Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1 onduidelijke, vage foto van de zangeres
![]() Ehh nee.. ik was er niet bij.. was het op vrijdag of op zaterdag? Ik was vrijdag in Hoofddorp nl...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stond linksvooraan. Hoe zie jij er uit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb roze haar en had zaterdag spikes ![]() Ik heb net je cu2 bekeken, volgens mij heb ik de goeie voor me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(freakjuh) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blackshine was kut, soort slechte poging tot 80's-thrash ofzo. Sentenced was wel vet, en de reden dat het zo lang was is omdat het eigenlijk dus een co-headline tour van Sentenced en Lacuna Coil was. En T-Tone, heb ik je moegelijk nog gezien ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() whaha shirley jou hebbik ook gezien, je valt ook niet zon beetje op ofzo ![]() Ik vond het iig geweldig, voorprogrammas niet zo, maar Lacuna was onwijs mooi... Vooral Falling Again...en Daylight Dancer..wowie ![]() ![]() Als ze weer komen ga ik zeker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sentenced vond ik wel goed bezig, alleen wat heeft die zanger lang haar zeg ![]() ![]() Maar ik weet niet of jij mij gezien hebt? Ik had iig knalgele veters (wel herkenbaar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jep, heb ze gezien in de Effenaar, in Ehv.
Was echt supergoed, wel hard geluid voor zo'n zaaltje, maar ok..... Sentenced kende ik nog niet, maar was ook zeker de moeite waard ![]() Ja, heb er wel van genoten (meerdere factoren speelde hier mee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() kvond het dr niet egt DE muziek voor moet ik zeggen, maar goed, dat ligt misschien aan mij... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet idd zeggen dat het niet echte pitmuziek is, en dan meteen erachteraan zeggen dat ik bijna constant in en rond de pit die er dus wel was stond, en dat wij die min of meer gestart hebben
![]() ![]() Maar Tu-Tone, vertel nog es meer over je uiterlijk, want ik zou je dus wel gezien moeten hebben e/nof je een paar klappen hebben moeten uitgedeeld in den pit ![]() ![]() . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is eng! Ja uhm nee nouja ik ga al ruim een jaar niet meer met haar om.. maarre ja uhm wie ben jij dan? En hoe weet je dat ik Gemma ken? ![]()
||
Citaat:
euh... ik was dr samen met wat vrienden, meisje met stijl zwart haar, paarse broek, en shirtje met FUCK YOU erop, en dr was ook een kale gozer bij (herkenbaar ![]() meer weet ik ff nie ![]() Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 11:19. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|