Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens: het begin van een relatie is bij mij wel altijd zoenen hoor.. je gaat een keer samen uit, dan is die spanning er. Dan zoen je, spreek je nog eens af en dan wordt het wat. Waarom zou je die zoen twee maanden willen bewaren?
|
Verwijderd
|
1 kanttekening wil ik hier wel bij maken: om een meisje te 'krijgen' zul je initiatief moeten ondernemen. Een meisje wil zich speciaal voelen, ze wil voelen dat jij haar wilt.
Als jij dan dingen rustig aan doet, door eerst voor vriendschap te gaan, verziek je dat. Het zal voor haar niet goed voelen dan. Ze zal wantrouwend en onzeker worden of zelf afstand nemen. Ghe, gisteren dacht ik nog: eerst vriendschap. Nu denk ik: dan wordt het nooit wat. Dus euh, doe wat je gevoel je vertelt. Zo simpel is het uiteindelijk. Het maakt niet uit hoeveel je erover nadenkt, hoeveel theorieën je erover hebt, uiteindelijk komt het neer op 1 ding: gevoel. De liefde is niet rationeel. Als jij een meisje echt leuk vindt, moet je dus iniatief nemen en hopen dat het beantwoord wordt. Dit hoeft niet direct zoenen te zijn, maar ze moet weten dat je haar leuk vindt. "Eerst vrienden worden en dan zien we wel", faalt. Evenals "kijken wat ik krijgen kan". Weet dus wat jij wil en ga ervoor. *gaat weer halfdood op zijn bed liggen en naar de Nirvana CD luisteren die hij heeft gedownload* :/ |
![]() |
|
![]() |
Nu moet je niet meteen overdreven reageren, er kan een reden achter zitten dat ze zo snel stopte met het gesprek. Ze kan bijvoorbeeld weggeroepen zijn door haar moeder, opeens erachter komen dat ze ergens naar toe moest of er al moest zijn. Dat ze dan eventjes de verkeerde woordkeuze heeft gemaakt, alla, maar vraag dit dan na. (mocht je dat nog lukken, mocht je nog ooit contact met haar verkrijgen
![]() Des al niet te min lijkt het me niet verstandig iemand meteen op de mond te nemen als je denkt haar wel leuk te vinden... denk dat je daar aardig wat blauwe wangetjes van overhoud ![]() Dat je geen medelijden toont is een keus en het is zeker een keus die voor de hand kan liggen in een dergelijke situatie, vooral als je niet weet wat de achterliggende situatie is. Mocht zij hier problemen mee hebben, dan moet ze zelf maar contact proberen te zoeken. (hoe vaak heb jij eigenlijk geprobeert contact met haar te zoeken gedurende die relatie van haar??? Want contact kan ook van 2 kanten verbroken worden)
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Tis altijd wel leuk om niet met iemand te zoenen voor een tijdje, terwijl je al weet dat je elkaar wilt.
Bovendien, het is vervelend met iemand gezoend te hebben die je achteraf vreselijk blijkt te vinden. Moraal van het verhaal: er zijn 100 andere manier om iemand te versieren / te laten merken dat je die persoon lief of leuk vind, zonder er meteen bovenop te duiken.. en als het goed zit, is de kus meestal des te beter ![]() Cat (bad, bad kitty, I know)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (/rant mode off ![]() |
![]() |
|
Wat ******** zegt, klopt vaak. Ga geen vriendschap met een meisje aan als je haar meer dan leuk vindt. Dan heeft het meisje vaak zo iets (als je na een tijdje toespelingen probeer te maken) van: Ieh, rot op, ik dacht dat we vrienden waren!! (ik zeg dat dit vaak klopt, niet dat er bij niemand een relatie uit vriendschap kan voortvloeien).
Verder hoef je ook echt niet meteen de eerste keer als je iemand leuk vindt te zoenen. Tuurlijk kan dat, maar dat hoeft echt niet altijd. Je kunt ook op andere manieren laten merken dat je haar meer dan alleen leuk vindt. En als je dat internetvriendinnetje niet meer leuk vindt, omdat ze ineens zo dom tegen je doet, laat haar dan gewoon vallen. Zoek geen contact met haar als ze toch alleen maar onaardig doet. Ze zal je misschien niet eens missen, dus waarom zou je moeite aan haar verspillen? Zoek gewoon vrienden die je en dicht bij huis hebt en die zich voor jou interesseren!
||
Citaat:
Ik persoonlijk waardeer het juist als iemand me wil leren kennen. Bovendien snap je als meisje heus wel dat een heleboel jongens verlegen zijn en niet gelijk duidelijk laten merken dat ze je leuk vinden.
|
Verwijderd
|
Zoenen in een relatie moet wel, tenminste als je d'r een met mij hebt, maar gewoon maar iemand op de bek pakken als je haar ziet om er daarna een relatie mee te krijgen? Alsjeblieft zeg, ze moet heel erg bezopen zijn wil ze dat zomaar nemen, hoe leuk een jongen ook is.
Vind wel dat jij je nogal vreemd gedraagd ook, als zij zoiets zegt, is ze opeens geen vriendin meer van je? -_o |
![]() |
||||
Verwijderd
|
*ontwaakt uit zijn slaap en merkt iets op*
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() *gaat iets te eten halen, maar voor even geen koek meer* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Zou n jongen es moeten proberen om mij gelijk te zoenen. :@ Heb er sowieso een hekel aan als mensen denken van ' nou da meske is 16, dan mag ik cker verder gaan dan alleen zoenen, ook al ken ik r pas n week'. Kijk je heb altijd mensen die t leuk vinden gelijk gezoend te worden, nou da kan. Maar denk da je da gwoon per meisje apart moet kijken en er niet zo maar vanuit gaan. En je kan egt wel een meisje krijgen, denk zelfs dat je meer kans heb dat je n meisje krijgt als je haar nier gelijk zoent. Zoals andere al zeiden, laat t gwoon merken als je n meisje leuk vindt, werkt bijna altijd.
|
![]() |
|
![]() |
zooooow jeesus wat een onzin allemaal ik knap daar persoonlijk heel erg op af als een jongen me recht op de bek pakt.... dat meissie is absoluut geen goede vriendin als je je zulke adviezen geeft....Je moet gewoon je eigen gangetje gaan jouw tijd komt ook nog wel maar als je je daar helemaal op gaat focussen stoot je meisjes juist af. Dusz.. helemaal niks van die 'vriendin'' aantrekken en gewoon doen waar je je zelf lekker bij voelt!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het mooiste half jaar van mij leven. Ik kan me niet voorstellen dat het nog beter wordt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het hangt van je eigen instelling af en of je het een probleem vindt dat je op bepaalde vlakken niet zo ervaren bent als danderen dat misschien zijn. Het hoeft geen probleem te zijn als je dat voor je zelf niet schept
Kan maar 1 tip geven: Wees gewoon open, jezelf en eerlijk, dan komt het vanzelf goed..
|
![]() |
Ik zal eerst ffkes reagere op wat je met dat mens moet doen:
Ik zou der late valle.. da doet ze eiglijk ook met jou, ut is natuurlijk nie zo maar wat en je had er een goede band mee. Maar als zij zo doet vin ik da je der nie je tijd aan moet verspille.. Kun je beter je band met andere mense onderhoude.. Ik vind ut sowieso belachelijk da sinds ze een vriend heeft geen contact meer houd met jou. Is toch geen rede? En als ut dalijk keertje uit zou gaan en ze wil dan wel weer vriende met je worre vinnik nie da je da meot doen.. Dan is ut meer zo van nu ben ik m'n vriend kwijt dus wil ik wel weer met jou goede band krijge, dan ben je wel weer goed genoeg. Moet je nie doen! Nu dan over da je per se moet zoene as je iemand wil krijge.. Das echt grote onzin!! Tuurlijk moet je nie meteen iemand op de bek pakke wil je der wa meej krijge.. Je kan toch veel beter eerst ffkes wa contact make met de persoon in kwestie en dan kun je der nog altijd zoene. Ik vind vooral da as je iemand wil voor langer (en da is zo bij jou..) dat je diegene beter eerst ffkes kan lere kenne voorda je er wa mee begint. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder vind ik het echt een sletactie hoor van die zogenaamde vriendin van jou. Ik zou haar ook laten vallen als zij alleen maar aandacht besteed aan haar 'vriendjuh'.. Misschien dat als jij haar laat vallen dat ze toch nog spijt krijgt (als ze verstandig is tenminste) en dat ze weet wat ze gedaan heeft.. Da's wel het meest domme wat je kan doen, zomaar een meisje op haar bek pakken zonder dat je haar uberhaupt kent.. |
![]() |
|
ik vind het onzin, hoor... maar misschien bedoelde ze het anders.
Misschien bedoelde ze iets als dat je niet goed kunt weten of je nou iets met iemand hebt, als je nog niet gezoend hebt, ofzow... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vind ook dat zoenen niet verplicht is voordat je wat hebt. dus om mee te beginnen. ik vind het juist fijn om eerst iemand beter te leren kennen en dan pas beslissen of ik echt wat met hem wil. als je wat met elkaar hebt, vind ik wel dat het erbij hoort... maar gewoon omdat ik het ook wel omdat ik zo gek op zo'n persoon ben en het dan gewoon fijn vindt. als je het niet doet, is het ook net als of je een broer/zus verhouding hebt... zo voel k me dan tenminste. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik vind niet dat dat meisje gelijk heeft..
maar ik weet nog wel van mezelf, dat ik ontzéttend zenuwachtig was over 'zoenen', en dat ik het heel lekker vond, maar dat ik wel blij was dat ik 'ontgroend' was. Dan doe je er wat makkelijker over en voel je je wat zelfverzekerder... misschien dat ze zoiets bedoelde?? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lees topic nog es goed door en reageer dan.. Thank you! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |