Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Natuurlijk is het de foute reden, dat kan nooit lang goed gaan.
Heb over het algemeen de ervaring dat je tussen je 16e en 22ste gigantisch verandert, het zou je wel eens snel niet meer kunnen bevallen. Of je moet nu echt niet zonder elkaar kunnen, de sprong in het diepe willen wagen, een huwelijk op die leeftijd achter je naam hebben staan en een zak met geld hebben voor t geval het mis gaat. Dan kan je natuurlijk altijd een gokje wagen. Alleen denk ik niet dat een huwelijk voor mij een gokje is, hoe zeker ik daar nu ook van kan zijn, je moet rekening houden met de toekomst (het is geen krat bier).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, je trouwt met elkaar omdat je van elkaar houdt (niet dat jullie dat nu niet doen, maar ik kan niet uit je verhaal opmaken dat dat je mainreason is om te trouwen), niet omdat hij anders alleen naar Amerika gaat. Ik ben van mening: Overleef eerst maar eens dattie naar Breda gaat. En t kan zijn dat ik er over heen gelezen heb, maar hoe lang gaan jullie nou met elkaar? Want zoals ik uit je vehraal opmaak, was je vorige relatie 2,5 jaar, niet je huidge. En oh, je studie opgeven voor iets wat nog niet eens zeker is? Dat vind ik werkelijk een dom plan. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |