Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2007, 22:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In een flits dacht ik even mezelf op die foto's te zien. Tot ik erachter kwam dat mijn buik niet tegen het tafeltje klemt, ik geen cola drink en vrij weinig pizza eet.
*phew*
Maar het kan trouwens wel kut zijn hoor, als fatty. Ik durfde gewoon soms niet in het openbaar te eten (ookal had ik de hele dag nog niks op) omdat ik bang was dat mensen zouden denken wat jij net zei.
Nu heb ik daar gelukkig dikke schijt aan.
Oud 23-12-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
In een flits dacht ik even mezelf op die foto's te zien. Tot ik erachter kwam dat mijn buik niet tegen het tafeltje klemt, ik geen cola drink en vrij weinig pizza eet.
*phew*
Natuurlijk ging dit niet over jou, maar over dikke mensen die zich vol blijven vreten.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 22:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Natuurlijk ging dit niet over jou, maar over dikke mensen die zich vol blijven vreten.
Oh ik voelde me ook niet aangevallen hoor, maar ik heb ook zo'n ponnie en een bril dus vandaar dat ik even 2 keer moest kijken.
Oud 24-12-2007, 00:16
Verwijderd
ehh anders maak je even stiekem foto's van onbekende dikke mensen om ze op internet te zetten zodat iedereen gezamelijk kan gaan walgen en uitlachen ofzo tering zeg
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 00:31
Verwijderd
Citaat:
ehh anders maak je even stiekem foto's van onbekende dikke mensen om ze op internet te zetten zodat iedereen gezamelijk kan gaan walgen en uitlachen ofzo tering zeg
Anders ga je even met je 350000 kilo een pizza en een fles cola op tanken, haar eigen keuze om dat te doen, ook om het in een openbare plek te doen. Dus ga mij niet zeggen dat het zielig is. Daarnaast gaat het niet om uitlachen, ik post het als voorbeeld. Of er wel of niet om gelachen wordt kan me niets schelen. En ga niet de moraal ridder uit hangen Maura, ik kan me nog herrineren dat jij grappen maakte over iemands lengte zodat wij er om konden lachen en dat was toen geen enkel probleem.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 01:44
neok
neok is offline
Citaat:
Anders ga je even met je 350000 kilo een pizza en een fles cola op tanken, haar eigen keuze om dat te doen, ook om het in een openbare plek te doen. Dus ga mij niet zeggen dat het zielig is. Daarnaast gaat het niet om uitlachen, ik post het als voorbeeld. Of er wel of niet om gelachen wordt kan me niets schelen. En ga niet de moraal ridder uit hangen Maura, ik kan me nog herrineren dat jij grappen maakte over iemands lengte zodat wij er om konden lachen en dat was toen geen enkel probleem.

pwnt
wOOt wOOt
wihihihi
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 08:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Het was genieten op het station, dit is al 2 weken geleden of zo, iig vlak na die lange post die ik gemaakt had. Het is een beetje donker, want met een flits jaag je de dieren weg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tuurlijk, prop er nog maar een pizza en een half literte cola in.

Daar kan ik echt niet tegen.. Gisteren ook zoiets, een supervette (echt VIES vet, gore) kerel liep luid smakkend ( ) een grote hotdog met uiteraard veel saus te vreten. Ik hoopte echt dat hij zich zou verslikken, gatverdamme zeg..

Dat iemand dik is, ok, tuurlijk, dat kan, maar ga dan niet in het openbaar nog 10 kilo vet extra erbij zitten vreten.

Dat is hetzelfde als dat ik met mijn anorectisch postuur één blaadje sla met een slokje water zou nuttigen bij de BurgerKing. Zo bevestig je alleen maar de vooroordelen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 08:43
nps
nps is offline
Dus als je dik(ker) bent, mag je in het openbaar geen vet voedsel eten? Of 's een lekker frietje bij de Bram halen?
Oud 24-12-2007, 08:44
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Ik kan de foto's niet zien maar bovenstaande rechtvaardigt vrij weinig. Laten we eerlijk zijn, je bent gewoon een freak als je je dermate ergert aan een persoon dat je de moeite neemt om foto's te maken en die op een forum te posten om een halfbakken standpunt te illustreren.
Oud 24-12-2007, 08:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dus als je dik(ker) bent, mag je in het openbaar geen vet voedsel eten? Of 's een lekker frietje bij de Bram halen?
Ik heb het meer over tientonners, niet over wat stevigere mensen. En natuurlijk mag dat, wie ben ik om te zeggen van niet? Ik vind het alleen dom overkomen, denk eens aan je gezondheid!

(foto's maken van mensen vind ik overigens best triest)

En zo zijn er ook de mensen met hun vooroordelen over magere mensen ('die zal alles wel uitkotsen' 'die zal wel niet eten').
Eerlijk waar, ik vond de Saladshakers van de Mac altijd heerlijk, maar ik schaamde me om ze in het openbaar te eten, puur vanwege die vooroordelen.
Maar aangezien ik er zelf ook aan mee doe, heb ik geen recht van spreken.

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 08:58.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 08:56
Verwijderd
wat P.: NTIL zegt ja.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Ik kan de foto's niet zien maar bovenstaande rechtvaardigt vrij weinig. Laten we eerlijk zijn, je bent gewoon een freak als je je dermate ergert aan een persoon dat je de moeite neemt om foto's te maken en die op een forum te posten om een halfbakken standpunt te illustreren.
De trein stopt voor mijn neus, zij zit daar en ik heb de camera in mijn hand. Welke moeite heb je het over. Ergeren doe ik idd, maar de fotos zijn puur om mijn stelling te visualiseren. Dat je dat freak vindt prima, maar stop dan ook met het lezen van de krant en andere tijdschriften en hou het vooral bij het fotograferen van stillevens, want of er zijn veel freak foto's out there en stel dat je een foto zou maken die anderen niet aan staat en zelf een freak gevonden worden.

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 09:33.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 09:33
Verwijderd
Misschien had ze wel een sas-dag?

Ik denk ook wel eens 'moet je dat nou wel eten?' Maar je ziet alleen een momentopname, dus ik vind het niet eerlijk om er meteen een oordeel over te hebben..
Als ik een heel mager meisje alleen een salade zie eten heb ik ook meteen een oordeel klaar (in mijn hoofd dan he, ik spreek dat soort dingen meestal niet uit)..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 09:50
Citaat:
De trein stopt voor mijn neus, zij zit daar en ik heb de camera in mijn hand. Welke moeite heb je het over. Ergeren doe ik idd, maar de fotos zijn puur om mijn stelling te visualiseren. Dat je dat freak vindt prima, maar stop dan ook met het lezen van de krant en andere tijdschriften en hou het vooral bij het fotograferen van stillevens, want of er zijn veel freak foto's out there en stel dat je een foto zou maken die anderen niet aan staat en zelf een freak gevonden worden.
Daar gaat het niet om. Als jij het interessant vindt om foto's te maken van lelijke onbekende mensen dan zal ik de laatste zijn die je geluk in de weg staat. Mijn punt is dat ik het vreemd vind dát je het doet, ik begrijp het eigenlijk niet. Zou jij het ook niet vreemd vinden als jij foto's van jezelf op een nietszeggend forum zou vinden die puur en alleen zijn genomen omdat iemand wilde bewijzen dat jij een lelijke kop hebt? Puur hypothetisch gezien he.
Oud 24-12-2007, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Daar gaat het niet om. Als jij het interessant vindt om foto's te maken van lelijke onbekende mensen dan zal ik de laatste zijn die je geluk in de weg staat. Mijn punt is dat ik het vreemd vind dát je het doet, ik begrijp het eigenlijk niet. Zou jij het ook niet vreemd vinden als jij foto's van jezelf op een nietszeggend forum zou vinden die puur en alleen zijn genomen omdat iemand wilde bewijzen dat jij een lelijke kop hebt? Puur hypothetisch gezien he.
Ik ga hier later op reageren, maar moet nu even werken. Btw ik vind deze opmerking veel beter en vooral duidelijker dan het strooien met termen als 'Freak'.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 10:08
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Het was genieten op het station, dit is al 2 weken geleden of zo, iig vlak na die lange post die ik gemaakt had. Het is een beetje donker, want met een flits jaag je de dieren weg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tuurlijk, prop er nog maar een pizza en een half literte cola in.
trieste gozer ben je.
Oud 24-12-2007, 10:09
Verwijderd
Whiners
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 10:26
Citaat:
Ik ga hier later op reageren, maar moet nu even werken. Btw ik vind deze opmerking veel beter en vooral duidelijker dan het strooien met termen als 'Freak'.
Ik ben ook aan het werk. Ik probeerde het gewoon een beetje juicy te maken. .
Oud 24-12-2007, 10:44
Verwijderd
Dammit, volgende keer zal ik toch meer op mijn hoede moeten zijn als ik iets van Burger King eet in de trein
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 10:52
Qua stank moet je dat je medereizigers sowieso niet aandoen vind ik. .
Oud 24-12-2007, 11:12
Verwijderd
Ik ruik liever Burger King dan patat met satesaus.. blegh
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 11:19
Verwijderd
echt, wat een gezeik. er worden foto's geplaats van wijven met 'anorexia', die er uit zien alsof ze bijna doodgaan en daar zeikt niemand over, en zodra er een foto word geplaats van een dik persoon is het meteen van, oh wat ben jij zielig. nouja ik vind het niet zielig dat iemand zo fucking dik, dat zn buik helemaal tussen twee stoeltjes klem zit en er zelf dan nog zoveel calorieen bij gooit. koop eens wat gezonds zou ik zeggen, er zijn zoveel gezondere alternatieven voor ketens zoals burger king die ook nog eens goedkoper zijn. zal ik dan maar een foto van een anorexia meisje plaatsen die boven de pot hangt, om de schade te compenseren? zz

Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 11:23
Verwijderd
cameltoe!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 11:24
palindrome
palindrome is offline
Stelletje moraalridders hier allemaal weer.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 11:32
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
echt, wat een gezeik. er worden foto's geplaats van wijven met 'anorexia', die er uit zien alsof ze bijna doodgaan en daar zeikt niemand over, en zodra er een foto word geplaats van een dik persoon is het meteen van, oh wat ben jij zielig. nouja ik vind het niet zielig dat iemand zo fucking dik, dat zn buik helemaal tussen twee stoeltjes klem zit en er zelf dan nog zoveel calorieen bij gooit. koop eens wat gezonds zou ik zeggen, er zijn zoveel gezondere alternatieven voor ketens zoals burger king die ook nog eens goedkoper zijn. zal ik dan maar een foto van een anorexia meisje plaatsen die boven de pot hangt, om de schade te compenseren? zz

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

tonsillitis: qft, en jemig dat P.TIL het nog eens zou opnemen voor de vetkleppen der samenleving

hahah die smiley
Oud 24-12-2007, 11:42
Sommige mensen kunnen echt niet lezen?

Er is een verschil tussen het zoeken op Google naar plaatjes van dikke/dunne/lelijke mensen en de moeite nemen om foto's te maken van dergelijke mensen omdat je een topic te serieus neemt. Verder neem ik het voor niemand op, het intereseert me namelijk niet dat de betreffende persoon dik is, te veel eet, dood gaat etc. Ik ken haar namelijk niet (denk ik, ik kan de foto's niet eens zien hier).

Maar goed, lastig om een statement te maken m.b.t. zo'n GEVOELIG onderwerp als deze waarvan mensen kennelijk quasi emotioneel worden.
Oud 24-12-2007, 11:47
Verwijderd
volgens mij weet echt iedereen dat extreem dun/dik niet mooi is, dus dit gevoelige onderwerp gaat echt al lang nergens meer over, maar omdat iedereen er zo quasi emotioneel van word doe ik nog wel even mee, het is niet voor niets een forum HEH.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen kunnen echt niet lezen?

Er is een verschil tussen het zoeken op Google naar plaatjes van dikke/dunne/lelijke mensen en de moeite nemen om foto's te maken van dergelijke mensen omdat je een topic te serieus neemt. Verder neem ik het voor niemand op, het intereseert me namelijk niet dat de betreffende persoon dik is, te veel eet, dood gaat etc. Ik ken haar namelijk niet (denk ik, ik kan de foto's niet eens zien hier).

Maar goed, lastig om een statement te maken m.b.t. zo'n GEVOELIG onderwerp als deze waarvan mensen kennelijk quasi emotioneel worden.
Ff snel, want dat snap ik dus niet, hoezo zou ik zoeken naar plaatjes op google als een ideaal voorbeeld voor mijn neus staat. Net zo veel moeite, net zo veel tijd kwijt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 12:07
Verwijderd
ik snapte het verschil tussen de 'moeite' nemen om plaatjes te zoeken op google, en een knop van je camera indrukken om een foto te maken van iemand, ook niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 12:09
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
misschien is het in dit geval praktisch hetzelfde maar je wekt wel de indruk dat je er meer moeite voor heb gedaan
Oud 24-12-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ik snapte het verschil tussen de 'moeite' nemen om plaatjes te zoeken op google, en een knop van je camera indrukken om een foto te maken van iemand, ook niet helemaal.

Ik ook niet maar er is tenminste leven in de brouwerij!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:36
Het gaat natuurlijk niet om de 'moeite' op zich.

Zoek de verschillen.
1. Toewijding.
2. Foto's worden ongevraagd gemaakt.
3. Foto's worden ongevraagd online gezet.

Niets tegen Skincorps overigens, ik ben het gewoon nooit eens met de laatste twee facetten. Maar over het algemeen deelt niemand die mening. .
Oud 24-12-2007, 15:56
botulismf
botulismf is offline
tonsillitis: ach dingen ongevraagd maken en op internet zetten is inderdaad niet netjes en niet voor niks strafbaar, maar het waren passende foto's voor het onderwerp. niet dat dat verder een goedkeuring is. dat het onderwerp zelf uitgekouwd is vindt denk ik iedereen wel. aan de ene kant heb ik zoiets van mensen die zichzelf kapot eten/ het tegenovergestelde doen moeten het zelf weten, aan de andere kant is het ook gewoon vaak niet lekker om te zien. hetzelfde met rokershoestjes en bodybuilders. 't is altijd wat en zolang ik zelf 's ochtends nog uit mijn bek stink en boeren laat en vies verkouden ben zal ik geen protestgroepen tegen viezigheid oprichten, 't gaat tenslotte allemaal om menselijk bewustzijn en dat is zo ontzettend relatief dat het uiteindelijk toch geen enkel nut heeft. op dat principe behalen tv-programma's als de gouden kooi en die xtreme docu's hun succes. hieruit kan ik eigenlijk wel concluderen dat ik geen idee heb wat ik nou eigenlijk van dit soort dingen vind dus ga ik me maar verschuilen.
Oud 24-12-2007, 17:53
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Het gaat natuurlijk niet om de 'moeite' op zich.

Zoek de verschillen.
1. Toewijding.
2. Foto's worden ongevraagd gemaakt.
3. Foto's worden ongevraagd online gezet.

Niets tegen Skincorps overigens, ik ben het gewoon nooit eens met de laatste twee facetten. Maar over het algemeen deelt niemand die mening. .
ik wel hoor
(overigens is het wel jammer dat grote groepen mens nog altijd niet door heeft wat ze wel en niet online kunnen zetten. ook als het gaat over fotoos van henzelf.
en het is jammer dat veel van die plaatjes op google ook weer door foute nietsnutten zijn gemaakt.)
maar als bijv anorexia meisjes zichzelf op een forum zetten dan kun jij best die plaatjes stelen of als er feeders zijn die zichzelf gebruiken om dingen aan het licht te brengen (ofzo) ja dan kun je die plaatjes ook gebruiken. denk ik. ja internet, een mooi vrij land he.
Oud 24-12-2007, 19:22
.
Oud 24-12-2007, 21:14
Boebsie
Boebsie is offline
Om nou te zeggen dat ik walg van extreem dikke mensen nee. Ik vind het gewoon een beetje zielig muhahaha.... Naah het blijft jammer natuurlijk dat mensen hun leven op een dergelijke manier verpesten, maar je bent er wel zelf verantwoordelijk voor natuurlijk!

Maar in deze moet ik P.TIL en Urm volledig gelijk geven.
De kans is gelukkig niet groot dat deze mevrouw zichzelf hier op het forum zal aantreffen, dat doet niks af aan het feit dat het niet doop is om doelbewust van iemand stiekem een foto te maken, laatstaan dat je het op het internet zet!
Dan kunnen jullie nu wel uit een soort populisme gaan doen alsof het je allemaal niet uitmaakt, maar what the fuck? Hebben jullie simpele hersenen nou echt uitleg nodig waarom dit niet kan?

Ik wil het wel even haarfijn uitleggen hoor!

-Leg mij eens uit wat het verschil is tussen het stiekem fotograferen van een vrouw die je op het internet plaatst op een website genaamd www.wankyourselfintocomaonpublicchicks.com of whatever.
- Of het stiekem fotograferen van een dikke vrouw om haar publiekelijk op een forum in weze belachlijk te maken? Het eerste voorbeeld is seksueel, het tweede voorbeeld is discriminatief beide in negatieve zin. En waar het om gaat is dat er sprake is van privacy schending. Er wordt namelijk een keuze gemaakt voor haar waar ze zelf geen invloed op kan uitoefenen en dat mag je best een lichte vorm van misbruik noemen!
Het is zou zomaar strafbaar kunnen zijn, misschien is het alleen strafbaar wanneer deze mevrouw een klacht zou indienen en de webmaster het niet zou weghalen. Maar goed het zou zomaar strafbaar kunnen zijn, alleen dat gegeven is al genoeg om te beseffen dit gewoon niet kan! En ik vind zeker dat sommigen zich hier wel echt laten kennen...

No hard feelings hoor Skincorps, we maken allemaal fouten en ik kan best voorstellen dat je in een impuls zoiets doet zonder er echt bij na te denken. Maar je moet wel toegeven dat dit niet kan!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 21:50
Verwijderd
Ik wil best toegeven dat het niet heel netjes is wat ik gedaan heb. Maar ik kon kiezen tussen moeilijk doen via google en niet vinden wat ik bedoel of een levend exemplaar van mijn definitie van foute dikke mensen. Een gewoon uber dikkerd zou niet voldoen, deze dame eet een pizza EN drink een fles cola leeg. Het was alsof ik de fucking jackpot had.

Niet netjes, maar het verschilt 0 van wat je in kranten ziet, een foto (serie) om je verhaal/argumenten kracht bij te zetten. Confronterend voor veel mensen, maar zo is het leven. Het enige wat niet had gehoeven was het onderschrift. Op het moment dat ik de foto maakte wist ik wat ik deed en toen ik ze poste ook. Als deze boven een kranten artikel had gestaan dan had niemand er over gestruikeld.

Nog een voorbeeld, allochtonen die ongewild gefilmd worden maar wel in het nieuws komen, geen haan die er naar kraait. De Privé, telegraaf, story, enz leven van deze foto's. Als het een sex video van een celebrity was die zonder dat ze het wil gelekt was dan was het maar weer zo'n celeb geweest die aandacht wil. Maar als er een foto van een dikke chick die in de trein een pizza eet en cola drinkt wordt geplaatst is de wereld te klein.

Ik vind dan ook niet dat ik fout ben, heb geen schuld gevoel en heb geen probleem met wat ik doe. De grens van wat wel en niet kan bepaal ik net zo als ieder mens voor mij zelf, anderen mogen daar kritiek op hebben uiteraard. Maar het zou ook goed zijn als mensen eerst eens in de spiegel keken voordat ze de Goed Heilig man himselve uit gaan hangen. Hand in eigen vagina zoals jij dat zo mooi verwoorde Boebs.

Dit is trouwens een heel andere discussie geworden, het gaat niet meer om figuur maar over privacy. Jullie hebben kritiek op mijn manier van handelen, niet op het onderwerp. Als het enige probleem is dat het een dikke chick is dan zijn de meeste hier nog zieliger dan ze zich voordoen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:39
Carn
Carn is offline
lange leve het portretrecht; ik hoop dat ze je ass 'sued'

Verder; vadzige mensen zijn vies en moeten normaal eten / bewegen. Tenzij het een biologische afwijking is door bv een ziekte e.d.
Oud 25-12-2007, 11:05
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik moet zeggen dat t me geen ene moer kan schelen, als ik er maar goed uit blijf zien.
Oud 25-12-2007, 11:36
pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat t me geen ene moer kan schelen, als ik er maar goed uit blijf zien.
Typisch voorbeeld van onze postmoderne samenleving.
Oud 25-12-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ongelooflijke onzin natuurlijk.

Je post 2 foto's. 1 van een lekker (porno?) wijf en 1 van een anorexiamodel. Iedereen geilt (natuurlijk) op het pornowijf en dus trek je de conclusie dat iedereen van "vol" houdt. (Alhoewel het pornowijf idd niet echt vol te noemen is, ja ze heeft dikke tieten en kont en dus ook bovenbenen maar verder een strakke buik en een goede taille)

Als ik op deze manier een foto post van een hanna tokkie/ma flodder en een foto van een nog redelijk uitziende bekende tv-persoonlijkheid dan zal waarschijnlijk iedereen op de tv-persoonlijkheid geilen. Dan kan ik dus ook de conclusie trekken dat iedereen blijkbaar niet van "vol" houdt maar juist van mager?

Ik trek nergens de conclusie dat IEDEREEN van vol houdt. Echt ongezond dikke mensen vind ik een stuk minder aantrekkelijk. Over het algemeen vind ik mensen zoals zij redelijk *vol* en mensen die een stuk voller zijn *dik* Dit is mijn beeld van een redelijk stevige meid die wel mooi is.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 10:37
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Typisch voorbeeld van onze postmoderne samenleving.
Kan wel zijn, maar ik vind het vermoeiend om bij elk dik mens stil te staan en na te denken: "wat is die toch dik." Dat is hun probleem en zij zitten niet op mijn mening te wachten, dat weet ik wel zeker.
Oud 26-12-2007, 11:12
nps
nps is offline
wie weet is dat treinmeisje wel heel tevreden over zichzelf en haar figuur.
Oud 26-12-2007, 11:18
pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Citaat:
Kan wel zijn, maar ik vind het vermoeiend om bij elk dik mens stil te staan en na te denken: "wat is die toch dik." Dat is hun probleem en zij zitten niet op mijn mening te wachten, dat weet ik wel zeker.
Ach, het was niet eens kritisch bedoelt hoor.
Oud 26-12-2007, 21:33
roc
roc is offline
Citaat:
wie weet is dat treinmeisje wel heel tevreden over zichzelf en haar figuur.
misschien heeft ze het inmiddels maar geaccepteerd, maar mensen met zo'n figuur die beweren er oprecht blij mee te zijn geloof ik niet
Oud 27-12-2007, 02:47
Verwijderd
Citaat:
misschien heeft ze het inmiddels maar geaccepteerd, maar mensen met zo'n figuur die beweren er oprecht blij mee te zijn geloof ik niet
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 11:00
Verwijderd
hoezo kan je nou weer niet blij zijn met jezelf als je obesitas hebt? er zijn ook genoeg meisjes met anorexia die zichzelf mooi vinden...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 11:11
ragdoll
ragdoll is offline
hm ja alleen staan obesitas ppl niet op de voorkant van de elle
Oud 27-12-2007, 14:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Ach, het was niet eens kritisch bedoelt hoor.
Nee dat zal best..zzz
Oud 27-12-2007, 15:24
Verwijderd
hehe jezus, alsof je geen cola mag drinken en pizza mag eten als je dik bent. misschien had ze zichzelf wel de hele week uitgehongerd om dit feestmaal te verorberen en het volk spreekt er meteen schande van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten