Oud 18-09-2007, 18:26
zeep007
zeep007 is offline
Tis allemaal wel gezellig hier. Afgelopen dagen continu vrienden over de vloer gehad, en vanaaf zijn we weer even met zijn tweetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2007, 18:37
Soezen
Soezen is offline
Ik vind het echt moeilijk dat ie doordeweekes nooit iets van zich kan laten horen.. Ben wel blij dat ik hem in het weekend zie maar ik wil meeeeer... Stomme landmacht
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:02
Verwijderd
Poeh, het is toch wel verwarrend hoor. Zijn niet ontkennen, noch bevestigen houding maakt 'm alleen maar aantrekkelijker (en dat terwijl ik er net uit was dat hij voor mij niks meer is dan een vriend, grrr). Baaah, wat een grillen toch. Donderdag dus maar niet na de auditie naar mn werk om te vieren/niet te vieren dat ik al dan niet een rol heb. Nee, ik zie hem volgende week wel weer, dat is genoeg, anders zitten we straks nog aan elkaar gelijmd.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:16
Verwijderd
Ik zou vanavond naar hem toe, maar ik heb eindelijk uitgevonden hoe de verwarming in m'n kamer aan moet, en nu is het hier dus lekker warm. Dus ik blijf maar hier.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt moeilijk dat ie doordeweekes nooit iets van zich kan laten horen.. Ben wel blij dat ik hem in het weekend zie maar ik wil meeeeer... Stomme landmacht
Dat lijkt me zeker moeilijk Knap dat je dat trekt (tenminste, ik neem aan dat je dat doet..je moet wel) Ik hoop dat je dan in ieder geval goed op die weekenden samen kunt 'teren'
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou vanavond naar hem toe, maar ik heb eindelijk uitgevonden hoe de verwarming in m'n kamer aan moet, en nu is het hier dus lekker warm. Dus ik blijf maar hier.
Zou je bij mij ook de verwarming in werking kunnen stellen? Het lukt me ook niet hehe

En nu nog wat ontopic: Ik heb net een brief geschreven naar een particuliere appartementenverhuurder en ik krijg al helemaal de kriebels als ik bedenk dat ik misschien binnenkort op mezelf woon Dan zal hij (waarschijnlijk) veel vaker naar me toe komen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:14
Verwijderd
Ik heb trouwens écht zin in iets nieuws. Nieuw serieus, nee. Scharrelen? Jaa. Maar eens wat beter rond gaan kijken geloof ik. En niet alleen maar theedrinken als ik met jongens mee naar huis ga
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:17
Verwijderd
Tja, wat zal ik zeggen. Net een mail naar de directrice van mijn afdeling gestuurd, ik ben benieuwd hoe ze zal reageren. Er zijn in het laatste halve jaar verschillende dingen door mijn school bedacht die te maken hebben met mijn vriend.
Dat ik eerder terug naar Nederland wilde (ik was voor stage in Bolivia) omdat mij vriend anders niet met mij op vakantie zou gaan. Ook hebben ze aan mijn nieuwe stageinstelling verteld dat ik vanwege mij vriend naar utrecht ben verhuist.
Hoe komen ze hier toch bij? Ik heb toch nooit zulke dingen over mij of mijn vriend verteld?
Ik voel me hier echt raar over.. weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan. En omdat mijn vriend de hele week introductie heeft kan ik het ook al niet met hem delen...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:34
Luna
Luna is offline
Citaat:
goede reden

ik weet niet hoe het gaat lopen tussen hem en mij maar het ziet er nu niet zo goed uit. ik had gister wel weer zin om hem te zien en smste dat maar hij was niet zo in de stemming naar eigen zeggen. we moeten echt even praten maar als t zo doorgaat komt het er ook niet van.
hm ik merk dat ik nu na 4maanden toch wel n beetje aan m gehecht ben..
Oud 18-09-2007, 21:00
I C U
I C U is offline
Lalalala. Ik denk dat ik m'n beste vriendinnetje maar es moet contacten. Ik ben er wel weer overheen. En m'n ex-crush is stom, maar wel schattig, en als ik 'm tegenkom bespring ik 'm, maar zo niet, nou ja, dan niet. Boeiend.
Oud 18-09-2007, 21:01
Neko*
Neko* is offline
Ik ben stom, onee, dat mocht ik niet meer zeggen. Ik dóe stom. Maar hij is lief. En nu blijft hij slapen. En en en.. <3 Nu ben ik weer blij.

En 't cadeautje voor 't liefste vriendinnetje is lekker binnen, dus moet nog ff regelen dat ze hem binnenkort ook krijgt. Yay. 't leven is niet moeilijk, 't lijkt soms alleen maar zo..
Oud 18-09-2007, 21:23
Verwijderd
We hebben nu een belachelijke weddenschap afgesloten ;x.
Wedstrijdje wie t t langste volhoudt de ander niet te zoenen als we elkaar morgen zien.

Hij vergeet t vast .
Ik ga dit winnen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 22:47
Lilium
Lilium is offline
Leuke avond gehad; mooie film gezien bij mijn vereniging.
Oud 18-09-2007, 23:26
ST*R
ST*R is offline
ARGGH wat een kut avond wat betreft mannen. Eerst begint mn ex weer ontzettend te zeuren en te zeggen dat hij zich zo verdrietig voelt door mij blabla. Ik zeg tegen mn vriendje dat ik me kut voel, en wat hij zegt komt neer op: ach joh niet mijn probleem, en nu negeert hij me. Samen met andere dingen wil ik hem zo echt niet meer als vriend. En dan 1 of andere jongen maakt nogal duidelijk dat hij me een ontzettende slet vindt, alleen omdat ik hem beledigd heb
ARGGH.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 00:31
Verwijderd
Sjit. Hoe krijg ik die bezette-mannen-sensor die ik aan heb staan uit
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Sjit. Hoe krijg ik die bezette-mannen-sensor die ik aan heb staan uit
Door mijn 'hoi-ik-ben-bezet-maar-toch-lijkt-het-alsof-de-hele-wereld-mij-in-eens-ziet-staan' -magneet over te nemen.
Hij kost niet veel.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 07:00
Qimm
Qimm is offline
Volgens mijn begint hij het eindelijk te leren. Hij toonde zómaar interesse
Oud 19-09-2007, 07:07
Rioto
bored.. wil weer een relationeel gebied
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 07:33
stout!
stout! is offline
Hmm ik vind het lastig om weer te wennen aan dit contact (vooral skype), maar dat had ik eerst ook. Ik voel me nu niet zo goed, maar dat word vast wel weer beter. Hij lijkt opeens zoveel verder weg.
Nou ja, we gaan maar weer door met het leven hier, ook best leuk en ik heb genoeg te doen. Deze maanden gaan weer voorbij en dan is hij er weer maar dat lijkt nu nog heel lang te duren, en dat gaat het ook.
Oud 19-09-2007, 07:39
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik ben stom, onee, dat mocht ik niet meer zeggen. Ik dóe stom. Maar hij is lief. En nu blijft hij slapen. En en en.. <3 Nu ben ik weer blij.

En 't cadeautje voor 't liefste vriendinnetje is lekker binnen, dus moet nog ff regelen dat ze hem binnenkort ook krijgt. Yay. 't leven is niet moeilijk, 't lijkt soms alleen maar zo..
wat is het? wat is het? wat is het? wat is het? *doodgaat van nieuwsgierigheid*

OT: sorry, dat ben ik niet helemaal met je eens.. ik vind het leven momenteel best even moeilijk
Oud 19-09-2007, 08:54
Rob
Rob is offline
*knuffel voor dott* Komt wel goed, meid! Je weet dat je 't er over kan hebben, mocht je dat willen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 09:09
Verwijderd
Ik wil dat het nu al vrijdag is!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 09:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hmm ik vind het lastig om weer te wennen aan dit contact (vooral skype), maar dat had ik eerst ook. Ik voel me nu niet zo goed, maar dat word vast wel weer beter. Hij lijkt opeens zoveel verder weg.
Nou ja, we gaan maar weer door met het leven hier, ook best leuk en ik heb genoeg te doen. Deze maanden gaan weer voorbij en dan is hij er weer maar dat lijkt nu nog heel lang te duren, en dat gaat het ook.
Komt hij eigenlijk ook weer definitief terug in Nederland? Hoop t voor je
OT: ja, gewoon goed.
Oud 19-09-2007, 10:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn roze bril...

