Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is juist het stomme, meestal als ik Hoi wil zeggen wil ik hem helemaal niet nooit meer zien!
Hij las Elsevier. Ik las Vanwege een tere huid. En ik weet niet wat ik kan zeggen over Elsevier. "Goh, nog wat leuks gebeurd?"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als hij wat las dat ik ook kende, dan had ik het daar over kunnen hebben, dat zou ik niet zo vreemd vinden. Dat zou interessant zijn. Of als hij eh, muziek luisterde en die heel hard staat zodat ik kan horen welk nummer het is, als ik het dan een goed nummer vind, ofzo... alleen ik vind het asociaal als die muziek zo hard staat.
![]() Dark Phoenix naamzoek, zeg eens hoe dat gaat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tsja, eh... Ik vind het leuk als mensen interessante vragen stellen, maar dan weet ik niet zo goed welke vraag specifiek. Ik zou het wel grappig vinden als hij vroeg naar de plastic zak waar ik heel voorzichtig mee was, en dat ik dan zei dat het een schaal met brownies was en dat we dan een heel gesprek zouden kunnen voeren over brownies. Ik vind het ook leuk als het een vraag is over helemaal niks, eigenlijk. "Wat staat er op je schoen geschreven?" Blabla. "Oh wat leuk! Beetje emo, toevallig?
![]() ![]() Dat zou wel leuk zijn!
||
Citaat:
![]() Yvonne, als je hem leuk vindt moet je wat tegen hem zeggen. Begin over een random onderwerp dat geschikt lijkt, dat doen we op het forum / meets ook en dat gaat prima ![]() Bovendien zei hij gedag tegen je, dus hij maakte in ieder geval contact en vond je boeiend genoeg om wat tegen te zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*aai* ![]() En ik kies er maar voor om niet op Kazet in te gaan, want ik geloof er geen neuk van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weer een nieuwe tophit gemaakt!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 |