Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja, dat doe ik allemaal al, niet om mezelf te bewijzen maar gewoon omdat ze mijn beste vriendin is. Ze beweert trouwens niet onzeker te zijn. Gisteren hadden we een discussie. Ik vier al jaren nieuwjaar met haar, ik doe wat zij wilt doen. Dit jaar wou ik nieuwjaar heel graag met mijn vrienden vieren. Die geven een feestje, dus ik vraag of ze mee wilt gaan. En bij haar komt het helemaal verkeerd over. Als "ofwel ga je mee, zo niet, pech dan" terwijl ik haar er graag bij zou hebben, maar niet perse als zij dat niet ziet zitten. Ze is mijn beste vriendin, kan mij het schelen of we samen nieuwjaar vieren of niet, dat verandert toch niets. Terwijl zij op haar tenen is getrapt omdat "ik haar meevraag maar toch mijn keuze al heb gemaakt, namelijk met mijn vrienden". Lastig.
|
Hmmm ik ben op het moment heel tevreden. Wij kunnen echt overal open en eerlijk over praten. Het voelt gewoon heel goed
![]() haha ik ben echt blij met hem, heerlijk dat hij ook een beetje raar is ![]()
|
Succes, Sidhe!
![]() @death-tears: *knuffel* Vervelende gevoelens zijn dat, ja. =\ Ik ken 't helemaal. Voel je je niet goed, misschien? Of twijfel je over jullie? OT: Ze maakt stage (en de dag an sich) een stuk minder saai en veeeel leuker. <3
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ons weekendje weg was leuk! En ik ga lekker niet vertellen waar we beland zijn, want dan lachen jullie me uit
![]() We hebben het weekend van anderhalve week geleden een beetje uit kunnen praten en het over iets gehad wat tussen ons blijft instaan; mijn thuissituatie. Daarom wil ik ook zo snel mogelijk het huis uit, dat zal een heleboel positief veranderen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: goed goed goed. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hij is minder leuk als er heel veel wederzijdse kennissen zijn. Nee, dat is verkeerd gezegd, dan is ie normaler, heeft ie minder aandacht voor me. Which is a good thing, maar niet fíjn of zo. Ik wil een feestje op t werk, voor alle vrijwilligers, en dan ongejeneerd een keer wél ja zeggen op ''wil je nog een wijn/ricard/etc?''
|
![]() |
|
Heb wat goede gesprekken gehad vanavond. Het zit echt allemaal in mijn hoofd, wat ik denk dat mensen van mij denken (jaja), en ik ga echt proberen minder onzeker te zijn. Ben weer helemaal gemotiveerd!
![]() En haha, gisteren een hilarisch feestje gehad. Ik kwam vandaag tijdens het sporten er opeens achter dat m'n linker onderarm nog steeds volgeschreven stond met watervaste stift ![]() Verder: grrr. dat hij niet eens de moeite neemt om te sms-en dat 'ie me niet wil zien ofzo. Dat is toch niet zoveel moeite? En ik wou 'm nog zo graag genadeloos afmaken op de Nintendo. :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hij is mijn grote liefde. Ik heb hem het afgelopen halfjaar zo gemist en als 't aan mij ligt laat ik 'm nu niet meer gaan. Klinkt claimerig (zo bedoel ik het niet hmhm), maar ik hou zoveel van die jongen. En ik ben zo blij dat ik weer in zijn armen kan wakker worden. En naar zijn fucking irritante gebrabbel in zijn slaap mag luisteren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Eigenlijk hoor ik nu naast hem te liggen. Ben bang dat ik mijn dag- nachtritme teveel om gegooit heb ![]() Oeh, ik ga morgen iets voor hem in zijn schoen kopen! (nu alleen nog even bedenken wat, maar goed) |
![]() |
|
Arg, wat wil hij nou!
Vannacht is z'n laptop uit zijn kamer gejat (terwijl hij daar ook gewoon sliep) en de eerste die hij het nieuws smst ben ik! Nou was ik ook al de laatste die hij had gesproken voor hij ging slapen, maar toch. Normale exen doen dat niet. Maarja, normale exen gaan ook niet met elkaar om alsof het nog aan is. Normale exen gaan ook niet 2 uur in de trein zitten naar mij om een reep chocola te krijgen. Waarom is het niet gewoon weer aan? Ik vertik het alleen om hem dat te vragen want híj heeft het uitgemaakt, dus mag híj me ook weer liefjes vragen of ik toch weer met hem verder wil. Ik wil hem gewoon voor sinterklaas...
|
Verwijderd
|
Ik word mijn ex ook een beetje moe.... Hij loopt alleen maar tegen me te zaniken op het moment dat het slecht gaat. Hij vroeg of ik zaterdag ook uit ga, maar ik ga waarschijnlijk niet, alleen al om zijn gezever niet aan te hoeven horen. Dan blijf ik daar de hele tijd mee opgescheept zitten. No, thank you. Eerst dat gezeik met z'n vriendin die stikjaloers is, een week later dat ze thuis jatte en nu word in juni z'n contract niet verlengd. Ja luister, ik vind het hartstikke lullig voor hem, maar ik heb zelf ook nog duysent dingen waar ik aan moet denken, die moeten gebeuren, die moeten veranderen. Ik heb mijn handen vol aan het moment an sich, zonder dat hij er ook nog eens bij komt.
En ik merk dat slapen helpt, want nu snap ik haar wel. Toch gaat I. gewoon mee, want ze heeft ja gezegd. Zolang ik geen tegenberichten krijg, vinden ze het nog gezellig en mogen ze niet zeuren. |
![]() |
|
Gisteren zag ik hem eindelijk na elkaar vanaf donderdag al niet meer gezien te hebben (naja, vrijdagochtend is hij opgestaan toen ik nog sliep en heeft hij ff gedag gezegd maar dat heb ik niet zo bewust meegekregen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik snap het gewoon niet ![]()
|
Dus... Vanmorgen kwam ik een vriend tegen die ik al een tijd niet gezien heb, was wel weer es gezellig. Ouderwets ouwehoeren
![]() Ik baal van die situatie. Echt. Maar ik kan er weinig mee, tis ratio versus eh, gevoel enzo. Mjah. Maar! Ik ben benieuwd hoe dat andere gaat lopen, wel humor ![]()
|
![]() |
Gister een msn gesprek gehad met 3 vrienden of wat we nou nog gingen doen ivm feestdagen en toen meteen even bijgepraat. Was grappig en we hebben uiteindelijk gewoon lootjes getrokken en gaan dan op de avond zelf bij een vriendinnetje in Utrecht zitten met lekker eten en warme choco en dat vind ik helemaal gezellig. Super leuk dat mn vriendje ook steeds beter met ze om kan gaan en hij er gewoon echt bij hoort
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb leuke vrienden ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Net als de vreemdganger die heel jaloers is als zijn vriendin met een andere man praat.. bijvoorbeeld. Hij is zelf niet te vertrouwen, dus gaat hij er vanuit dat zij ook niet te vertrouwen is. Zoiets?) Ontopic: Pffff, wat een rottiming heeft alles ook ![]() ![]() |
![]() |
|
pfff het is ook nooit goed he
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |