Advertentie | |
|
![]() |
|
gisteren was ik tot vier uur wakker en hing ik sloom op de bank met huisgenoten en limonadeglazen wijn. alleen was het dus vijf uur HAHA en daardoor duurt deze dag ook ineens bizar kort. verder heb ik hete koffie gezet en een paper afgeschreven, en ook nog mijn kamer opgeruimd en de keukenkast schoongemaakt. zometeen ga ik mijn lievelingseten maken, namelijk spaghetti bolognese en The Hills kijken. quality television whoo.
|
Vier dagen achter elkaar compleet stuk. Woensdag minimalfeestje, donderdag punkrockbandjes, vrijdag technofeestje en gisteren zelf draaien. Avondmaaltijden bestaande uit shoarma, chinees, patat en macdonalds. Bah, dit komt niet goed...
|
gisteravond feestje gehad bij de voetbalvereniging, was een bandje die covers speelde, wel lekker meegezongen. drankjes 1,50 dus ook chill
![]() vanmorgen met mn zusje naar samson en gert the movie geweest want dat had ik beloofd. verder weinig gedaan want door dat uurtje minder slaap vannacht ben ik meer verrot dan ik gedacht had. straks maar langs bij mn vriendje ofzo
|
In Nijmegen geweest en dat was gaaf en ik ben te moe om in detail te treden. Maar het kindje van mijn zus is echt schattig. <3
En het restaurant op zaterdagavond was een ramp want we hadden gereserveerd maar dat waren ze vergeten en toen hadden ze maar liefst drie gerechten waar je uit kon kiezen, te weten: a) kip mer rijst en roomsaus, b) botervis met rijst en roomsaus en c) rijst en roomsaus. ![]() ![]() ![]() ![]() Vandaag lekker uitgeslapen en toen taart en later ook vol-au-vents gegeten die mijn moeder zelf had gemaakt. ![]() ![]() Oh, nu ben ik toch in detail getreden.
|
Verwijderd
|
ik ging naar m'n opa, en daar kreeg ik geld en zo heeft hij me gered. z'n chick was er ook, en die heeft een macbook, en ze kan er nog mee omgaan ook, hoe gaaf! verder ben ik compleet in de war door de zomertijd, en m'n ritme was al behoorlijk fucked. zometeen met sjoerd op msn ultimate survival kijken, en analyseren hoe bear grylls zijn eigen pis op zuipt. GEIL!
|
![]() |
||
Citaat:
ragoutbakjes dus ![]() je vergeet dat er een kiddo in de trein had zitten kotsen ieeehhh bah. ik kocht gisteren een camera en wat een heldending ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vanmorgen heb ik mijn familie uitgezwaaid, of eigenlijk doei gemompeld. ze hadden het geniale idee om de hele nacht wakker te blijven ivm jetlag en aangezien we in een lekker knusse kamer zaten bleef ik automatisch ook wakker. vanavond tattoo laten zetten en nu mailtjes van de afgelopen twee weken lezen (L)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: ik ging om 9 uur uit bed, om daarna weer in bed te gaan liggen met m'n psychiatrie boek. zometeen iets doen met een vriendinnetje op school, en daarna weer vrij ![]() |
![]() |
|
Ik stond vet vroeg op omdat ik had afgesproken met mn huiswerk vriend om weer bij hem huiswerk te maken. Vorige keer stond ik daar voor een dichte deur, dus ik dacht laat ik eerst eens even bellen. En hij nam niet op. Mooi is dat. Nu ben ik dan maar in mijn eentje huiswerk aan het maken en hij belde net, en hij was nog maar net wakker. Nu over een uur daar zijn.
|
Verwijderd
|
Ik word helemaal gestoord van mijn gastbroertje echt IL FAIT CHIER echt niet meer normaal. verder heb ik zojuist stufi aangevraagd einnnndelijk na 100 keer gedoe met digid. straks twee uurtjes naar school en dan naar een fitnessding, kijken of het bevalt en me dan inschrijven. 145 euro voor drie maanden, fucking duur maar ik moet echt sporten anders weeg ik 204 kilo als ik terug ga naar nederland en dat kan natuurlijk niet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat begon als een suffe maandag lijkt toch nog een leuk dagje te worden. Straks assisteren bij een foto sessie met de band Hadouken! in de melkweg. Daarna het concert, ik heb er zin in.
|
![]() |
|
vrijdag maakte ik mn tentamen over de longen en dat bleek best moeilijk en lang te zijn.
![]()
|
Verwijderd
|
ik heb net gesport met een vriendinnetje, BODYPUMP! wat een gedoe met die gewichten enzo, holy shit. maar ik heb wel het gevoel dat ik iets heb gedaan, want als je niets deed ging die man je zo raar aankijken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrijdag gefeest in waterfront, dat was wel oke, op het feit na dat ik na 2x buiten te hebben gekotst niet meer binnen mocht van de security lolz. Nouja geen problemen van gemaakt, met een vriendin een uur lang ofzo op de rest gewacht die nog niet weg wilde. Daarna nog even bij mij thuis na zitten spaceeeuhh, en toen gingen ze weer terug naar huis. Zaterdag heel de dag niks gedaan, 'savonds naar een vriend gegaan en nog even langs rotown gegaan, wat wel ok was. Over het algemeen best wel kk muziek en kk mensen, maar ach heb me wel vermaakt. Zondag heel de dag genikst en 'savonds lekker pasta gegeten en voor de tv gehangen en filmpies gekeken. Vandaag uitgeslapen en naar de stad gegaan, wat boodschappen gedaan en lekker in de zon gechilled met mn homie. Nu thuis en wat stof gezogen, nu ga ik eten maken, CUZ I AM HUNGRY.
|
![]() |
|
Ik heb zojuist gekookt met mijn neef en dat was lekker en gezellig. Verder heb ik me vandaag verdiept in zorgverzekeringen en ik begin er enige logica in te herkennen. En ik heb me ook maar aangemeld.
Vannacht werken en dadelijk nog een dutje doen. En een goed boek uitzoeken, want 'werken' is eigenlijk een veel te groot woord voor wat ik ga doen.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 26-04-2008 06:33 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |