Oud 21-04-2008, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn mammie. Godsalletering, hoe je een klein ding kunt opblazen tot iets enorms.

Nou ja. Ik help ook wel een handje, nu.
ik las godsalletering en ik dacht dat het een post van mij was
Advertentie
Oud 21-04-2008, 23:10
Verwijderd
Nekpijn. Humpf.

Edit: hoe cool is een woord als Godsalletering. Hihi.
Oud 22-04-2008, 20:12
Verwijderd
Beugel. Au.
Oud 22-04-2008, 20:14
Verwijderd
Stiekjes van de beugel: knappen om de minuut
Oud 22-04-2008, 20:56
Verwijderd
Ik moet nog zooooveeeeeeeeeeeel doen voor school
Oud 22-04-2008, 21:07
Verwijderd
Mensen die stiekjes zeggen.
Oud 22-04-2008, 22:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mensen die zeggen: "ik kan alle muziek wel waarderen. Behalve klassieke muziek." of: "Ik vind klassieke muziek saai/lelijk/kut/langzaam/depressief."

Ja godverdomme dat moet je niet zeggen als je niet eens de moeite neemt om het te proberen te begrijpen. Godverdomme. Ik kan er zo boos om worden.
Oud 22-04-2008, 22:31
Martiño
Martiño is offline
Microsoft, de woningbouw, een vrouw van school, medestudenten, mn minor en het weerwolfspel en het gezeik erover.
Oud 22-04-2008, 22:54
Verwijderd
vervelende mensen bij concerten, die eerst een half uur voor mijn hoofd gaan staan praten met elkaar (als je wilt praten: ga naar huis en zet een cd op), vervelende mensen bij concerten die heel lang zijn, maar dan precies voor je gaan staan en eerst een half uur voor mijn hoofd gaan staan praten met elkaar, vervelende mensen bij concerten die op mijn tenen gaan staan en me actief naar achter gaan duwen, heel lang zijn, maar dan precies voor je gaan staan en eerst een half uur voor mijn hoofd gaan staan praten met elkaar, vervelende mensen bij concerten die heel dronken zijn, op mijn tenen gaan staan en me actief naar achter gaan duwen, heel lang zijn, maar dan precies voor je gaan staan en eerst een half uur voor mijn hoofd gaan staan praten met elkaar, vervelende mensen bij concerten die zeggen dat ik misschien meer moet gaan drinken en blowen, omdat ik daar wat relaxter van zou worden, heel dronken zijn, op mijn tenen gaan staan en me actief naar achter gaan duwen, heel lang zijn, maar dan precies voor je gaan staan en eerst een half uur voor mijn hoofd gaan staan praten met elkaar, vervelende mensen bij concerten die een halve liter bier over je heen gooien als je ze van je voeten af schopt, die zeggen dat ik misschien meer moet gaan drinken en blowen, omdat ik daar wat relaxter van zou worden, heel dronken zijn, op mijn tenen gaan staan en me actief naar achter gaan duwen, heel lang zijn, maar dan precies voor je gaan staan en eerst een half uur voor mijn hoofd gaan staan praten met elkaar. grrrrrrr
Oud 22-04-2008, 22:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Omg, I feel your pain!

Mensen moeten sowieso meer hun muil houden tijdens concerten. Het is me al meerdere malen gebeurd dat ik de hele band niet kon horen en dat de band zelf ook zwaar geirriteerd raakte. Het schijnt echt iets Nederlands te zijn, maar ik snap het niet.
Als je een bepaald bedrag hebt betaald om een band te zien, dan ga je toch ook luisteren naar die band? Lullen kan je overal. En als je de band niet boeiend vind, heb dan op z'n minst respect voor de artiesten en de mensen die wel hun geld hebben neergeteld om naar de muziek te luisteren. *killkillkill!!!*
Oud 22-04-2008, 23:03
Verwijderd
ow, en ik haat tmf-publiek bij gogol bordello.

(en QFT!!!!!!!! voor TT)
Oud 22-04-2008, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, Wat doet TMF-publiek bij Gogol Bordello? En waarom heb ik het concert gemist? Grrr.

Oh ja, ook irritant, jonge kiddo's die ook zonodig moeten 'moshen', maar er geen hol van snappen en alleen maar mensen proberen neer te hoeken of pijn doen, omdat ze denken dat dat stoer is. En wel gaan janken als ik ze een flinke zet geef.
Oud 22-04-2008, 23:08
Verwijderd
en punkers die overal denken dat ze PUNK(!!!!!!!) moeten doen en dus maar blijven crowdsurfen. just die motherfuckers!!
Oud 22-04-2008, 23:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver, wat zijn wij alto.
Oud 22-04-2008, 23:10
Verwijderd
ja
Oud 22-04-2008, 23:20
Verwijderd
Crowdsurfers zijn ook gewoon irritant, althans, als het er heel veel zijn en je constant moet uitkijken dat je geen kist tegen je slaap aan krijgt.
Ik had ook een keer dat één iemand maar blééf crowdsurfen, dus niet dat ze één keer op het publiek klom en er dan for some reason niet af kon, maar ze werd constant voorin door de security er af geplukt en liep dan weer terug om nog een keer te gaan. Dus toen ik haar voor echt de zoveelste keer zag langskomen heb ik haar schoen gejat.

Maar ik heb 'm daarna wel aan de security-lui gegeven zodat ze 'm terug kon eisen hoor.

En het hielp wel, want daarna bleef ze weg.
Oud 22-04-2008, 23:21
Verwijderd
ik heb er gister drie neergehaald en dat voelde echt geweldig
Oud 22-04-2008, 23:23
Verwijderd
Wat, dat je ze gewoon laat vallen? Dat doe ik dan weer niet, want dat is wel flauw.

Maar ik moet wel altijd lachen als ze langs een moshpit komen en er dan in vallen.
Oud 22-04-2008, 23:25
Verwijderd
nee, ik heb ze actief naar beneden getrokken. stomme mensen verdienden het niet eens om daar te zijn grmblllfff
ik word ook echt chagrijnig van mensen die het nodig vinden om net buiten de pit te gaan moshen ofzo
Oud 22-04-2008, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Ja idd, daar had ik m'n blauwe oog aan te danken. Grrnshit.

Ik vind dat wij 3-en een stichting moeten oprichten voor vrouw-personen die van muziek houden en geen kutmongolen bij concerten willen.
Oud 22-04-2008, 23:30
Verwijderd
Oud 22-04-2008, 23:31
Verwijderd
ja kutmongolen bij concerten
Oud 22-04-2008, 23:35
Verwijderd
Hahaha. Well, I'm in.

Ik heb trouwens ook vrienden die het nodig vinden om tegen me aan te praten bij concerten en gewoonlijk ben ik heel aardig, maar in zulke gevallen ga ik echt schelden en zeggen dat ze hun bek moeten houden zodat ik van het concert kan genieten.
Oud 23-04-2008, 08:47
Verwijderd
dat mijn doucheputje voor de 6546546482321 keer verstopt zit ;x
Oud 23-04-2008, 09:31
Verwijderd
Oh, ik praat wel gewoon tijdens concerten, wist niet dat mensen zich daaraan irriteerden. Maarja, boven Arch Enemy uit komen gaat ook moeilijk, dus denk dat ze het niet/amper gehoord zullen hebben. En inderdaad, lompe mensen bij een concert. Mensen die doen alsof ze ergens naartoe willen lopen, maar dan gewoon fijn recht voor je neus blijven staan terwijl er al grafweinig ruimte is en die gast dan 2 meter is ofzo en ik 1.67. Ook die stomme mensen die blowen. Tis al grafwarm bij zo'n concert, dan hoef ik niet nog zo'n wietwalm in mn gezicht. Ook de mensen die crowdsurfen idd, stomme attentionwhores. Grafirritant allemaal.
Oud 23-04-2008, 10:47
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Mensen die CHIPS eten in de COLLEGEZAAL moeten DOOD. HEEL ERG DOOD!!
ik wil niet dood

Ontopic: KLOTE-UNIVERSITEIT
Oud 23-04-2008, 10:47
Vlindertje
Vlindertje is offline
Al mijn deadlines
Oud 23-04-2008, 11:04
Verwijderd
Citaat:
ik wil niet dood

Ontopic: KLOTE-UNIVERSITEIT
Je gaat toch niet zitten eten tijdens colleges en al zeker geen chips
Oud 23-04-2008, 11:08
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
KLOTE-UNIVERSITEIT
QFT
Oud 23-04-2008, 11:24
Verwijderd
Ik vind het altijd ontzettend irritant als ik college heb vlakbij de DE-coffee corner, want dan gaan mensen altijd enorme bekers koffie-met-slagroom kopen en die tijdens het college oplepelen, al slurpend natuurlijk. Oh, en chips is ook vreselijk, maar gelukkig heb ik dat nog nooit gezien/gehoord bij een college.
Oud 23-04-2008, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Beugel. Au.
keer duizend
Oud 23-04-2008, 11:33
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Je gaat toch niet zitten eten tijdens colleges en al zeker geen chips
in de pauze wel (dan blijf ik gwn in de zaal zitten) Bovendien gaat een boterham tijdens college er best in, goed voor de concentratie. Dat doet iedereen. Wel es college van 13:30 tot 17:15 gehad?
Oud 23-04-2008, 11:41
Verwijderd
Citaat:
in de pauze wel (dan blijf ik gwn in de zaal zitten) Bovendien gaat een boterham tijdens college er best in, goed voor de concentratie. Dat doet iedereen. Wel es college van 13:30 tot 17:15 gehad?
Ja van 13.30 en tot 15.30 en dan van 16.00 tot 18.00 En dan houd ik het best vol om geen chips te eten!

Maar ik haal wel altijd chocomel met heel veel slagroom en ga die dan naast andijvie op zitten slurpen.
Oud 23-04-2008, 11:44
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ja van 13.30 en tot 15.30 en dan van 16.00 tot 18.00 En dan houd ik het best vol om geen chips te eten!

Maar ik haal wel altijd chocomel met heel veel slagroom en ga die dan naast andijvie op zitten slurpen.
ik heb chips niet nodig ik eet het omdat het lekker is. En als ik 3 uur en 3 kwartier aaneengesloten college heb, dan moet ik gwn eten hebben, wat het ook is mijn maag is veeleisend.

Edit: oh ja, dat zie ik ook veel mensen doen. Helaas voor mij lust ik absoluut geen chocola, getver. Wat studeer je?
Oud 23-04-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:

Brood of sultana's eet ik wel eens tijdens colleges, maar dan heel stil
Verwijderd
Kom op d.nl! Dan kunnen we gewoon verderkletsen want dit is offtopic
Oud 23-04-2008, 13:16
Martiño
Martiño is offline
Ik stoor me aan mensen die iets aanbieden op Vraag en Aanbod, waar je dan interesse in toont, naar de prijs vraagt en zegt dat je er even over nadenkt, en dat je dan twee dagen later als je beslist om het te kopen te horen krijgt dat het al verkocht is, zonder dat het fatsoen wordt opgebracht om je even (van te voren) te informeren.
Oud 23-04-2008, 13:40
Verwijderd
Vrienden die ongelofelijk veel lawaai maken in de Appie. Dan vraag je of ze aub iets stiller kunnen doen, want op die herrie zit niemand te wachten, en dan kijken ze je aan alsof jij de idioot bent.
Oud 23-04-2008, 15:46
Verwijderd
universiteit utrecht. mijn volgende twee (!) cursussen zijn gecanceld. en daar betaal ik dan voor?
Oud 23-04-2008, 15:50
Verwijderd
Ja, dat vraag ik me soms ook wel eens af als ik weer die twee uurtjes college gehad heb.
Oud 23-04-2008, 15:54
Verwijderd
ik ga de ibg bellen of ik misschien voor dat kwartaal collegegeld terug kan krijgen
Oud 23-04-2008, 15:55
Lethe
Lethe is offline
Dat ik altijd overal zo over twijfel.
Oud 23-04-2008, 15:56
Verwijderd
Dat mijn zus soms zo lang door zeurt dat ik me schuldig voel en daarom maar doe wat zij wil, terwijl ik echt andere dingen zou moeten doen
Oud 23-04-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
ik ga de ibg bellen of ik misschien voor dat kwartaal collegegeld terug kan krijgen
dat zij me niet kunnen helpen
en dat de site van het ministerie van OCW zo'n doolhof is
Oud 23-04-2008, 16:39
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
universiteit utrecht. mijn volgende twee (!) cursussen zijn gecanceld. en daar betaal ik dan voor?
Daarvoor moet je bij de universiteit zelf zijn en niet bij de ibg dacht ik.
Oud 23-04-2008, 16:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Van hoofdpijn, huiswerk, behabandjes die vastzitten in wieltjes van bureaustoelen, nog meer huiswerk, nog minder motivatie, waarom zit ik in godsnaam achter de computer?
Oud 23-04-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Daarvoor moet je bij de universiteit zelf zijn en niet bij de ibg dacht ik.
uh uh. maar ik wilde even vragen of zij misschien wisten wat de regelgeving is, voordat ik zou worden afgepoeierd.
Oud 23-04-2008, 16:53
Verwijderd
Godverdomme zeg, ik heb echt tienduizend keer gebeld naar een restaurant voor een afwasbaantje. dat mens dat ik moest hebben is er nooit, ik zou iedere keer teruggebeld worden. Bel ik net zelf maar weer, hebben ze al iemand anders aangenomen ;x
Oud 23-04-2008, 16:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In de pauze is uiteraard wat anders dan dat een een of andere malloot tijdens het college vet hard en irritant gaat zitten kraken met het zakje en de chips zelf. Dat is echt ZO irritant

Citaat:
Dat ik altijd overal zo over twijfel.
Ik ook
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten