Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
laatst 2x paddo's genomen,
1e keer met 2 tripsitters, waren met 3 vrienden die het nomen, allemaal 2/3e portie mexicaanse gehad (niet sterke soort), dat ging wel lekker allemaal, dingen zien vervormen, maar niet extreem hard wezen trippen, alleen op het einde toen ik al nuchter was ging een vriend bad, hij kon niets meer zien, veel suiker gevoerd en sinasappel, toen ging het weer beter. 2 weken daarna nog een keer geprobeerd omdat we toch echt meer wouden, op het laatste moment was er niemand meer te regelen dus was ik alleen met 1 vriend en zonder tripsitter, we hadden McKennai, vrij sterke soort, en ik heb een hele portie genomen (nadat 2/3e erg lekker ging) en hij 2/3e, ik tripte heerlijk, zag allemaal popetjes, zag wezens dansen, zag mijn vriend veranderen in een soort legolas, en daarna ging ik bad, ben ik meer dan 3 uur lang bad gegaan en bang geweest uit de trip te komen. Heel kut allemaal, maar het enige wat je dan kan doen is wachten tot de trip over is, de trip gaat vanzelf over en tenzij je vriend niet goed in zijn kop is acht ik de kans zeer klein dat die zichzelf tijdens bad gaan iets aan doet. Conclusie van dit verhaal, als je bad gaat is het natuurlijk heel kut allemaal, maar geen reden om je zorgen te maken hoe beangstigend het ook over komt, paddo's hebben naar mijn idee nouwlijks gevaren mits verstandig gebruikt, en maak je ook geen zorgen dat je vriendje opeens denkt dat die kan vliegen, nog nooit gehoord van iemand die dat soort dingen van paddo's kreeg. mischien beetje een onduidelijk verhaal maar het is om je aan te geven dat op een kutgevoel na er weinig mis kan gaan mits verstandig gebruikt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Minder leuk is in mijn ogen ook totale bullshit. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het altijd juist leuk als er iemand bij is die nuchter is. Ik bedoel, hallo, ze zijn er voor jouw entertainment, net zoals de rest van de wereld trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
|
http://www.jellinek.nl/vraagenantwoo...hp?q=651&id=10
op de site van jellinek kun je info over paddo's vinden ^
||
![]() |
Citaat:
1 keer fout gegaan. 4 uur lang janken alles in het donkerpaars/zwart/donkergrijs zien, stuiptrekkingen en doosbang zijn voor alles, niemand mocht me aanraken of in de buurt komen. ![]() Ik ben de enige binnen mijn vriendenkring, de rest heeft altijd hele positieve, gezellige trips gehad. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh! Trouwens fizzle, ik wil er nog één ding aan toevoegen. Het lijkt me verstandig dat jij er niet bij bent. Als je er wel bij mag zijn en wil zijn, dan moet je zo weinig mogelijk aan hem vragen hoe het gaat, *niet* zenuwachtig doen, maar wel veel water voor hem halen. Zenuwachtig gedrag kan hem tijdens een trip in een schuldgevoel duwen en dat is het laatste wat je wilt.
|
![]() |
||
Citaat:
*herinner* brrrr.. dat was kut.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een nuchter persoon erbij kan voor mij de trip echt verneuken, dan durf ik me niet te laten gaan en voel ik me opgelaten (enkele personen uitgezonderd). Voor de TS: Maak je vooral niet druk, paddo's zijn niet verslavend, je kunt het zelfs niet eens te vaak gebruiken omdat het effect dan wegvalt. Het enige vervelende van een bad trip is, is dat je je erg naar voelt op het moment, maar dat is een paar uurtjes later weer weg en is er niks aan de hand. Paddo's zijn over het algemeen een intensieve (geestelijk zware) drug, maar vrij risicoloos en bovendien amper schadelijk voor je (niet schadelijker dan wat biertjes iig).
|
Nog een tip voor de TS: als je de kans op een bad trip zo klein mogelijk wilt maken, moet je hem juist steunen en hem gewoon veel plezier wensen.
![]()
|
![]() |
Ik heb zelf voor het eerst paddo's gegeten (Heel doosje 5 stuks ofzo) en nog 2 jointjes van tevoren gerookt, Het effect was geweldig in het begin, Maar naar 2 uur begon ik het zat teworden, Ik werd beetje onrustig zweet handjes en bang over dood gaan. Ik had dit nog nooit zelf meegemaakt en het was erggggggggg heftig. Je hebt het gevoel dat je controle verliest over je lichaam.
Heel vreemd maar waar. ![]() ![]() Groetjes. Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 19:12. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
je nog een keer kan. En dan is het alsnog minder intens. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De eerste drie keer dat ik tripte ging het perfect. Nadat ik voor het eerst (deels) een slechte trip had, heb ik daarna bij iedere trip een moment gehad dat ik me de slechte trip herinnerde en weer een 'terugval' had. Maar ik heb het redelijk onder controle. Gelukkig ben ik een dromer en optimist van nature!
||
Citaat:
En mijn vriendin heeft mij een paar keer in de gaten gehouden, maar wil zelf niets nemen. Heeft dus geen flauw benul van wat je doormaakt. Nooit meer met haar. Ze maakt het alleen maar erger. Gaat een beetje opruimen in huis en vragen aan mij waar bepaalde spullen vandaan komen en waar het heen moet. "Niet nu, liefje!"
||
Citaat:
|
Ik heb het 2 keer gedaan, De eerste keer een halve portie genomen en een vriend van mij de andere helft. Er was niemand bij die nuchter bleef, maar dat lijkt me ook echt superirritant, aangezien er toen halverwege iemand even iets kwam halen en ik dat echt niet leuk vond. Hij hoorde er gewoon niet bij en ik zag hem een beetje als een indringer, terwijl ik hem best goed ken. Verder was het allemaal erg leuk.
De 2e keer weer met zijn tweeen gedaan, omdat het de keer daarvoor ook erg leuk was geweest, maar dit keer ging die vriend van me bad. Gelukkig kotste hij vrij snel na het opeten alles eruit. Hij had nog wel een raar gevoel en het was blijkbaar niet zo leuk voor hem, maar aangezien ik goed ging en dit keer wat meer had gegeten had ik dat toen niet door. We zijn toen naar het stadspark gegaan en dat was echt magisch. ( Voor mij dan) Ik heb ook in beide trips wel momentjes gehad dat het wat minder ging, maar zolang je blijft denken 'Het komt van de paddo's, het komt wel goed' en vooral gewoon 'Woooow vet, dat dit kan' ook al is het niet zo leuk. Bij mij ging het dan altijd meteen weer goed. Ik zou er zeker niet mijn bezorgde vriendin nuchter bij willen hebben.
|
Maar het probleem is dat ik denk dat hij en zijn vrienden alledrie gaan nemen. Die vrienden hebben al eerder genomen, maar daar heeft hij weinig aan als zij niet nuchter zijn denk ik. Moet ik één van zijn vrienden overhalen om tripwatcher te zijn? Zij weten er allebei vrij veel van en dan kunnen ze ervoor zorgen dat mijn liefje zichzelf een beetje heelhoudt.
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het paddo verbod wann | 277 | 14-04-2009 20:32 | |
De Kantine |
WaT sAaJ SeGgggH #30 Verwijderd | 500 | 04-10-2007 21:17 | |
Drugs & Alcohol |
Paddoverbod Lenny K | 150 | 17-07-2007 14:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinetsbetutteling Mark Almighty | 337 | 08-05-2007 12:41 | |
Drugs & Alcohol |
[Paddo's] trip risico's forum.scholieren.com | 36 | 03-11-2002 16:19 | |
Drugs & Alcohol |
Enquete, invullien alsjeblieft. Over Paddo's *Fallen_Tear* | 32 | 12-09-2002 08:32 |