Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 16:42
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
hoho......... ik snap niet meer hoe deze wereld in elkaar zit. Ik heb jullie raad nodig.

Het zit zo.... Ik heb nog nooit iemand gehad. Nooit verkering en ook nog nooit gezoend.

Nou kwam ik weer een bekende tegen van het vrouwelijk geslacht die ik al 2 maanden ofzo niet meer heb gesproken. Ok, ik ken haar alleen via het internet maar ok. Ze heeft ondertussen verkering en dat wist ik.

Nou kwamen we via via op de volgende stelling. Ze zei tegen mij dat ik iemand MOET tongzoenen wil ik OOIT iemand krijgen. Dus je moet gewoon een keer iemand op de bek nemen als je die leuk vind. (JA ECHT! zo zei ze dat). Als je iemand eerst wilt leren kennen, wordt het nooit wat en zal het nooit wat van je leven worden. Dus je MOET gewoon iemand zoenen wil je verkering met die persoon.

ONGELOOFLIJK! Zo was ze vroeger nooit. Toen sprak ze nog over liefde enz..... Ik voel me gewoon zo kut door haar. Ik heb gewoon een vriendin (EEN he) verloren. Het lijkt wel of ze verkering heeft puur voor de sex. Ik wou dat ik haar nooit heb leren kennen!

Maar buiten dat......... wat vinden jullie van die stelling. Dat je iemand MOET zoenen (of op de bek nemen zoals zij dat zei) wil je ooit een vriendin krijgen. Dus gewoon gelijk als je haar ziet, bam er boven op duiken anders blijf je eeuwig vrijgezel.

En nog iets....... wat moet ik met dit mens........ Ze houd toch geen contact met me sinds ze verkering heeft en ze loopt er gewoon vandoor als je met haar in gesprek bent.

BAH! Ergens in deze wereld moet toch IEMAND zijn die me begrijpt?
Oud 27-10-2002, 16:48
Angie_
Angie_ is offline
Zoenen is niet verplicht..
Ik ken mensen die pas na 2 mnd elkaar zoenen
(in een relatie)

HET IS ZEKER NIET VERPLICHT

tis ook wel een beetje de spanning erop houden als je niet zoent

brr

spanning

Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:49
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Heej wat ik dan nou weer voor onzin zeg.... MOET iemand zoenen voordat je diegene leert kennen. Nou dat vind ik onzin. Je kan best iemand leren kennen en daarna zoenen en dan heb je wat... Maar eerst zoenen dan heeft diegene ook zoiets van 'mm ook hallo'... haha. Ja ik weet ook niet wat dat is in deze wereld, dat gezoen allemaal...
Maar wat je met haar moet doen? Dumpen, wat heb je nou aan iemand die wegloopt als je tegen diegene praat? Nix toch? Nee precies... Laat haarzelf lekker geloven in die stellingen van haar...

Kuzzje IK
Oud 27-10-2002, 16:55
Pletterprater
Pletterprater is offline
Weet je ook weer hoe haar vriend haar het hof heeft gemaakt... vraag ik me alleen af of ze wel daadwerkelijk tevreden is in haar relatie, dat ze opeens zo'n ander beeld heeft op liefde en de rol van de geneugtes daarin. Zou best kunnen dat haar partner een zo grote indruk op haar heeft gemaakt, of haar zo heeft gehersenspoelt (als het ware, liefde laat je vreemde dingen doen) dat ze nu zijn gedachtes heeft overgenomen.

Oftewel... ben niet boos op haar... heb medelijden.
Oud 27-10-2002, 17:01
marlies
marlies is offline
Wat een onzin zeg!
Nee joh..Ik had ook eerder met mijn vriend dan dat ik met hem zoende..toen het gebeurde was het heel erg speciaal omdat er die dag al een hele spanning om ons heen hing.

Ik snap dat je je gekwest voelt omdat zij zo veranderd is. Maar je moet je niet laten kisten..Als zij zomaar weg gaat enzo dan zou ik gaan uitkijken naar een vriend(in) (niet voor de liefde) die wel wat socialer doet.
Oud 27-10-2002, 17:03
Tha White Eagle
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Heej wat ik dan nou weer voor onzin zeg.... MOET iemand zoenen voordat je diegene leert kennen. Nou dat vind ik onzin. Je kan best iemand leren kennen en daarna zoenen en dan heb je wat... Maar eerst zoenen dan heeft diegene ook zoiets van 'mm ook hallo'... haha. Ja ik weet ook niet wat dat is in deze wereld, dat gezoen allemaal...
Maar wat je met haar moet doen? Dumpen, wat heb je nou aan iemand die wegloopt als je tegen diegene praat? Nix toch? Nee precies... Laat haarzelf lekker geloven in die stellingen van haar...

Kuzzje IK
Dank je...... tenminste nog een paar zielen hier die me begrijpen.

Citaat:
Pletterprater schreef:
Weet je ook weer hoe haar vriend haar het hof heeft gemaakt... vraag ik me alleen af of ze wel daadwerkelijk tevreden is in haar relatie, dat ze opeens zo'n ander beeld heeft op liefde en de rol van de geneugtes daarin. Zou best kunnen dat haar partner een zo grote indruk op haar heeft gemaakt, of haar zo heeft gehersenspoelt (als het ware, liefde laat je vreemde dingen doen) dat ze nu zijn gedachtes heeft overgenomen.

Oftewel... ben niet boos op haar... heb medelijden.
Misschien wel, misschien niet dat ik medelijden heb. Iig...... ze mag er in stikken.

Ik wou dat ik het gesprek kon posten van msn...... ze zei letterlijk midden in de discussie terwijl ik nog niet uit was gepraat "He, ik ga weer. DOEI (K)"Die smiley mocht ze houden, ik wou bijna het beeldscherm uit het raam flikkeren. Ze bekijkt het maar verder. Een jaar vriendschap verneukt ze zo maar. Valt hier dan tegenwoordig niemand meer te vertrouwen in deze maatschappij?
Oud 27-10-2002, 17:10
Verwijderd
eh juk. Ik moet er niet aan denken.
"he ik vind jou leuk. neuken?"

(enigzins overdreven..)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:12
Roos
Roos is offline
Citaat:

"He, ik ga weer. DOEI (K)"Die smiley mocht ze houden, ik wou bijna het beeldscherm uit het raam flikkeren. Ze bekijkt het maar verder.
Nou dat is ook nogal overdreven.. ik typ die (K) zovaak in op MSN als ik weg ga.

Trouwens: het begin van een relatie is bij mij wel altijd zoenen hoor.. je gaat een keer samen uit, dan is die spanning er. Dan zoen je, spreek je nog eens af en dan wordt het wat.
Waarom zou je die zoen twee maanden willen bewaren?
Oud 27-10-2002, 17:13
Verwijderd
1 kanttekening wil ik hier wel bij maken: om een meisje te 'krijgen' zul je initiatief moeten ondernemen. Een meisje wil zich speciaal voelen, ze wil voelen dat jij haar wilt.

Als jij dan dingen rustig aan doet, door eerst voor vriendschap te gaan, verziek je dat. Het zal voor haar niet goed voelen dan. Ze zal wantrouwend en onzeker worden of zelf afstand nemen.

Ghe, gisteren dacht ik nog: eerst vriendschap. Nu denk ik: dan wordt het nooit wat.

Dus euh, doe wat je gevoel je vertelt. Zo simpel is het uiteindelijk. Het maakt niet uit hoeveel je erover nadenkt, hoeveel theorieën je erover hebt, uiteindelijk komt het neer op 1 ding: gevoel.

De liefde is niet rationeel.

Als jij een meisje echt leuk vindt, moet je dus iniatief nemen en hopen dat het beantwoord wordt. Dit hoeft niet direct zoenen te zijn, maar ze moet weten dat je haar leuk vindt.

"Eerst vrienden worden en dan zien we wel", faalt. Evenals "kijken wat ik krijgen kan".

Weet dus wat jij wil en ga ervoor.

*gaat weer halfdood op zijn bed liggen en naar de Nirvana CD luisteren die hij heeft gedownload* :/
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:15
Pletterprater
Pletterprater is offline
Nu moet je niet meteen overdreven reageren, er kan een reden achter zitten dat ze zo snel stopte met het gesprek. Ze kan bijvoorbeeld weggeroepen zijn door haar moeder, opeens erachter komen dat ze ergens naar toe moest of er al moest zijn. Dat ze dan eventjes de verkeerde woordkeuze heeft gemaakt, alla, maar vraag dit dan na. (mocht je dat nog lukken, mocht je nog ooit contact met haar verkrijgen )

Des al niet te min lijkt het me niet verstandig iemand meteen op de mond te nemen als je denkt haar wel leuk te vinden... denk dat je daar aardig wat blauwe wangetjes van overhoud ... of bedoelde ze dat niet zo??? (hoop voor haar van niet)

Dat je geen medelijden toont is een keus en het is zeker een keus die voor de hand kan liggen in een dergelijke situatie, vooral als je niet weet wat de achterliggende situatie is. Mocht zij hier problemen mee hebben, dan moet ze zelf maar contact proberen te zoeken. (hoe vaak heb jij eigenlijk geprobeert contact met haar te zoeken gedurende die relatie van haar??? Want contact kan ook van 2 kanten verbroken worden)
Oud 27-10-2002, 17:33
Tha White Eagle
Citaat:
Pletterprater schreef:
(hoe vaak heb jij eigenlijk geprobeert contact met haar te zoeken gedurende die relatie van haar??? Want contact kan ook van 2 kanten verbroken worden)
VAAK GENOEG!!!!! Nooit een antwoord terug gekregen.

Citaat:
******** schreef:

Als jij een meisje echt leuk vindt, moet je dus iniatief nemen en hopen dat het beantwoord wordt. Dit hoeft niet direct zoenen te zijn, maar ze moet weten dat je haar leuk vindt.

Ja ok...... je met wel iniatief nemen, maar dat kan toch op vele manieren? zei zegt dat je dan haar gelijk op bek moet nemen anders gaat ze naar een ander. HALLO? Dat is toch iets heel anders. Dan kun je gelijk wel zeggen. "Hoi, ik vind je leuk. Neuken?" Wat jadie dus ook zei.

Citaat:
Pletterprater schreef:
Nu moet je niet meteen overdreven reageren, er kan een reden achter zitten dat ze zo snel stopte met het gesprek. Ze kan bijvoorbeeld weggeroepen zijn door haar moeder, opeens erachter komen dat ze ergens naar toe moest of er al moest zijn.
Een keer...... ja ok dan kan.................. 2/3 maanden lang achter elkaar het zelfde liedje? NEEE!!!!! Dan moet het wel heeel toevallig zijn.
Oud 27-10-2002, 17:39
Camouflage
Camouflage is offline
laat je toch niet zo opjutten door zulke praat, je weet toch wel beter zeker
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:08
DarkCat
DarkCat is offline
Tis altijd wel leuk om niet met iemand te zoenen voor een tijdje, terwijl je al weet dat je elkaar wilt.
Bovendien, het is vervelend met iemand gezoend te hebben die je achteraf vreselijk blijkt te vinden.

Moraal van het verhaal: er zijn 100 andere manier om iemand te versieren / te laten merken dat je die persoon lief of leuk vind, zonder er meteen bovenop te duiken.. en als het goed zit, is de kus meestal des te beter

Cat (bad, bad kitty, I know)
Oud 27-10-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Moraal van het verhaal: er zijn 100 andere manier om iemand te versieren / te laten merken dat je die persoon lief of leuk vind, zonder er meteen bovenop te duiken.. en als het goed zit, is de kus meestal des te beter
Dat vind ik nou echt een mooie uitspraak. Het is veel leuker om iemand te 'veroveren' door jezelf te zijn, gezellig met die persoon op te trekken, lunchdates te maken, samen uit eten te gaan, enz.enz. dan in een goedkope disco clichématig tegen elkaar gaan staan oprijen op de dansvloer of huichelachtig naar elkaar gluren vanuit de verschillende hoeken van een café en uiteindelijk een naar bier en sigaretten smakende kus te krijgen, en uit arren moede daar maar de consequentie van 'verkering' aan te verbinden.

(/rant mode off )
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:17
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nare man schreef:
(mening)
Tsjah.. ik word een beetje volwassen geloof ik.. vier jaar geleden had ik dit van zn leven niet getypt
Oud 27-10-2002, 18:26
Loezzel
Loezzel is offline
Wat ******** zegt, klopt vaak. Ga geen vriendschap met een meisje aan als je haar meer dan leuk vindt. Dan heeft het meisje vaak zo iets (als je na een tijdje toespelingen probeer te maken) van: Ieh, rot op, ik dacht dat we vrienden waren!! (ik zeg dat dit vaak klopt, niet dat er bij niemand een relatie uit vriendschap kan voortvloeien).
Verder hoef je ook echt niet meteen de eerste keer als je iemand leuk vindt te zoenen. Tuurlijk kan dat, maar dat hoeft echt niet altijd. Je kunt ook op andere manieren laten merken dat je haar meer dan alleen leuk vindt.

En als je dat internetvriendinnetje niet meer leuk vindt, omdat ze ineens zo dom tegen je doet, laat haar dan gewoon vallen. Zoek geen contact met haar als ze toch alleen maar onaardig doet. Ze zal je misschien niet eens missen, dus waarom zou je moeite aan haar verspillen? Zoek gewoon vrienden die je en dicht bij huis hebt en die zich voor jou interesseren!
Oud 27-10-2002, 19:17
corduroy
corduroy is offline
Citaat:
******** schreef:
1 kanttekening wil ik hier wel bij maken: om een meisje te 'krijgen' zul je initiatief moeten ondernemen. Een meisje wil zich speciaal voelen, ze wil voelen dat jij haar wilt.

Als jij dan dingen rustig aan doet, door eerst voor vriendschap te gaan, verziek je dat. Het zal voor haar niet goed voelen dan. Ze zal wantrouwend en onzeker worden of zelf afstand nemen.

Wat een lulkoek, dude. Dit is niet een béétje generaliserend he? Hoe weet jij nou dat alle meisjes zo denken?
Ik persoonlijk waardeer het juist als iemand me wil leren kennen. Bovendien snap je als meisje heus wel dat een heleboel jongens verlegen zijn en niet gelijk duidelijk laten merken dat ze je leuk vinden.
Oud 27-10-2002, 19:26
Verwijderd
Zoenen in een relatie moet wel, tenminste als je d'r een met mij hebt, maar gewoon maar iemand op de bek pakken als je haar ziet om er daarna een relatie mee te krijgen? Alsjeblieft zeg, ze moet heel erg bezopen zijn wil ze dat zomaar nemen, hoe leuk een jongen ook is.
Vind wel dat jij je nogal vreemd gedraagd ook, als zij zoiets zegt, is ze opeens geen vriendin meer van je? -_o
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:31
Verwijderd
*ontwaakt uit zijn slaap en merkt iets op*

Citaat:
corduroy schreef:
Wat een lulkoek, dude.
Lulkoek? *krijgt weerzinwekkende visioenen over de bereidingswijze*

Citaat:
Dit is niet een béétje generaliserend he? Hoe weet jij nou dat alle meisjes zo denken?
Ik persoonlijk waardeer het juist als iemand me wil leren kennen.
Je verwart 2 dingen met elkaar. Enerzijds 'leren kennen', anderzijds 'voor vriendschap gaan'. Het laatste komt terughoudend over en barst van de twijfels mocht er meer volgen. Het eerste lijkt me normaal. Ik zou nooit wat met iemand beginnen als ik diegene niet tenminste een beetje ken.

Citaat:
Bovendien snap je als meisje heus wel dat een heleboel jongens verlegen zijn en niet gelijk duidelijk laten merken dat ze je leuk vinden.
Nu generaliseer jij

*gaat iets te eten halen, maar voor even geen koek meer*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:51
Verwijderd
nee, zoenen is neit verplicht...

... maar wel lekker
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 20:45
Verwijderd
jonge ik begrijp je helemaal...

zelfde verhaaltje (bijna dan, 1x even een vriendin, ik verneukte het)...

maar het slaat ook helemaal nergens op..
ik wil het meisje gewoon eerst kennen voordat ik ga zoenen.
vind ik niet meer dan logisch
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 20:50
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
corduroy schreef:
Bovendien snap je als meisje heus wel dat een heleboel jongens verlegen zijn en niet gelijk duidelijk laten merken dat ze je leuk vinden.
Nooit wat van gemerkt
Oud 27-10-2002, 20:51
Verwijderd
idd

--------OPROEP AAN ALLE MEIDEN------------
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
******** schreef:
*ontwaakt uit zijn slaap en merkt iets op*

Lulkoek? *krijgt weerzinwekkende visioenen over de bereidingswijze*
AH BAH *niet zeggen wanneer er mensen met een grote fantasie in de buurt zijn. Die krijgen dan ook enge ideen*
Oud 29-10-2002, 11:59
Toscane
Toscane is offline
Zou n jongen es moeten proberen om mij gelijk te zoenen. :@ Heb er sowieso een hekel aan als mensen denken van ' nou da meske is 16, dan mag ik cker verder gaan dan alleen zoenen, ook al ken ik r pas n week'. Kijk je heb altijd mensen die t leuk vinden gelijk gezoend te worden, nou da kan. Maar denk da je da gwoon per meisje apart moet kijken en er niet zo maar vanuit gaan. En je kan egt wel een meisje krijgen, denk zelfs dat je meer kans heb dat je n meisje krijgt als je haar nier gelijk zoent. Zoals andere al zeiden, laat t gwoon merken als je n meisje leuk vindt, werkt bijna altijd.
Oud 29-10-2002, 12:17
doezultje
doezultje is offline
zooooow jeesus wat een onzin allemaal ik knap daar persoonlijk heel erg op af als een jongen me recht op de bek pakt.... dat meissie is absoluut geen goede vriendin als je je zulke adviezen geeft....Je moet gewoon je eigen gangetje gaan jouw tijd komt ook nog wel maar als je je daar helemaal op gaat focussen stoot je meisjes juist af. Dusz.. helemaal niks van die 'vriendin'' aantrekken en gewoon doen waar je je zelf lekker bij voelt!
Oud 30-10-2002, 13:18
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
Een verhaal
Bhwahaha wat een onzin. Ik ken een meisje nu al jaren heel goed en was een goede vriend van haar... maar nu ben ik meer We hebben net een half jaar!

Het mooiste half jaar van mij leven. Ik kan me niet voorstellen dat het nog beter wordt Elke dag is beter dan de vorige
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dat vind ik nou echt een mooie uitspraak. Het is veel leuker om iemand te 'veroveren' door jezelf te zijn, gezellig met die persoon op te trekken, lunchdates te maken, samen uit eten te gaan, enz.enz. dan in een goedkope disco clichématig tegen elkaar gaan staan oprijen op de dansvloer of huichelachtig naar elkaar gluren vanuit de verschillende hoeken van een café en uiteindelijk een naar bier en sigaretten smakende kus te krijgen, en uit arren moede daar maar de consequentie van 'verkering' aan te verbinden.

(/rant mode off )
ja maar dit laat me weer heel erg denken aan close vriendschap (alhoewel die laatste dingen )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:45
Verwijderd
zoenen is chill
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:57
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
zoenen is chill
Mits je de juiste zoen-partner hebt gevonden wel ja
Anders kan het ook best wel a-chill zijn..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:20
Mabo
Mabo is offline
Het hangt van je eigen instelling af en of je het een probleem vindt dat je op bepaalde vlakken niet zo ervaren bent als danderen dat misschien zijn. Het hoeft geen probleem te zijn als je dat voor je zelf niet schept

Kan maar 1 tip geven: Wees gewoon open, jezelf en eerlijk, dan komt het vanzelf goed..
Oud 30-10-2002, 16:08
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Ik zal eerst ffkes reagere op wat je met dat mens moet doen:
Ik zou der late valle.. da doet ze eiglijk ook met jou, ut is natuurlijk nie zo maar wat en je had er een goede band mee. Maar als zij zo doet vin ik da je der nie je tijd aan moet verspille.. Kun je beter je band met andere mense onderhoude.. Ik vind ut sowieso belachelijk da sinds ze een vriend heeft geen contact meer houd met jou. Is toch geen rede? En als ut dalijk keertje uit zou gaan en ze wil dan wel weer vriende met je worre vinnik nie da je da meot doen.. Dan is ut meer zo van nu ben ik m'n vriend kwijt dus wil ik wel weer met jou goede band krijge, dan ben je wel weer goed genoeg. Moet je nie doen!

Nu dan over da je per se moet zoene as je iemand wil krijge.. Das echt grote onzin!! Tuurlijk moet je nie meteen iemand op de bek pakke wil je der wa meej krijge.. Je kan toch veel beter eerst ffkes wa contact make met de persoon in kwestie en dan kun je der nog altijd zoene. Ik vind vooral da as je iemand wil voor langer (en da is zo bij jou..) dat je diegene beter eerst ffkes kan lere kenne voorda je er wa mee begint.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 16:12
Tha White Eagle
Citaat:
Ingrid3 schreef:
Ik zou der late valle.. da doet ze eiglijk ook met jou, ut is natuurlijk nie zo maar wat en je had er een goede band mee. Maar als zij zo doet vin ik da je der nie je tijd aan moet verspille.. Kun je beter je band met andere mense onderhoude.. Ik vind ut sowieso belachelijk da sinds ze een vriend heeft geen contact meer houd met jou. Is toch geen rede? En als ut dalijk keertje uit zou gaan en ze wil dan wel weer vriende met je worre vinnik nie da je da meot doen.. Dan is ut meer zo van nu ben ik m'n vriend kwijt dus wil ik wel weer met jou goede band krijge, dan ben je wel weer goed genoeg. Moet je nie doen!

Nu dan over da je per se moet zoene as je iemand wil krijge.. Das echt grote onzin!! Tuurlijk moet je nie meteen iemand op de bek pakke wil je der wa meej krijge.. Je kan toch veel beter eerst ffkes wa contact make met de persoon in kwestie en dan kun je der nog altijd zoene. Ik vind vooral da as je iemand wil voor langer (en da is zo bij jou..) dat je diegene beter eerst ffkes kan lere kenne voorda je er wa mee begint.
Dank je wel ingrid. Maar zij zei dus als je eerst elkaar een beetje wil leren kennen dat het nooit wat word. Maar gelukkig zijn wij het met elkaar eens
Oud 30-10-2002, 17:03
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:

Ben het helemaal met je eens, afgezien van je taalgebruik
Verder vind ik het echt een sletactie hoor van die zogenaamde vriendin van jou. Ik zou haar ook laten vallen als zij alleen maar aandacht besteed aan haar 'vriendjuh'.. Misschien dat als jij haar laat vallen dat ze toch nog spijt krijgt (als ze verstandig is tenminste) en dat ze weet wat ze gedaan heeft..

Da's wel het meest domme wat je kan doen, zomaar een meisje op haar bek pakken zonder dat je haar uberhaupt kent..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 17:31
snoopy
snoopy is offline
ik vind het onzin, hoor... maar misschien bedoelde ze het anders.
Misschien bedoelde ze iets als dat je niet goed kunt weten of je nou iets met iemand hebt, als je nog niet gezoend hebt, ofzow... Nou ja, iig hoeft het natuurlijk niet. Maar ja... als je verliefd op iemand bent, dan wil je toch met diegene zoenen?
Oud 30-10-2002, 17:31
Tha White Eagle
Citaat:
Orion16 schreef:

Da's wel het meest domme wat je kan doen, zomaar een meisje op haar bek pakken zonder dat je haar uberhaupt kent..
je krijgt er wel mooie blauwe ogen van en daar kunnen meisjes op vallen
Oud 30-10-2002, 18:06
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
rosi schreef:

Trouwens: het begin van een relatie is bij mij wel altijd zoenen hoor.. je gaat een keer samen uit, dan is die spanning er. Dan zoen je, spreek je nog eens af en dan wordt het wat.
idd
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 19:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Engolie schreef:
Ik ken mensen die pas na 2 mnd elkaar zoenen
(in een relatie)
ja maar k denk dat dat eerder de stelletjes zijn die nog onbekend zijn met het zoenen en het daarom niet 1,2,3 durven?

ik vind ook dat zoenen niet verplicht is voordat je wat hebt. dus om mee te beginnen. ik vind het juist fijn om eerst iemand beter te leren kennen en dan pas beslissen of ik echt wat met hem wil.

als je wat met elkaar hebt, vind ik wel dat het erbij hoort... maar gewoon omdat ik het ook wel omdat ik zo gek op zo'n persoon ben en het dan gewoon fijn vindt. als je het niet doet, is het ook net als of je een broer/zus verhouding hebt... zo voel k me dan tenminste.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:23
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Ben het helemaal met je eens, afgezien van je taalgebruik
Tjah, moet toch beetje verschil zijn he

Citaat:
rosi schreef:
Bij mij is het meestal ook wel zo dat het begint met zoenen, maar het is niet zo dat het moet! Tis ook heel normaal as je elkaar eerst leert kenne
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:26
Tha White Eagle
hallo! Ik heb het over zoenen VOOR een relatie. Niet over zoenen TIJDENS een relatie.

om misverstanden te voorkomen
Oud 31-10-2002, 14:25
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
Als je iemand eerst wilt leren kennen, wordt het nooit wat en zal het nooit wat van je leven worden. Dus je MOET gewoon iemand zoenen wil je verkering met die persoon.

Onzin. Dat is echt niet verplicht voordat je wat met elkaar hebt.
Oud 31-10-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Mits je de juiste zoen-partner hebt gevonden wel ja
Anders kan het ook best wel a-chill zijn..
daar heb je een punt!

wat zijn we het vaak met elkaar eens hè?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:38
Blabal
Blabal is offline
ik doe meestal de eerste 10 minuten al zoenen
Oud 31-10-2002, 15:51
Verwijderd
ik vind niet dat dat meisje gelijk heeft..
maar ik weet nog wel van mezelf, dat ik ontzéttend zenuwachtig was over 'zoenen', en dat ik het heel lekker vond, maar dat ik wel blij was dat ik 'ontgroend' was.
Dan doe je er wat makkelijker over en voel je je wat zelfverzekerder... misschien dat ze zoiets bedoelde??
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 16:56
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
Dave schreef:
ik doe meestal de eerste 10 minuten al zoenen
manse praat voor jochie van 13
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 17:09
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
euhm..
ik heb nog nooit verkering gehad zonder zoenen. Door de eerste zoen is het tog aan? Als ik met iemand 'heb' en we hebben nie gezoend kan ik dat geen verkering noemen. Wel toen ik 12 ofzo was maar nu is dat tog anders?? Hm..
xxx
Oud 31-10-2002, 17:21
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
euhm..
ik heb nog nooit verkering gehad zonder zoenen. Door de eerste zoen is het tog aan? Als ik met iemand 'heb' en we hebben nie gezoend kan ik dat geen verkering noemen. Wel toen ik 12 ofzo was maar nu is dat tog anders?? Hm..
Daar gaat ut hier toch nie om?
Lees topic nog es goed door en reageer dan.. Thank you!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:01
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hmpf tis maar hoe je ut opvat..
Oud 31-10-2002, 20:01
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hmpf tis maar hoe je ut opvat..
Oud 31-10-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
BAH! Ergens in deze wereld moet toch IEMAND zijn die me begrijpt?
jahzeker...

Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 22:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten