![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verschrikkelijk, ik ben snotverkouden en dat is gruwelijk irritant. Daardoor is mijn conditie slecht en ik heb hoofdpijn en moet snotteren en kan niet vrij ademen en vooral in de klas is het irritant.
Oh en ik ben in een zeurbui dus sorry ![]() Ik ga nu maar lekker hete soep eten, heet als in warm en heet als in spicy, wie weet helpt het. |
![]() |
|
Mwah, gaat best goed ondertussen. Kan al best lang zitten, heb weer m'n tofste hobby uitgeoefend. Ik merk dat actief zijn (lopen, bezig zijn, niet hardlopen oid) minder van m'n bekken vergt dan zitten. Vandaag 6 uur gewerkt, zitten gaat slecht. Vorige week veel gelopen, zitten ging beter en weinig last daarbuiten.
|
Het gaat wel okee. Heb het wel benauwd maar minder dan de afgelopen week. Ook wel logisch want het heeft hier vandaag nog niet geregend en vocht is nog steeds funest. Verder heb ik net m'n laatste hepatitis B vaccinatie gehaald. M'n arm is wel dik, rood en pijnlijk maar ik ben er nog niet ziek van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Wel ok ![]() |
![]() |
|
Voel me een beetje ziekjes en koortsig. Gister m'n derde hepatitis B vaccinatie gehad en daar reageer ik niet helemaal lekker op. Ben warm en klam, heb hoofdpijn, m'n oren doen raar en ik voel gewoon dat er iets gaande is in m'n lijf. Daarnaast ook nog ongesteld dus het is weer feest
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ga nooit meer de pil doorslikken, ik heb nu twee keer een hele strip doorgeslikt (dus 6 weken wel, 1 stopweek, 6 weken wel, 1 stopweek) en dat werkt gewoon niet. Ik ben nu al een maand ongesteld
![]() Dus vanaf nu weer braaf 1 strip per keer ![]() Verder voel ik me prima ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met mijn gezondheid gaat het wel oké, beetje last van buikpijn en zo, maar niet rampzalig. Niet meer zo misselijk ![]()
|
Veel benauwd, zal wel weer vocht in de lucht hangen. Word er een beetje moe van dat het steeds weer terugkomt en dat m'n medicijnen wel werken maar niet als er weer iets tegenzit. Voel me psychisch wel heel goed en dat scheelt een hele hoop.
|
wat minder verkouden vandaag.
![]() ![]() ![]() en nog wat dingetjes waar ik me zorgen over maak dus daar ga ik vrijdag even voor naar spreekuur.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik voel me net 70 ofzo. Kom net bij de dokter vandaan voor mijn schouder. Ik ga naar de fysio, maar er is kans 'dat het gewoon bij je hoort'. Wtf..
Ook maar even aangekaart dat ik elke week een dag verkouden ben. Heb allergiespray gekregen.. helpt dat niet dan 'hoort dat ook bij je' . Dus als het tegenzit ben ik de rest van mijn leven verkouden met een zere schouder. wihoe! |
![]() |
||
Citaat:
Behalve dat ik een lichte keelpijn heb, gaat het eigenlijk best lekker. Mijn oorontsteking is weer voorbij en ik heb eindelijk weer genoeg geslapen vannacht. |
![]() |
|
Hier ook een raar gevoel in m'n keel wat voelt als beginnende keelpijn. Hopelijk zet het niet door. Verder vannacht eindelijk eens een nacht heerlijk geslapen en dat scheelt ook wel een heel stuk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |