Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2007, 18:24
ocean flower
ocean flower is offline
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes, doet heel goed.
Het gaat hier redelijk, verbaast me dat mijn ouders het allemaal zo goed opnemen, kop omhoog en volhouden..en dat stimuleert mij weer al merk ik dat het nog steeds niet is doorgedrongen. Heb op de meest vreemde momenten huiluitbarstingen en heb het gevoel dat ik momenteel slechts een vage schim ben van mijn normale zelf. Probeer maar overal humor in te zien want ik weet dat het of huilen of lachen is. Wel redelijk geslapen vannacht maar lig elke keer in bed minimaal 3 kwartier ofzo te huilen voordat ik in slaap val, op zo'n momenten vervloek ik mijn levendige fantasie
Wilde het een paar meiden op de uni vertellen maar een ervan had een pokke humeur, zag ze pas vijf minuten voor de les en aangezien ik zoiets niet kan vertellen zonder te huilen kon ik het niet over mijn lippen krijgen.
Dus morgen maar..
Morgen rapportage op uni en wilde nog wat dingen specifiek vragen maar ik probeer een afspraak te maken met die vent want mijn kop staat er nu totaal niet na en ik vind dat hij wel zo begrijpend mag zijn daarna feestje van een vriendin, heb ik wel zin in, even weg met mijn gedachten.
Oud 04-12-2007, 18:31
Verwijderd
hij is lief, morgen weer!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:55
zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat vrienden betreft gaat t heel prima, leuke mensen om me heen, de laatste tijd heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Maar ook 2 vriendschappen van de middelbare school die zowel ik als zij hebben laten verwateren komen weer op gang, wat fijn is want met allebei was ik toen vrij onafscheidelijk.

Tussen mij en mn ouders gaat t beter, ik zie in dat ik ze niet meer zomaar kan negeren en beschouwen als niet bestaand. Dr is nog een walgelijk lange weg te gaan maar t komt goed.

En relationeel, mja moeilijk, ik weet dat ik niets moet verwachten, dat doe ik ook niet maar t is behoorlijk kut af en toe. Ik hoop gewoon een hele hoop en ik weet niet wat er van gaat komen of het gaat komen, wanneer het gaat komen. Maar ik voel zo walgelijk veel. Mja t is gewoon niet he moment.

Maar overall heb ik t prima voor elkaar
Oud 04-12-2007, 19:17
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik durf al iets verder vooruit te kijken .
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:30
Dott
Dott is offline
ik had even wat tranen over mijn gezicht lopen over iets dat ik een tijd geleden al heb verwerkt? ik snap mezelf echt niet soms
Oud 04-12-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
ik had even wat tranen over mijn gezicht lopen over iets dat ik een tijd geleden al heb verwerkt? ik snap mezelf echt niet soms
Herkenning, herkenning. heeeul veel herkenning.
tot mijn spijt

En verder is hij 't schattigste schatje van de hele wereld. Morgen komtie sinterklaassen, daarna kersten en ook oud en nieuw-en en die hele periode blijft ie, als t goed is, hier crashen =D

Vandaag kerstjurk geshopt, alleen issie best wel uhh stom en denk ik niet dat ik m ga dragen. Doos.

En ik zit in mn buik met zn moeder. Ze doet wel lief en ik doe zo mn best maar niks is goed genoeg en ik ben lui (ik doe zoveel!).
Maarja, zo is ze waarschijnlijk gewoon. Kan zij niks aan doen, en eigenlijk moet ik me er gewoon overheen zetten. Juah.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 20:18
stout!
stout! is offline
Hihi, hij had gisteren heel erg gebaald dat hij me niet kon bellen omdat hij me echt even héél erg miste . Ik moet ophouden met dat wijverige gedoe en moeilijk doen. We missen elkaar en straks hoeft dat niet meer!
Oud 04-12-2007, 20:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen zie ik hem eindelijk weer (heb hem vrijdag voor het laatst gezien). We hadden het er gister over op msn en toen zei hij 'm'n opa en oma zijn er ook' dus ik vroeg zo 'woensdag?' waarop hij zei dat het dan sinterklaasavond was en ze dan met z'n allen gingen eten. Ik had geen tijd meer om kadootjes te kopen maar dat doen ze ook niet, gewoon gezellig samen eten. Ik vind het wel leuk en ook wel heel erg tof dat ik dan ook bij zo'n gezinsiets mag zijn (heb mezelf wel zelf uitgenodigd die avond maar toen wist ik dit nog niet )
Oud 04-12-2007, 20:39
Verwijderd
@ ocean flower: heel veel sterkte.. t enige zinnige wat ik kan zeggen..

Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 20:39
luchtballon
luchtballon is offline
Godverdomme OKEE IK BEN VERLIEFD. En ik vind het helemaal niet leuuheeuk. Ik kan toch niet foking verliefd zijn na 1 dag/weekend. En met exen enzo. en met dat hij niet reageert en dat is vast neit erg maar gewoon omdat hij niet ging reageren en nouuuuuu. *verandert in hopeloos geval en kruipt in een hoekje*
Oud 04-12-2007, 20:44
Moonspell
Moonspell is offline
Het is raar,zo gek af en toe.
Misschien komt er wel een belangrijk jaar,maar de spanning is echt hoog.
Heb ik mijn tentamens gehaald,zal ik slagen, zal ik worden aangenomen..

En dan zou ik graag eens willen praten met iemand, vooral een avond als morgen bijvoorbeeld, of fijn even knuffelen etc.

Achja,vrienden genoeg dat wel. Maar soms wil je echt even kunnen praten.
En dan nog zijn er mensen bij het wel zou kunnen, maar waar ik het niet wil,of
eigenlijk toch niet toevertrouw alleen al omdat ik zo complex ben.

Hm, snel richting januari, ga ik me vast heel gelukkig voelen als ze me het gunnen.

Thanks for reading
Oud 04-12-2007, 20:52
Verwijderd
Goed ^^, maar meneer gaat binnekort een half jaar naar nieuw zeeland.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:02
metallica
metallica is offline
Damn, als ik toch op zo'n manier een relatie zou moeten hebben... Een vriend van me belde me om iets te gaan drinken, maarw as zich de hele tijd druk aan t maken over wat hij tegen z'n vriendin moest zeggen want die reageerd nogal gepikeerd als hij met mij omgaat... En gezien ik hem vrijdag nog gezien had, dacht hij dat ze helemaal zou uitflippen als hij zou zeggen dat hij me weer gezien had. Gezellig hoor, zo'n vriendin
Oud 04-12-2007, 21:12
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Godverdomme OKEE IK BEN VERLIEFD. En ik vind het helemaal niet leuuheeuk.
Ja het zou leuk zijn, áls hij mij ook leuk vond. Ik wil duidelijkheid, NU. Ik haat vaagheid. En ik eet veel en dan word ik ook nog eens dik.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:21
indigo
indigo is offline
Citaat:
Hmz gebeld met exlief. We weten allebei niet zo goed hoe we dit moeten doen, of het wel of niet verstandig is om contact te hebben en hoe dan, maar géén contact schiet ook niet zo heel erg op allemaal. En nou ja het blijft gewoon heel fijn om te horen dat hij er nog net zo veel mee bezig is als ik, dat hij zich niet halsoverkop in een nieuwe relatie stort, ondanks wat hij voor haar voelt, dat hij net zo goed twijfelt en nadenkt en nou ja. Ik denk gewoon niet dat dit ooit overgaat.

Maar goed, dat doet er niet zo veel toe, want op zich ben ik best in staat om verliefd te worden op iemand anders, om een succesvolle relatie met iemand anders te hebben (zou ik dat de aankomende tijd willen). Maar ik blijf er bij dat relaties volgens mij nooit bedoeld zijn om af te lopen. Wat doet het er eigenlijk toe, aan of uit, als je in allebei de gevallen blijft zitten met het feit dat een relatie niet werkt zoals je dat wilt, maar dat er hoe dan ook zó veel is dat jullie aan elkaar verbindt?
Zoiets, maar dan zonder dat we echt contact hebben, want we zijn allebei verlegen en raar en bang (nouja) dat we elkaar weer leuk vinden. Of dat doen we eigenlijk al. Eigenlijk moet ik hoognodig eens met hem praten en goed ook, maar ik weet niet hoe ik moet beginnen.
En ondertussen mogen er best wel eens andere mensen (jongens) komen die interessant zijn.
Oud 04-12-2007, 21:34
Rob
Rob is offline
Citaat:
Damn, als ik toch op zo'n manier een relatie zou moeten hebben... Een vriend van me belde me om iets te gaan drinken, maarw as zich de hele tijd druk aan t maken over wat hij tegen z'n vriendin moest zeggen want die reageerd nogal gepikeerd als hij met mij omgaat... En gezien ik hem vrijdag nog gezien had, dacht hij dat ze helemaal zou uitflippen als hij zou zeggen dat hij me weer gezien had. Gezellig hoor, zo'n vriendin
Ik zou er niet aan moeten denken om zo'n vriendin te hebben.
...Nouja, ergens komt het mij bekend voor. Mijn ex was altijd stikjaloers op een goede vriendin van mij en de relatie die wij hadden. Niet dat mijn ex en ik geen goede relatie hadden, maar ze kon het niet hebben dat ik dus een goede relatie had met die andere vriendin.
Dat kon ik toch niet echt slikken, eigenlijk. ;x
Oud 04-12-2007, 22:19
niña
niña is offline
Mijn hond is jaloers en springt er steeds tussen als we te intiem worden

Tsja even fijn dat ie er was. En broer en vader gingen er ook oké mee om.
Oud 04-12-2007, 22:39
Verwijderd
Leuke mensen bij toneel
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 07:42
Lilium
Lilium is offline
We hebben vandaag 22 maanden verkering, en ja, dat hou ik bij.
Oud 05-12-2007, 07:44
stout!
stout! is offline
Vandaag 11 maanden
Oud 05-12-2007, 08:25
Verwijderd
Sommige meiden wil ik meppen en het merendeel van de jongens mag dood.
Ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet. Dan zeg ik een keer waar het op staat en laattie niks meer van zich horen. Ja hallo, dáár voel ik me iets te goed voor. T zit niet lekker hier.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 09:24
Dott
Dott is offline
Citaat:
Pff moet er idd niet aan denken zo'n vriendin te hebben, of vriend dan in mijn geval ik moet uberhaupt geen jaloers type hebben aangezien ik nogal 'intiem' met mijn beste vrienden omga, als in ik knuffel ze en als ik vrolijk ben geef ik ze een kus enz denk niet dat jaloerse vriendjes dat waarderen terwijl er niks achter zit en ze dat ook weten

Citaat:
Sommige meiden wil ik meppen en het merendeel van de jongens mag dood.
Ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet. Dan zeg ik een keer waar het op staat en laattie niks meer van zich horen. Ja hallo, dáár voel ik me iets te goed voor. T zit niet lekker hier.
ja, ik ken het gevoel

ot: bloeduistlag binnen.. helemaal niks.. weet ik nog steeds niet wat er is en dit houd nu al een week aan *beetje zorgen maakt*
ik vertrouw dit niks

Vandaag maar een dagje met een goede vriend doorbrengen.. totdat ik te moe word...
Oud 05-12-2007, 09:34
snoopy
snoopy is offline
Hahaha! Iemand had me toegevoegd op hyves, ik vertelde dat ik nog steeds met m'n vriend samen ben. Zegt ie heel verbaasd: 'nog steeds?!' Waarom is het voor mensen zo moeiljik te geloven dat we al 5 jaar samen zijn?
Nou ja, soms geloof ik het zelf ook niet hoor

edit: oh shit, dat was niet op rijm,
het mocht dan toch niet zo zijn.
Volgende keer doe ik meer mijn best,
Voor Sint, Sarah en de rest.
Oud 05-12-2007, 11:23
Poepkind
Poepkind is offline
he jammer dat die ene jongen toch niet even langs kan komen voor een sinterklaasdate, want hij viert sinterklaas met zn huis. Nou ja ik ben niet zo sinterklazerig, en kga dus lekker naar mijn oudertjes, waar ik nog wat dingen moet ophalen. Mischien is hij morgen ook op een feest waar ik heenga, en anders zie ik hem zaterdag weer maar das nog zo lang wachten

ooh en ik vind het gezellig dat mijn exschat me weer eens belt enzo tis toch een aardige en lieve jongen, en hij hoopt natuurlijk dat ik een leuk vrijgezel vriendinnetje heb, maar helaasch ze zijn allen bezet
Oud 05-12-2007, 11:49
Verwijderd
Ik ben nu bij hem tot zondag <3.
Elke nacht naast hem slapen, samen met hem knuffelen en leuk doen <3.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 11:54
Verwijderd
Wat is het toch een achterlijke onverantwoordelijke egoïstische achterbakse opseksbeluste lul. Werkelijk waar. Nou voel ik me ergens een keer te goed voor en laattie meteen niks meer van zich horen omdattie 'dat niet nodig vind' JA ROT EVEN OP OFZO. Ik wil nog duisentdingen meer zeggen over dat t een klootzak is en dattie eens volwassen moet worden en dattie verantwoordelijkheid moet nemen en niet moet zeggen 'ik trok het niet meer' want dalijk trek ik het niet meer en ben ik in staat om je haren uit je hoofd te trekken, je tenen door je neus te trekken en je aan je oren en de Maas te slingeren.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:05
driene
driene is offline
heel erg verliefd, op een goeie vriend van me, hij is wel 4 jaar jonger. nadeel: hij heeft een vriendin. voordeel: we hebben afgelopen weekend heel erg leuk gezoend en mss gaat de relatie met zen vriendin wel uit, en wordt het wat tss ons

let's hope so!!

ach ja, ik zie wel hoe het loopt, en anders heb ik gewoon een heel goeie vriend waar het ff wat meer mee is geweest. ervaring leert me dat niet veel jongens hun relatie opgeven, nja, ander vis in de zee dan he, hoewel hij echt heel knap én leuk is
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:05
Rob
Rob is offline
@SA: Ik snap niet dat je nog aandacht aan dat figuur besteed. Ik dacht dat je met 'm klaar was.
Exen.

Ik vraag nu aan de Sint
Naast de gebruikelijke pint
Om een relationeel gebied
Want dat heb ik nog niet!
Dat gebied is een beetje dood;
Ik vond 'm laatst in de goot
Dus geef mij, ik smeek het u,
Mijn relationele gebied en wel nu!

Ahem. >_> ph34r my l33t rhyming skillz

Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 13:27. Reden: Iets vergeten. ;x
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:23
luchtballon
luchtballon is offline
Vandaag voel ik me weer okee
en die stress zit ik niet zo mee,
zijn berichtje doet me goed,
ik hoop dat hij de komende tijd meer zo doet!

Oud 05-12-2007, 12:30
Fayette
Citaat:
*knip*
Ik heb hem al sinds vrijdag niet meer gesproken! Ohoh, wat ben ik trots op mezelf! Maar nu weer iets minder, want normaal was dinsdag altijd onze 'biertjesdrinkmiddag'. Melancholie en innerlijke strijd.
Ik had hem een beetje zat smsje gestuurd vanaf Spinvis en zijn reactie was dat ie onze dinsdagmiddag zo heeft gemist.... Een man weet pas wat ie mist....

Zou het dan toch nog goed aflopen?

Knuffel voor Sjoerd Moonspell.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:53
Verwijderd
Waarom is er toch nooit iemand in de buurt als ik er totaal doorheen zit? Lijkt ook wel of niemand het snapt. En ja, het ligt niet aan mij, maar zorg maar eens dat ik dat ga begrijpen...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:55
Verwijderd
Haha en dan wordt het na werk toch ineens weer drie uur voor ik eens naar huis ga. Té gezellig en té raar. Op een gegeven moment was ik zo (slaap)dronken dat ik iedere gedachtegang van niveau niet meer kon volgen en dus constant uitriep dat ik het niet meer snapte, waarop hij een heel verhaal begon dat het nu wel leek alsof hij de hele situatie in de hand had maar dat hij er óók niks van snapte, en dat dat laatst ook al zo was. Conclusie, we snapten elkaar niet meer door zatheid en slaap, maar eigenlijk bedoelde we dat we allebei onze verhouding niet meer snappen.
En hij blééf me maar pesten en ik wist nooit wanneer hij nou serieus was en wanneer niet dus ik ging overal bloedserieus op in, wat hij weer heel grappig vond. Gelukkig heeft ie wel door dat hij me nog helemáál niet goed kent. Damn, hij keek er zelfs erg verbaasd van op dat ik Cube een van mijn lievelingsfilms noemde, eenzijdig beeld de gexte.
Zondag naar Eastern Promisses, lekker middelmatig filmpje zonder al te veel drama, want drama films heb ik zat gezien. En dan weer niks meer snappen van elkaar? Of juist wel? Als hij vráágt hoe het zit ga ik antwoorden, als ik uit mn woorden kom tenminste. Maar als hij niks vraagt ga ik er ook niet over beginnen denk ik...

En diezelfde avond, toen hij nog aan het werk was, zat ook de jongen waar ik een paar maanden geleden een crush op had aan de bar. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens, met zijn stomme haar nu. Hij zag er slecht uit, alsof hij een week niet geslapen had, was totaal interesseloos en ik heb niet eens oogcontact kunnen maken dus dat was echt een verloren zaak. En ik vind het niet eens heel erg.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:13
stout!
stout! is offline
Citaat:
Wat is het toch een achterlijke onverantwoordelijke egoïstische achterbakse opseksbeluste lul. Werkelijk waar. Nou voel ik me ergens een keer te goed voor en laattie meteen niks meer van zich horen omdattie 'dat niet nodig vind' JA ROT EVEN OP OFZO. Ik wil nog duisentdingen meer zeggen over dat t een klootzak is en dattie eens volwassen moet worden en dattie verantwoordelijkheid moet nemen en niet moet zeggen 'ik trok het niet meer' want dalijk trek ik het niet meer en ben ik in staat om je haren uit je hoofd te trekken, je tenen door je neus te trekken en je aan je oren en de Maas te slingeren.
Ehm ik dacht dat jij zo heel volwassen had gezegd wat je moest zeggen en nu klaar met hem was?

Of moet hij dan steeds blijven wachten tot je weer behoefte hebt om datzelfde verhaal nog een keer op hem los te laten? Zelfs al had je gelijk, kan me voorstellen dat hij ook gewoon door wil gaan met zijn leven, voorals als jij hebt gezegd dat je boos blijft en er niks meer mee wil.
Wat volgens mij dus niet waar is.
Oud 05-12-2007, 13:24
zeep007
zeep007 is offline
Het tussen ons echt erg goed.
Komt omdat hij ook zoveel voor me doet.
We hebben teveel betaald aan Essent!
Dat gaan we spenderen aan een lekker weekend!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:36
Neko*
Neko* is offline
Ach neeee, niet al dat gerijm hier ookal. Ik word gek, normaal ben ik echt makkelijk met gedichten voor sinterklaas, maar dit keer wil het maar niet komen. Verdorie! En ik vier het vanavond al, maar ga ik tegen 5 uur al heeeen! Stom gedicht ook..

En achja, verder gaat het tof. Het gaat beter dan ooit te voren tussen mij en vriendlief, dus misschien was die ruzie toch nog ergens goed voor. Het was dan ook de eerste in de (bijna) 15 maand dat we samen zijn. Hmm, ik wil weer naast hem in slaap vallen!

Z'n ouders hebben gevraagd of ik met hen mee op vakantie wil. Ik vind het zo leuk. Blijkbaar vinden ze me echt tof daar, want ze vroegen ookal of ik vanavond mee at, ookal vieren we sinterklaas zelf pas 's avonds en is vriendlief er ook pas vet laat. Ik voel me zo op m'n plek daar. En nvm mijn vrolijkheid, ik weet ook niet waar die vandaan komt, maar ik vind het best leuk.
Oud 05-12-2007, 13:42
ilse
ilse is offline
knuff @ Quis en Daydream-ster

Weet je, eigenlijk.. is t echt behoorlijk naar de achtergrond verdwenen.. Paar goede gesprekken, een beetje nadenken.. Oke, dan heeft hij maar gelijk. Of niet. Veranderd kan het toch niet meer, dus waarom zou ik me er druk om gaan maken?? Ach.. Genoeg andere dingen om me op te focussen
Oud 05-12-2007, 14:19
Verwijderd
Ik vind het echt té leuk
om mail van hem te krijgen.
Dat kan ik dus maar beter
voor die vriendin verzwijgen...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
knuff @ Quis en Daydream-ster

Weet je, eigenlijk.. is t echt behoorlijk naar de achtergrond verdwenen.. Paar goede gesprekken, een beetje nadenken.. Oke, dan heeft hij maar gelijk. Of niet. Veranderd kan het toch niet meer, dus waarom zou ik me er druk om gaan maken?? Ach.. Genoeg andere dingen om me op te focussen
Goed zo!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 14:35
ilse
ilse is offline
Citaat:
Goed zo!
en je hebt PM

Citaat:
Ik vind het echt té leuk
.. Ik weet dan even niet waar het over gaat, maar je rijmpje is wel leuk
Oud 05-12-2007, 14:58
Metal
Metal is offline
Citaat:
heel erg verliefd, op een goeie vriend van me, hij is wel 4 jaar jonger. nadeel: hij heeft een vriendin. voordeel: we hebben afgelopen weekend heel erg leuk gezoend en mss gaat de relatie met zen vriendin wel uit, en wordt het wat tss ons

let's hope so!!

ach ja, ik zie wel hoe het loopt, en anders heb ik gewoon een heel goeie vriend waar het ff wat meer mee is geweest. ervaring leert me dat niet veel jongens hun relatie opgeven, nja, ander vis in de zee dan he, hoewel hij echt heel knap én leuk is
Dit is een grap, rite?
Sommige mensen...
Oud 05-12-2007, 15:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mijn ex-vriend was ook zo en aangezien ik toen ook al veel contact had met mijn huidge vriend duurde mijn relatie toen ook niet meer zolang. Jaloezie is zoiets ergs.
Oud 05-12-2007, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ehm ik dacht dat jij zo heel volwassen had gezegd wat je moest zeggen en nu klaar met hem was?

Of moet hij dan steeds blijven wachten tot je weer behoefte hebt om datzelfde verhaal nog een keer op hem los te laten? Zelfs al had je gelijk, kan me voorstellen dat hij ook gewoon door wil gaan met zijn leven, voorals als jij hebt gezegd dat je boos blijft en er niks meer mee wil.
Wat volgens mij dus niet waar is.
Alsof een vrouw ooit doet wat ze zegt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 16:38
Verwijderd
Ik heb gisteren eindelijk weer eens een lief vriendinnetje gezien en het was heel gezellig! Moeten we vaker doen..
En met hem gaat ook alles héél goed, straks komt ie heel eventjes op en neer gereden, en dat is superlief. <3
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 16:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vind het echt té leuk

oeh oeh oeh, share!

edit:
Omg ik ben gewild
Oud 05-12-2007, 17:23
Verwijderd
Zomg uberlief smsje. <3
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 17:43
Verwijderd
waarschijnlijk is het veelste laat

ach lief we weten beiden hoe dat gaat

jaren zijn verstreken, mijn hoofd ging door de lus,

nog één nacht samen, een allerlaatste kus?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 17:53
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik moest bij zijn ouders mee sinterklaas komen vieren. Ik vind het heel eng want ik doe niet aan sinterklaas en nu krijg ik een cadeau van ze. Ik heb nu zelf ook cadeautjes voor iedereen gekocht, ik vind het anders maar ongemakkelijk. Het zal vast leuk worden maar toch.
Oud 05-12-2007, 17:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
Alsof een vrouw ooit doet wat ze zegt.
Ik soms.
En ik heb mijn telefoon terug
Oud 05-12-2007, 18:58
Verwijderd
Ik was vandaag eventjes shoppen en zag een cadeautje wat heel leuk zo zijn voor zijn ex, dus heb ik dat gekocht Ik heb haar misschien drie keer gezien in totaal, maar ze komt toevallig vrijdagavond langs...

Ik durfde het hem niet goed te vertellen, maar zei gewoon "dit heb ik gekocht" en toen zei hij "hee, dat zou echt iets zijn voor [naam ex].

Echt raar Ik had het dus nog goed ook. Maar ik vind het best een maffe actie van mezelf?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 19:00
metallica
metallica is offline
Jah, ik blijf t ook vreemd vinden. Kijk, ik zeg niet dat ik nooit jaloersn was. Maar ik was voornamelijk jaloers om hoe hij met z'n ex omging, ik vertrouwde het niet helemaal doordat er nog zo'n chemie tussen hun hing... En dat zou ik dus niet zo gek vinden dan, maar we zijn al jaren goede vrienden en er is nooit of te nimmer iets van aantrekking geweest, dusja...

Heel, heel, heel stiekem hoop ik dat zijn beste vriend, die straks langskomt om iets te gaan drinken, dingen laat vallen die ik graag zou willen horen *zucht*

edit: waarom heb ik het gevoel dat er iets niet klopt...

Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 19:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten