Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2008, 15:40
Verwijderd
Flauwgevallen toen ik achter de bar stond dus toch maar een collega gebeld om te vragen of zij kon werken, megaschuldgevoel. Snel even boodschappen gedaan, vriendinnetje tegen gekomen die vertelde dat een jongen die ik ook ken een tumor in zijn hoofd heeft, nog kutter. Nu mijn bed maar in met slaappillen en hopen dat ik vanavond weer kan staan want ik heb verplichtingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2008, 17:22
Verwijderd
Zon <33

En ik ga in mei weer een weekend naar Parijs
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 17:41
Verwijderd
Hele week ziek geweest, maar gister en vandaag mijn kamer uitgemest en ik kan weer vrij rondlopen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 17:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister tot laat met een vriendin gekletst en genikst, vandaag richting oma gegaan en nu zit ik thuis en luister ik naar innogen op de radio.
Straks naar Friska Viljor in Rotown, met 2 mensen die ik wel mag en 1 persoon die ik niet mag, dus kijken hoe dat afloopt.
Oud 29-03-2008, 18:26
Narziss
Narziss is offline
Gisteren de hele dag als een gek zitten vertalen, maar wel mooi vierhonderd eutjes binnengebracht. Die overigens dienden om een financieel gat te dichten dus veel ben ik er niet mee opgeschoten. Vanochtend weer vroeg opgestaan om te werken. Nu net een paar uurtjes klaar. Ik had eigenlijk gepland om leuk uit te gaan oid, maar nu blijkt dat er een kek familiefeest op de planning staat. Het vindt plaats in een voetbalkazerne (de Sjonnie tak) en ik zag de liederenteksten al netjes geprint op tafel liggen. Ik ben dus maar vast begonnen met wijntjes om in elk geval (als heldere sopraan) mee te kunnen bleren zonder gene. Ik heb ook maar even met mijn vriend afgesproken, om ergens naar uit te kijken tijdens de geveinsde feestvreugde.
Oud 29-03-2008, 19:30
Broeder
Broeder is offline
Vannacht liet ik mijn fietssleutel in de kier van een liftschacht vallen en sloeg mijn ipod op hol waardoor ik een lange saaie terugweg had voordat ik eindelijk kon slapen. Dat besloot ik uiteindelijk ook maar niet meer te doen. De rest van de dag was eveneens zeer spannend. Net keek ik The Breakfast Club, VOOR DE DERDE KEER. O, o, who is me.
Oud 30-03-2008, 11:40
Verwijderd
gisteravond naar i am kloot geweest, was maad gezellig. beetje jammer dat ik een vriendinnetje zat af te lebberen en dat er ineens een leraar achter me stond, huhu. daarna blijven plakken in de vera, en toen nog naar shadrak geweest waar het ook wel oké was. daarna kreeg ik een ingeving, en moest ik asap naar huis omdat ik zometeen naar m'n opa moet en iets met zomertijd GATVERRRRR. oh en ik zag granddaddy en nog iemand die niet wist hoe ze hier heette :')
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 11:49
Drez
Drez is offline
ooohh ik zou zo naar het park met mijn vriendje maar het is absoluut kutweer met regen dus nu moet ik iets anders verzinnen HMM.
Oud 30-03-2008, 13:00
Verwijderd
Ik ga zo spullen uitwisselen met mijn ex van anderhalf jaar geleden en ik hoop dat hij mijn supernintendo bij zich heeft anders heb ik me voor niets uit bed gesleept en ik was die klotezomertijd vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 13:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren overdag beetje verjaardag gevierd voor familie en ook meteen verjaardag van mn zusjes gevierd. Aan 't eind van de dag bus richting hilversum genomen met vriendje maar dat ging niet helemaal goed, en toen we eenmaal in hilversum waren en de trein wilden hebben naar utrecht waren we net 10 sec te laat dus moesten we weer wachten en toen kostte het uiteindelijk 2,5 uur om in utrecht te komen ipv een uur. Toen naar vriendins huis gegaan die heeerrrrlijk gekookt had en toen gechilld bij haar thuis en daarna haar b-day gevierd in de helling en dat was een leuk feestje. Daarna bij een vriend gaan pitten maar uiteindelijk weinig geslapen want het was veel te koud. Nu zit ik weer thuis en ben ik lekker brak aan het wezen en dat bevalt prima.
Oud 30-03-2008, 13:56
vilein
vilein is offline
Ik ben bij een vriend en we gaan zo huiswerk maken en hij heeft thee voor me gezet en me mandarijntjes gegeven. Nouja, hij heeft er 3 naar mn hoofd gegooid. Wat een brakke dag, stomme zomertijd en stom kutweer. En dan vanavond pizza eten!
Oud 30-03-2008, 14:10
Verwijderd
Gister sushi gemaakt, heerlijk dikke stukken,want in 8en snijden is voor pussies en hardcore motherfuckers eten brokken van 1/4e rol. Erg lekker en erg leuk.

Laatst gewijzigd op 30-03-2008 om 15:05.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 14:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Straks naar Friska Viljor in Rotown, met 2 mensen die ik wel mag en 1 persoon die ik niet mag, dus kijken hoe dat afloopt.
Die dude die ik niet mocht kwam niet opdagen dus dat was wel beter.
Verder was het echt supervet. Een stelletje Zweden met hoge lalala liedjes en dronken pretoogjes. <3
M'n vriendinnen hadden sjans met alles wat los en vast zat en ik alleen met een neger en een uberdork die 'King Of Queens' grappiger vond dan al het Nederlandse cabaret. Zo iemand heb ik natuurlijk niks te melden.
Verder nog met 2 toffe gasten staan kletsen, een nerdie dude die ervan overtuigd was dat ik sociologie studeerde en mensen die bij ons op school hadden gezeten en ineens heel hard 'Walbuuuurg' riepen in de shoarmatent. Daar heb ik trouwens mijn allereerste kapsalon verorberd en hij was goddelijk! Wat een uitvinding. <3

Vanwege de ***zomertijd was ik pas om 7 uur thuis en nu ben ik halfdood en kijk ik Robin Hood op tv. Ik was vergeten wat een kick ass Disney film dat was.
Oud 30-03-2008, 15:45
ragdoll
ragdoll is offline
gisteren was ik tot vier uur wakker en hing ik sloom op de bank met huisgenoten en limonadeglazen wijn. alleen was het dus vijf uur HAHA en daardoor duurt deze dag ook ineens bizar kort. verder heb ik hete koffie gezet en een paper afgeschreven, en ook nog mijn kamer opgeruimd en de keukenkast schoongemaakt. zometeen ga ik mijn lievelingseten maken, namelijk spaghetti bolognese en The Hills kijken. quality television whoo.
Oud 30-03-2008, 18:23
STP
STP is offline
Vier dagen achter elkaar compleet stuk. Woensdag minimalfeestje, donderdag punkrockbandjes, vrijdag technofeestje en gisteren zelf draaien. Avondmaaltijden bestaande uit shoarma, chinees, patat en macdonalds. Bah, dit komt niet goed...
Oud 30-03-2008, 18:43
idontcare
idontcare is offline
gisteravond feestje gehad bij de voetbalvereniging, was een bandje die covers speelde, wel lekker meegezongen. drankjes 1,50 dus ook chill alleen liep mn ex-rijleraar er oko rond en die mag ik niet dus hehe was beetje naar soms.

vanmorgen met mn zusje naar samson en gert the movie geweest want dat had ik beloofd. verder weinig gedaan want door dat uurtje minder slaap vannacht ben ik meer verrot dan ik gedacht had. straks maar langs bij mn vriendje ofzo
Oud 30-03-2008, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Vier dagen achter elkaar compleet stuk. Woensdag minimalfeestje, donderdag punkrockbandjes, vrijdag technofeestje en gisteren zelf draaien. Avondmaaltijden bestaande uit shoarma, chinees, patat en macdonalds. Bah, dit komt niet goed...
Is je dj naam harde baas?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 20:28
botulismf
botulismf is offline
In Nijmegen geweest en dat was gaaf en ik ben te moe om in detail te treden. Maar het kindje van mijn zus is echt schattig. <3

En het restaurant op zaterdagavond was een ramp want we hadden gereserveerd maar dat waren ze vergeten en toen hadden ze maar liefst drie gerechten waar je uit kon kiezen, te weten: a) kip mer rijst en roomsaus, b) botervis met rijst en roomsaus en c) rijst en roomsaus. Toen kregen we een halve kilo rijst per persoon met drieënhalf stukje kip en een kwakje saus en dat was het. En toen wilden we stokbrood met boter bestellen maar dat kon niet want dat kon maar tot vijf uur. En frietjes of aardappels hadden ze niet, ookal stonden die wel op de kaart. En toen waren we aan het eten en liep de bediening constant borden vol met friet en spareribs, kommen soep en manden vers afgebakken stokbrood naar een ander tafeltje te brengen. We zijn maar naar huis gegaan voordat de tv-crew met de verborgen camera's tevoorschijn kwam.

Vandaag lekker uitgeslapen en toen taart en later ook vol-au-vents gegeten die mijn moeder zelf had gemaakt. En toen allerlei bordspellen gedaan en dat was wel tof. En nu ben ik net weer thuis en ik wil wat doen maar het lijkt er op dat niemand anders wat wil doen.

Oh, nu ben ik toch in detail getreden.
Oud 30-03-2008, 20:43
Verwijderd
ik ging naar m'n opa, en daar kreeg ik geld en zo heeft hij me gered. z'n chick was er ook, en die heeft een macbook, en ze kan er nog mee omgaan ook, hoe gaaf! verder ben ik compleet in de war door de zomertijd, en m'n ritme was al behoorlijk fucked. zometeen met sjoerd op msn ultimate survival kijken, en analyseren hoe bear grylls zijn eigen pis op zuipt. GEIL!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 21:07
STP
STP is offline
Citaat:
Is je dj naam harde baas?
Haha, nee. Dat is begonnen als grapje en uitgelopen op een schaamteloze nickname
Oud 30-03-2008, 21:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
vol-au-vents .

ragoutbakjes dus

je vergeet dat er een kiddo in de trein had zitten kotsen ieeehhh bah.

ik kocht gisteren een camera en wat een heldending verder deed ik vrijwel hetzelfde als botulismf. wat een kutrestaurant. en helaas at ik vandaag alweer rijst. maar wel met een lekkere salade en veeeeeel kaassaus en bloemkool
Oud 30-03-2008, 21:44
botulismf
botulismf is offline
Dat had ik verdrongen. Kotsende kids... Maar ik had wel medelijden met dat menneke.

En ik ben jaloers op die camera.
Oud 30-03-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee. Dat is begonnen als grapje en uitgelopen op een schaamteloze nickname
Gelukkig, een pak van mijn hart.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 23:09
vilein
vilein is offline
Er komt een film van max en de maximonsters (where the wild things are), gemaakt door Jonze. Jeugdsentiment!!
Oud 30-03-2008, 23:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Er komt een film van max en de maximonsters (where the wild things are), gemaakt door Jonze. Jeugdsentiment!!
Ik heb een knuffel van het blauwe monster, die op de voorkant.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 23:17
vilein
vilein is offline
^jaloers.
Oud 30-03-2008, 23:24
Verwijderd
Ik moet morgen werken maar wil niet en verveel me de kk. Wat een crack dag.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 23:25
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
^jaloers.
You should be.

http://cgi.ebay.com/Where-The-Wild-T...QQcmdZViewItem
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 06:23
Verwijderd
vanmorgen heb ik mijn familie uitgezwaaid, of eigenlijk doei gemompeld. ze hadden het geniale idee om de hele nacht wakker te blijven ivm jetlag en aangezien we in een lekker knusse kamer zaten bleef ik automatisch ook wakker. vanavond tattoo laten zetten en nu mailtjes van de afgelopen twee weken lezen (L)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 06:43
Verwijderd
Dit weekend was er een lekkere jongen uit Finland in mijn huis maar die is nu weg
Verder nog TWEE weken tot vakantie en ik weet niet of ik het red ahhhh maar zoja ga ik dan wel naar Spanje en mijn familie hier verwelkomen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 09:54
Verwijderd
Citaat:
vanmorgen heb ik mijn familie uitgezwaaid, of eigenlijk doei gemompeld. ze hadden het geniale idee om de hele nacht wakker te blijven ivm jetlag en aangezien we in een lekker knusse kamer zaten bleef ik automatisch ook wakker. vanavond tattoo laten zetten en nu mailtjes van de afgelopen twee weken lezen (L)
was het leuk? en wat ga je nu laten zetten + waar?

ot: ik ging om 9 uur uit bed, om daarna weer in bed te gaan liggen met m'n psychiatrie boek. zometeen iets doen met een vriendinnetje op school, en daarna weer vrij
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 10:05
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gister heb ik History of Violence gekeken en daarna ging ik naar de Trut. Vandaag heb ik eindelijk mijn no claim gekregen en als het niet regent ga ik naar Artis. . Ik ben 2 weken vrij. .
Oud 31-03-2008, 10:12
vilein
vilein is offline
Ik stond vet vroeg op omdat ik had afgesproken met mn huiswerk vriend om weer bij hem huiswerk te maken. Vorige keer stond ik daar voor een dichte deur, dus ik dacht laat ik eerst eens even bellen. En hij nam niet op. Mooi is dat. Nu ben ik dan maar in mijn eentje huiswerk aan het maken en hij belde net, en hij was nog maar net wakker. Nu over een uur daar zijn.
Oud 31-03-2008, 11:02
Verwijderd
Nog 5 uur werken en ik word zo verdrietig van mijn collega's, ik krijg de hele tijd de schuld van dingen die ze zelf doet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 11:16
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Verdrietig? Je bent toch een tough guy!
Oud 31-03-2008, 12:40
Verwijderd
Ik word helemaal gestoord van mijn gastbroertje echt IL FAIT CHIER echt niet meer normaal. verder heb ik zojuist stufi aangevraagd einnnndelijk na 100 keer gedoe met digid. straks twee uurtjes naar school en dan naar een fitnessding, kijken of het bevalt en me dan inschrijven. 145 euro voor drie maanden, fucking duur maar ik moet echt sporten anders weeg ik 204 kilo als ik terug ga naar nederland en dat kan natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 13:00
Verwijderd
Mijn bovenbuurvrouw denkt dat Mary J Blige dood is en zij de reincarnatie is en haar taken moet voort zetten, vervelend wijf. Verder heb ik een hekel aan Burgerzaken Utrecht en heb ik te weinig tijd en te veel tentamenstof
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Verdrietig? Je bent toch een tough guy!
Klopt, maar niet van steen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 13:16
Verwijderd
Verdomd, ik werd twee uur later wakker dan ik gepland had, en nu klopt mijn dagschema niet meer. Nu maar snel een interview regelen en wat leren, volgende week tentamens
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 15:22
Verwijderd
Wat begon als een suffe maandag lijkt toch nog een leuk dagje te worden. Straks assisteren bij een foto sessie met de band Hadouken! in de melkweg. Daarna het concert, ik heb er zin in.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 15:39
Luna
Luna is offline
ik ging 4 uurtjes oppassen vanochtend en kreeg daarvoor 70 euro.
Oud 31-03-2008, 15:55
kuik
kuik is offline
vrijdag maakte ik mn tentamen over de longen en dat bleek best moeilijk en lang te zijn. daarna gelijk door voor vergadering en een weekend weg! het weekend weg met mn mates was echt mad gezellig en ik heb echt nul uur geslapen dus heb ik net vier uur lang in mn bed gelegen. (L)
Oud 31-03-2008, 16:20
ragdoll
ragdoll is offline
suffe kantoormiddag en mijn oma belde weer eens huilend op. nu blaas ik kauwgombellen.
Oud 31-03-2008, 16:31
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
ik ging 4 uurtjes oppassen vanochtend en kreeg daarvoor 70 euro.
Oud 31-03-2008, 18:44
Verwijderd
ik heb net gesport met een vriendinnetje, BODYPUMP! wat een gedoe met die gewichten enzo, holy shit. maar ik heb wel het gevoel dat ik iets heb gedaan, want als je niets deed ging die man je zo raar aankijken zometeen eten en vanavond lekker helemaal niets doen samen met dat zelfde vriendinnetje.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 18:48
Verwijderd
Vrijdag gefeest in waterfront, dat was wel oke, op het feit na dat ik na 2x buiten te hebben gekotst niet meer binnen mocht van de security lolz. Nouja geen problemen van gemaakt, met een vriendin een uur lang ofzo op de rest gewacht die nog niet weg wilde. Daarna nog even bij mij thuis na zitten spaceeeuhh, en toen gingen ze weer terug naar huis. Zaterdag heel de dag niks gedaan, 'savonds naar een vriend gegaan en nog even langs rotown gegaan, wat wel ok was. Over het algemeen best wel kk muziek en kk mensen, maar ach heb me wel vermaakt. Zondag heel de dag genikst en 'savonds lekker pasta gegeten en voor de tv gehangen en filmpies gekeken. Vandaag uitgeslapen en naar de stad gegaan, wat boodschappen gedaan en lekker in de zon gechilled met mn homie. Nu thuis en wat stof gezogen, nu ga ik eten maken, CUZ I AM HUNGRY.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 19:15
botulismf
botulismf is offline
Ik heb zojuist gekookt met mijn neef en dat was lekker en gezellig. Verder heb ik me vandaag verdiept in zorgverzekeringen en ik begin er enige logica in te herkennen. En ik heb me ook maar aangemeld.

Vannacht werken en dadelijk nog een dutje doen. En een goed boek uitzoeken, want 'werken' is eigenlijk een veel te groot woord voor wat ik ga doen.
Oud 31-03-2008, 19:30
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
In Nijmegen geweest en dat was gaaf en ik ben te moe om in detail te treden. Maar het kindje van mijn zus is echt schattig. <3

En het restaurant op zaterdagavond was een ramp want we hadden gereserveerd maar dat waren ze vergeten en toen hadden ze maar liefst drie gerechten waar je uit kon kiezen, te weten: a) kip mer rijst en roomsaus, b) botervis met rijst en roomsaus en c) rijst en roomsaus. Toen kregen we een halve kilo rijst per persoon met drieënhalf stukje kip en een kwakje saus en dat was het. En toen wilden we stokbrood met boter bestellen maar dat kon niet want dat kon maar tot vijf uur. En frietjes of aardappels hadden ze niet, ookal stonden die wel op de kaart. En toen waren we aan het eten en liep de bediening constant borden vol met friet en spareribs, kommen soep en manden vers afgebakken stokbrood naar een ander tafeltje te brengen. We zijn maar naar huis gegaan voordat de tv-crew met de verborgen camera's tevoorschijn kwam.

Vandaag lekker uitgeslapen en toen taart en later ook vol-au-vents gegeten die mijn moeder zelf had gemaakt. En toen allerlei bordspellen gedaan en dat was wel tof. En nu ben ik net weer thuis en ik wil wat doen maar het lijkt er op dat niemand anders wat wil doen.

Oh, nu ben ik toch in detail getreden.
Welk restaurant was dat dan? Dan weet ik dat ik daar nooit heen moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 20:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
pier 23 oid? iets met 23 en er hangen ongeveer 10.000 lampen binnenin.
Oud 31-03-2008, 20:36
botulismf
botulismf is offline
Ja, iets met 23 idd, zit daar in het centrum bij dat plein waar ook dat museum is. Ofzo.
Reageren

Regels voor berichten