Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik examens had vond ik dat 'geen zin'-gevoel echt overweldigend, trouwens. Want dan zit je dus wekenlang niks uit te voeren op school omdat alles al wel klaar is en alleen maar herhaald moet worden, waarna je wekenlang thuis moet zitten. Ondertussen moet je eigenlijk heel hard leren, wat niet kan, want het is standaard fijn weer buiten en sowieso ben je te gestresst doordat iedereen maar roept dat je examens zo belangrijk zijn. En als je dan zegt dat je gestresst bent komen ze met 'je haalt het toch wel', maar dat kunnen ze helemaal niet weten want straks haal je het níet. En al die rotzooi wordt dan echt overkoepeld door een schrijnend GEEN ZIN GEEN ZIN GEENZINGEENZINGEENZIN want je zit al veel te lang op de middelbare school en dat examengezeik duurt gewoon veel te lang dus je wil er gewoon van áf. Haha, ik herbeleef m'n examentrauma haast. Maar wat ik dus wil zeggen is 'je haalt het toch wel' en succes met leren vandaag. ![]() |
![]() |
|
Nu ja, je haalt het inderdaad toch wel, Missy, want moeilijk is het niet. Ik had geloof ik voor mijn eindexamens de hoogste cijfers van dat jaar. Het is meestal gemakkelijker dan de gewone toetsen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Whahaha, ik werd net gebeld door vier klasgenoten die Lang zal ze leven gingen zingen, echt keihard getetter in m'n oor. En toen stelden ze daarna allemaal vragen, tegelijkertijd. Of ik me jarig voelde, wat ik al had gekregen, of ik vanochtend wakker werd naast een mooie man etc. etc.
En toen ik had opgehangen belde wéér iemand van die vier (met een andere telefoon nu) op en deden ze nog een keer precies hetzelfde. ![]() OMG, ik lig nog naast m'n stoel van het lachen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 21:53 | |
De Kantine |
We've been expecting you, Mr. Saai #214 TopDrop | 500 | 23-05-2008 10:53 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 |