Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga zeker naar Hammerfall en Stratovarius. Maar ik woon dan ook 5 km van Tilburg af
![]() Nieuw album van Hammerfall is idd zeer vet
|
klopt
![]() twas weer eens bruutheid voorprogramma was wel aardig verzorgd alleen de zanger van masterplan had wel wat meer volume mogen krijgen met zijn microfoon. en hammerfall uberheerschte geweldige show geweldige muziek
|
Zo Hammerfall heerste gisteren weer spontaan de pan uit. Het was echt weer eens geweldig!!!!! Echt genoten daaro....nu lekker nekpijn van het bangen, maar dat was het allemaal weer waard.
Nostradameus en masterplan waren ook wel gaaf alleen had de zang bij masterplan wel wat harder gemogen. over hammerfall kunnen we eigenlijk gewoon zeggen....walking the way of the warrior en dat moeten ze lekker blijven doen. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het was Godverdomme supergaaf!!!!
lang geleden dat ik zo genoten heb van een concert ![]() Nostradameus was meeeeesterlijk, alleen erg kort Masterplan was ongelovelijk vervelende muziek. HammerFall was ook geweeeeldig Kheb 2 plectrums gekregen van ze die van Oscar en van Magnus en van Nostradameus ben ik kwijt had bijna, en toen lag ie op de grond, maar die gasten daar konden hem niet vinden.... maar ach was geslaagd concert heavy metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaáááááááááááááll
||
Citaat:
heeft u lang haar en stond je beetje naar rechts toe? of kende jij die man met die snor die er ook werkte? (die had kort haar) hehe
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|