We zijn nu al bijna 2 maanden (op 3 halve dagen na) echt 24/7 samen onder 1 dak, en het voelt echt verdomde goed. We ergeren ons nergens aan, reizen stad- en land af om samen te kunnen zijn, hebben voortdurend lol, delen allebei dezelfde dromen en ambities en tal van dingen meer. Het klinkt nu een beetje overdone, maar het benauwd me totaal niet. Sterker nog; Het geeft een enorm vrij gevoel, en dat voelt wel zo apart. Het plaatje past precies, en dat had ik eerder echt niet durven denken.
Doordat zoveel dromen overeenkomend zijn, weet ik dat we geen 'gulle middenweg' hoeven te vinden maar ieder gewoon zijn eigen ding kan doen. En dat idee geeft echt rust. Ook omdat ik de afgelopen paar maanden alleen nog maar meer ben gaan beseffen dat ik (zeker de komende paar jaren) vooral eens mijn EIGEN dromen en dingen waar moet gaan maken. Zonder dat ik daarbij veel rekening hoef te houden met anderen; En dan voelt zoiets als dit echt wel heel goed.
Oud 19-09-2007, 10:45
Verwijderd
Gisteren moest ik weer naar de tandarts, verschrikkelijk; het is altijd een drama bij mij. Dus ik kwam gisteren een beetje stilletjes weer terug naar huis, helemaal moe. Stond hij al te koken! Dus ik kon even lekker op de bank gaan hangen, hij haalde een dekentje voor me op en gewoon even lekker bij hem liggen en gallen over die belachelijke tandarts.
Hij is lief
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 10:47
cagie
cagie is offline
Blegh ik mis hem best wel heel erg. Morgen samen wat eten in Utrecht en dan zie ik hem anderhalve week niet... Pff ik vind een lange afstandsrelatie helemaal niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:19
Verwijderd
Ik wil weer een relationeel gebied, uberhaupt. Vriendschappelijk of meer, maar dit is niks
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:55
tuttebel
tuttebel is offline
gister en vanmorgen was heerlijk. samen proberen film te kijken en dan toch maar scrubs opzetten, tussendoor praten over onzin maar ook over 10jaar later en zo. als hij er net is voel ik me nog niet zo verliefd, maar als hij s'ochtends weggaat wil ik m echt niet laten gaan.
Oud 19-09-2007, 11:58
Verwijderd
hij komt vanavond hierheen en dat is best uitzonderlijk
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 12:50
stout!
stout! is offline
Citaat:
Komt hij eigenlijk ook weer definitief terug in Nederland? Hoop t voor je
Ik ga er wel van uit, waarschijnlijk komt hij ergens in januari weer naar Nederland. En we zijn het met elkaar eens dat we dan even een tijdje bij elkaar blijven, dus zonder (afzonderlijke) buitenlandavonturen. Ik weet wel dat het uiteindelijk snel voor bij zal (lijken te) gaan, maar op het moment dat je er midden
in zit en dan ook nog aan het begin, voelt dat helemaal niet zo.
Ik wil hem gewoon graag om me heen hebben, begin mensen die willen samenwonen ook steeds beter te begrijpen
Oud 19-09-2007, 13:13
Verwijderd
heey stout, komt wel goed gek..

de tijd vliegt en voor je het weet kan je hem weer in je armen sluiten, je moet alleen zorgen dat je leven niet gaat draaien om het feit dat hij er niet is en wanneer hij weer terug komt..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:17
snoopy
snoopy is offline
Jeej, ik ben een lief vriendinnetje. Heb vandaag t hele huis schoongemakt terwijl we dat vrijdag samen zouden doen. Denk dat ie een gat in de lucht springt!

Verder vind ik het leuk. We doen veel leuke dingen samen, lachen veel enzo.
Oud 19-09-2007, 13:52
WolterB
WolterB is offline
saai
Oud 19-09-2007, 14:18
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Het is ook nooit goed bij jou he
Wie zegt dat ik het niet goed vind? Waarom denk je dat ik uberhaupt over seks begon? Dit was precies de bedoeling
Al kun je het wel een beetje overdrijven. Eergisteravond had ik dus in totaal 8 smsjes gehad. Hij vroeg mn msn en toen vroeg ie waar ik bleef, maarja ik had bezoek en dat bleef slapen dus ik kwam niet meer online (en ik heb lekker alleen gezegd dat het bezoek was dat bleef slapen, geen hij of zij erbij, terwijl het dus gewoon een zij was, haha). Kreeg ik gisteravond een smsje dat hij het nu niet meer snapte, maarja ik was weer bij iemand anders dus ook niet online.. Bleek dus dat hij had gezegd dat ik een datum moest prikken en dat deed ik dus niet en dat vond hij raar, terwijl ik zoiets had van ja daar hebben we het op msn wel over anders sms je twintig keer heen en weer. Maargoed, om 10 uur ofzo gezegd dat ik pas om twaalf uur thuis zou zijn, hij wilde toen al naar bed gaan maar is dus nog op mij blijven wachten tot 12 uur
Dus op msn gesproken en het was af en toe een beetje vaag met een boel misverstanden maar nu komt ie volgende week wel langs en we gaan eten en film kijken dus het gaat niet alleen om de seks
En ik vind het leuk maar het duurt nog lang en ik moet niet zo op hol slaan want ik ken m helemaal niet en misschien is ie wel niet leuk of wil hij mij helemaal niet en de kans daarop is groot.
Maar eigenlijk boeit het me helemaal niet want hij komt langs en hij is een man en ik krijg seks

En ik gok dat niemand dit verhaal gaat lezen want het is veels te lang en chaotisch maar boeiend
Oud 19-09-2007, 14:31
Myuki
Myuki is offline
@ Briseïs: Jee, wat een romantiek.
Oud 19-09-2007, 14:45
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
@ Briseïs: Jee, wat een romantiek.
Nee, geen romantiek. Daar geloof ik niet in.
Oud 19-09-2007, 15:24
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Ik heb trouwens écht zin in iets nieuws. Nieuw serieus, nee. Scharrelen? Jaa. Maar eens wat beter rond gaan kijken geloof ik. En niet alleen maar theedrinken als ik met jongens mee naar huis ga
wat vind jij van seks op de 1e date? (in het geval van een aspirant potientiele scharrel )

hehe en de foto van mijn blind gala date is niet eens verkeerd
Oud 19-09-2007, 15:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog steeds prima hier Samen kunnen praten is echt ongelooflijk fijn. We doen lekker waar we allebei zin in hebben en dat gaat prima samen. Zien elkaar twee tot drie keer in de week en dat bevalt me allemaal prima. Ik mis hem al als ik hem een paar dagen niet zie en vind het heerlijk als hij er is en om met hem samen te slapen ook al slapen we dan eigenlijk niet. Als we maar samenzijn is het goed
Oud 19-09-2007, 15:33
Verwijderd
Citaat:
wat vind jij van seks op de 1e date? (in het geval van een aspirant potientiele scharrel )

hehe en de foto van mijn blind gala date is niet eens verkeerd
Haha, gewoon doen als je er zin in hebt. Ik denk niet dat het iets voor mij is, alleen. (Hoewel er een verschil zit tussen een potentiële scharrel die je die avond hebt ontmoet en een potentiële scharrel die je al tijden kent en met wie je al maanden flirt, natuurlijk ). Wieso, grootse plannen?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 16:10
Larry Flint
Larry Flint is offline
Het gaat super goed en vanavond gaan we naar de bios.
Oud 19-09-2007, 16:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
wat is het? wat is het? wat is het? wat is het? *doodgaat van nieuwsgierigheid*
Als je het wilt weten, moet je juist niet doodgaan. Dan wordt geven namelijk zo moeilijk.

