![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is maar een theorie hoor, geen idee of het klopt, maar zoiets heb ik altijd in mijn hoofd zitten. Als ik last van mijn keel heb zijn die klieren ook helemaal opgezet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
OT: ik heb ook vaak eerst keelpijn en word dan verkouden. Bij is het 9 van de 10 keer zelfs zo. Ik heb nog maar één keer gehad dat ik keelpijn had, maar niet verkouden werd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik begon vorige week met wat vermoeidheid en een beetje spierpijn en veel hoesten, af en toe is wat last van mijn oren, toen sinds vrijdag erg last van mijn keel, zaterdag kreeg ik geen hap erdoor, zondag en maandag ook niet, maandag naar de dokter->lab bloed prikken. dinsdag nog niks door mijn keel krijgen, woensdag weer een beetje, alle dagen veel slijm. vandaag ging het juist goed, lekker energie niet zo veel last ergens van, kan weer andere dingen behalve soep en yoghurt eten. bel even naar de dokter voor de uitslag. en ik heb pfeiffer
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat probleem heb ik ook, al twee weken lang. Sinds twee dagen ben ik onwijs aan het hoesten. Zo vervelend. Ik ben liever even paar daagjes echt ziek en dan gewoon beter, maar dat zit er nu niet in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb ik ook wel eens. Heb nu bijvoorbeeld keelpijn, hoop dat ik niet ziek word... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken middenoor RoanB | 5 | 02-09-2011 20:53 | |