![]() |
|
Verwijderd
|
Zitten er al mensen uit te kijken naar deze game? Ik in ieder geval wel. Alhoewel je hier nog best wat schoonheidsfoutjes ziet. Als die er nog maar uit gaan voor november
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar lijkt me inderdaad wel geinig dit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Ik zou er natuurlijk wel voor betalen) Ik was altijd te lui om te reserveren, behalve als het iets speciaals opleverde, zoals die bonus DVD bij Wind Waker. Maar toen ik zelfs die gewoon tussen de andere games in de schappen zag liggen, heb ik mezelf voorgenomen om nooit meer iets te reserveren ![]()
Laatst gewijzigd op 14-11-2007 om 20:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik mag wel zeggen dat ie tot nu toe übergeil is. Verhaal is nu al dope, graphics zijn geil, besturing is perfecto en het mooiste van alles is... ...dat ik na deze post en nog ff rondkijken op s.com gewoon weer lekker door ga spelen ![]() |
![]() |
|
Ik heb m sinds gister. Speelt lekker, goede controls. Schitterende graphics en de laadtijden vallen wel mee. Ook heb ik geen last van pop-ups.
Verhaal is in het begin wat langdradig met veel cut-scenes, maar dat is gelukkig snel over.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
assassin's creed 3 XxdarkangelXx | 7 | 17-01-2013 03:35 | |
Games |
Wat voor games bestaan er niet, terwijl jij zou willen van wel? Verwijderd | 95 | 09-03-2011 18:41 | |
Games |
Assasin's Creed II Love & Peace | 66 | 07-03-2010 04:09 | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Heroes. geekbox3000 | 500 | 20-11-2007 20:57 |