lieffffffff!!!!!!!! ik kan 't niet goed beschrijven waarom, maar ze is en blijft de liefste voor mij
![]() oh, en mijn pa heeft haar cadeautje geregeld!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ Skyblue; gecondoleerd *digitaal vasthoudt*
OT: Gaat wel oke, mijn schoonzus en -broer zijn net terug van vakantie en zij zit niet lekker in haar vel. Vind het beetje jammer dat ik zo weinig tijd heb om haar zelfs maar even te bellen (lang leve school en onregelmatig werken), maar morgen gaan we samen lunchen etc.. En met vriendlief gaat alles prima, vanavond bij hem eten en hangen enzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aaah het verven van mijn (mijn!mijn!mijn!
![]() ![]() maandag vertrekt ie voor 5 dagen naar rusland, leuk voor hem! ga hem wel een beetje missen, maar dat vind ik niet erg ![]() en vandaag komt mijn allerliefste vriendinnetje op afstand hierheen om te helpen met verven <3 oh enenen ik moest gister naar het ziekenhuis en liep te stressen en toen was ie heel lief ![]() |
![]() |
|
Gister verjaardag gehad hier..
Mijn (meest recente) ex was er ook, en het ging best redelijk. Alleen toen ik hem en mn beste vriendin af wilde zetten op het station vroeg ie of ie 5 minuten kon praten, nee tuurlijk kan dat niet ![]() 1. ik ben jarig 2. mijn auto mag daar maar 5 min parkeren 3. mijn beste vriendin en nog een hele goede vriend staan erbij 4. ik heb gewoon te veel andere dingen aan mijn hoofd om zijn liefdesverklaringen daarnaast te krijgen dat ie dat zelf niet ziet ![]() pff.. gelukkig heb ik verder ff geen verplichtingen aan hem ofzo.. was echt erg raar..
|
Voor 't eerst dat ik vriendlief weer 4 dagen niet zie. Zondag pas weer. Of nee, zaterdagavond.
![]() Gisteren beste vriendinnetje weer gezien, en ondanks dat haar ex n beetje vreemd deed af en toe, was t wel super tof. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|