Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kreeg een konijntje..:') (jaja, omdat hij me op een konijntje vindt lijken...
![]() Morgen naar het 80jarig bestaan gala van de UvT... 2 mooie dagen dus! |
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe, hij ging de deur uit voor ajuin, sjalotjes en look, en een verjaardagscadeau voor zijn kameraad, en hij kwam terug met ajuin, sjalotjes en look, en een bloemetje voor mij
![]() "ja, ik moest toch iets kopen? hetgeen ik wou kopen voor <kameraad> was er niet, dus dacht ik, ik neem een bloemetje mee voor mijn liefje. maar denk nu niet dat dit zo'n geïnstitutionaliseerde en opgeklopte bos valentijnsbloemen is hé, neen, dit is zo'n bos bloemen omdat ik u zo graag zie. en speciaal in uw lievelingskleur." en toen heeft hij ge-wel-dig lekker voor me gekookt ![]() ![]() valentijn vind hij commerciële shit, maar "uiteindelijk blijft het wel gewoonweg de eerste 14 februari die we samenzijn, en dat mag die éne keer eigenlijk toch wel gevierd worden". en misschien krijg ik onze vijftiende valentijn samen toch nog eens een bloemetje. ![]() ik zie hem zo graag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had t gezien, maar heb nog geen tijd/zin gehad om terug te typen. Ik heb de laatste twee dagen sowieso ziek op de bank gelegen, dus ik ben niet honderd procent... Maar komt goed! |
![]() |
|
Ik ben kapot.
Feesten van je opa & oma, waarin je opa, oma, oom en moeders vriend knetterdronken zijn en allemaal met elkaar in discussei gaan zijn erg vermoeiend. Had een lief kaartje van een goede vriend & ex. En ik mis hem vreselijk.. ik zie hem zaterdag pas weer.. En ik had ook buikgriep en moest gister overgeven bij het leven, en dan voel je je ziek en miserabel.. bluh.. En nu ben ik aan de wijn ![]()
|
Mijn valentijnsdag was lief! Hij was superblij met mijn verrassing en kreeg er tranen van in zijn ogen, de lieverd.
![]() ![]()
||
Citaat:
Wel klote, want ik heb de laatste paar dagen ineens weer dromen over m'n exdude, niet omdat ik perse hem mis, maar ik wil gewoon weer een lieve krullenbol met bakkenbaarden om mee te kroelen enzo. Ik wil aandacht, potverdorie! Ik kan soms ook best leuk zijn! ![]() Gelukkig heb ik wel lieve vrienden en collega's enzo, maar daar ga ik niet mee kroelen. Ik kijk wel uit. ![]()
|
Ach ja, heb maar een hartjessjaal omgedaan vandaag en dat was het wel weer. Ja, heb een valentijns e-card gekregen van mijn mama
![]() ![]() Verder ga ik vandaag maar niet uit, want de vriendin die ik had gestrikt wilde niet en verder kreeg ik niet echt respons. Maar volgende week wel, grr. En eigenlijk is het niet eens zo erg met een college om 08.45 morgenochtend. Verder moest ik achteraf van iets leuks horen en kon ik niet bij een leuke theatersport optreden gaan, maar ach. En krijg ik dat stomme ex-kloostergedoe waar ik wil gaan wonen maar niet te pakken en dat is stom! Net wel fijn met een vriendinnetje Wie Is De Mol gekeken en plannen gemaakt voor WIDM-feestjes wanneer het einde nadert met veel popcorn, bubbeltjeswijn, brownies en mollenbrillen. Hihi. En zaterdag zie ik mijn beste vriendinnetje weer eindelijk en zondag ga ik met een oud-klasgenoot naar Juno, dus wat dat betreft zit m'n vriendschapsgebied wel goed. Echt relationeelgebied: saai. Ik zag gisteren opeens een persoonlijkheid van een hele tijd geleden terug, had hem al een half jaar niet meer gezien. Dat was even schrikken, maar hij zei in ieder geval hoi en hij is nog steeds moohooi <3. Maar tja, niet veel spannends en ik wil wat spannends! Misschien moet ik maar gaan speeddaten. ![]() Oh en het vriendinnetje van mijn huisgenoot-met-het-enorm-krakende-bed is er weer en ik wil SLAPEN.
|
Om 10 uur in slaap vallen was geen succes, en toen schrok ik om 2 uur wakker, om 3.10 weer uit een nachtmerrie, helemaal bang. Toen heb ik tot 4 uur een beetje nieuws liggen kijken om aan iets anders te denken en om 5 uur kwam mijn vriendje thuis van een feestje. Om half 6 ook mijn huisgenoten. En toen ging om 6 uur de wekker
![]() Maar ik hoop dus dat mijn professioneel-relationeel gebied vandaag een goede boost zal krijgen ![]()
|
Verwijderd
|
De afgelopen week was leuk. Vriendje is op zoek naar een baan, dus die is veel thuis. Dinsdag was zijn moeder jarig en zelfs dat was wel gezellig
![]() ![]() ![]() Valentijn is gelukkig ook hier gewoon voorbij gegaan, we deden al 2 jaar wie de lelijkste kaart voor de ander kan vinden, maar dit jaar vonden we zelfs dat teveel moeite ![]() |
![]() |
|
ja we gingen niets doen aan valentijnsdag, maar omdat ik heb de rest van de week niet kon zien werd t toch donderdag.
![]() ben nog steeds helemaal gek op m, en dat is zo gaaf. ![]()
|
Aww, hij is echt lief! Hij is een weekend weg en ik kom net uit m'n werk, vind ik overal lieve briefjes van hem! Doet ie bijna nooit; echt lief!
![]() En wij doen ook nooit veel aan Valentijn, maar hadden voor gister wel afgesproken dat we 's avonds gewoon lekker samen zouden zijn, ook omdat we deze week allebei erg druk waren en hij het weekend dus ook weg is. Dus gister lekker samen gekookt en gegeten, waarna hij nog heel snel naar de supermarkt gefietst is om 2 bakken Ben&Jerry's te halen ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Misschien moet ik er gewoon anders over denken... 'Soms is het beter is moois te verliezen, beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad'. Nu nog zien in te passen in mijn denkwijze enzo over mijn vriendschap met hem..Maar moet het maar eens een plekje geven, in plaats van laten zweven in het grote niets
|
![]() |
|
Echt écht fijn dat wij nog steeds, ondanks alle rare situaties en dingen van de afgelopen tijd, zo heerlijk normaal met elkaar om kunnen gaan. Fietsen in de zon (ookal is het heel koud) rockt, uitusten en broodjes eten nog meer trouwens
![]() Oh vriendje is teleurgesteld. Ik had me opgeoffert om vanavond met hem naar Alien vs Predator 2 te gaan, maar die draait nu al nergens meer (Zegt ook wat over de kwaliteit van de film, hihi) Vanavond maar extra lief tegen hem zijn ![]() Ah zin in morgen uitgaan met z'n allen (of nou ja, met z'n semi-allen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Heerlijk. Er is besloten dat ik een keer zijn kant opga, na wat moeilijk gedoe van zijn kant. Wat mij betreft is t heel duidelijk, maar ik snap zijn punt ook wel. Ik heb dr nu al zin in, al word het waarschijnlijk pas mei ofzo.
![]() En het grappige is dat ik dat in mijn enthousiasme aan mijn ex vertel (juh, die klootzak) en dat ik me realiseer dat dat niet zo ontzettend handig is en dan krijgt hij ineens spijt en denktie: 'was ik dat maar.' Muhahaha. En eh. Ja, dit zei hij zelf. ![]() |
![]() |
|
Valentijnsdag zuigt. Het negeren van het bestaan van die dag ging heel goed, tot mijn oppasnichtje binnenkwam met 2 rozen én een liefdesbrief... Ze heeft mij vervolgens een lief kaarsje in de vorm van een hartje gegeven, mijn enige valentijnscadeautje. En vervolgens bleek toch-niet-meer-zo-semi-vriendje een valentijns-ecard gekregen te hebben, maar niet van mij. Ofwel er zit een groen monster in m'n hoofd, en een onzeker stemmetje dat roept dat ik hem moet vragen wat hij nou wil
![]() ![]()
|
oh we zijn zo walgelijk klef samen, maar kwadratisch evenredig goed samen
![]()
|
Hij is de liefste <333 Net terug van concert van voicst, lekker met zijn twee-en een heerlijk avondje samen uit en een beetje wiebelig en aangeschoten zijn. Daarna met zijn vrienden ergens wat gaan drinken en daarna de stad nog in geweest. Ik zie m alleen waarschijnlijk vrijdag pas
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ ST*R: dat vraag ik me ook wel eens af. Maar ja, je kan maar iemand in je hoofd of hart hebben zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom woont hij echt aan de andere kant van het land? ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 49 Orpheo | 500 | 25-11-2006 23:53 |