Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk dit is nou allemaal leuk spul DJ Shoarm, nu nog een kwestie van vaak genoeg oefenen. ![]() Geen muziek gekocht, ook geen DJ spul maar gewoon ondergoed van de Hema, goedkoop en past perfect maat S. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kaartje voor Apocalyptica in de Melkweg.
Tegen beter weten in, want zo goed is het nieuwe album helemaal niet. Te weinig gave cellodeuntjes, teveel proberen te lijken op gitaargeluid, in teveel nummers zang en last and least - die kerel van Slipknot doet de zang in een nummer. IIIEEHHLL. ![]() Maar goed, ze bleken op Wacken behoorlijk goed te zijn live, mijn metalmatties gaan erheen dus is het sowieso wel gezellig, hopelijk spelen ze ook oudere dingen en anders word ik wel gewoon dronken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb gekocht; Artemide faretto wandlampen (2x) Versace the dreamer after shave 50ml Canon E1 handgrip Remote shutter cord Canon 3rd party Eizo L557 glass colour TFT 17" MVA panel |
![]() |
|
LINDA. want sinds ik laatst een uitgave ervan van de zus van mijn vriend kreeg koop ik die weleens stiekem lol. eigenlijk wel een leuk tijdschrift.
oh en salmiaknopjes dus ik zit alweer midden in een hoofdpijnroes yum.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Wie wil mijn duits spreekbeurt nakijken? stroopwafel123 | 5 | 19-05-2011 12:11 | |
Controle Duits boekbespreking Wouterh | 3 | 17-05-2010 19:57 | |
Duits Boekverslag, nakijken? sten-vvv | 2 | 30-04-2006 16:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeroken schadelijker dan gedacht Gatara | 125 | 20-11-2003 11:32 | |
Duits spreekbeurt: Vertaling gevraagd lauwerens | 4 | 16-02-2003 16:14 |