Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 23:41
Litmanen
Litmanen is offline
In de volgende Amstel Cup zal Ajax drie keer vertegenwoordigd zijn. Naast Ajax 1 en Jong Ajax, dat bij de beloftes kampioen werd en daarnaast de Amstel Malt Cup won, zullen ook de amateurs van Ajax Zaterdag 1 deelnemen. De amateurs van Ajax Zaterdag plaatsten zich op hemelvaartsdag voor de grote Amstel Cup. Ze wonnen de districtsbekerfinaledag, waar ze vier wedstrijden van twee keer twintig minuten speelden. Het is uniek dat Ajax volgend seizoen driemaal is vertegenwoordig in de nationale bekerstrijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 23:44
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind het wel grappig, maar het moet kunnen . Nu maar duimen dat ze niet alle 3 te ver geraken
Oud 22-05-2004, 00:02
Verwijderd
hahaha, wel grappig, maar dikke onzin eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 01:26
Mark
Mark is offline
Gewoon in alle 3 de elftallen de beste spelers van de A-selectie opstellen en dan met 3 teams in de kwartfinale komen of nog verder lol

Dat zou wat zijn
Oud 22-05-2004, 08:25
Verwijderd
leuk voor ajax idd, maar ik zie liever twee extra amateurclubjes erbij. Alhoewel, ik ben toch niet van plan om al die poulewedstrijden te gaan bekijken.
Stel dat ze alledrie in de halve finale komen, is dat dan niet een probleem? Ajax vs. Ajax, en stel dat het jongste elftal uiteindelijk de beker wint. Wat gebeurd er dan? Die mogen toch niet Europa in?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 09:22
number9
number9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-05-2004 @ 09:25 :
leuk voor ajax idd, maar ik zie liever twee extra amateurclubjes erbij. Alhoewel, ik ben toch niet van plan om al die poulewedstrijden te gaan bekijken.
Stel dat ze alledrie in de halve finale komen, is dat dan niet een probleem? Ajax vs. Ajax, en stel dat het jongste elftal uiteindelijk de beker wint. Wat gebeurd er dan? Die mogen toch niet Europa in?
Wel als Ajax 1 op eigen kracht Europe in gaat. Dan mogen 2 teams Europa in.
Werd eerst uitgelegd toen Jong - Ajax halve finale haalde maar toen jammer genoeg verloor van Utrecht.

Ze mogen trouwens niet in hetzelfde Eurocuptoernooi!
Oud 22-05-2004, 09:31
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Hoezo is dat nou weer overdreven? "Ik zie liever 2 amateurs" HALLO! Dat team van Ajax zijn toch amateurs.. Maar alleen omdat het Ajax is is het niet goed.. En Ajax2 heeft een paar jaar geleden al bewezen dat ze niet alleen in de beker zitten om er in de 2e ronde uitgeknikkerd te worden.. Dus vindet nie tzo gek dat ze meedoen.. Ze zijn het beste uit hun competities, en de best van de competities mogen meedoen.. Dus waarom ineens Ajax2 en Ajax Amateurs niet?
Oud 22-05-2004, 10:08
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik ben het wel eens met Dragon, aan de andere kant zuigt dat hele bekertoernooi dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen.
Oud 22-05-2004, 10:15
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Leuk voor Ajax zaterdag, maar die zijn niet veel beter dan een andere amateurclub die meedoen aan de amstel cup. Voor Jong Ajax is het natuurlijk anders, die verloren toen met penalty's van utrecht, anders waren die geloof ik nog de Uefacup in gegaan ook
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:28
tinus11
tinus11 is offline
die irritante pro-ajax sfeer heeft kennelijk dus ook het amstelcup toernooi bereikt
Oud 22-05-2004, 15:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 22-05-2004 @ 15:28 :
die irritante pro-ajax sfeer heeft kennelijk dus ook het amstelcup toernooi bereikt
De KNVB moet gewoon het hele bekersysteem omgooien en de clubs die europees spelen vanaf het begin mee laten doen.
Oud 22-05-2004, 17:19
Ketjing
Ketjing is offline
uhhhh waarom een apart topic? ik dacht dat voor dit soort praktijken een opmerkelijke sportberichten topic was geopend?
Oud 22-05-2004, 17:23
boer
boer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-05-2004 @ 20:49 :
uhhhh waarom een apart topic? ik dacht dat voor dit soort praktijken een opmerkelijke sportberichten topic was geopend?
er heeft al een forumbaas gereageerd en het niet gesloten, wat heeft het voor zin om er dan nog op te zeuren, als het zowiezo zin zou hebben
Oud 22-05-2004, 17:25
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 22-05-2004 @ 18:23 :
er heeft al een forumbaas gereageerd en het niet gesloten, wat heeft het voor zin om er dan nog op te zeuren, als het zowiezo zin zou hebben
omdat forumbazen zich ook kunnen vergissen (zijn ook maar mensen naar het schijnt . Ik geef alleen mijn mening en daarbij een aanwijzing naar het opmerkelijke sportberichten topic
Oud 22-05-2004, 18:07
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
number9 schreef op 22-05-2004 @ 10:22 :
Wel als Ajax 1 op eigen kracht Europe in gaat. Dan mogen 2 teams Europa in.
Werd eerst uitgelegd toen Jong - Ajax halve finale haalde maar toen jammer genoeg verloor van Utrecht.

Er werd juist uitgelegd dat een club maar een elftal mag afvaardigen... dus als Ajax 1 niet Europa in zou gaan (hoogst onwaarschijnlijk, maar we blijven hopen ) zou bv jong Ajax wel Europa in mogen, maar anders niet...
Oud 22-05-2004, 18:26
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
tja kan gebeuren vind het ook een beetje onzin dat ajax ook een zaterdagamateurploegje heeft. Maar als ze dat willen en ze zijn goed, tja ga je gang maar
Oud 23-05-2004, 00:42
Litmanen
Litmanen is offline
Het heeft niets met de pro-Ajax sfeer in de media te maken. Drie elftallen van Ajax hebben het gewoon gepresteerd om mee te mogen doen met de Amstel Cup. De amateurs van Ajax zaterdag deden dit, door de districtsbeker te winnen en daarna op hemelvaartsdag in een toernooi met de andere districtbekerwinnaars bij de beste vier (van de zeven) te eindigen. Verder heeft Feyenoord trouwens ook een amateurtak. Feyenoord Zondag 1 speelde enkele jaren geleden nog in de hoofdklasse A en speelt nu in de eerste klasse. Ook zij zouden dus (in theorie) in de Amstel Cup kunnen geraken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:17
Rocket
Rocket is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 22-05-2004 @ 02:26 :
Gewoon in alle 3 de elftallen de beste spelers van de A-selectie opstellen en dan met 3 teams in de kwartfinale komen of nog verder lol

Dat zou wat zijn
het zou best wat zijn, alleen is het natuurlijk niet toegestaan. de amateurtak en de betaaldvoetbal tak van ajax zijn gescheiden en dus mogen de spelers uit ajax 1 niet met de amateurs meedoen. En deelname bij Jong AJAX mag ook niet ongelimiteerd als je boven een bepaalde leeftijdsgrens zit ( alleen hebben ze hier bij ajax niet zoveel problemen )
Oud 24-05-2004, 15:25
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind het wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Rocket schreef op 24-05-2004 @ 16:17 :
het zou best wat zijn, alleen is het natuurlijk niet toegestaan. de amateurtak en de betaaldvoetbal tak van ajax zijn gescheiden en dus mogen de spelers uit ajax 1 niet met de amateurs meedoen. En deelname bij Jong AJAX mag ook niet ongelimiteerd als je boven een bepaalde leeftijdsgrens zit ( alleen hebben ze hier bij ajax niet zoveel problemen )
dat klopt niet helemaal wat je zegt, het is Ajax 2 dat ook in de beker zit he dus dat is niet A1. Bij Ajax 2 spelen spelers die onder een bepaald percentage van alle wedstrijden hebben gespeeld. De reserves dus.
Oud 27-05-2004, 23:08
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 22-05-2004 @ 11:15 :
Leuk voor Ajax zaterdag, maar die zijn niet veel beter dan een andere amateurclub die meedoen aan de amstel cup. Voor Jong Ajax is het natuurlijk anders, die verloren toen met penalty's van utrecht, anders waren die geloof ik nog de Uefacup in gegaan ook
Kan niet.. 2e elftal mag niet Europa in..
Oud 28-05-2004, 07:09
number9
number9 is offline
Citaat:
number9 schreef op 22-05-2004 @ 10:22 :
Wel als Ajax 1 op eigen kracht Europa in gaat. Dan mogen 2 teams Europa in.

Oud 28-05-2004, 09:21
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Litmanen schreef op 23-05-2004 @ 01:42 :
Het heeft niets met de pro-Ajax sfeer in de media te maken. Drie elftallen van Ajax hebben het gewoon gepresteerd om mee te mogen doen met de Amstel Cup. De amateurs van Ajax zaterdag deden dit, door de districtsbeker te winnen en daarna op hemelvaartsdag in een toernooi met de andere districtbekerwinnaars bij de beste vier (van de zeven) te eindigen. Verder heeft Feyenoord trouwens ook een amateurtak. Feyenoord Zondag 1 speelde enkele jaren geleden nog in de hoofdklasse A en speelt nu in de eerste klasse. Ook zij zouden dus (in theorie) in de Amstel Cup kunnen geraken.
sterker nog, een aantal jaar terug speelde die amateurtak (die heet overigens 'SC Feyenoord') in de amstelcup. Ze overleefden toen zelfs de pouleronde
Oud 28-05-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-05-2004 @ 16:31 :
De KNVB moet gewoon het hele bekersysteem omgooien en de clubs die europees spelen vanaf het begin mee laten doen.
vanaf komend seizoen doen ze vanaf de tweede ronde mee!!!!! geen poules meer!! gewoon vanaf de eerste ronde knock-out!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:05
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Je mag bij het 2de elftal spelen als je onder een bepaald aantal wedstrijden in het eerste zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 28-05-2004 @ 15:05 :
Je mag bij het 2de elftal spelen als je onder een bepaald aantal wedstrijden in het eerste zit.
of jonger bent dan 23...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:55
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-05-2004 @ 15:01 :
vanaf komend seizoen doen ze vanaf de tweede ronde mee!!!!! geen poules meer!! gewoon vanaf de eerste ronde knock-out!!!!!!!
Gewoon vanaf de eerste ronde, fuck de knvb fuck de top3.
Oud 28-05-2004, 15:13
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-05-2004 @ 15:55 :
Fuck Groningen
Oud 28-05-2004, 15:24
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 28-05-2004 @ 16:13 :
Fuck Groningen
Fuck you.
Oud 28-05-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-05-2004 @ 15:55 :
het is iig een verbetering...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:28
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-05-2004 @ 16:28 :
het is iig een verbetering...
Dat is waar.
Oud 06-06-2004, 10:07
dannylovertjuh
dannylovertjuh is offline
Citaat:
Litmanen schreef op 22-05-2004 @ 00:41 :
In de volgende Amstel Cup zal Ajax drie keer vertegenwoordigd zijn. Naast Ajax 1 en Jong Ajax, dat bij de beloftes kampioen werd en daarnaast de Amstel Malt Cup won, zullen ook de amateurs van Ajax Zaterdag 1 deelnemen. De amateurs van Ajax Zaterdag plaatsten zich op hemelvaartsdag voor de grote Amstel Cup. Ze wonnen de districtsbekerfinaledag, waar ze vier wedstrijden van twee keer twintig minuten speelden. Het is uniek dat Ajax volgend seizoen driemaal is vertegenwoordig in de nationale bekerstrijd.
ajax blehhh feyenoord yeahhh
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:59
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
dannylovertjuh schreef op 06-06-2004 @ 11:07 :
ajax blehhh feyenoord yeahhh

Zeg dan gewoon niks.
Oud 06-06-2004, 11:36
Verwijderd
Er is maar 1 club en dat is FEYENOORD
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:31
USPalermo
USPalermo is offline
ff een serieuze vraag tussendoor: wat nu als dat zaterdag team van ajax in de finale komt, en de wedstrijd wordt op zondag gespeeld ?(niet echt reëel, maar stel nu?)
Oud 07-06-2004, 12:40
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline

Wat maakt dat nou uit??

De groepswedstrijden worden toch ook niet allemaal op zaterdag gespeeld. En er zijn wel meer zaterdag-amateurs die meedoen en de finale op zondag spelen..
Oud 07-06-2004, 12:47
Lachmetmij
Lachmetmij is offline
ik snap niet hoe die amateurs dat voor elkaar hebben gekregen want ik heb ze zien voetballen in de hoofdklasse en ze waren bar slecht. Ze zaten bij mijn cluppie Sparta Nijkerk en die gaan ook amstelcup spelen
Oud 07-06-2004, 15:21
USPalermo
USPalermo is offline
het zijn gewoon amateurs, heeft niets met hun geloof uit te staan, dat ze op zaterdag spelen ?
Reageren

Regels voor berichten