Advertentie | |
|
![]() |
|
Al het 'gratis' geld wat uit de pinautomaat in Madrid kwam is alsnog afgeschreven van mijn rekening. Gelukkig had ik er rekening mee gehouden aangezien het bij vrienden ook was gebeurd. Ach ja, het leven gaat door, alleen nu dan slechts met water en droog brood.
![]()
|
Verwijderd
|
Gecondoleerd 'ismf.
Ontopic; ik wil heel graag dat er een soort Kramer in mijn flat woont, of een ander gaaf iemand op 2 minuten kruipafstand zodat ik daarmee kan hangen als ik geen zin heb om heel veel moeite te doen voor gezelligheid, maar volgens mij wonen hier enkel bejaarden ![]() |
![]() |
|
Het reizen tussen mijn kamer en Leiden met random teringzooi wat ik helaas niet in 1 keer heb verhuisd. Met 23.000 verschillende sleutels op zak van 4 fietsen, fietsenhokken en zelfs kkwerk. Toch maar eens een bumbag/fanny pack halen voor die zooi net als Keith.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de miraculeuze vondst van wat platgestampte pijnboompitjes / vóór de provisiekast Verwijderd | 13 | 06-04-2008 21:09 | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 |