Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2007, 09:02
Verwijderd
Citaat:
maar jullie zijn ook geloofk voor t halve forum het toonbeeld van wat bijna iedereen wel wil.

voor mij iig wel
Voor mij ook wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2007, 09:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 10:08
Verwijderd
Dat had ik ook altijd tot ik het zelf ook vond. Ik kan me in iedere post van Nala nu vinden. Het is dus niet alleen voor haar weggelegd mensen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 11:23
Muchacha
Muchacha is offline
Trouble met mijn beste vriendin. Om de één of andere reden is ze onzeker geworden wat onze vriendschap betreft omdat ik 'meer vrienden' heb dan vroeger. En wat ik ook doe, ze blijft het standpunt houden dat ik haar nu niet meer nodig heb... Iemand tips?

Zaterdag galabal, met hem... Hihi, ik moet echt eens in actie schieten!
Oud 28-11-2007, 11:35
Verwijderd
Ga wat leuks doen met dr en laat zien dat ondanks dat je meer vrienden hebt, dat je haar echt nog steeds nodig hebt als vriendin Dat je mss doen door bijvoorbeeld iets te doen wat jullie vroeger vaak deden. Als je vroeger vaak ging windowshoppen kun je dat nu weer doen en als jullie wat zitten te drinken kun je dr uitleggen dat je nu inderdaad meer vriendinnen hebt, maar dat zij nog steeds diegene is waar jij je ei kwijt kan en dat jij dr altijd bent voor haar.

Hoop dat t je wat helpt
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Trouble met mijn beste vriendin. Om de één of andere reden is ze onzeker geworden wat onze vriendschap betreft omdat ik 'meer vrienden' heb dan vroeger. En wat ik ook doe, ze blijft het standpunt houden dat ik haar nu niet meer nodig heb... Iemand tips?
Wat ik in jouw situatie zou zeggen is.. "Nee, ik heb je inderdaad niet nodig. Jij mij ook niet. Je bent ook niet mijn beste vriendin omdat ik je nodig heb, maar omdat je een geweldig leuk persoon bent en ik altijd heel erg geniet van je gezelschap en wie je bent. En hoeveel nieuwe vrienden of vriendinnen ik ook maak, niemand is [naam beste vriendin] en niemand kan jou dus vervangen of overbodig maken. Zet het alsjeblieft van je af want ik wil jou nevernooitniet kwijt rare!"

Of iets in die richting
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 12:59
Verwijderd
Of dat idd! beter kan ik het ook niet zeggen Way to go Dusjcrib!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 14:03
Muchacha
Muchacha is offline
Mja, dat doe ik allemaal al, niet om mezelf te bewijzen maar gewoon omdat ze mijn beste vriendin is. Ze beweert trouwens niet onzeker te zijn. Gisteren hadden we een discussie. Ik vier al jaren nieuwjaar met haar, ik doe wat zij wilt doen. Dit jaar wou ik nieuwjaar heel graag met mijn vrienden vieren. Die geven een feestje, dus ik vraag of ze mee wilt gaan. En bij haar komt het helemaal verkeerd over. Als "ofwel ga je mee, zo niet, pech dan" terwijl ik haar er graag bij zou hebben, maar niet perse als zij dat niet ziet zitten. Ze is mijn beste vriendin, kan mij het schelen of we samen nieuwjaar vieren of niet, dat verandert toch niets. Terwijl zij op haar tenen is getrapt omdat "ik haar meevraag maar toch mijn keuze al heb gemaakt, namelijk met mijn vrienden". Lastig.
Oud 28-11-2007, 14:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik kom nog steeds niks tegen wat de moeite waard is.
Oud 28-11-2007, 14:35
Lilium
Lilium is offline
Een negatief punt: ik mis mijn vriendje.
Een positief punt: ik heb het gevoel dat mijn relationeel gebied -in de brede zin van het woord- niet langer beperkt is tot mijn vriendje.
Oud 28-11-2007, 14:48
Qimm
Qimm is offline
Hmmm ik ben op het moment heel tevreden. Wij kunnen echt overal open en eerlijk over praten. Het voelt gewoon heel goed

haha ik ben echt blij met hem, heerlijk dat hij ook een beetje raar is
Oud 28-11-2007, 15:54
Verwijderd
Nog tien minuten! *zenuw*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 16:02
Neko*
Neko* is offline
Het ene moment wil ik dat hij heel dicht bij me is, me knuffelt en nooit meer loslaat, en het volgende moment wil ik dat hij oprot, van de aardbodem verdwijnt en mijn gevoel voor hem met zich meeneemt. Wat moet ik hier nou mee?
Oud 28-11-2007, 16:06
Rob
Rob is offline
Succes, Sidhe!

@death-tears: *knuffel* Vervelende gevoelens zijn dat, ja. =\ Ik ken 't helemaal. Voel je je niet goed, misschien? Of twijfel je over jullie?

OT: Ze maakt stage (en de dag an sich) een stuk minder saai en veeeel leuker. <3
Oud 28-11-2007, 16:37
Fayette
Citaat:
Het ene moment wil ik dat hij heel dicht bij me is, me knuffelt en nooit meer loslaat, en het volgende moment wil ik dat hij oprot, van de aardbodem verdwijnt en mijn gevoel voor hem met zich meeneemt. Wat moet ik hier nou mee?
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen! Nu snap ik wat men bedoelt met het al oude: 'haat en liefde liggen dichtbij elkaar'. Ik wil hem (niet)!!!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 16:43
Verwijderd
Nou, ons weekendje weg was leuk! En ik ga lekker niet vertellen waar we beland zijn, want dan lachen jullie me uit
We hebben het weekend van anderhalve week geleden een beetje uit kunnen praten en het over iets gehad wat tussen ons blijft instaan; mijn thuissituatie. Daarom wil ik ook zo snel mogelijk het huis uit, dat zal een heleboel positief veranderen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 17:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Onzeker, ik heb meer tijd van hem nodig! Ik snap dat zijn projecten allemaal heel belangrijk zijn enzo, maar ik wil hem graag gewoon ook af en toe door de week zien buiten school.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:40
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou, ons weekendje weg was leuk! En ik ga lekker niet vertellen waar we beland zijn, want dan lachen jullie me uit
We hebben het weekend van anderhalve week geleden een beetje uit kunnen praten en het over iets gehad wat tussen ons blijft instaan; mijn thuissituatie. Daarom wil ik ook zo snel mogelijk het huis uit, dat zal een heleboel positief veranderen.
Nu maakt het ons juist nieuwsgierig!

OT: goed goed goed. Ik ben weer op de been en dan voel ik me lang niet zo ellendig, het is alleen nog echt niet over, maar wel enigzins zo dat ik ongeveer de helft van m'n normale bezigheden wel kan uitvoeren. En gisteren ging ie op me wachten met slapen zodat ik toch bij 'm kon slapen want ik ging later weg en moest ook nog douchen. Dat was wel lief en vanmorgen gingen we voor het eerst samen douchen, dat was wel grappig.
Oud 28-11-2007, 19:06
I C U
I C U is offline
*lol* We zien het wel. Op zich is dit wel heel grappig
Oud 28-11-2007, 19:36
Roosje
Roosje is offline
Hijs lief. En weekends zijn goed en kerstvakanties ook en mijn verjaardag over een week en twee dagen ook. En hij wil maar niet vertellen wat ik krijg. <3 Cutie dattie is.
Oud 28-11-2007, 19:55
ST*R
ST*R is offline
Heb echt zin om 'm te zien, gewoon naar hem kijken is al genoeg, hij is zo knap Oww en ik heb zin in morgen avond!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:33
Verwijderd
Citaat:
ik heb zin in morgen avond!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:03
Verwijderd
gisteravond de hele avond op de bank gehangen, dumb & dumber gekeken, guitar hero gespeeld en met z'n nintendo DS gespeeld. heerlijk, ik hou van hem.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:02
Verwijderd
Hij is minder leuk als er heel veel wederzijdse kennissen zijn. Nee, dat is verkeerd gezegd, dan is ie normaler, heeft ie minder aandacht voor me. Which is a good thing, maar niet fíjn of zo. Ik wil een feestje op t werk, voor alle vrijwilligers, en dan ongejeneerd een keer wél ja zeggen op ''wil je nog een wijn/ricard/etc?''
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:39
Verwijderd
Mjuh. Goed en lief enzo. En hij smst wat ik wil horen op een moment dat ik me kut voel.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:49
Cethlion
Cethlion is offline
Heb wat goede gesprekken gehad vanavond. Het zit echt allemaal in mijn hoofd, wat ik denk dat mensen van mij denken (jaja), en ik ga echt proberen minder onzeker te zijn. Ben weer helemaal gemotiveerd!

En haha, gisteren een hilarisch feestje gehad. Ik kwam vandaag tijdens het sporten er opeens achter dat m'n linker onderarm nog steeds volgeschreven stond met watervaste stift . Charmant.

Verder: grrr. dat hij niet eens de moeite neemt om te sms-en dat 'ie me niet wil zien ofzo. Dat is toch niet zoveel moeite? En ik wou 'm nog zo graag genadeloos afmaken op de Nintendo. :')
Oud 28-11-2007, 22:52
Verwijderd
Ik vind het maar suf zo.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 23:32
Verwijderd
Ze moet gewoon niet zo fucking moeilijk doen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 23:55
Verwijderd
Hij zei laatst dat hij meer van mij hield dan van zijn playstation. Nou, als dat geen liefde is?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 01:37
Verwijderd
Citaat:
Hij zei laatst dat hij meer van mij hield dan van zijn playstation. Nou, als dat geen liefde is?
Simone vs. Playstation: 1 - 0!

OT:
Hij is mijn grote liefde. Ik heb hem het afgelopen halfjaar zo gemist en als 't aan mij ligt laat ik 'm nu niet meer gaan. Klinkt claimerig (zo bedoel ik het niet hmhm), maar ik hou zoveel van die jongen. En ik ben zo blij dat ik weer in zijn armen kan wakker worden. En naar zijn fucking irritante gebrabbel in zijn slaap mag luisteren.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 02:13
Verwijderd
Citaat:
Simone vs. Playstation: 1 - 0!

OT:
Hij is mijn grote liefde. Ik heb hem het afgelopen halfjaar zo gemist en als 't aan mij ligt laat ik 'm nu niet meer gaan. Klinkt claimerig (zo bedoel ik het niet hmhm), maar ik hou zoveel van die jongen. En ik ben zo blij dat ik weer in zijn armen kan wakker worden. En naar zijn fucking irritante gebrabbel in zijn slaap mag luisteren.
Ik vind het allemaal zo leuk voor je! En het is goed die foto's weer te zien

ontopic: Eigenlijk hoor ik nu naast hem te liggen. Ben bang dat ik mijn dag- nachtritme teveel om gegooit heb
Oeh, ik ga morgen iets voor hem in zijn schoen kopen! (nu alleen nog even bedenken wat, maar goed)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 07:55
Verwijderd
wiehh echt zo'n schattig mailtje gehad.. echt super!

en vrijdag naar hem toe en waarschijnlijk bij em slapen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 08:49
Pluis
Pluis is offline
Arg, wat wil hij nou!
Vannacht is z'n laptop uit zijn kamer gejat (terwijl hij daar ook gewoon sliep) en de eerste die hij het nieuws smst ben ik! Nou was ik ook al de laatste die hij had gesproken voor hij ging slapen, maar toch. Normale exen doen dat niet. Maarja, normale exen gaan ook niet met elkaar om alsof het nog aan is. Normale exen gaan ook niet 2 uur in de trein zitten naar mij om een reep chocola te krijgen.
Waarom is het niet gewoon weer aan? Ik vertik het alleen om hem dat te vragen want híj heeft het uitgemaakt, dus mag híj me ook weer liefjes vragen of ik toch weer met hem verder wil.
Ik wil hem gewoon voor sinterklaas...
Oud 29-11-2007, 09:02
Verwijderd
Ik word mijn ex ook een beetje moe.... Hij loopt alleen maar tegen me te zaniken op het moment dat het slecht gaat. Hij vroeg of ik zaterdag ook uit ga, maar ik ga waarschijnlijk niet, alleen al om zijn gezever niet aan te hoeven horen. Dan blijf ik daar de hele tijd mee opgescheept zitten. No, thank you. Eerst dat gezeik met z'n vriendin die stikjaloers is, een week later dat ze thuis jatte en nu word in juni z'n contract niet verlengd. Ja luister, ik vind het hartstikke lullig voor hem, maar ik heb zelf ook nog duysent dingen waar ik aan moet denken, die moeten gebeuren, die moeten veranderen. Ik heb mijn handen vol aan het moment an sich, zonder dat hij er ook nog eens bij komt.

En ik merk dat slapen helpt, want nu snap ik haar wel. Toch gaat I. gewoon mee, want ze heeft ja gezegd. Zolang ik geen tegenberichten krijg, vinden ze het nog gezellig en mogen ze niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 09:48
Verwijderd
@RebEls; nu wil ik natuurlijk wel weten waar je bent geweest

OT: Ja goed! Bijna bij ons Sinterklaas en dat is gezellig en en en, gewoon, hij is lief
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 10:26
Verwijderd
Hihi, dat was leuk, en een beetje verwarrend maar das meer omdat ik een doos ben, hoop ik. Woot
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 10:43
Dott
Dott is offline
Ok, that's it, kan iemand even kijken of ik een bordje met de tekst: KWETS MIJ ! op mn rug heb hangen??

oh ja, ik heb waarschijnlijk wel een huisje
Oud 29-11-2007, 10:55
Verwijderd
*Knuff voor Dott* Komt goed meisje. Draai eens om? Hmm.... Nee, geen bordje met kwets mij. Wel een bordje met 'ik ben een heel lief meisje'

En tof! Huisjes
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 10:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren zag ik hem eindelijk na elkaar vanaf donderdag al niet meer gezien te hebben (naja, vrijdagochtend is hij opgestaan toen ik nog sliep en heeft hij ff gedag gezegd maar dat heb ik niet zo bewust meegekregen ) Het was echt leuk, we hadden elkaar echt zo gemist en hebben heel lekker samen lopen knuffelen en op de bank gelegen en tv gekeken en samen geslapen <3 Het is leuk om te merken dat iemand jou ook mist en dat jij niet alleen hem hebt gemist.
Oud 29-11-2007, 10:56
Dott
Dott is offline
Citaat:
*Knuff voor Dott* Komt goed meisje. Draai eens om? Hmm.... Nee, geen bordje met kwets mij. Wel een bordje met 'ik ben een heel lief meisje'

En tof! Huisjes
Dank je, dat is lief van je
ik snap het gewoon niet
Oud 29-11-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Dank je, dat is lief van je
ik snap het gewoon niet
Wat snap je niet?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 11:35
I C U
I C U is offline
Dus... Vanmorgen kwam ik een vriend tegen die ik al een tijd niet gezien heb, was wel weer es gezellig. Ouderwets ouwehoeren

Ik baal van die situatie. Echt. Maar ik kan er weinig mee, tis ratio versus eh, gevoel enzo. Mjah.

Maar! Ik ben benieuwd hoe dat andere gaat lopen, wel humor En wat romantiek zou wel weer es mogen. Hihi.
Oud 29-11-2007, 12:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gister een msn gesprek gehad met 3 vrienden of wat we nou nog gingen doen ivm feestdagen en toen meteen even bijgepraat. Was grappig en we hebben uiteindelijk gewoon lootjes getrokken en gaan dan op de avond zelf bij een vriendinnetje in Utrecht zitten met lekker eten en warme choco en dat vind ik helemaal gezellig. Super leuk dat mn vriendje ook steeds beter met ze om kan gaan en hij er gewoon echt bij hoort . En gisteren ook nog met hem naar de bios geweest en daarna fijn samen geslapen en dat was allemaal ook heel leuk dus ik kan echt niet klagen .
Oud 29-11-2007, 12:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hihi, dat was leuk, en een beetje verwarrend maar das meer omdat ik een doos ben, hoop ik. Woot

hng... *kijkt moeilijk*
Oud 29-11-2007, 12:49
niche
niche is offline
Super ik voel me al drie jaar zo verliefd en ik ben blij dat hij dat ook is. Soms vergeet ik weleens hoe zeldzaam lief hij is. Nu ik op kamers woon en hem maar 2 keer in de week zie in plaats van elke dag vind ik 't alleen nog maar leuker.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:13
Verwijderd
Hij is net weer weg.

En we kunnen toch wel samen slapen in mijn eenpersoonsbedje.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Hihihi, ik las eventjes "Hij zei laatst dat hij meer van zijn playstation hield dan van mij." in combinatie met die smiley van de post daarboven

Ik heb leuke vrienden Vanavond lekker uit en iedereen zien. Dit weekend ook weer. En stiekem flirten met die ene met wie het niet mag.En mijn oma is 80 geworden, oei wat oud, en in januari hebben we er een familiefeestje van en daar heb ik zin in. En dit hoort hier niet echt maar ik heb zojuist €300 verdiend met mijn allereerste echte vertaalopdracht. En de opdrachtgever vond het uitstekend!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat doe ik allemaal al, niet om mezelf te bewijzen maar gewoon omdat ze mijn beste vriendin is. Ze beweert trouwens niet onzeker te zijn. Gisteren hadden we een discussie. Ik vier al jaren nieuwjaar met haar, ik doe wat zij wilt doen. Dit jaar wou ik nieuwjaar heel graag met mijn vrienden vieren. Die geven een feestje, dus ik vraag of ze mee wilt gaan. En bij haar komt het helemaal verkeerd over. Als "ofwel ga je mee, zo niet, pech dan" terwijl ik haar er graag bij zou hebben, maar niet perse als zij dat niet ziet zitten. Ze is mijn beste vriendin, kan mij het schelen of we samen nieuwjaar vieren of niet, dat verandert toch niets. Terwijl zij op haar tenen is getrapt omdat "ik haar meevraag maar toch mijn keuze al heb gemaakt, namelijk met mijn vrienden". Lastig.
Als wat jij ook doet niet werkt.. ga ik me afvragen of het niet eerder haar gevoelens zijn dan de jouwe? Dat er gewoon bij haar iets veranderd wat de vriendschap betreft, maar ze dit projecteert op jou?

(Net als de vreemdganger die heel jaloers is als zijn vriendin met een andere man praat.. bijvoorbeeld. Hij is zelf niet te vertrouwen, dus gaat hij er vanuit dat zij ook niet te vertrouwen is. Zoiets?)

Ontopic:
Pffff, wat een rottiming heeft alles ook Ben ik thuis, moet hij weg.. Is hij thuis, moet ik weg. Nou, zondag eindelijk weer een dag tegelijk vrij, dan gaan we wat leuks doen Zin om weer naast hem in slaap te vallen <3
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:42
Perfectly Still
Perfectly Still is offline
Klotah.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:46
Poepkind
Poepkind is offline
pfff het is ook nooit goed he die jongen vindt me volgens mij veels te leuk! hij is iets te gretig, en ik ben bang dat hij ergens iets van zwijmelige blik in zn ogen heeft! en dat na 2 dates Maar ik ben helemaal niet zo van het bonden, en zo snel verliefd worden enzo...
Reageren

Regels voor berichten