Dus zeg het maar, wanneer heb je tijd?
Oud 19-09-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Door mijn 'hoi-ik-ben-bezet-maar-toch-lijkt-het-alsof-de-hele-wereld-mij-in-eens-ziet-staan' -magneet over te nemen.
Hij kost niet veel.
Hm ook ervaring mee en dat is ook niet relaxt

Ontopic: huhuh? Ik dacht toch serieus dat ie pissed off was over gister, maar hij was vandaag weer lief en aardig en behulpzaam enzo.

En m'n vriendinnetjes waren lief gisteren <3 Lang geleden dat we met z'n drieën waren.

Alleen voel ik me ondanks alles nog steeds ontzettend klote
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:45
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Dat lijkt me zeker moeilijk Knap dat je dat trekt (tenminste, ik neem aan dat je dat doet..je moet wel) Ik hoop dat je dan in ieder geval goed op die weekenden samen kunt 'teren'
Inderdaad zoals je al zegt, ik moet wel. Gelukkig is het wel zo dat ik op de vrijdagavond als hij bij me is, heel de afgelopen week vergeet.. Maar de maandagen blijven rot
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:20
Halflight
Halflight is offline
Hehe, hem weer gezien na vier lange dagen afwezigheid.
Maar hij stond bij een andere tafel en glimlachte lief en later zat hij te kijken, maar daarna ging hij de kantine weer in en kreeg hij een ongelukje en werd hij afgevoerd naar de ehbo leeeuuukk.
Dus verder niet meer gezien, morgen maar weer
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 18:53
I C U
I C U is offline
Oh en toen zag ik 'm weer en toen was ik weer verkocht... Damned! Maar ik heb 'm toegevoegd op MSN en de volgende keer ga ik gewoon met 'm praten ofzo We'll see.
Oud 19-09-2007, 19:44
Nienna*
Nienna* is offline
Ik geef het maar op. Hij past niet bij me en hij is te jong. Misschien moet ik me op andere jongens richten of voorlopig gewoon niet; het beste idee van de eeuw!
Maar ik vind dat nogal moeilijk. Vooral omdat we altijd toch wel naar elkaar toe trekken.
Euh ja en om te vertellen over die vriend van hem en mij die verliefd op me is was niet zo handig. Waarom zei ik dat eigenlijk? Zonder naam te noemen, maar hij weet écht wel over wie het gaat. GVD ik word er moe van.
Misschien moet ik gewoon me op mezelf richten. Maar dat is moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 22:07
Verwijderd
friends kijken is inderdaad niet romantisch nee, de waarheid mag gezegd worden
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 22:12
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Nu? ZWAAR KLOTE... Gister? Ook zwaar klote. Morgen? Wss niet veel beter...
Ik heb nu een pauze-periode met mn vriendin en tot nu toe bevalt het me totaal niet.
Oud 19-09-2007, 23:48
groovy
groovy is offline
Na een tijdje te zijn weggeweest, ziet het ernaar uit dat ik weer zinnige berichtjes kan posten..

Ben 9 maanden vrijgezel geweest en dat beviel me super, echt beter dan gedacht. Heb veel gedate en ook al waren er echt leuke jongens bij, ik zag mezelf er gewoon niet mee. Ik was bang dat mijn 'verliefdheids-factor' uitgeschakeld was ofzo . Maar nu is de vonk dan toch overgeslagen. Op een jongen die ik al jaren ken, er was altijd al een spanning, maar nu is de vonk dan toch echt ingeslagen.

En damn, wat voelt het goed. Heerlijk dat ik weer zo verliefd kan zijn, dat het wederzijds is en dat ik me niet afvraag of ik het wel leuk vind met hem. Want het is gewoon leuk met hem! Sorry voor de lange post, maar ik wilde jullie dit even vertellen zodat het weer te volgen is wat ik post .

Ik heb zooooveel kriebels in mijn buik . En o hij is zo romantisch..zucht
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 00:37
Verwijderd
Ishouldntshouldntshouldnt. Hmm.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten