Sorry, ik weet niet goed waar ik dit anders kwijt moet. Eerder had ik een persoonlijke web-log, maar hier ben ik mee gestopt, en mijn ouders wil ik niet nog meer verdriet doen.
De laatste tijd voel ik me constant rot, het sombere gevoel overheerst zowat de hele dag. Ik heb het idee dat ik eigenlijk nooit meer echt kan genieten, misschien heel soms. Ik ben steeds verdrietig en de tranen branden telkens in mijn ogen. Ik snap het niet! Ik wil zo graag dat het nu eindelijk eens goed gaat, en ik kan genieten en vrolijk zijn, maar het lukt niet...gaat het eten goed, voel ik me weer constant rot.

Ik denk veel na over de dood, en zie het nut van leven eigenlijk niet. Misschien dat ik me hierdoor ook wel rot ga voelen. Daarbij ben ik echt heel erg bang dat mijn ouders overlijden. Steeds heb ik ook heel erge heimwee en zou ik liever thuis bij mijn ouders zijn, dan hier alleen op mijn kamer.
Sinds kort werk ik fulltime ipv een deeltijdbehandeling. Maar het werken levert wel heel veel spanning en stress op en ik voel me er (nog) niet op mijn gemak. Daarbij voel ik me echt heel nutteloos, omdat iedereen al 2 jaar aan het studeren is en ik gewoon nogsteeds niet.
Nouja, ik wilde het gewoon even kwijt...

Herkent iemand dit misschien? Of misschien tips om me weer beter te gaan voelen?