Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
pwnt ![]() ![]() ![]() wOOt wOOt wihihihi ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar kan ik echt niet tegen.. Gisteren ook zoiets, een supervette (echt VIES vet, gore) kerel liep luid smakkend ( ![]() Dat iemand dik is, ok, tuurlijk, dat kan, maar ga dan niet in het openbaar nog 10 kilo vet extra erbij zitten vreten. Dat is hetzelfde als dat ik met mijn anorectisch postuur één blaadje sla met een slokje water zou nuttigen bij de BurgerKing. Zo bevestig je alleen maar de vooroordelen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(foto's maken van mensen vind ik overigens best triest) En zo zijn er ook de mensen met hun vooroordelen over magere mensen ('die zal alles wel uitkotsen' 'die zal wel niet eten'). Eerlijk waar, ik vond de Saladshakers van de Mac altijd heerlijk, maar ik schaamde me om ze in het openbaar te eten, puur vanwege die vooroordelen. Maar aangezien ik er zelf ook aan mee doe, heb ik geen recht van spreken. Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 08:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 09:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien had ze wel een sas-dag?
![]() Ik denk ook wel eens 'moet je dat nou wel eten?' Maar je ziet alleen een momentopname, dus ik vind het niet eerlijk om er meteen een oordeel over te hebben.. Als ik een heel mager meisje alleen een salade zie eten heb ik ook meteen een oordeel klaar (in mijn hoofd dan he, ik spreek dat soort dingen meestal niet uit).. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
echt, wat een gezeik. er worden foto's geplaats van wijven met 'anorexia', die er uit zien alsof ze bijna doodgaan en daar zeikt niemand over, en zodra er een foto word geplaats van een dik persoon is het meteen van, oh wat ben jij zielig. nouja ik vind het niet zielig dat iemand zo fucking dik, dat zn buik helemaal tussen twee stoeltjes klem zit en er zelf dan nog zoveel calorieen bij gooit. koop eens wat gezonds zou ik zeggen, er zijn zoveel gezondere alternatieven voor ketens zoals burger king die ook nog eens goedkoper zijn. zal ik dan maar een foto van een anorexia meisje plaatsen die boven de pot hangt, om de schade te compenseren? zz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tonsillitis: qft, en jemig dat P. ![]() ![]() hahah die smiley
|
Sommige mensen kunnen echt niet lezen?
Er is een verschil tussen het zoeken op Google naar plaatjes van dikke/dunne/lelijke mensen en de moeite nemen om foto's te maken van dergelijke mensen omdat je een topic te serieus neemt. Verder neem ik het voor niemand op, het intereseert me namelijk niet dat de betreffende persoon dik is, te veel eet, dood gaat etc. Ik ken haar namelijk niet (denk ik, ik kan de foto's niet eens zien hier). Maar goed, lastig om een statement te maken m.b.t. zo'n GEVOELIG onderwerp als deze waarvan mensen kennelijk quasi emotioneel worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het gaat natuurlijk niet om de 'moeite' op zich.
Zoek de verschillen. 1. Toewijding. 2. Foto's worden ongevraagd gemaakt. 3. Foto's worden ongevraagd online gezet. Niets tegen Skincorps overigens, ik ben het gewoon nooit eens met de laatste twee facetten. Maar over het algemeen deelt niemand die mening. ![]()
|
tonsillitis: ach dingen ongevraagd maken en op internet zetten is inderdaad niet netjes en niet voor niks strafbaar, maar het waren passende foto's voor het onderwerp. niet dat dat verder een goedkeuring is. dat het onderwerp zelf uitgekouwd is vindt denk ik iedereen wel. aan de ene kant heb ik zoiets van mensen die zichzelf kapot eten/ het tegenovergestelde doen moeten het zelf weten, aan de andere kant is het ook gewoon vaak niet lekker om te zien. hetzelfde met rokershoestjes en bodybuilders. 't is altijd wat en zolang ik zelf 's ochtends nog uit mijn bek stink en boeren laat en vies verkouden ben zal ik geen protestgroepen tegen viezigheid oprichten, 't gaat tenslotte allemaal om menselijk bewustzijn en dat is zo ontzettend relatief dat het uiteindelijk toch geen enkel nut heeft. op dat principe behalen tv-programma's als de gouden kooi en die xtreme docu's hun succes. hieruit kan ik eigenlijk wel concluderen dat ik geen idee heb wat ik nou eigenlijk van dit soort dingen vind dus ga ik me maar verschuilen.
||
Citaat:
![]() (overigens is het wel jammer dat grote groepen mens nog altijd niet door heeft wat ze wel en niet online kunnen zetten. ook als het gaat over fotoos van henzelf. en het is jammer dat veel van die plaatjes op google ook weer door foute nietsnutten zijn gemaakt.) maar als bijv anorexia meisjes zichzelf op een forum zetten dan kun jij best die plaatjes stelen of als er feeders zijn die zichzelf gebruiken om dingen aan het licht te brengen (ofzo) ja dan kun je die plaatjes ook gebruiken. denk ik. ja internet, een mooi vrij land he.
|
![]() |
Om nou te zeggen dat ik walg van extreem dikke mensen nee. Ik vind het gewoon een beetje zielig muhahaha.... Naah het blijft jammer natuurlijk dat mensen hun leven op een dergelijke manier verpesten, maar je bent er wel zelf verantwoordelijk voor natuurlijk!
Maar in deze moet ik P. ![]() De kans is gelukkig niet groot dat deze mevrouw zichzelf hier op het forum zal aantreffen, dat doet niks af aan het feit dat het niet doop is om doelbewust van iemand stiekem een foto te maken, laatstaan dat je het op het internet zet! Dan kunnen jullie nu wel uit een soort populisme gaan doen alsof het je allemaal niet uitmaakt, maar what the fuck? Hebben jullie simpele hersenen nou echt uitleg nodig waarom dit niet kan? Ik wil het wel even haarfijn uitleggen hoor! -Leg mij eens uit wat het verschil is tussen het stiekem fotograferen van een vrouw die je op het internet plaatst op een website genaamd www.wankyourselfintocomaonpublicchicks.com of whatever. - Of het stiekem fotograferen van een dikke vrouw om haar publiekelijk op een forum in weze belachlijk te maken? Het eerste voorbeeld is seksueel, het tweede voorbeeld is discriminatief beide in negatieve zin. En waar het om gaat is dat er sprake is van privacy schending. Er wordt namelijk een keuze gemaakt voor haar waar ze zelf geen invloed op kan uitoefenen en dat mag je best een lichte vorm van misbruik noemen! Het is zou zomaar strafbaar kunnen zijn, misschien is het alleen strafbaar wanneer deze mevrouw een klacht zou indienen en de webmaster het niet zou weghalen. Maar goed het zou zomaar strafbaar kunnen zijn, alleen dat gegeven is al genoeg om te beseffen dit gewoon niet kan! En ik vind zeker dat sommigen zich hier wel echt laten kennen... ![]() No hard feelings hoor Skincorps, we maken allemaal fouten en ik kan best voorstellen dat je in een impuls zoiets doet zonder er echt bij na te denken. Maar je moet wel toegeven dat dit niet kan! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil best toegeven dat het niet heel netjes is wat ik gedaan heb. Maar ik kon kiezen tussen moeilijk doen via google en niet vinden wat ik bedoel of een levend exemplaar van mijn definitie van foute dikke mensen. Een gewoon uber dikkerd zou niet voldoen, deze dame eet een pizza EN drink een fles cola leeg. Het was alsof ik de fucking jackpot had.
Niet netjes, maar het verschilt 0 van wat je in kranten ziet, een foto (serie) om je verhaal/argumenten kracht bij te zetten. Confronterend voor veel mensen, maar zo is het leven. Het enige wat niet had gehoeven was het onderschrift. Op het moment dat ik de foto maakte wist ik wat ik deed en toen ik ze poste ook. Als deze boven een kranten artikel had gestaan dan had niemand er over gestruikeld. Nog een voorbeeld, allochtonen die ongewild gefilmd worden maar wel in het nieuws komen, geen haan die er naar kraait. De Privé, telegraaf, story, enz leven van deze foto's. Als het een sex video van een celebrity was die zonder dat ze het wil gelekt was dan was het maar weer zo'n celeb geweest die aandacht wil. Maar als er een foto van een dikke chick die in de trein een pizza eet en cola drinkt wordt geplaatst is de wereld te klein. Ik vind dan ook niet dat ik fout ben, heb geen schuld gevoel en heb geen probleem met wat ik doe. De grens van wat wel en niet kan bepaal ik net zo als ieder mens voor mij zelf, anderen mogen daar kritiek op hebben uiteraard. Maar het zou ook goed zijn als mensen eerst eens in de spiegel keken voordat ze de Goed Heilig man himselve uit gaan hangen. Hand in eigen vagina zoals jij dat zo mooi verwoorde Boebs. Dit is trouwens een heel andere discussie geworden, het gaat niet meer om figuur maar over privacy. Jullie hebben kritiek op mijn manier van handelen, niet op het onderwerp. Als het enige probleem is dat het een dikke chick is dan zijn de meeste hier nog zieliger dan ze zich voordoen. |
![]() |
|
lange leve het portretrecht; ik hoop dat ze je ass 'sued'
![]() Verder; vadzige mensen zijn vies en moeten normaal eten / bewegen. Tenzij het een biologische afwijking is door bv een ziekte e.d.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd