Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al die dingen leveren essences op die je in bouwsels kan/moet verwerken. Zitten grappige dingen tussen, een boom met oogbollen bijvoorbeeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zie niet hoe dat een probleem gaat worden.
Nintendo is al heel wat jaren bezig om het online gedoe in de lucht te krijgen. En aangezien SSBB ook op een datum is gezet in 2007 (amerika) en er online mogelijkheden voor zijn, zie ik niet hoe dan AC problemen op zou kunnen leveren.
|
Verwijderd
|
ja, maar pokemon werkt geloof ik (nogsteeds? was vroeger iig zo) met om beurten mekaar aanvallen. Er is dus niet echt reactietijd en dus lage ping mee gemoeid.
Maar als we echt snelle games online willen gaan spelen via het ninty netwerk, dan moet het inderdaad allemaal wel op orde zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lol, wat ik nou toch ben tegengekomen
![]() The legend of Zelda, de cartoon.. Ik wist neiteens dat die bestond, wist wel van het bestaan van de mario bros af, maar zelda? Best grappig om te zien. Het is uit '89, dus zo ongeveer na de eerste zelda. Daar is het ook losjes op gebaseerd.. http://tv-links.co.uk/listings/2/8898 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat een grap.
Dus je bent wel bereid om op de PS3 spellen te wachten maar niet op de spellen voor de Wii? Nu kan ik me vergissen, maar de PS3 is net zo lang uit als de Wii en er zijn nog minder spellen voor. En dan niet te vergeten dat er tussen nu en 1e kwartaal 2008 van bijna elke grote Nintendo titel een vervolg is uitgekomen. (Mario, Metroid, SSB, Mario Party)
|
Wou net zeggen. De line up van de wii was beroerd, maar hij is nu toch wel goed opgang gekomen. Nu alleen de vraag of het zo blijft, dat is het vaker een min punt bij nintendo gebleken.
En toch raar dat er echt heel veel games in de maak zijn, maar bijna allemaal van kut kwaliteit. Waarom hebben die 3rd party gasten nu inmiddels niet door dat je iets speciaals moet doen om op een nintendo console goeie verkopen voor elkaar te krijgen(RE4 en SC met link erin zijn voorbeelden) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-10-2007 om 15:29. |
![]() |
|
Ik ben benieuwd hoe nintendo deze week SSBB-updates denkt te verbeteren. Dat lijkt me vrij onmogelijk.
Ma: nieuwe character Di: Shadow Moses Island als stage + Gesprekken tussen Snake en Mei Ling/Colonel/Otacon over ZZS/Wario/Yoshi + Video met Snake vs. Mario als uitgangspunt Wo: Pixelfiguren als Assist Trophy. Excitebike, Lakitu en Spikies Do: Shield/Dodge update + Final Smash van Fox Vr: Co-op adventure mode + Hint naar RPG-achtig systeem?
|
Hoe? Door nieuwe gameplay features te introduceren. En dat heb ik het niet over on-line play en dat soort ongein maar meer inhoudelijk gericht. Nieuwe standaard moves, bijvoorbeeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wacht al heel lang. Heb uiteindelijk maar een keer een paar puntjes gekocht om bomberman mee te kopen, maar nu wil ik toch wel erg graag m'n sterretjes gaan gebruiken voor andere leuke spellen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De leukere dingen op die lijst zijn óf binnen 24 uur uitverkocht of alleen in Japan verkrijgbaar, dus ik zit zelf nog met 4000 sterren. Als ze straks omgewisseld worden in een 1 op 1 ratio is het helemaal mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik verwacht geen 1 op 1 ratio, maar hoop er wel op. Anders zou het wel een beetje jammer zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich een leuk idee natuurlijk. Hopen dat ze die sterren snel omzetten naar Wii-points ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- De wii console - Nunchuk controller - Wii mote - Batterijen voor de wii mote - Sensorbalk - AC adapter - Scart adapter - Scart kabels - Gebruiksaanwijzingen & veiligheidsvoorschriften - Het spel Wii Sports - Stand voor je Wii - Plaktape voor je sensorbalk - Rond ding om je stand op te zetten Ben ik iets vergeten? ![]()
|
Er is een reden dat ze los verkocht worden.
Hetgeen dat het meest kapot gaat van een controller is de pook. Omdat de technologie in de wiimote nogal prijzig is, verkopen ze het dus apart zodat je ook niet het hele ding opnieuw hoeft te kopen als het pookje kapot is. En je kunt met Wii Sports wel bowlen en golfen met slechts een controller. Die wordt dan namelijk gewoon rondgegeven. Net Super Paper Mario uitgespeeld. Eigenlijk best simpel...ik heb maar 1 keer echt na moeten denken omdat ik vast zat. *edit* En de speculaties kunnen eindelijk ophouden. Sonic zit in SSB:B. Vandaag de character update en twee filmpjes.
Laatst gewijzigd op 10-10-2007 om 08:23. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|