Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ging googelen naar kamper**piet.
voor degene die hem niet kennen, hier is hij : ![]() en toen kwam ik een heleboel prachttopics tegen op fok, vol met superdudes&sugarbabes. dit jochie staat toch met een pistool in z'n hand op die foto waar al die kinderen een wapen vasthebben? en die hamster ernaast, omg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zo, nog een beetje drinken en een peuk en dan ga ik lekker slapen. mijn doel is bereikt, ik ga lekker weer weerwolven en niet dood in de eerste ronde
![]() alleen nog even wachten op tommie, want die wilde per se late-night-buitenspelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
o o o o ow!! gisteren liep ik na mijn werk naar huis en toen werd ik bijna van de sokken gereden door twee van die stereotype marokkaanse puberrelwijven. zegt dat ene meisje: "whahahahaha, die kinderen denken altijd dat we ze willen slaan ofzo!"
ik had echt zoiets van: omg, kuthoer, ik ben praktisch tien jaar ouder dan jullie! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, ik haal hem er weer even bij, de allermooiste site van de hele wereld. geluid aan en klikken maar
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, een beetje respect voor de ouderen is wel op zijn plaats ![]() Overigens word ik helemaal verdrietig van die foto van die kinderen. Kleine kindjes met een peuk in hun hand en wannabe-hiphop en obesitas. Echt heel representatief is het
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
La vita č noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 |