Oud 09-08-2007, 00:50
Verwijderd
Ik merk dat ik weer even moet wennen aan hard zuipen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 09-08-2007 @ 01:12 :
Ja, vooral cola zonder prik is heel fijn voor je maag. Gek eigenlijk
Het hielp inderdaad echt
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 12:55
zeep007
zeep007 is offline
benauwd, moe, huilerig, gespannen.
niet zo'n top dag dus.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 13:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
Naar dokter geweest voor mn verstandskies, maar die zei dat ik beter naar de tandarts kon (logisch ook eigenlijk natuurlijk). Gelukkig geen ontsteking, moest het even aankijken met wat ibuprofen, gedaan (was ik natuurlijk al mee begonnen) en nu een paar dagen verder heb ik er steeds minder last van .
Oud 10-08-2007, 21:10
Verwijderd
Ik ging naar de dokter om mn oren te laten uitspuiten, maar deze assistent weigerde omdat er te weinig smeer in zou zitten terwijl de andere assistent 2 dagen terug toen ik de afspraak maakte had gekeken en vond dat het juist nodig was. Wel vervelend want heb er best last van. Moest nu maar neusspray gaan gebruiken, juisttt. Ik wil gewoon die prut uit mn oren .

En ben ongesteld, oftewel vreetbuien en chagoheid maar ach nog maar 4 dagen .

Voor de rest is mn lichaam sterk vind ik
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 09:45
Methuselah
Methuselah is offline
Deze morgen echt belabberd, moest meteen naar 't toilet om 2kg ofzo kwijt te raken.

Ondertussen gelukkig wel beter.
Oud 11-08-2007, 19:12
Verwijderd
verkouden en mn stem is zoek
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 15:46
Verwijderd
Mijn ogen zijn bloeddoorlopen (een adertje geknapt in m'n neus, heb ik wel vaker, komt door de luchtdruk ofzo) en ik ben al 6 dagen niet naar de wc geweest, maar ik heb nergens last van. Dus; fine
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 11-08-2007 @ 20:12 :
verkouden en mn stem is zoek
nog nix gewijzigd
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 09:49
Jones
Goed! Sliep alleen pas om half 3, dus een beetje slaperig vandaag.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 16:11
zeep007
zeep007 is offline
koppijn, keelpijn, moe
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 16:47
Verwijderd
Ik heb alleen een beetje last van mijn rug, maar verder goed!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 19:54
Verwijderd
Heel goed, ik sliep pas laat en was vroeg weer op, maar ik kreeg ontbijt binnen (daar heb ik altijd moeite mee 's ochtends; alles is te droog, ook al gooi ik er een litertje melk over ), ik had enorme buikpijn van de zenuwen, maar dat ging ook heel snel weer over. En zelfs met wat minder bloed doe ik het goed Ik had compleet geen last van prikangst ofzo, ik vond het zelfs wel leuk. (Maar goed ook want ze moest twee keer prikken, de eerste keer kwam er geen druppeltje uit ) Grappig om dat bloed de buisjes te zien vullen

En er ontbreekt een enorm stuk spanning, dat voelt echt heerlijk

Ik heb me in geen tijden zo goed gevoeld als nu.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:33
Metal
Metal is offline
Wasted. Ik was afgevallen, voel me moe, zaterdag kon ik letterlijk 5 sec. losgaan op de muziek en dan verzuurden mijn beenspieren gewoon. Hoe ik het doorgaans doe is wel aardig inspannend, en het feit dat ik de voorgaande nacht niet geslapen had zal daar (dus al kleine 40 uur wakker) ook wel aan bijgedragen hebben. Vannacht sliep ik om 5 uur en om 10 werd ik wakker, met een mega kater gevoel, ook al had ik maar 1 biertje gedronken. Dat heeft zo'n beetje de hele dag geduurd, nice one.

Ik weet weer even genoeg, even een tegen offensief starten, uiterste van mezelf vragen, qua lichaams beweging, goed slapen, goed eten. En dan over 2 weken even aankijken. Let's see.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:44
Severus
Severus is offline
Weer eens aan het menstrueren. *zucht* Iedere maand vraag ik me weer af waarom dat gedoe zo nodig iédere maand moet. Kan een vrouw niet gewoon om het half jaar een week lang vruchtbaar zijn en dán pas een weekje menstrueren? Dat lijkt me pas echt ideaal. Halveert de wereldbevolking ook nog meteen.
Oud 04-09-2007, 08:59
Drez
Drez is offline
Ik hoest al wekenlang en vooral snachts dus ik heb een lekker slaaptekort opgebouwd aargh. Ik word er gek van.
Oud 04-09-2007, 10:23
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Moe!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 11:05
zeep007
zeep007 is offline
niet zo goed, donderdag naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 12:19
Lilium
Lilium is offline
Ik vrees dat ik verkouden ga worden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 13:29
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Weer eens aan het menstrueren. *zucht* Iedere maand vraag ik me weer af waarom dat gedoe zo nodig iédere maand moet. Kan een vrouw niet gewoon om het half jaar een week lang vruchtbaar zijn en dán pas een weekje menstrueren? Dat lijkt me pas echt ideaal. Halveert de wereldbevolking ook nog meteen.
waarom ga je niet aan de prikpil dan? Heb je er lekker nooit mer last van!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 14:04
Nienna*
Nienna* is offline
Verschrikkelijk, ik ben snotverkouden en dat is gruwelijk irritant. Daardoor is mijn conditie slecht en ik heb hoofdpijn en moet snotteren en kan niet vrij ademen en vooral in de klas is het irritant.
Oh en ik ben in een zeurbui dus sorry .
Ik ga nu maar lekker hete soep eten, heet als in warm en heet als in spicy, wie weet helpt het.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:46
ekki
ekki is offline
Mwah, gaat best goed ondertussen. Kan al best lang zitten, heb weer m'n tofste hobby uitgeoefend. Ik merk dat actief zijn (lopen, bezig zijn, niet hardlopen oid) minder van m'n bekken vergt dan zitten. Vandaag 6 uur gewerkt, zitten gaat slecht. Vorige week veel gelopen, zitten ging beter en weinig last daarbuiten.
Oud 05-09-2007, 19:49
marrel
marrel is offline
Werd vrij misselijk in de bus maar kwam door erge honger dus dat ging weer goed na wat eten. Ben wel erg moe, is wel wennen aan het schoolritme . M'n tanden voelen alleen alsof ze er uit gaan vallen dat wel
Oud 06-09-2007, 08:12
Verwijderd
snotverkouden en last van mn buik. ik blijf binnen vandaag denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 10:16
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
niet zo goed, donderdag naar de dokter
jeej, hyperventilatie
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 13:51
yuck fou
yuck fou is offline
amandelonsteking . de kans is groot dat ze er eindelijk uit moeten wat voor iedereen een aanleiding is mij ranzige horrorverhalen te vertellen over mislukte operaties
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:47
wouter098
wouter098 is offline
Paaltje geraakt tijdens een wielrenwedstrijd. 8 ribben, schouder, en bovenbeen gebroken ook nog hersenschudding (waar ik al een beetje overheen ben). En een beetje last van me moraal.... Wat denk ik wel te begrijpen is. Fiets had voor de rest niks (of weinig).
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 16:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat wel okee. Heb het wel benauwd maar minder dan de afgelopen week. Ook wel logisch want het heeft hier vandaag nog niet geregend en vocht is nog steeds funest. Verder heb ik net m'n laatste hepatitis B vaccinatie gehaald. M'n arm is wel dik, rood en pijnlijk maar ik ben er nog niet ziek van.
Oud 06-09-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Paaltje geraakt tijdens een wielrenwedstrijd. 8 ribben, schouder, en bovenbeen gebroken ook nog hersenschudding (waar ik al een beetje overheen ben). En een beetje last van me moraal.... Wat denk ik wel te begrijpen is. Fiets had voor de rest niks (of weinig).
Beterschap!

OT: Wel ok.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 12:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voel me een beetje ziekjes en koortsig. Gister m'n derde hepatitis B vaccinatie gehad en daar reageer ik niet helemaal lekker op. Ben warm en klam, heb hoofdpijn, m'n oren doen raar en ik voel gewoon dat er iets gaande is in m'n lijf. Daarnaast ook nog ongesteld dus het is weer feest Hopelijk is het morgen over want dan geef ik een feestje
Oud 07-09-2007, 13:37
Verwijderd
Jeej, blaasontsteking
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 15:34
Verwijderd
Ik dacht dat er een verstandskies aan het doorkomen was, maar nu lijkt 't eigenlijk meer in m'n keel te zitten... Ik ben ook een beetje verkouden. Hopelijk is het geen keel-iets, want dat is naar
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 19:50
Verwijderd
Opkomende verkoudheid/griepje
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 07:52
zeep007
zeep007 is offline
Jeej, keelontsteking. Gelukkig is de koorts nu eindelijk weg.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 19:42
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pff. Sterkte. 8 ribben is wel naar, vond 1 gekneusde rib al naar zat. Bovenbeen een beetje op een 'nette' plek gebroken?
Oud 10-09-2007, 22:06
Perikles
Perikles is offline
Ik heb het zo koud.

Ik dacht dat ik niet meer ziek was, maar ik blijf gloeien en het koud hebben. Hoewel dat misschien ook aan het huilen ligt. Wennen aan school.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:23
Verwijderd
Ik ga nooit meer de pil doorslikken, ik heb nu twee keer een hele strip doorgeslikt (dus 6 weken wel, 1 stopweek, 6 weken wel, 1 stopweek) en dat werkt gewoon niet. Ik ben nu al een maand ongesteld Gelukkig heel licht, maar toch precies wat ik niet wilde...

Dus vanaf nu weer braaf 1 strip per keer

Verder voel ik me prima
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Wow, beterschap en zo! Ik las deze post en wist meteen dat jij de Wouter was die ik ken, althans, we hebben op dezelfde middelbare school gezeten, grappig. Maar wel balen zeg, dat je zo hard gevallen bent

Met mijn gezondheid gaat het wel oké, beetje last van buikpijn en zo, maar niet rampzalig. Niet meer zo misselijk
Oud 11-09-2007, 12:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Veel benauwd, zal wel weer vocht in de lucht hangen. Word er een beetje moe van dat het steeds weer terugkomt en dat m'n medicijnen wel werken maar niet als er weer iets tegenzit. Voel me psychisch wel heel goed en dat scheelt een hele hoop.
Oud 11-09-2007, 14:14
tuttebel
tuttebel is offline
wat minder verkouden vandaag. zondag was echt t ergst, maar nu is t vooral zakdoekjes vol snotteren en hoofdpijn en een paar x rochelend hoesten.
en nog wat dingetjes waar ik me zorgen over maak dus daar ga ik vrijdag even voor naar spreekuur.
Oud 13-09-2007, 22:05
ekki
ekki is offline
Citaat:
Ik ga nooit meer de pil doorslikken, ik heb nu twee keer een hele strip doorgeslikt (dus 6 weken wel, 1 stopweek, 6 weken wel, 1 stopweek) en dat werkt gewoon niet. Ik ben nu al een maand ongesteld Gelukkig heel licht, maar toch precies wat ik niet wilde...

Dus vanaf nu weer braaf 1 strip per keer

Verder voel ik me prima
Irritant is dat ja . Ik had toen ik in het ziekenhuis lag ook de pil doorgeslikt wat in hetzelfde resulteerde. Heel vervelend. Volgens mij 'went' je lichaam er wel aan, als je het nog een keer probeert gaat het volgens mij 'beter'. Maarja, dat weet ik ook niet zeker.
Oud 14-09-2007, 10:19
wup
wup is offline
Ik voel me net 70 ofzo. Kom net bij de dokter vandaan voor mijn schouder. Ik ga naar de fysio, maar er is kans 'dat het gewoon bij je hoort'. Wtf..
Ook maar even aangekaart dat ik elke week een dag verkouden ben. Heb allergiespray gekregen.. helpt dat niet dan 'hoort dat ook bij je' .
Dus als het tegenzit ben ik de rest van mijn leven verkouden met een zere schouder. wihoe!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 10:24
Yana
Yana is offline
tsja. Te weinig geslapen dus een lichte druk op mn hoofd van vermoeidheid. Verder heb ik nog steeds last van eczeem en momenteel weer wat meer dan anders. Maar buiten dat gaat het wel.
Oud 14-09-2007, 10:49
dennis018
dennis018 is offline
niet lekker vandaag, gigantische buikpijn

Gister veels te veel peper en zout gegeten denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:01
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
zijn er nu alleen maar mensen die zich lam/bejaard en niet lekker voelen hier xD

..met mij gaat het goed, ik slaap slecht de laatste tijd maar 4x per week sporten..constante dagen..dosis buitenlucht en goed eten solves
Oud 14-09-2007, 11:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Irritant is dat ja . Ik had toen ik in het ziekenhuis lag ook de pil doorgeslikt wat in hetzelfde resulteerde. Heel vervelend. Volgens mij 'went' je lichaam er wel aan, als je het nog een keer probeert gaat het volgens mij 'beter'. Maarja, dat weet ik ook niet zeker.
Als ik de stopweek een keer oversla, is mijn 'menstruatie' na 6 weken wel vervelender, heftiger en een dag langer dan wanneer ik de stopweek niet oversla, maar verder heb ik niet de problemen die jij en Daantje beschrijven.

Behalve dat ik een lichte keelpijn heb, gaat het eigenlijk best lekker. Mijn oorontsteking is weer voorbij en ik heb eindelijk weer genoeg geslapen vannacht.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier ook een raar gevoel in m'n keel wat voelt als beginnende keelpijn. Hopelijk zet het niet door. Verder vannacht eindelijk eens een nacht heerlijk geslapen en dat scheelt ook wel een heel stuk.
Oud 14-09-2007, 13:42
marrel
marrel is offline
Erg last van m'n mond en keel, gelukkig kan ik wel goed eten nog. Heb nu ook een misselijk gevoel en m'n warm koud regeling is ook niet helemaal in orde. Verder moe
Oud 14-09-2007, 15:09
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
het gaat wel goed alleen nog verkouden en ooronsteking maar ja komt hopelijk wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 15:09
xxceline
xxceline is offline
Zeer slecht Loop op krukken, gat in mn hoofd, arm open, en alles doet pijn
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten