|
|
Bekijk resultaten poll: Welke dag kan je NIET? | |||
Kerstavond (of iig die dag bedoel ik) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 79.17% |
1ste kerstdag |
16 | 66.67% |
2de kerstdag |
14 | 58.33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
De bowlingbaan is €17 euro per uur. Ik ga er vanuit dat we twee uur gaan bowlen (een uur is zo kort, zeker met vijf of zes mensen op een baan). Dus €34 gedeeld door het aantal mensen op de baan, dat is hooguit €8.50 per persoon. Ik hoop dat iedereen dat kan (en wil) betalen, dan kan ik reserveren. In ieder geval al voor één baan
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik twijfel nogsteeds, vooral omdat ik het qua reizen heel onpraktisch gaat worden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Ik heb al een bowlingbaan gereserveerd
![]() En zoals het er nu naar uit ziet, komen maar weinig mensen ( ![]() Wanneer: 28 december 2007 Hoelaat: vanaf 14.00u op Utrecht CS Waar: Utrecht 14.00u afspreken op Utrecht CS 15.00u (vertraging meegerekend) bowlen bij Bison Bowling (ong. 4 euro pppu) 17.00u (twee uur bowlen?) richting centrum om ergens wat te gaan eten 20.00u nog ergens wat drinken Wie gaan er mee? (tijd + activiteiten) - x-spekkie-x (vanaf 14.00u, bowlen + eten) - Sidhe (vanaf 14:00, als de trein het toelaat tot het einde) - Metallica (vanaf 14.00) - Death-tears (vanaf 14:00u natuurlijk!) - RebEls ( Vanaf 14.00 uur, tot hoe laat precies weet ik nog niet...) - Rob (Vanaf 14:00 tot einde) - Ave (onder voorbehoud. waarschijnlijk vanaf 14.00)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Hallo allemaal,
Ik ben eigenlijk pas net nieuw op dit forum, dit is mn 3e geposte bericht ofzo ![]() Maar zag dit topic en keek er toch wel erg van op, vind het namelijk echt een erg goed idee! Dit wordt zo te lezen vaker gedaan hier? Als ik hier wat langer actief was geweest was ik misschien ook wel meegegaan, maar wil iig alle anderen dan veel plezier wensen. Echt heel mooi initiatief om nieuwe mensen te ontmoeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() John Frusciante.. je luistert iig goede muziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En voor zover ik weet, is er ieder jaar een L&R meeting in December.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|