Oud 05-04-2008, 12:12
Verwijderd
Haaaallo!
Advertentie
Oud 05-04-2008, 12:15
Verwijderd
Ik verbeterde net een d/t-fout op een wikipediapagina. Hopelijk wordt dat geen obsessie
Verwijderd
Die James Bond Theme speelden ze live.
Verwijderd
Citaat:
Ik verbeterde net een d/t-fout op een wikipediapagina. Hopelijk wordt dat geen obsessie
Dat heb ik ook wel eens gedaan.
Oud 05-04-2008, 12:16
Verwijderd
Ik wist niet dat het zo makkelijk kon.
Oud 05-04-2008, 12:16
Verwijderd
http://en.wikipedia.org/wiki/Mars%2C...opular_culture

Ik heb hier ook een stukje aan toegevoegd!
Oud 05-04-2008, 12:18
Verwijderd
Ik heb aan mijn sommen gewerkt, ik ben trots op mezelf.
Oud 05-04-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
ik verbeter altijd dingen als een spatie teveel ofzo.
Oud 05-04-2008, 12:26
Verwijderd

huhu
Oud 05-04-2008, 12:27
Verwijderd
Wat scherp.
Oud 05-04-2008, 12:28
Verwijderd
goh
Verwijderd
Citaat:
Wat scherp.
?
Verwijderd
Citaat:
?
Ja, je weet wel. Zoals een slagersmes.
Oud 05-04-2008, 12:29
Verwijderd
"Wha'evah"
Oud 05-04-2008, 12:29
Verwijderd
ik ga douchen en nuttige dingen doen.
Oud 05-04-2008, 12:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
En volkomen offtopic, in de tram zat er zo'n jongen tegenover mij en zoals gebruikelijk ga ik dan stiekem even gluren wat hij leest, wat hij verder nog doet, hoe hij eruitziet enzo, zo nu en dan aankijken en lief lachen om vervolgens niets te zeggen, en ik geloof dat hij hetzelfde deed bij mij, alleen zei hij wel doei toen hij wegging en lachte weer! Is het heel stom dat ik dat erg gaaf vond?
Citaat:
Nee, het is voornamelijk stom dat je niet z'n nummer hebt gevraagd oid
Citaat:
Maar dat is ook zo stom! " doei!" " Mag ik je nummer!" als je verder niets gezegd hebt!
Citaat:
Gewoon doei zeggen terwijl je niet hebt gepraat is ook 'stom', dan, toch?
Hier mag het!

Dat hij doei zei, vond ik wel lief! Maar ik heb er altijd zo'n hekel aan als er mensen in de tram zitten en ze lijken me leuk en interessant, en ik weet niet wat ik moet zeggen tegen wildvreemden in de tram! Ik ben niet zo'n held met conversaties starten. Wat erg onhandig is want het is heel frustrerend als je tegenover iemand in de tram zit en misschien is die persoon dan precies wie je nodig hebt, een enorme aanvulling op jezelf, en dan stapt hij uit en heb je niets gezegd en zul je het nooit weten.
Eigenlijk, als je niet raar wil zijn, is het enige wat je kan doen dan meteen een gesprek over niets beginnen en vragen wat zijn telefoonummer/msn/hyves() is. Maar ik weet nooit wat je dan kan zeggen, dan zou het zoiets worden van Hoi! "hoi." Hoe is het? "Goed hoor, met jou?" Ja ook. of zoiets. Ik kan niets bedenken dat niet héél snel zou eindigen in een doodlopend gesprek dat niet interessant of wat dan ook is.
Niets zeggen en wel lief lachen en uiteindelijk wel doei zeggen, dat is wel zo pijnlijk mysterieus.
Oud 05-04-2008, 12:36
Verwijderd
Hoi zeggen. waarschijnlijk zie je die gene toch nooit meer, who cares als hij je raar aankijkt.
Oud 05-04-2008, 12:43
Verwijderd
"Hoi, hoe is het?" is echt raar Alsof je diegene kent.
Je moet ergens iets over zeggen, dat is niet heel raar en dan heb je gelijk iets om over te praten.
"Hoi ik zie dat ja *naam boek* leest, dat vond ik zo mooi wat vind jij ervan" iets in die richting.
Oud 05-04-2008, 12:45
Cherry Springs
Dat is juist het stomme, meestal als ik Hoi wil zeggen wil ik hem helemaal niet nooit meer zien!

Hij las Elsevier. Ik las Vanwege een tere huid. En ik weet niet wat ik kan zeggen over Elsevier.
"Goh, nog wat leuks gebeurd?"
Oud 05-04-2008, 12:45
Verwijderd
Citaat:
"Hoi ik zie dat ja *naam boek* leest, dat vond ik zo mooi wat vind jij ervan" iets in die richting.
Dat vind ik dan weer heel raar..
Oud 05-04-2008, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Dat is juist het stomme, meestal als ik Hoi wil zeggen wil ik hem helemaal niet nooit meer zien!

Hij las Elsevier. Ik las Vanwege een tere huid. En ik weet niet wat ik kan zeggen over Elsevier.
"Ik vind rechtse klootzakken heel intrigerend, daten?"
Oud 05-04-2008, 12:46
Verwijderd
Ja eh, of leuke riem/jas/neus!

Then again, ik ben nou niet de aangewezen persoon om advies te geven omtrent communicatieve vaardigheden.
Oud 05-04-2008, 12:50
Cherry Springs
Als hij wat las dat ik ook kende, dan had ik het daar over kunnen hebben, dat zou ik niet zo vreemd vinden. Dat zou interessant zijn. Of als hij eh, muziek luisterde en die heel hard staat zodat ik kan horen welk nummer het is, als ik het dan een goed nummer vind, ofzo... alleen ik vind het asociaal als die muziek zo hard staat.

Dark Phoenix naamzoek, zeg eens hoe dat gaat!
Oud 05-04-2008, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Als hij wat las dat ik ook kende, dan had ik het daar over kunnen hebben, dat zou ik niet zo vreemd vinden. Dat zou interessant zijn. Of als hij eh, muziek luisterde en die heel hard staat zodat ik kan horen welk nummer het is, als ik het dan een goed nummer vind, ofzo... alleen ik vind het asociaal als die muziek zo hard staat.

Dark Phoenix naamzoek, zeg eens hoe dat gaat!
Wat zou jij leuk vinden wat hij tegen jou zou zeggen?
Oud 05-04-2008, 12:57
Cherry Springs
Tsja, eh... Ik vind het leuk als mensen interessante vragen stellen, maar dan weet ik niet zo goed welke vraag specifiek. Ik zou het wel grappig vinden als hij vroeg naar de plastic zak waar ik heel voorzichtig mee was, en dat ik dan zei dat het een schaal met brownies was en dat we dan een heel gesprek zouden kunnen voeren over brownies. Ik vind het ook leuk als het een vraag is over helemaal niks, eigenlijk. "Wat staat er op je schoen geschreven?" Blabla. "Oh wat leuk! Beetje emo, toevallig? " Hihi, nee ik ben niet emo maar blabla.
Dat zou wel leuk zijn!
Oud 05-04-2008, 12:58
Verwijderd
Misschien zou hij dat soort dingen ook leuk vinden!
Oud 05-04-2008, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Misschien zou hij dat soort dingen ook leuk vinden!
Als hij brownies interessant vindt is-ie homo.
Oud 05-04-2008, 13:04
Cherry Springs
Wat ben je weer vijandig, Kazet.
Natuurlijk zijn brownies ook weer niet zó interessant maar het is ook wel eens leuk om over zinloze dingen te praten. Helemaal met onbekenden.
Oud 05-04-2008, 13:08
Verwijderd
Ik ben niet vijandig, maar het zal een jongen weinig boeien of je over iets leuks of iets saais aan het praten bent, als je er maar goed uit ziet.
Oud 05-04-2008, 13:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi zeggen. waarschijnlijk zie je die gene toch nooit meer, who cares als hij je raar aankijkt.
No pain, no gain, idd

Yvonne, als je hem leuk vindt moet je wat tegen hem zeggen. Begin over een random onderwerp dat geschikt lijkt, dat doen we op het forum / meets ook en dat gaat prima Het is niet te vergelijken, natuurlijk, ik bedoel er alleen mee te zeggen dat je best gezellig kan praten.

Bovendien zei hij gedag tegen je, dus hij maakte in ieder geval contact en vond je boeiend genoeg om wat tegen te zeggen.
Oud 05-04-2008, 13:26
Verwijderd

Oh, wat gaaf
Oud 05-04-2008, 14:12
Verwijderd
Citaat:
ik heb wel eens iets veranderd en toen ging een of andere nerd het terugveranderen en uiteindelijk werd ik beschuldigd van vandalisme. Uiteindelijk bleek ik toch gelijk te hebben, idioten.
Oud 05-04-2008, 14:13
Cherry Springs
Citaat:
No pain, no gain, idd

Yvonne, als je hem leuk vindt moet je wat tegen hem zeggen. Begin over een random onderwerp dat geschikt lijkt, dat doen we op het forum / meets ook en dat gaat prima Het is niet te vergelijken, natuurlijk, ik bedoel er alleen mee te zeggen dat je best gezellig kan praten.

Bovendien zei hij gedag tegen je, dus hij maakte in ieder geval contact en vond je boeiend genoeg om wat tegen te zeggen.
Misschien heb je wel gelijk.
*aai*

En ik kies er maar voor om niet op Kazet in te gaan, want ik geloof er geen neuk van.
Oud 05-04-2008, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb aan mijn sommen gewerkt, ik ben trots op mezelf.
ik heb matlab nodig of iemand die het leuk vindt om partiele afgeleiden voor me uit te rekenen. Darkiekurd naamzoek?
Oud 05-04-2008, 14:15
Verwijderd
Citaat:

omg dat heb ik ook gelezen, over die bevers die je maag eruit graven en je op die manier doden
Oud 05-04-2008, 14:16
Verwijderd
Citaat:
"Ik vind rechtse klootzakken heel intrigerend, daten?"
Elsevier>>Vrij Nederland
Oud 05-04-2008, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Als hij brownies interessant vindt is-ie homo.
dat ligt aan de aard van z'n interesse. Persoonlijk zou ik interesse hebben om ze op te eten
Oud 05-04-2008, 14:20
Cherry Springs
Citaat:
omg dat heb ik ook gelezen, over die bevers die je maag eruit graven en je op die manier doden
Hoedna's, ja!
Ik vind het wel een erg gaaf boek, trouwens.
Spoiler
Oud 05-04-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
dat ligt aan de aard van z'n interesse. Persoonlijk zou ik interesse hebben om ze op te eten
Ja, maar ik bedoel interessant interessant.
Oud 05-04-2008, 14:22
Verwijderd
Weer een nieuwe tophit gemaakt!
Oud 05-04-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Hoedna's, ja!
Ik vind het wel een erg gaaf boek, trouwens.
Spoiler
Ja dat vond ik destijds ook een enerverend gebeurtenis
Oud 05-04-2008, 14:28
Verwijderd
hallo mensen
ik ben echt schor en mijn oren zitten dicht, hoesten als een gek en snipverkouden dus ik heb me ziek gemeld vanmorgen.

nu ga ik de megahit van kazet luisteren.
Oud 05-04-2008, 14:30
Verwijderd
hij doet het niet.
bufferen, click to play, *klik*, bufferen, click to play *klik*, bufferen.

etc etc.
Oud 05-04-2008, 14:31
Verwijderd
Citaat:
hij doet het niet.
bufferen, click to play, *klik*, bufferen, click to play *klik*, bufferen.

etc etc.
Ligt aan jouw verbinding.
Oud 05-04-2008, 14:34
Verwijderd
ik denk het ja. maar volgens het internet icoontje is de verbinding 'very good'.
het zal wel weer v-lid zijn ;x
Oud 05-04-2008, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Weer een nieuwe tophit gemaakt!
ik heb alleen de eerste 30s geluisterd en dat was steeds hetzelfde stukje van 2 sec.
Oud 05-04-2008, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ik heb alleen de eerste 30s geluisterd en dat was steeds hetzelfde stukje van 2 sec.
Dan ben je doof.
Oud 05-04-2008, 14:36
Verwijderd
oh wacht, je kon m ook downloaden. hij staat nu aan.
Oud 05-04-2008, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je doof.
nee en het geluid stond ook aan
Oud 05-04-2008, 14:39
Verwijderd
ik heb trouwens gedroomd dat ik op een gemotoriseerde fiets reed en er gebeurden geen ongelukken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten