Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2008, 13:33
Verwijderd
Fuck wat is hij lekker, fuck wat is hij leuk, fuck wat is hij niet van mij.
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt haha, dat ik iedere dag probeer er leuk uit te zien voor die ene seconde waarin we elkaar zien, waarin ik een lach krijg, een kus, een 'Salut, ça va?', en waarna hij weer doorloopt en mij gelijk vergeet en waarna ik een kwartier een glimlach op m'n gezicht heb.
Ik voel me echt 14, maar verliefd zijn is fijn, en misschien ben ik wel niet eens verliefd, in ieder geval word ik blij van hem zien, ook al is dat misschien wel totaal niet wederzijds. Lekker blijven zwijmelen.
Ahhh die glimlach die hij heeft, en dan niet alleen zijn mond, die ogen <3333333
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2008, 14:12
Iduna
Iduna is offline
Morgen vertrek ik naar Italie en daar ga ik een Italiaan aan de haak slaan (maar eigenlijk liever niet).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 14:52
Verwijderd
Ik ben ernstig bezet maar krijg ook geen kaartje. :') Maar dat maakt me eigenlijk ook niet uit want ik vind het maar stom gedoe, en dit weekend zie ik 'm toch weer en dan gaan we gewoon leuke dingen doen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 14:53
Verwijderd
Oh en ik mag dan wel met enige regelmaat mijn liefdesleven verknooien omdat ik denk dat het een goed idee is om te daten/random vozen in een kroeg en vervolgens concludeer dat ik de jongen in kwestie toch niet leuk genoeg vind, maar verder gaat echt álles goed. Heb volgens mij nog nooit zo'n uitgebreid en gezellig sociaal leven gehad. Studievriendinnen zijn top, echt heel gezellig en leuk. Thuisvrienden zijn ook geweldig, is áltijd leuk om ze te zien. En dan blijken de toneelmensen ook nog eens supergezellig en eindigen we als vanzelf op culturele avondjes en rare verenigingsfeesten En dan heb ik het nog niet eens over de leuke huisgenoten (er komen er meer bij en twee van de drie minder leuke/doodsaaie zijn/gaan weg!) en vrienden en vriendjes van vrienden. Ja nee echt, ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar eh,

Het enige probleem is dat ik nauwelijks tijd heb om al die mensen te zien, laat staan ook nog te daten. De afgelopen paar jongens geloven me gewoon niet als ik zeg dat ik voorlopig geen tijd heb om af te spreken

Edit: Oh en ik vind Valentijn wel leuk, al krijg ik denk ik geen kaartje (en dat terwijl ik weet dat er twee aanbidders zijn, hihi). Hoewel, ik moet als het goed is wel een envelop met een 'attentie' krijgen van mijn vertaal-opdrachtgever, dat lijkt er wel op
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 16:07
ST*R
ST*R is offline
Wow hij heeft een lief valentijns smsje gestuurd (al was hij waarschijnlijk dronken en weet ik sowieso bij alles wat hij zegt niet of hij het meent of dat hij zegt wat ik wil horen, was het wél leuk)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 16:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Wow hij heeft een lief valentijns smsje gestuurd

al was hij waarschijnlijk dronken en weet ik sowieso bij alles wat hij zegt niet of hij het meent of dat hij zegt wat ik wil horen, was het wél leuk
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 17:04
Verwijderd
En tis heel raar maar ik het vertrouwen in hem, op een manier die me nog niet eerder is voorgekomen. Tis zo klein, maar heel lief.
Ik heb geen valentijnskaartje, maar zit ik in de ontkenningsfase; Ik heb honderdduizend aanbidders, maar ze zijn allemaal te verlegen en overdonderd door mijn stralende persoonlijkheid. Heb ik samen met een vriend verzonnen en ik ben er redelijk tevreden over.

Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 17:18
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En tis heel raar maar ik het vertrouwen in hem, op een manier die me nog niet eerder is voorgekomen. Tis zo klein, maar heel lief.
Ik heb geen valentijnskaartje, maar zit ik in de ontkenningsfase; Ik heb honderdduizend aanbidders, maar ze zijn allemaal te verlegen en overdonderd door mijn stralende persoonlijkheid. Heb ik samen met een vriend verzonnen en ik ben er redelijk tevreden over.
Hahaha, zo kan je het ook bekijken natuurlijk!
Offtopic: and you've got mail.

ot;
Hmm, vanavond toch nog naar hem toe. Zit stiekem toch te overwegen iets valentijnachtigs voor 'm mee te nemen... Ik ben eng.
Oud 14-02-2008, 17:38
zeep007
zeep007 is offline
Over het algemeen doen we niet aan valentijn, maar hij gaat vet lekker voor me koken, heeft wijn in huis gehaald, Ben en Jerry's en Alles is liefde. Daar heeft hij behoorlijk wat principes voor overboord moeten gooien
Mja, hij is lief!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 18:25
Fayette
Ik kreeg een konijntje..:') (jaja, omdat hij me op een konijntje vindt lijken...) En wat heerlijk dat hij vice-voorzitter van de barcom is! Dat wordt goed zat worden vanavond! Mijn beste vriendin is ook nog eens jarig om 12 uur, dus komt helemaal goed!

Morgen naar het 80jarig bestaan gala van de UvT... 2 mooie dagen dus!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 18:31
Verwijderd
"Ook al doe ik niet mee aan die reguliere bullshit, ik hou stiekem toch wel van je ".

Kijk en dat vind ik zoveel gaver dan een bos bloemen. WIEEIE <3333
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 18:45
Verwijderd
hehe, hij ging de deur uit voor ajuin, sjalotjes en look, en een verjaardagscadeau voor zijn kameraad, en hij kwam terug met ajuin, sjalotjes en look, en een bloemetje voor mij
"ja, ik moest toch iets kopen? hetgeen ik wou kopen voor <kameraad> was er niet, dus dacht ik, ik neem een bloemetje mee voor mijn liefje. maar denk nu niet dat dit zo'n geïnstitutionaliseerde en opgeklopte bos valentijnsbloemen is hé, neen, dit is zo'n bos bloemen omdat ik u zo graag zie. en speciaal in uw lievelingskleur."

en toen heeft hij ge-wel-dig lekker voor me gekookt want dat had hij beloofd

valentijn vind hij commerciële shit, maar "uiteindelijk blijft het wel gewoonweg de eerste 14 februari die we samenzijn, en dat mag die éne keer eigenlijk toch wel gevierd worden". en misschien krijg ik onze vijftiende valentijn samen toch nog eens een bloemetje.

ik zie hem zo graag
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 19:16
Roosje
Roosje is offline
Verrrdomme, ik mis m. Het zou elke dag zaterdag moeten zijn.
Oud 14-02-2008, 19:32
woezel
woezel is offline
valentijn is me volledig ontgaan en ik snap niet dat mensen er echt over nadenken?
Oud 14-02-2008, 19:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
valentijn is me volledig ontgaan en ik snap niet dat mensen er echt over nadenken?
Hahaha, ja idd... Ik vroeg me al af waarom er zoveel mensen met rozen over straat liepen
Oud 14-02-2008, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, zo kan je het ook bekijken natuurlijk!
Offtopic: and you've got mail.

ot;
Hmm, vanavond toch nog naar hem toe. Zit stiekem toch te overwegen iets valentijnachtigs voor 'm mee te nemen... Ik ben eng.
Tis best handig, goed voor je ego, die manier van denken! Al helemaal als je twee beste vrienden er helemaal in meegaan!
Ik had t gezien, maar heb nog geen tijd/zin gehad om terug te typen. Ik heb de laatste twee dagen sowieso ziek op de bank gelegen, dus ik ben niet honderd procent... Maar komt goed!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 20:09
metalman
metalman is offline
helaas is mijn liefdesleven non-existent....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 20:42
Verwijderd
Hij was hier net even voor 3 uurtjes en dat was fijn! <3
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 21:11
Dott
Dott is offline
Ik ben kapot.
Feesten van je opa & oma, waarin je opa, oma, oom en moeders vriend knetterdronken zijn en allemaal met elkaar in discussei gaan zijn erg vermoeiend.
Had een lief kaartje van een goede vriend & ex.
En ik mis hem vreselijk.. ik zie hem zaterdag pas weer..
En ik had ook buikgriep en moest gister overgeven bij het leven, en dan voel je je ziek en miserabel.. bluh..
En nu ben ik aan de wijn
Oud 14-02-2008, 21:58
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn valentijnsdag was lief! Hij was superblij met mijn verrassing en kreeg er tranen van in zijn ogen, de lieverd. Alleen jammer dat het maar zo kort was, omdat we beide moesten werken. Ja en dan er dan 's avonds wordt aangebeld dat de buurman is overleden aan een zware hartaanval is ook niet zo romantisch
Oud 14-02-2008, 22:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
helaas is mijn liefdesleven non-existent....
En ik zag iedereen lopen met rozen en kaartjes en hartenballonnetjes enzo, en ik kreeg zoals gewoonlijk weer niks. Boehoe huil huil.
Wel klote, want ik heb de laatste paar dagen ineens weer dromen over m'n exdude, niet omdat ik perse hem mis, maar ik wil gewoon weer een lieve krullenbol met bakkenbaarden om mee te kroelen enzo.
Ik wil aandacht, potverdorie! Ik kan soms ook best leuk zijn!

Gelukkig heb ik wel lieve vrienden en collega's enzo, maar daar ga ik niet mee kroelen. Ik kijk wel uit.
Oud 14-02-2008, 22:54
Verwijderd
Wat een dag ook heh. Al met al vind ik hem toch wel lief, als ik er over nadenk. Maar hij's toch een drol... echt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 23:03
Rob
Rob is offline
Citaat:
Beetje moeilijk om dat niet te doen, aangezien je er mee dood gegooid wordt door de media.
Oud 14-02-2008, 23:20
Cethlion
Cethlion is offline
Ach ja, heb maar een hartjessjaal omgedaan vandaag en dat was het wel weer. Ja, heb een valentijns e-card gekregen van mijn mama
Verder ga ik vandaag maar niet uit, want de vriendin die ik had gestrikt wilde niet en verder kreeg ik niet echt respons. Maar volgende week wel, grr. En eigenlijk is het niet eens zo erg met een college om 08.45 morgenochtend.
Verder moest ik achteraf van iets leuks horen en kon ik niet bij een leuke theatersport optreden gaan, maar ach. En krijg ik dat stomme ex-kloostergedoe waar ik wil gaan wonen maar niet te pakken en dat is stom! Net wel fijn met een vriendinnetje Wie Is De Mol gekeken en plannen gemaakt voor WIDM-feestjes wanneer het einde nadert met veel popcorn, bubbeltjeswijn, brownies en mollenbrillen. Hihi. En zaterdag zie ik mijn beste vriendinnetje weer eindelijk en zondag ga ik met een oud-klasgenoot naar Juno, dus wat dat betreft zit m'n vriendschapsgebied wel goed.

Echt relationeelgebied: saai. Ik zag gisteren opeens een persoonlijkheid van een hele tijd geleden terug, had hem al een half jaar niet meer gezien. Dat was even schrikken, maar hij zei in ieder geval hoi en hij is nog steeds moohooi <3. Maar tja, niet veel spannends en ik wil wat spannends! Misschien moet ik maar gaan speeddaten.

Oh en het vriendinnetje van mijn huisgenoot-met-het-enorm-krakende-bed is er weer en ik wil SLAPEN.
Oud 15-02-2008, 05:46
stout!
stout! is offline
Om 10 uur in slaap vallen was geen succes, en toen schrok ik om 2 uur wakker, om 3.10 weer uit een nachtmerrie, helemaal bang. Toen heb ik tot 4 uur een beetje nieuws liggen kijken om aan iets anders te denken en om 5 uur kwam mijn vriendje thuis van een feestje. Om half 6 ook mijn huisgenoten. En toen ging om 6 uur de wekker . Niet de ideale nacht voor een dag waarop je indruk moet maken, maar het zal toch moeten. Ik ben nu cola aan het drinken, best raar 's ochtends.
Maar ik hoop dus dat mijn professioneel-relationeel gebied vandaag een goede boost zal krijgen . Spannend.
Oud 15-02-2008, 07:34
Verwijderd
Jeej ik heb een lief kaartje gehad en gewoon, blij!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 07:53
Verwijderd
De afgelopen week was leuk. Vriendje is op zoek naar een baan, dus die is veel thuis. Dinsdag was zijn moeder jarig en zelfs dat was wel gezellig en woensdag heb ik 3.5 uur gereisd om een vriend van me te zien en dat was zoooo leuk! Lekker gegeten, bank gehangen, bepalen wat we gingen doen, of juist niet en stiekum vond ik het helemaal niet leuk dat ik de dag er op weer terug moest. Ga hem nu veel minder zien, hij zal niet zoveel meer hier zijn. Maar volgende keer doen we een sight seeing (), dus er komt een volgende keer

Valentijn is gelukkig ook hier gewoon voorbij gegaan, we deden al 2 jaar wie de lelijkste kaart voor de ander kan vinden, maar dit jaar vonden we zelfs dat teveel moeite
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 08:53
Verwijderd
Lief kaartje gehad <3. Gisteren en vandaag Want gisteren valentijndag en vandaag jubileum
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 11:10
Verwijderd
Scoren op valentijnsdag

Edit: Oh jee, dat wordt weer daten. Hum nouja dat was te verwachten. Oh oh oh waarom begin ik hier toch telkens weer aan.

Laatst gewijzigd op 15-02-2008 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 13:19
tuttebel
tuttebel is offline
ja we gingen niets doen aan valentijnsdag, maar omdat ik heb de rest van de week niet kon zien werd t toch donderdag. en toen vond ie dat ie voor me moest koken..en ik deed t voorgerecht dan.
ben nog steeds helemaal gek op m, en dat is zo gaaf.
Oud 15-02-2008, 17:06
Verwijderd
Wtfff echt zijn gezicht, ogen, lach, <33333333
En we hebben zelfs gepraat en omg ik HOOOP dat hij belt volgende week.

[/14jaarmode]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 17:14
Verwijderd
he's the best

hehe, en hij heeft deze namiddag met mijn moeder mailtjes zitten sturen, keigrappig
toch écht fijn dat het zo goed klikt
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 17:15
Verwijderd
Hehe. Dat was enthousiast!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 19:07
Thee Muts
Thee Muts is offline
Aww, hij is echt lief! Hij is een weekend weg en ik kom net uit m'n werk, vind ik overal lieve briefjes van hem! Doet ie bijna nooit; echt lief!

En wij doen ook nooit veel aan Valentijn, maar hadden voor gister wel afgesproken dat we 's avonds gewoon lekker samen zouden zijn, ook omdat we deze week allebei erg druk waren en hij het weekend dus ook weg is. Dus gister lekker samen gekookt en gegeten, waarna hij nog heel snel naar de supermarkt gefietst is om 2 bakken Ben&Jerry's te halen Heerlijke seks gehad en daarna in bed ijs gegeten en films gekeken; erg geslaagde avond dus
Oud 15-02-2008, 19:14
Verwijderd
Misschien moet ik er gewoon anders over denken... 'Soms is het beter is moois te verliezen, beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad'. Nu nog zien in te passen in mijn denkwijze enzo over mijn vriendschap met hem..Maar moet het maar eens een plekje geven, in plaats van laten zweven in het grote niets
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 19:46
Qimm
Qimm is offline
Echt écht fijn dat wij nog steeds, ondanks alle rare situaties en dingen van de afgelopen tijd, zo heerlijk normaal met elkaar om kunnen gaan. Fietsen in de zon (ookal is het heel koud) rockt, uitusten en broodjes eten nog meer trouwens Zou hem als vriend echt niet willen missen.

Oh vriendje is teleurgesteld. Ik had me opgeoffert om vanavond met hem naar Alien vs Predator 2 te gaan, maar die draait nu al nergens meer (Zegt ook wat over de kwaliteit van de film, hihi) Vanavond maar extra lief tegen hem zijn

Ah zin in morgen uitgaan met z'n allen (of nou ja, met z'n semi-allen ) alweer even geleden en ik moet echt weer even rondstuiteren op dansvloeren en maffe dingen doen Ben zó blij met mijn vriendjes <3
Oud 15-02-2008, 20:12
Verwijderd
Heerlijk. Er is besloten dat ik een keer zijn kant opga, na wat moeilijk gedoe van zijn kant. Wat mij betreft is t heel duidelijk, maar ik snap zijn punt ook wel. Ik heb dr nu al zin in, al word het waarschijnlijk pas mei ofzo.
En het grappige is dat ik dat in mijn enthousiasme aan mijn ex vertel (juh, die klootzak) en dat ik me realiseer dat dat niet zo ontzettend handig is en dan krijgt hij ineens spijt en denktie: 'was ik dat maar.' Muhahaha. En eh. Ja, dit zei hij zelf.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 20:46
Changshan
Changshan is offline
Ik ontdekte gister dat het Valentijnsdag was, en toen kon ik alleen maar bedenken wie ik mis...
Oud 15-02-2008, 21:19
Verwijderd
Vanavond was superfijn en klef en <333333333.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 22:55
Pluis
Pluis is offline
Valentijnsdag zuigt. Het negeren van het bestaan van die dag ging heel goed, tot mijn oppasnichtje binnenkwam met 2 rozen én een liefdesbrief... Ze heeft mij vervolgens een lief kaarsje in de vorm van een hartje gegeven, mijn enige valentijnscadeautje. En vervolgens bleek toch-niet-meer-zo-semi-vriendje een valentijns-ecard gekregen te hebben, maar niet van mij. Ofwel er zit een groen monster in m'n hoofd, en een onzeker stemmetje dat roept dat ik hem moet vragen wat hij nou wil . En ik vind het doodeng. En hij reageerde verbaasd toen ik zei dat het me niks uit maakt waar hij dronken in bed kruipt, zolang het maar niet met een andere vrouw was, terwijl ik dacht dat we het duidelijk hadden gemaakt dat we niks met anderen doen... grom!
Oud 15-02-2008, 23:12
Verwijderd
Alles gaat nogal moeizaam, lately.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 23:29
Orpheo
Orpheo is offline
oh we zijn zo walgelijk klef samen, maar kwadratisch evenredig goed samen valentijn is rustig voorbij geschoven, met een ongelooflijk donkere mood van mijn kant. Heb ik ooit laten vallen dat ik de uni haat? nou, bij deze. Ach, zij is gewoon een schatje. We maken ruzie over de keuken, en hoe schoon te maken, maar vlak daarna wel weer een geweldige vrijpartij. ach, ik ben een mazzelpik met haar
Oud 16-02-2008, 00:17
Verwijderd
ben zo moe, alles gaat zo moeizaam en ik zie zo weinig verbetering
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 00:29
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is de liefste <333 Net terug van concert van voicst, lekker met zijn twee-en een heerlijk avondje samen uit en een beetje wiebelig en aangeschoten zijn. Daarna met zijn vrienden ergens wat gaan drinken en daarna de stad nog in geweest. Ik zie m alleen waarschijnlijk vrijdag pas Ik hoop dat ik mezelf morgen nog in zijn rooster kan passen! Ik vind een week echt lang.
Oud 16-02-2008, 07:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De brievenbus gecheckt, maar ik heb toch echt nul kaarten gehad Zelf heb ik een hele hoop kaarten gestuurd, naar vriendinnen, want ook die verdienen mijn liefde

Oh, en metallica's huisgenoot is hot
Oud 16-02-2008, 08:28
Cesar
Cesar is offline
Ik voel me..verward ?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 09:54
ST*R
ST*R is offline
GVD waarom blijf ik zoveel aan hem denken als het duidelijk een ontzettende sukkel is
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:03
Verwijderd
@ST*R: Daar zijn het jongens voor. Komt vanzelf goed meis, gewoon adem bljven halen.

ot: En toen kreeg ik gisteravond nog een heel lief smsje. Ok, ik moest hem eerst een lief smsje sturen, maar ik kreeg wel iets liefs terug.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me..verward ?
Ja, hier nog eentje.. wat één avond zo maar kan doen. En vraag me ook af of het op vriendschappelijk of relationeel gebied is. Misschien wel allebei. Mja, waait vast weer voorbij, hoop ik..

@ ST*R: dat vraag ik me ook wel eens af. Maar ja, je kan maar iemand in je hoofd of hart hebben zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:54
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
Grrr, waarom ben ik nou weer verliefd aant worden op die ene jongen? Dat wil ik helemaal niet! Ik wil even geen relatie en al helemaal niet met iemand waarmee ik een one night stand heb gehad..
Maar hij is zo leuk en lief..
Ik weet het niet meer
Mm, zie hem aankomende week op een feest.. Betrap mezelf erop dat ik hem echt wil zien. Spreek hem ook elke dag, en het komt net zoveel van hem uit als van mij. Oftewel, ben benieuwd wat er gaat gebeuren... Maar aan de andere kant, ik wil geen relatie, dus ik snap mezelf niet meer,...
waarom woont hij echt aan de andere kant van het land?
Reageren

Regels voor berichten