Advertentie | |
|
![]() |
|
Morgen zie ik hem eindelijk weer (heb hem vrijdag voor het laatst gezien). We hadden het er gister over op msn en toen zei hij 'm'n opa en oma zijn er ook' dus ik vroeg zo 'woensdag?' waarop hij zei dat het dan sinterklaasavond was en ze dan met z'n allen gingen eten. Ik had geen tijd meer om kadootjes te kopen maar dat doen ze ook niet, gewoon gezellig samen eten. Ik vind het wel leuk en ook wel heel erg tof dat ik dan ook bij zo'n gezinsiets mag zijn (heb mezelf wel zelf uitgenodigd die avond maar toen wist ik dit nog niet
![]() ![]()
|
Godverdomme OKEE IK BEN VERLIEFD. En ik vind het helemaal niet leuuheeuk. Ik kan toch niet foking verliefd zijn na 1 dag/weekend. En met exen enzo. en met dat hij niet reageert en dat is vast neit erg maar gewoon omdat hij niet ging reageren en nouuuuuu. *verandert in hopeloos geval en kruipt in een hoekje*
|
Het is raar,zo gek af en toe.
Misschien komt er wel een belangrijk jaar,maar de spanning is echt hoog. Heb ik mijn tentamens gehaald,zal ik slagen, zal ik worden aangenomen.. En dan zou ik graag eens willen praten met iemand, vooral een avond als morgen bijvoorbeeld, of fijn even knuffelen etc. Achja,vrienden genoeg dat wel. Maar soms wil je echt even kunnen praten. En dan nog zijn er mensen bij het wel zou kunnen, maar waar ik het niet wil,of eigenlijk toch niet toevertrouw alleen al omdat ik zo complex ben. Hm, snel richting januari, ga ik me vast heel gelukkig voelen als ze me het gunnen. Thanks for reading ![]()
|
Damn, als ik toch op zo'n manier een relatie zou moeten hebben... Een vriend van me belde me om iets te gaan drinken, maarw as zich de hele tijd druk aan t maken over wat hij tegen z'n vriendin moest zeggen want die reageerd nogal gepikeerd als hij met mij omgaat... En gezien ik hem vrijdag nog gezien had, dacht hij dat ze helemaal zou uitflippen als hij zou zeggen dat hij me weer gezien had. Gezellig hoor, zo'n vriendin
![]()
||
Citaat:
En ondertussen mogen er best wel eens andere mensen (jongens) komen die interessant zijn.
||
Citaat:
![]() ...Nouja, ergens komt het mij bekend voor. Mijn ex was altijd stikjaloers op een goede vriendin van mij en de relatie die wij hadden. Niet dat mijn ex en ik geen goede relatie hadden, maar ze kon het niet hebben dat ik dus een goede relatie had met die andere vriendin. Dat kon ik toch niet echt slikken, eigenlijk. ;x
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ot: bloeduistlag binnen.. helemaal niks.. weet ik nog steeds niet wat er is ![]() ik vertrouw dit niks ![]() ![]() Vandaag maar een dagje met een goede vriend doorbrengen.. totdat ik te moe word...
|
Hahaha! Iemand had me toegevoegd op hyves, ik vertelde dat ik nog steeds met m'n vriend samen ben. Zegt ie heel verbaasd: 'nog steeds?!' Waarom is het voor mensen zo moeiljik te geloven dat we al 5 jaar samen zijn?
Nou ja, soms geloof ik het zelf ook niet hoor ![]() edit: oh shit, dat was niet op rijm, het mocht dan toch niet zo zijn. Volgende keer doe ik meer mijn best, Voor Sint, Sarah en de rest.
|
he jammer dat die ene jongen toch niet even langs kan komen voor een sinterklaasdate, want hij viert sinterklaas met zn huis. Nou ja ik ben niet zo sinterklazerig, en kga dus lekker naar mijn oudertjes, waar ik nog wat dingen moet ophalen. Mischien is hij morgen ook op een feest waar ik heenga, en anders zie ik hem zaterdag weer
![]() ![]() ooh en ik vind het gezellig dat mijn exschat me weer eens belt enzo ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat is het toch een achterlijke onverantwoordelijke egoïstische achterbakse opseksbeluste lul. Werkelijk waar. Nou voel ik me ergens een keer te goed voor en laattie meteen niks meer van zich horen omdattie 'dat niet nodig vind' JA ROT EVEN OP OFZO. Ik wil nog duisentdingen meer zeggen over dat t een klootzak is en dattie eens volwassen moet worden en dattie verantwoordelijkheid moet nemen en niet moet zeggen 'ik trok het niet meer' want dalijk trek ik het niet meer en ben ik in staat om je haren uit je hoofd te trekken, je tenen door je neus te trekken en je aan je oren en de Maas te slingeren.
|
![]() |
|
heel erg verliefd, op een goeie vriend van me, hij is wel 4 jaar jonger. nadeel: hij heeft een vriendin. voordeel: we hebben afgelopen weekend heel erg leuk gezoend en mss gaat de relatie met zen vriendin wel uit, en wordt het wat tss ons
let's hope so!! ach ja, ik zie wel hoe het loopt, en anders heb ik gewoon een heel goeie vriend waar het ff wat meer mee is geweest. ervaring leert me dat niet veel jongens hun relatie opgeven, nja, ander vis in de zee dan he, hoewel hij echt heel knap én leuk is |
![]() |
|
@SA: Ik snap niet dat je nog aandacht aan dat figuur besteed. Ik dacht dat je met 'm klaar was.
Exen. ![]() Ik vraag nu aan de Sint Naast de gebruikelijke pint Om een relationeel gebied Want dat heb ik nog niet! Dat gebied is een beetje dood; Ik vond 'm laatst in de goot Dus geef mij, ik smeek het u, Mijn relationele gebied en wel nu! Ahem. >_> ph34r my l33t rhyming skillz
Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 13:27. Reden: Iets vergeten. ;x |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zou het dan toch nog goed aflopen? Knuffel voor Sjoerd Moonspell. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha en dan wordt het na werk toch ineens weer drie uur voor ik eens naar huis ga.
![]() En hij blééf me maar pesten en ik wist nooit wanneer hij nou serieus was en wanneer niet dus ik ging overal bloedserieus op in, wat hij weer heel grappig vond. Gelukkig heeft ie wel door dat hij me nog helemáál niet goed kent. Damn, hij keek er zelfs erg verbaasd van op dat ik Cube een van mijn lievelingsfilms noemde, eenzijdig beeld de gexte. Zondag naar Eastern Promisses, lekker middelmatig filmpje zonder al te veel drama, want drama films heb ik zat gezien. En dan weer niks meer snappen van elkaar? Of juist wel? Als hij vráágt hoe het zit ga ik antwoorden, als ik uit mn woorden kom tenminste. Maar als hij niks vraagt ga ik er ook niet over beginnen denk ik... En diezelfde avond, toen hij nog aan het werk was, zat ook de jongen waar ik een paar maanden geleden een crush op had aan de bar. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens, met zijn stomme haar nu. Hij zag er slecht uit, alsof hij een week niet geslapen had, was totaal interesseloos en ik heb niet eens oogcontact kunnen maken dus dat was echt een verloren zaak. En ik vind het niet eens heel erg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of moet hij dan steeds blijven wachten tot je weer behoefte hebt om datzelfde verhaal nog een keer op hem los te laten? Zelfs al had je gelijk, kan me voorstellen dat hij ook gewoon door wil gaan met zijn leven, voorals als jij hebt gezegd dat je boos blijft en er niks meer mee wil. Wat volgens mij dus niet waar is.
|
Ach neeee, niet al dat gerijm hier ookal.
![]() ![]() En achja, verder gaat het tof. ![]() Z'n ouders hebben gevraagd of ik met hen mee op vakantie wil. Ik vind het zo leuk. ![]() ![]() ![]()
|
knuff @ Quis en Daydream-ster
Weet je, eigenlijk.. is t echt behoorlijk naar de achtergrond verdwenen.. Paar goede gesprekken, een beetje nadenken.. Oke, dan heeft hij maar gelijk. Of niet. Veranderd kan het toch niet meer, dus waarom zou ik me er druk om gaan maken?? Ach.. Genoeg andere dingen om me op te focussen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Sommige mensen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oeh oeh oeh, share! ![]() edit: Omg ik ben gewild ![]()
|
Ik moest bij zijn ouders mee sinterklaas komen vieren. Ik vind het heel eng want ik doe niet aan sinterklaas en nu krijg ik een cadeau van ze. Ik heb nu zelf ook cadeautjes voor iedereen gekocht, ik vind het anders maar ongemakkelijk. Het zal vast leuk worden maar toch.
|
Verwijderd
|
Ik was vandaag eventjes shoppen en zag een cadeautje wat heel leuk zo zijn voor zijn ex, dus heb ik dat gekocht
![]() Ik durfde het hem niet goed te vertellen, maar zei gewoon "dit heb ik gekocht" en toen zei hij "hee, dat zou echt iets zijn voor [naam ex]. Echt raar ![]() |
![]() |
|
Jah, ik blijf t ook vreemd vinden. Kijk, ik zeg niet dat ik nooit jaloersn was. Maar ik was voornamelijk jaloers om hoe hij met z'n ex omging, ik vertrouwde het niet helemaal doordat er nog zo'n chemie tussen hun hing... En dat zou ik dus niet zo gek vinden dan, maar we zijn al jaren goede vrienden en er is nooit of te nimmer iets van aantrekking geweest, dusja...
Heel, heel, heel stiekem hoop ik dat zijn beste vriend, die straks langskomt om iets te gaan drinken, dingen laat vallen die ik graag zou willen horen *zucht* edit: waarom heb ik het gevoel dat er iets niet klopt...
Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 19:22. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 |