Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mijn rooster slaat helemaal nergens op. ik moet over een half uur op school zijn voor een tutor bijeenkomst. maar die staat dubbelingeroosterd en ik moet zelf dan maar aanvoelen welke van de 2 uren de juiste is. daarnaast staat mijn tutor weer niet op het rooster dus ik moet zelf maar ondekken waar die zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kwam er bij omdat ik me zo iets meende te herrineren + je omschrijft onderwerpen altijd zo grafisch en je weet, plaatjes denkers doen het goed in de film bizz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu we het toch over (de) film(academie) hebben, deed jij daar nou script/scenario of animatie? Ik wil namelijk ergens in het komende jaar een groep mensen bij elkaar krijgen voor wat leuk absurd geëxperimenteer met film en alles wat er aan belichting/editing/regie/geluidstechniek/etc bij komt kijken, dus als het je leuk lijkt om aan zoiets mee te doen dan moet je maar even PM'en wat je allemaal kan en wil. En dan mail ik wel als het zo ver is en/of als er iets is wat op praktisch vlak bij je interesses aansluit. ![]() Andere mensen met skills in willekeurige relevante zaken mogen ook PM'en trouwens. |
![]() |
|
dat ik met juniorco-schappen ben ingedeeld op arbeid en gezondheid en dus een week lang met verzekeringsartsen en bedrijfsartsen mag meelopen. lame.
voor de rest zit ik wel bij anesthesiologie, dus een week lang operaties kijken ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een lekkere steak van Gordon Ramsaai #1655 Noedelhap | 500 | 15-05-2012 17:21 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #117 ST*R | 500 | 02-07-2011 18:42 | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero twintig Uice | 500 | 05-03-2006 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat ben ik toch een stomme doos Yab-Yum | 22 | 25-11-2003 21:24 |