Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kan van der Vaart ook 10X gekloond worden? Graag met enige spoed. Hij zal toch ook wel een beetje kunnen keepen?
Wamberto mag van mij terug naar z'n pigmee-familie. Die gozer vin ik dus echt helemaal niks! En altijd maar lachen als 'ie weer de grootste kansen om zeep heeft geholpen. Leuk joh!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() * Grim Heitinga Berdolmo Chivu de Cler Knopper v.d Vaart O'brian v.d. Meyde NIKOSS!! Wamberto laten we ook meteen de tribune indelen: Ibrahimovic [Dit bericht is aangepast door Martin1985 (14-02-2002).] |
![]() |
|
Ik weet niet of het aan Ibrahimovic en Galacek ligt dat ze niet goed spelen. Ik denk dat het door de trainers komt. Dan weer met de punt naar voor, dan weer naar achter. Dan met die op de vleugels, dan weer die andere 2... enz
|
Grim
Vierklau, Bergdolmo, Chivu, De Cler Yakubu, Van der Vaart (maar die is geblesseerd dus dan Knopper), O'Brien Van der Meyde, Machlas, Wamberto
||
![]() |
Citaat:
Lobont speelt gewoon nog voor ajax of je dat nou leuk vindt of niet, en dus is hij de beste keeper voor ajax! ga jij maar liever met je vriendjes voetballen buiten dan heb je tenminste nog een sociaal leven
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en dat jij nou toevallig voor een vijandige club bent kan me geen reet schelen maar dit is gewoon MIJN beste opstelling van ajax jah? ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
Selectie van Nederland tegen Roemenië en Armenië bekend. one. | 95 | 27-03-2005 20:38 | |
Vrije tijd |
Winterstop: De beste 11 tot nu toe? Vandal | 21 | 23-12-2004 10:13 | |
Vrije tijd |
3x Ajax in Amstel Cup 2004/2005 Litmanen | 37 | 07-06-2004 15:21 | |
Vrije tijd |
[voetbal] Belgie - Nederland Tofke_H | 146 | 26-08-2003 14:19 | |
Vrije tijd |
ajax en psv spelen op dezelfde dag, wie moet NOS uitzenden? Evito | 32 | 04-10-2002 17:29 |