Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2007, 12:56
STP
STP is offline
Jezus wat een veldslag net bij de tandarts. Die vrouw wist niet wat d'r overkwam. Naalden waren niet aan te slepen. Toen het éénmaal gevoelloos was, moest er nog een kwartier gewrikt en getrokken worden. Nu dat ding er eindelijk uit is voel ik me miserabel en lig op bed uit m'n bek te meuren!

Maar die kies is er wel uit, en dáár ging het om!
Oud 27-11-2007, 17:43
Verwijderd
^ aw, succes ermee!

ik van half 3 tot 6 hoorcolleges, niet te doen. eigenlijk was het best interessant. ik kreeg ruzie met een kutwijf uit m'n klas omdat ik iets vroeg en ik achter me hoorde 'HAHA wat is DAT nou weer voor domme vraag, naTUURlijk niet! HAHA' en aangezien dit al de 383295438479e keer was draaide ik me om en zei ik dat ze haar bek moest houden als ze niks zinnigs te melden had 'dom betweterig kutwijf' ik was er KLAAR mee en na de les kwam ze sorry zeggen en toen heb ik gezegd dat ze maar beter niet meer bij me in de buurt kon komen. ze haalt echt het slechtste in me naar boven en normaal verlaag ik met niet tot het niveau uitschelden, maar dit was de spreekwoordelijke druppel ofzo. ARGH ik kan haar wel wat aan doen nu ga ik naar m'n vriendje om daar te eten en volgens mij gaan we heel lekker eten
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 17:52
Luna
Luna is offline
ik heb tegen beter weten in VETTE schoenen gekocht en geleerd&thee gedronken op mn werk.
nu ben ik thuis en ga ik zo maar eens eten halen
Oud 27-11-2007, 17:58
Verwijderd
Ik had vanmorgen stage en daarna heb ik thuis verder gewerkt en nu ben ik suf en ga ik biefstuk eten.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 18:27
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Jezus wat een veldslag net bij de tandarts. Die vrouw wist niet wat d'r overkwam. Naalden waren niet aan te slepen. Toen het éénmaal gevoelloos was, moest er nog een kwartier gewrikt en getrokken worden. Nu dat ding er eindelijk uit is voel ik me miserabel en lig op bed uit m'n bek te meuren!

Maar die kies is er wel uit, en dáár ging het om!
Aiii ik moet er binnenkort twee laten trekken.
Oud 27-11-2007, 20:37
STP
STP is offline
Ik zal voor je duimen. Een half jaar geleden ook al één laten trekken. Dat was boven en dat viel me echt alles mee. Vreemd genoeg schijnt onder vaak véél meer pijn te doen. Maargoed, de pijn van het trekken is peanuts vergeleken met een ontstoken zenuw.
Oud 27-11-2007, 20:38
Verwijderd
Vandaag had ik een lange dag op school en dat was suf. Daarna even met vrienden wat gedronken en net kwam er een vriend van mijn broer langs om draadloos internet te regelen dus dat is wel handig.
Nu ga ik even kijken wat we in huis hebben want ik heb nog niet gegeten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 10:35
Verwijderd
hahaha zijn de leraren opgehouden met staken, beginnen de leerlingen, en ook echt zonder reden ofzo. maar geen les voor mij dus
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 11:39
Verwijderd
gister avond had ik afgesproken in mn hometown met twee vrienden van me en dat was heel gezellig tot dat we tot de ontdekking kwamen dat we geen lange vloei meer hadden. dus gingen we bij de grootste kk lijer vloei pikken toen ik thuis kwam kreeg ik een preek dat ik mijn kamer moet opruimen, dus daar ben ik nu mee bezig. en gister ging ik veel te laat slapen, heb de wayn bro's zien beginnen, het was niet mijn schuld!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 13:02
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb uitgeslapen, opgeruimd, afgewassen en ontbijt gehaald. straks naar een vriendin die ik al een tijd niet gezien heb en vanavond komt m'n vriend hier. en m'n beeldscherm van m'n laptop doet raar dus loop ik er de hele tijd al agressief mee te wapperen.
Oud 28-11-2007, 14:38
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Vanmorgen heb ik even gekroeld met mijn logé poes maar helaas moest ik al snel naar mijn werk. Net zag ik op SilkQuit dat ik 14 euro heb bespaard door niet te roken en daar moet ik vanavond van uit eten. Uh oh.

Misschien moet ik mijn logé poes vanavond al thuis brengen wat wel jammer is want we zijn naar elkaar toe gegroeid. .
Oud 28-11-2007, 14:49
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren naar Arnhem geweest voor een godenshow van the Unseen. Alleen gedonder met gemiste trein waardoor we 2/3 uur onderweg geweest zijn. Nu ben ik compleet naar de kanker en heb ik even een pauze van werk. Vanavond waarschijnlijk weer naar the Unseen in friggin rotterdam.
Oud 28-11-2007, 15:35
ZerO
ZerO is offline
Ik ben ziek, godver en ik wil zo graag een peukie alleen mijn keel doet zeer, ik was zo stil vandaag in de les dat iedereen vroeg of het ging , ja alleen praten gaat moeizaam
Zo moet ik haasten want ik ga naar de uitreking van de Soeps top 100, woow ja alleen onder inwoners van Eindhoven bekend maar goed ik heb wel zin in een glaasje wijn
Oud 28-11-2007, 15:45
Drez
Drez is offline
Mijn zesde fiets was deze week gejat, hoera voor groningen. toen heb ik even een fiets geleend voor werk waar vervolgens het zadel van werd gejat en nu heb ik toch maar een nieuwe fiets gekocht - want voor je het weet is die leenfiets ook weg- en twee sloten en nu kan ik geen jas meer kopen ahahaa wtf .
Oud 28-11-2007, 15:47
Krynn
Krynn is offline
Loos.
Oud 28-11-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn zesde fiets was deze week gejat, hoera voor groningen. toen heb ik even een fiets geleend voor werk waar vervolgens het zadel van werd gejat en nu heb ik toch maar een nieuwe fiets gekocht - want voor je het weet is die leenfiets ook weg- en twee sloten en nu kan ik geen jas meer kopen ahahaa wtf .

Dat is verrot.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 19:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik en mijn klas kwamen vanochtend op school toen bleek dat we vrij waren. dus was ik voor niks om half zeven opgestaan keenker. en toen ging ik weer naar huis en toen heb ik dehele middag geslapen en in mijn nieuwe stephen king omnibus gelezen en m'n moeder zei dat ik niet van die pulp moest lezen. en toen ging ik mijn rekeningen betalen en nu ben ik weer zo goed als arm dus ik ben nu allemaal dingen te koop aan het zetten op teh_intornets.
Oud 28-11-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
omg dat is echt kut ik ben echt blij dat wij een tuin hebben met een schutting + deur, dan kan die fiets daar iig staan ipv op straat. ALLES WORDT HIER GEJAT
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik ben ziek, godver en ik wil zo graag een peukie alleen mijn keel doet zeer, ik was zo stil vandaag in de les dat iedereen vroeg of het ging , ja alleen praten gaat moeizaam
Echt, iedereen is ziek haha. Beterschap!
Oud 28-11-2007, 21:45
Verwijderd
Ik had college en dat was mwoah en daarna ging ik werken op het IDFA en heb ik weer een boel interessante documentaires gezien en nu moet ik eigenlijk nog een boel doen voor het project maar daar heb ik nu even geen zin in dus dat doe ik morgen wel...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:03
botulismf
botulismf is offline
Ik moest werken van 3 tot 9, en dat is stom want de uren voordat je moet gaan werken doe je dan niets omdat je weet wat in het verschiet ligt. En thuis heb ik gegeten en toen werd ik gebeld door allerlei mensen en nu heb ik eindelijk een rustmoment. En ik zit op zolder in mijn nieuwe doe-het-zelf-studio in kleermakerszit te laptoppen en luister ik naar Jeff Buckley in Sin-É maar ook dat is me niet lang gegund want ik moet zo naar bed.
Oud 28-11-2007, 22:24
vixen
vixen is offline
Ik had vanmiddag college dus eerst lekker uitgeslapen en daarna lol met mn chicks en toen naar huis en lol met mn huisgenoot en daarna lol met een vriendin en nu lol met msn en straks lol met slapen.
Oud 28-11-2007, 22:50
Verwijderd
Ik ging werken en daar was een cateraar en toen heb ik heel veel kaviaar en zalm op hmmm. Eigenlijk zou ik vanavond bij een vriendinnetje films gaan kijken maar omdat ik langer moest werken ging dat niet door, . Nu ben ik aan het schrijven, kijk ik film en eet ondertussen mandarijnen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 09:18
Verwijderd
Gister bleek ik dus wel de school in te mogen maar dat wist ik niet dus toen heb ik de hele dag niets gedaan behalve gesport. En een Frans boek van mijn oude leraar Frans gekocht om als kerstcadeau te geven hier. Vandaag dus weer geen school, chilllll en straks komt er weer een zooitje buitenlanders om me te vermaken.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 10:17
Verwijderd
nu even wat schoolwerk maken en straks ga ik naar een vriend van me toe heb echt nog geen idee wat we gaan doen, want het is koud buiten, dus beter gaan we heel de dag binnen zitten oh en vanavond heb ik met een vriendin van me afgesproken en gaan we samen eten en dat is gezellligggggg.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 10:39
vixen
vixen is offline
Ik heb me verslapen voor mn college en ik ben door alle smsjes heengeslapen van 'waar hebben we' tot 'volgens mij gaat het college niet door want er is niemand'. Mooi dus. Nu zie ik net dat ik ook een 6 heb voor een ander tentamen, dus mijn gemiddelde is niet zo hoog meer, maar wel voldoende. Nu ga ik wakker worden en dan mn kamer goed opruimen enzo en dan komt er een date langs.
Oud 29-11-2007, 11:01
*oma*
*oma* is offline
Straks college en morgen naar Praag!
Oud 29-11-2007, 11:12
ZerO
ZerO is offline
Och ik ben nog steeds ziek, heb mijn werk afgebeld en lag heel zielig in bed en niemand die mij een sapje kon komen brengen Toen heb ik mijn vriendje gesmst en hij bleek zich te hebben verslapen is dus niet op school en nou komt hij mij een sapje brengen huhuhu!! fijn!
Oud 29-11-2007, 11:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben ook ziek terwijl ik juist dacht dat het alweer aan het weggaan was en nu is het ineens weer wat erger . Wel een beetje uitgeslapen en daarna nog wat sinterklaas kadootjes gekocht met mn vriendje. Straks kadootjes inpakken, kamer opruimen, gedichtjes bedenken en nadenken over wat ik zelf nog wil hebben en dan een lijstje maken want vrienden en ik hebben besloten toch ook nog maar een soort van sintekerst lootjes iets te gaan doen dussss. Ondertussen maar veel thee drinken want mn keel voelt verrot. Mocht het allemaal niet gaan dan kruip ik gewoon weer in bed en dat kan want ik ben vrij, yes .
Oud 29-11-2007, 14:52
Verwijderd
Ik word gek van mijn dag, alhoewel het wel gezellig is met de cursisten vandaag.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 14:54
botulismf
botulismf is offline
Snert.
Oud 29-11-2007, 14:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging naar school en ik had maar 1 uur les want ik mocht economie niet binnen want ik had mijn huiswerk niet gemaakt en met mij zo ongeveer de helft van mijn klas. toen at ik in de aula en ging een klasgenoot eerst met haar vriendje ruzie maken en toen met haar vriendinnen en dat was aaawkwaaard. toen duits en toen weer naar huis en toen regende het dus om mezel moed in te brengen heb ik eerst een frietje met op het station gegeten alvorens ik door de regen naar huis ging fietsen. nou tof he.
Oud 29-11-2007, 15:03
Verwijderd
ik deed niks en vanavond ga ik met 2 vrienden films kijken en biertjes drinken
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:13
llell
llell is offline
er was niks aan! en nu ga ik lekker king of queens kijken, en daarna dr. Phil, de man die het allemaal weet!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:28
Verwijderd
ik ben nog ook nog steeds ziek, al sinds zondag echt wtf maar dapper als ik ben heb ik mezelf naar stage gesleurd en eigenlijk was dat wel weer leuk. hoewel het nog leuker was geweest als ik niet van half 9 tot 4 hoefde. vanavond zou ik naar een cd presentatie maar ik ga denk ik 100 uur hoofdpijn hebben en een poging doen tot slapen aangezien ik zo slecht slaap de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Snert.
Dat eet ik vanavond, .

En verder heb ik gewerkt van half tien tot zes en nu heb ik mega koppijn en wil ik vanavond 't liefst de hele avond voor de tv hangen. Oh en mijn kat is aan het doodgaan en dat is heel naar, hij eet niet meer enzo maar zijn hartje doet het nog wel huuuhuu , gelukkig is ie al oud (niet dat dat minder erg is maar, nou, ja). Morgen ben ik de hele dag VRIJ en daar ga ik van genieten en 's avonds komt mijn vriendje naar Gorinchem en gaan we vervolgens met de auto van mijn moeder naar zijn huis en zaterdag naar de verjaardag van zijn oma en sint cadeaus kopen en dichten en naar een feestje en zondag weer naar een feestje.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:27
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ik ging naar school en ik had maar 1 uur les want ik mocht economie niet binnen want ik had mijn huiswerk niet gemaakt en met mij zo ongeveer de helft van mijn klas. toen at ik in de aula en ging een klasgenoot eerst met haar vriendje ruzie maken en toen met haar vriendinnen en dat was aaawkwaaard. toen duits en toen weer naar huis en toen regende het dus om mezel moed in te brengen heb ik eerst een frietje met op het station gegeten alvorens ik door de regen naar huis ging fietsen. nou tof he.
Wow, je hebt wel weinig les deze week!
Oud 29-11-2007, 20:17
botulismf
botulismf is offline
Ik heb koppijn en het zingen van mars volta-liedjes maakt het er niet beter op.
Oud 29-11-2007, 20:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Wow, je hebt wel weinig les deze week!

dude ik ben al het hele jaar op donderdag om 12:30 uit dat ik vandaag geen economie& marketing had lag aan mezelf
Oud 29-11-2007, 21:00
botulismf
botulismf is offline
Nee, ik heb het over dat je maandag later begon en gister ook geen les had.
Oud 29-11-2007, 21:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh ik was maandag alweer vergeten... nouja gisteren had ik dus achteraf wel les schijnbaar maar dat wist het secretariaat/wie daar dan ook over gaat vandaag pas.
Oud 29-11-2007, 22:15
Verwijderd
Ik ging naar amsterdam en dat was heel gezellig en nu ben ik echt STUK maar ik moet nog een gedicht schrijven voor sinterklaas en allejezus, wat is dat een kutwerk
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had me vanochtend verslapen en toen heb ik me het leplazerus gefietst om de trein te halen, en toen zat ik in de trein en toen bleef 'ie 20 minuten stil staan bij Den Haag HS. *zucht* Was ik alsnog te laat op m'n werk.
En toen hoorde ik van een collega het meest shockerende en ranzige ooit: Mijn ex-collega/stalker (die ik al haatte en heb laten weten dat ik 'm nooit meer wou spreken) schijnt te hebben gezegd dat 'ie sex0rz met mij gehad heeft, met de woorden 'Tsja, ik krijg toch wel wat ik wil' oid.
Echt, GADVERDAMME. Ik heb wel eens een 2 persoonsbed met 'm gedeeld, maar dat was uit nood en ik hing toen met m'n hoofd in een emmer, dus daar was niks romantisch aan. Hij is verder ook irritant (want stalker en gemeen) en lelijk (want scheve plofkop) en toen 'ie vanavond voor de balie stond moest ik me HEEL erg inhouden om niet naar buiten te rennen en 'm neer te hoeken. Ik heb maar gedaan alsof 'ie niet bestond en heb 'm geen seconde aangekeken, en ik vind dat ik daar een behoorlijke schouderklop voor verdien.
Oud 29-11-2007, 23:27
Verwijderd
ik zit nu muziek te luisteren en mezelf vol te proppen met koekjesssss
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 23:28
Spelvout
Spelvout is offline
awesome
Oud 29-11-2007, 23:31
*oma*
*oma* is offline
Ik moet morgen om 8.05 op de trein naar schiphol, maar ik verzaak het om naar bed te gaan
Oud 30-11-2007, 08:19
ragdoll
ragdoll is offline
nou ik kan melden dat mijn computer overleden is en dat ik druk aan het broeden ben op het schandaalproces dat ik packardbell ga aandoen en nu zit ik op mijn werk en moet ik eigenlijk iets over hitler lezen. alleen is dat iets 9164086 pagina's lang dus weer een uiterst vrolijk begin van mijn weekend. ik heb ook nog allemaal andere dubieuze zaken gedaan inclusief zwarte piet spelen met een paar glazen op en ik hoop maar dat ik geen kindjes ernstig verwond heb met pepernoten want ik mikte niet zo goed geloof ik. MAARJA

oh en edit: ik ga vanavond naar youp van t hek

Laatst gewijzigd op 30-11-2007 om 08:52.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 08:41
woezel
woezel is offline
ik moet zo naar school en ik heb het gevoel dat ik sterf van vermoeidheid en spierpijn want ik ben me ziek aan het werken voor school. nu wil ik eigenlijk slapen en lezen en in de zetel hangen,maar de realiteit bestaat uit veel heen en weer gereis,gedoka en nog dingen waar ik nu eigenlijk de energie niet voor heb.
Oud 30-11-2007, 09:56
malle pietje
malle pietje is offline
Gister weer een ouderwetse kutdag gehad, ik moest kkvroeg op voor een nutteloos college. Vervolgens 5 uur rondgehangen in een café in A'dam en dan van 4 tot 7 nog naar werk zzz. Vandaag lekker vrije dag, goddamn heerlijk zeg.
Oud 30-11-2007, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ik had me vanochtend verslapen en toen heb ik me het leplazerus gefietst om de trein te halen, en toen zat ik in de trein en toen bleef 'ie 20 minuten stil staan bij Den Haag HS. *zucht* Was ik alsnog te laat op m'n werk.
En toen hoorde ik van een collega het meest shockerende en ranzige ooit: Mijn ex-collega/stalker (die ik al haatte en heb laten weten dat ik 'm nooit meer wou spreken) schijnt te hebben gezegd dat 'ie sex0rz met mij gehad heeft, met de woorden 'Tsja, ik krijg toch wel wat ik wil' oid.
Echt, GADVERDAMME. Ik heb wel eens een 2 persoonsbed met 'm gedeeld, maar dat was uit nood en ik hing toen met m'n hoofd in een emmer, dus daar was niks romantisch aan. Hij is verder ook irritant (want stalker en gemeen) en lelijk (want scheve plofkop) en toen 'ie vanavond voor de balie stond moest ik me HEEL erg inhouden om niet naar buiten te rennen en 'm neer te hoeken. Ik heb maar gedaan alsof 'ie niet bestond en heb 'm geen seconde aangekeken, en ik vind dat ik daar een behoorlijke schouderklop voor verdien.
gadverdamme lijkt me inderdaad de juiste woordkeuze ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten