Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en verder eerst dan maar iemand zien te vinden die niet in mn vriendengroep zit, maar met wie ik wel leuk kan opschieten (familielid, iemand van school) en anders het andere kaartje verkopen en zelf gewoon lekker rocken ![]() ![]() WZJDA je te hard rijdt en wordt aangehouden door zo'n camera-auto van wegmisbruikers (vooral, hoe zou je reageren? wil je de beelden zien? wil je herkenbaar in beeld? etc.)
||
Oh, sorry!
M'n verwijderde post: Citaat:
Alleen in geval van nood, anders niet. Vind 't niet zo prettig als wildvreemden aan m'n spullen gaan zitten ![]() WZJDA je zou ontdekken dat je vriend 'n raar teken op z'n lijf getatoëerd had? (Verzin zelf maar 'n leuk plekje)
|
lol, dat is niks voor mijn vriend, dus ik zou het niet geloven en denken dat het een plakplaatje is
![]() WZJDA er een kat de weg oversteekt, de enige manier om de kat te ontwijken is om tegen de vangrail aan te rijden, andere optie is kat doodrijden. Je rijdt zo'n 80 km/u
|
van jou had ik de vangrail verwacht
![]() overigens had ik de vraag die je nu stelt, niet verwacht ![]() maargoed, dan neem ik hem wel als huisdier (maar dan wel bij mn ouders want die hebben tuin) en door jou hoef ik nooit meer kebab ![]() WZJDA iemand je vroeg voor haar te werken omdat dr (schoon)moeder 50 is geworden en er feest is, maar zij nooit voor jou wilt werken en je haar ook eigenlijk niet mag?
|
Tuurlijk werk ik dan voor haar. Dat een ander geen manieren heeft betekent niet dat ik me ook meteen asociaal moet gedragen.
Wat zou je doen als je een staart in had en een vreemde uit het niets het elastiekje uit je haar haalt?
|
vragen of ik mijn elastiekje terug mag. En anders verder gaan met een elastiekje minder.
WZJDA iemand tegen wie je net iets heel genants (echt in de trant van 'ik dacht aan jou vannacht toen ik fapte' of 'ik heb in mn broek gepoept') op msn had gezegd, opeens offline is? Zou je het vertrouwen als zij of hij zegt dat zijn of haar internet steeds uitvalt? Zou je nog tegen hem of haar durven praten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja eh, hangt er vanaf wie het is. Mensen die ik dat soort dingen vertel vertrouw ik iha wel, ja. Gelukkig poep ik nooit in mijn broek. wzjda een befaamde forummer je in vertrouwen vertelt dat hij in zijn broek heeft gepoept? |
![]() |
|
Als ik die persoon mag zou ik hem eerst heel hard uitlachen en visions van mijn dementerende biologieleraar krijgen. Als ik de persoon niet mag.. idem. En dan als ik hem mag zou ik hem troosten en tips aandragen. Als ik de persoon niet mag zou ik het aan iedereen vertellen die het wil horen en vet hard erom lachen.
Nouja, misschien niet echt. Maar Hihhhih Wat zou je doen als je een forumster leuk vond? |
![]() |
|
Waarom zou je dat niet doen? Mijn werk hangt ook weleens tussen dat van de nieuwelingen van tekenles. Dan steekt het alleen maar juist heel goed af! Maar als ik denk dat het mijn werk niet ten goede zou komen maar juist ten slechte, dat ik het dan nog maar zou afwegen. Waarschijnlijk zou ik het wel doen. (maar zenuwachtig
![]() Wat zou je doen als je de sims niet meer geinstalleerd kreeg? |
![]() |
|
Heel hard gillen en mogelijk een hartaanval krijgen. Dan proberen wakker te worden. Dan heel erg niet weten wat te doen (denkend: DO WANT
![]() WZJDA je wakker werd naast een dood schaap? |
![]() |
|
Enter ingedrukt houden / Ctrl+alt+Esc indrukken
Wat zou je doen als je een kaartje aangeboden krijgt voor het concert van je lievelingsband, inclusief backstage meet en greet, maar je net 3 weken op vakantie gaat naar het buitenland. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
Studeren |
Verloskunde Laura220 | 169 | 23-01-2012 18:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Psychologie |
Pdd-nos Verwijderd | 44 | 27-12-2009 10:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |