Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet pas om 5u beginnen en dat vind ik echt klote. dan zit je de hele dag een soort van te wachten tot je mag beginnen. gelukkig kan ik mezelf vermaken met opruimen en mijn tas inpakken dus.
eigenlijk moet ik nu nog even de kattenbak verschonen, dan kan t meteen mee met t vuilnis, want dat wordt morgenvroeg opgehaald ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() welk sziget trouwens? of bedoel je sziget-sziget? obudai? |
![]() |
||
Citaat:
En de dag daarna hebben we ook veel gedronken. En toen was het op een gegeven moment zo van, ja, wat hebben we nog niet gehad? Kom, we gaan iets uitkiezen. En dan random flessen sterke drank aanwijzen bij de bar en dat je dan heel veel lege shotglaasjes op je tafel hebt verzameld enzo ![]()
|
Verwijderd
|
Hahahaha, een Duitse community over hoe het zou zijn als Frankrijk niet zou bestaan want dan zou Freiburg aan zee liggen.
![]() ![]() Ah ah ahh. Hoewel je dat volgens mij alleen kan zien als je Facebook hebt, dus als je dat niet hebt dan moet je maar van mij aannemen dat het hilarisch is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en zo ordinair zuipen is echt heel kansloos en kwalijk. en heel grappig hihi |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 21:53 | |
De Kantine |
We've been expecting you, Mr. Saai #214 TopDrop | 500 | 23-05-2008 10:53 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 |