Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisterochtend slaperig en gedemotiveerd een formulier met gedragsvoorbeelden ingevuld voor sollicitatie rijkstraineeship. In welke situatie was ik resultaatgericht/gaf ik blijk van leervermogen/initiatief, wat was mijn rol en wat heb ik over mezelf geleerd
![]() Daarna wat aan mijn scriptie gewerkt, in slaap gedonderd op de bank en mezelf om half 6 naar de sportschool gesleept. 's Avonds hadden we een playbackshow voor studenten, wat hilarisch was. En nu ben ik weer slaperig en moet ik toch echt aan t werk blijven, want ik kan niet elke dag op de bank in slaap vallen als ik nog wil afstuderen voor de zomer.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT. Net naar zangles geweest en het ging beter dan de vorige keer. Misschien moet ik maar vaker mijn stem kwijt raken. Straks een SPSS opdracht maken, blegh. Oh en studeren. Vanavond met een vriendinnetje eten en dan naar be kind rewind ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik heb net gebeachvolleybald en we waren maar met z'n tweeën dus het was rennen als gekken en ik ben stuk. En ik wil ook naar Be kind, Rewind.
|
Ik moest vandaag vroeg op en moest toen naar mijn werk toe. Daar zit ik me nu dood te vervelen en in mijn pauze werd ik opeens door mevrouw Vilein gebeld. Vanavond komt mijn vader langs en gaan we Shaun of the Dead kijken. Morgen weer werken frick on a stick en daarna verjaardag van mijn pa vroeg bezoeken want daarna heb ik een date met een chick.
|
ik ging vandaag naar school en daarna ff tilburg in en toen heb ik drie winkels waar ze toch echt wel normale blousen zouden moeten verkopen afgezocht naar een blouse en uiteindelijk ging ik van ellende naar H&M en daar vond ik er ineens drie. en toen nog even naar de muziekwinkel en toen zag ik een hele collectie mondharpen en toen kon ik het niet laten. en toen ging ik naar mijn pony en daar was een veulentje geboren vannacht maar die was meteen overleden, awwww zielig
![]()
|
Verwijderd
|
ik ging met een vriendinnetje eten en de halve finale van de gouden kooi kijken. daar tussendoor nog haar haar geverfd, en nu ga ik douchen en slapen, want ik ben ka-pot! morgen eerst een presentatie, daarna schoenen kopen (want die van mij liggen in utrecht bij een vriendinnetje
![]() |
![]() |
|
05:30 holy lord.
mijn wekker ging om 07:00 en dat trok ik niet dus ik ben nu net officieel pas wakker. en ga denk ik lost kijken. of death proof. of the sopranos. of ik ga leren... dat zou verstandiger zijn. en vanavond dat ene acid feestje waar iedereen het over had.
|
aaah woensdag mad veel biertjes gedronken, in het park gehangen en 's avonds in alle foute café's in amsterdam geweest, omg. de volgende dag een slaaptekort en een kater, het snijzaalpracticum ging nog wel, maar 's middags hangen in het park trok ik slecht
![]()
|
Nog 20 minuutjes en dan weekend, nieuwe Lost kijken, parkhangen, bier drinken, het leven in het gezicht uitlachen, radslagen doen, je voeten laten kietelen door het gras, melancholische melodieën neurieën en god weet wat nog meer.
|
uhm ik werk nu en vergal mijn zoveelste poging tot gezond eten weer eens met dank aan de kantinedame die mij een gevulde koek heeft toegestopt. gister uit in een foute tent HAHAH en ik werd lastiggevallen door een veertiger met rimpels en een streepjesbloes iehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en hij snapte er echt helemaal niets van zelfs niet toen ik hem zei dat ik liever geen seks met hem wilde, ooit.
|
Verwijderd
|
Gister beraamde ik met wat vrienden een meesterplan, fietste ik bijna naar Volendam en ging ik, reuzeverstandig, niet uit. Vandaag uitgeslapen, en nu moet ik langzamerhand wel eens uit mn bed want ik moet straks werken. Daarna wat drinken met een vriendinnetje en misschien naar een acidfeestje.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb jij toevallig alle aantekeningen digitaal? ![]() OT: te moe gisteren dus vanavond Be kind rewind, en het is lekker weerk hier, lang leven Groningen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een fractie meer sociaal begaafd? Wah? ![]() ![]() En het wereldrecord is trouwens 100.000. HON-DERD-DUI-ZEND!!! Daar ben ik niks bij. Mijn eerste postje hier, (doei)^2, Mano |
![]() |
||
Citaat:
oeps hahaha, nou je bent knap hoor ![]() ![]() Ehh, ik kan de mondharp bespelen, date? ![]() oei ik heb net de telefilm 'bloedbroeders' gekeken en ik vond het een nare film. Ik ergerde me de gehele tijd aan de drie 'vrinden' en die ronnie op zolder die had ik allang geadopteerd. Dus om dat leed te compenseren ga ik nu maar even keihard naar een stukje flight of the conchords kijken. foux du fa fa! en morgen naar een nieuw opvangtehuis kijken voor mijn lieve lieve pony en zondag mijn eerste dag als lid van een 'filmcrew' oei spannende dingen allemaal. Ik hoop vooral dat het eerste goed gaat want daar hangt het tweede van af.
|
Verwijderd
|
heel erg dronken geworden met mijn australische bezoek en belachelijk gedaan maar wel heel veel lol gehad
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |