| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ging googelen naar kamper**piet.
voor degene die hem niet kennen, hier is hij : ![]() en toen kwam ik een heleboel prachttopics tegen op fok, vol met superdudes&sugarbabes. dit jochie staat toch met een pistool in z'n hand op die foto waar al die kinderen een wapen vasthebben? en die hamster ernaast, omg
|
|
|
|
Verwijderd
|
zo, nog een beetje drinken en een peuk en dan ga ik lekker slapen. mijn doel is bereikt, ik ga lekker weer weerwolven en niet dood in de eerste ronde
en morgen moet ik om 10 uur al weer beginnen met werken.alleen nog even wachten op tommie, want die wilde per se late-night-buitenspelen
|
|
|
|
Verwijderd
|
o o o o ow!! gisteren liep ik na mijn werk naar huis en toen werd ik bijna van de sokken gereden door twee van die stereotype marokkaanse puberrelwijven. zegt dat ene meisje: "whahahahaha, die kinderen denken altijd dat we ze willen slaan ofzo!"
ik had echt zoiets van: omg, kuthoer, ik ben praktisch tien jaar ouder dan jullie!
|
|
|
|
Verwijderd
|
ja, ik haal hem er weer even bij, de allermooiste site van de hele wereld. geluid aan en klikken maar
klikkerdeklik
|
|
|
||
|
Citaat:
ja, een beetje respect voor de ouderen is wel op zijn plaats ![]() Overigens word ik helemaal verdrietig van die foto van die kinderen. Kleine kindjes met een peuk in hun hand en wannabe-hiphop en obesitas. Echt heel representatief is het
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 02:20 | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 20:19 | |
| De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 19:48 | |
| De Kantine |
La vita č noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 05:23 | |
| De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 23:26 | |
| De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 18:23 | |