Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zal voor je duimen. Een half jaar geleden ook al één laten trekken. Dat was boven en dat viel me echt alles mee. Vreemd genoeg schijnt onder vaak véél meer pijn te doen. Maargoed, de pijn van het trekken is peanuts vergeleken met een ontstoken zenuw.
|
Verwijderd
|
gister avond had ik afgesproken in mn hometown met twee vrienden van me en dat was heel gezellig tot dat we tot de ontdekking kwamen dat we geen lange vloei meer hadden. dus gingen we bij de grootste kk lijer vloei pikken
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb uitgeslapen, opgeruimd, afgewassen en ontbijt gehaald. straks naar een vriendin die ik al een tijd niet gezien heb en vanavond komt m'n vriend hier. en m'n beeldscherm van m'n laptop doet raar dus loop ik er de hele tijd al agressief mee te wapperen.
![]()
|
Vanmorgen heb ik even gekroeld met mijn logé poes maar helaas moest ik al snel naar mijn werk. Net zag ik op SilkQuit dat ik 14 euro heb bespaard door niet te roken en daar moet ik vanavond van uit eten. Uh oh.
Misschien moet ik mijn logé poes vanavond al thuis brengen wat wel jammer is want we zijn naar elkaar toe gegroeid. ![]()
|
Gisteren naar Arnhem geweest voor een godenshow van the Unseen. Alleen gedonder met gemiste trein waardoor we 2/3 uur onderweg geweest zijn. Nu ben ik compleet naar de kanker en heb ik even een pauze van werk. Vanavond waarschijnlijk weer naar the Unseen in friggin rotterdam.
|
Ik ben ziek, godver en ik wil zo graag een peukie alleen mijn keel doet zeer, ik was zo stil vandaag in de les dat iedereen vroeg of het ging
![]() ![]() Zo moet ik haasten want ik ga naar de uitreking van de Soeps top 100, woow ja alleen onder inwoners van Eindhoven bekend ![]() ![]()
|
Mijn zesde fiets was deze week gejat, hoera voor groningen. toen heb ik even een fiets geleend voor werk waar vervolgens het zadel van werd gejat
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is verrot. |
![]() |
|
ik en mijn klas kwamen vanochtend op school toen bleek dat we vrij waren. dus was ik voor niks om half zeven opgestaan keenker. en toen ging ik weer naar huis en toen heb ik dehele middag geslapen en in mijn nieuwe stephen king omnibus gelezen en m'n moeder zei dat ik niet van die pulp moest lezen. en toen ging ik mijn rekeningen betalen en nu ben ik weer zo goed als arm dus ik ben nu allemaal dingen te koop aan het zetten op teh_intornets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moest werken van 3 tot 9, en dat is stom want de uren voordat je moet gaan werken doe je dan niets omdat je weet wat in het verschiet ligt. En thuis heb ik gegeten en toen werd ik gebeld door allerlei mensen en nu heb ik eindelijk een rustmoment. En ik zit op zolder in mijn nieuwe doe-het-zelf-studio in kleermakerszit te laptoppen en luister ik naar Jeff Buckley in Sin-É maar ook dat is me niet lang gegund want ik moet zo naar bed.
|
Verwijderd
|
Ik ging werken en daar was een cateraar en toen heb ik heel veel kaviaar en zalm op hmmm. Eigenlijk zou ik vanavond bij een vriendinnetje films gaan kijken maar omdat ik langer moest werken ging dat niet door,
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister bleek ik dus wel de school in te mogen maar dat wist ik niet dus toen heb ik de hele dag niets gedaan behalve gesport. En een Frans boek van mijn oude leraar Frans gekocht om als kerstcadeau te geven hier. Vandaag dus weer geen school, chilllll en straks komt er weer een zooitje buitenlanders om me te vermaken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nu even wat schoolwerk maken en straks ga ik naar een vriend van me toe heb echt nog geen idee wat we gaan doen, want het is koud buiten, dus beter gaan we heel de dag binnen zitten
![]() |
![]() |
|
Ik heb me verslapen voor mn college en ik ben door alle smsjes heengeslapen van 'waar hebben we' tot 'volgens mij gaat het college niet door want er is niemand'. Mooi dus. Nu zie ik net dat ik ook een 6 heb voor een ander tentamen, dus mijn gemiddelde is niet zo hoog meer, maar wel voldoende. Nu ga ik wakker worden en dan mn kamer goed opruimen enzo en dan komt er een date langs.
|
Och ik ben nog steeds ziek, heb mijn werk afgebeld en lag heel zielig in bed en niemand die mij een sapje kon komen brengen
![]()
|
![]() |
Ik ben ook ziek
![]() ![]() ![]()
|
ik ging naar school en ik had maar 1 uur les want ik mocht economie niet binnen want ik had mijn huiswerk niet gemaakt en met mij zo ongeveer de helft van mijn klas. toen at ik in de aula en ging een klasgenoot eerst met haar vriendje ruzie maken en toen met haar vriendinnen en dat was aaawkwaaard. toen duits en toen weer naar huis en toen regende het dus om mezel moed in te brengen heb ik eerst een frietje met op het station gegeten alvorens ik door de regen naar huis ging fietsen. nou tof he.
|
Verwijderd
|
ik ben nog ook nog steeds ziek, al sinds zondag echt wtf
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder heb ik gewerkt van half tien tot zes en nu heb ik mega koppijn en wil ik vanavond 't liefst de hele avond voor de tv hangen. Oh en mijn kat is aan het doodgaan en dat is heel naar, hij eet niet meer enzo maar zijn hartje doet het nog wel huuuhuu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dude ik ben al het hele jaar op donderdag om 12:30 uit ![]() ![]()
|
oh ik was maandag alweer vergeten... nouja gisteren had ik dus achteraf wel les schijnbaar maar dat wist het secretariaat/wie daar dan ook over gaat vandaag pas.
|
Ik had me vanochtend verslapen en toen heb ik me het leplazerus gefietst om de trein te halen, en toen zat ik in de trein en toen bleef 'ie 20 minuten stil staan bij Den Haag HS. *zucht* Was ik alsnog te laat op m'n werk.
En toen hoorde ik van een collega het meest shockerende en ranzige ooit: Mijn ex-collega/stalker (die ik al haatte en heb laten weten dat ik 'm nooit meer wou spreken) schijnt te hebben gezegd dat 'ie sex0rz met mij gehad heeft, met de woorden 'Tsja, ik krijg toch wel wat ik wil' oid. Echt, GADVERDAMME. Ik heb wel eens een 2 persoonsbed met 'm gedeeld, maar dat was uit nood en ik hing toen met m'n hoofd in een emmer, dus daar was niks romantisch aan. Hij is verder ook irritant (want stalker en gemeen) en lelijk (want scheve plofkop) en toen 'ie vanavond voor de balie stond moest ik me HEEL erg inhouden om niet naar buiten te rennen en 'm neer te hoeken. Ik heb maar gedaan alsof 'ie niet bestond en heb 'm geen seconde aangekeken, en ik vind dat ik daar een behoorlijke schouderklop voor verdien.
|
nou ik kan melden dat mijn computer overleden is en dat ik druk aan het broeden ben op het schandaalproces dat ik packardbell ga aandoen en nu zit ik op mijn werk en moet ik eigenlijk iets over hitler lezen. alleen is dat iets 9164086 pagina's lang dus weer een uiterst vrolijk begin van mijn weekend. ik heb ook nog allemaal andere dubieuze zaken gedaan inclusief zwarte piet spelen met een paar glazen op en ik hoop maar dat ik geen kindjes ernstig verwond heb met pepernoten want ik mikte niet zo goed geloof ik. MAARJA
oh en edit: ik ga vanavond naar youp van t hek ![]()
Laatst gewijzigd op 30-11-2007 om 08:52. |
![]() |
|
ik moet zo naar school en ik heb het gevoel dat ik sterf van vermoeidheid en spierpijn want ik ben me ziek aan het werken voor school. nu wil ik eigenlijk slapen en lezen en in de zetel hangen,maar de realiteit bestaat uit veel heen en weer gereis,gedoka en nog dingen waar ik nu eigenlijk de energie niet voor heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |