Oud 15-05-2008, 07:49
idontcare
idontcare is offline
gister hele dag aan scriptie, 's avonds gezwommen oehoehoeh en nog even een drankje gedronken op het terras. vandaag weer scriptie en morgen tm zondag wie is de mol, heb er zin innnnn
Oud 15-05-2008, 09:27
Verwijderd
ik heb gisteren met maura, haar zusje + een vriend van maura gehangen, en toen gingen we blowen en dat was grappig haha. daarna ging ik naar huis, maar toen kwam ik 2 vrienden tegen waarmee ik biertjes ging drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 09:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Komt wel. Hopelijk niet inmiddels in de melkweg ofzo, maar ach zo groot zijn ze hier niet. In de piratenbar was koning iniedergeval. Lekker met je brakke kutkop op 1 januari die band checken
Hoop inderdaad dat ze in een klein kuthol spelen. En damn praat me er niet van, die dag moest ik met mijn brakke kop verhuizen...
Oud 15-05-2008, 10:18
stout!
stout! is offline
Gisterochtend slaperig en gedemotiveerd een formulier met gedragsvoorbeelden ingevuld voor sollicitatie rijkstraineeship. In welke situatie was ik resultaatgericht/gaf ik blijk van leervermogen/initiatief, wat was mijn rol en wat heb ik over mezelf geleerd ? Saai en hoewel t me leuk lijkt, is het moeilijk om vol te gaan voor iets wat eigenlijk je tweede keus is, terwijl je nog in spanning zit over je eerste keus.
Daarna wat aan mijn scriptie gewerkt, in slaap gedonderd op de bank en mezelf om half 6 naar de sportschool gesleept.
's Avonds hadden we een playbackshow voor studenten, wat hilarisch was.
En nu ben ik weer slaperig en moet ik toch echt aan t werk blijven, want ik kan niet elke dag op de bank in slaap vallen als ik nog wil afstuderen voor de zomer.
Oud 15-05-2008, 10:21
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Haha nice, volg je reguliere IOIB vakken? Ik ben zelf namelijk IOIB'er . Spaans vind ik wel een leuke taal maar het boek is echt voor middelbare scholieren gemaakt ofzo.

Ohja ik had gisteravond een feestje en toen heb ik de hele tijd met één jongen gepraat en toen gingen we de stad in en toen ging ik naar huis.
Ik volg Internationale Organisatie nu dus. Heb jij dat vak ook? Of ben je al 2e jaars?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 10:37
Verwijderd
Na 2 dagen van internet afgesloten te zijn en zowaar de zon gezien te hebben ben ik weer helemaal terug in cyberspace. Vandaag wat foto's maken en daarna met een forumster een expositie in Haarlem begluren. Hopen dat het weer een beetje ok blijft.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 11:21
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Cantina Mexicana
Mijn vriendje werkt daar in de keuken.

OT. Net naar zangles geweest en het ging beter dan de vorige keer. Misschien moet ik maar vaker mijn stem kwijt raken. Straks een SPSS opdracht maken, blegh. Oh en studeren. Vanavond met een vriendinnetje eten en dan naar be kind rewind.
Oud 15-05-2008, 12:07
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mijn vriendje werkt daar in de keuken.

OT. Net naar zangles geweest en het ging beter dan de vorige keer. Misschien moet ik maar vaker mijn stem kwijt raken. Straks een SPSS opdracht maken, blegh. Oh en studeren. Vanavond met een vriendinnetje eten en dan naar be kind rewind.
hey ik ga straks ook naar be kind rewind! wel gek dat ie op zn laatst maar om 19.35 draait.. nouja.. hoe dan ook leuk
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:09
Metal
Metal is offline
Is ie eindelijk uit? Ik moet hem ook zien. Mos Def & Jack Black in een Gondry film, benieuwd hoe het uitpakt.
Oud 15-05-2008, 13:14
*oma*
*oma* is offline
Ja, vandaag in premiere geloof ik.
Oud 15-05-2008, 13:16
ragdoll
ragdoll is offline
ja michael gondry natuurlijk <3 de trailer was hilarisch in ieder geval.

net college, zometeen naar een museum en dan eten en uit. whoo.
Oud 15-05-2008, 13:49
STP
STP is offline
Vanavond Groningen onveilig maken. Misschien, als ik écht van 't padje ben, dat ik in die 300 meter hoge zweefmolen stap...
Oud 15-05-2008, 14:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Is ie eindelijk uit? Ik moet hem ook zien. Mos Def & Jack Black in een Gondry film, benieuwd hoe het uitpakt.
aldus mijn filmkenner-bron 'leuke film op het cliche-einde na'. Maar goed, Gondry moet gewoon lekker films maken met Kaufman.
Oud 15-05-2008, 14:57
Verwijderd
Net in de stad wat gedronken met een vriendin die ik echt te lang niet had gezien en dat was dus wel gezellig! Vanavond naar metronomy waar ik vet veel zin in heb en zometeen even een doek afmakennnn voor mijn huisgenoot die dus blijkbaar in het ziekenhuis ligt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 15:20
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Ik volg Internationale Organisatie nu dus. Heb jij dat vak ook? Of ben je al 2e jaars?
Ik ben tweedejaars met alleen maar eerstejaars vakken Dus IO heb ik ook inderdaad Dat wordt forumers spotten, morgenochtend!

OT: Ik heb net gebeachvolleybald en we waren maar met z'n tweeën dus het was rennen als gekken en ik ben stuk. En ik wil ook naar Be kind, Rewind.
Oud 15-05-2008, 15:30
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik moest vandaag vroeg op en moest toen naar mijn werk toe. Daar zit ik me nu dood te vervelen en in mijn pauze werd ik opeens door mevrouw Vilein gebeld. Vanavond komt mijn vader langs en gaan we Shaun of the Dead kijken. Morgen weer werken frick on a stick en daarna verjaardag van mijn pa vroeg bezoeken want daarna heb ik een date met een chick.
Oud 15-05-2008, 18:17
botulismf
botulismf is offline
Ik rook niet meer en nu weet ik niet meer wat ik met mijn pauzes moet op mijn werk.
Oud 15-05-2008, 18:36
Verwijderd
Wankeh!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 20:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging vandaag naar school en daarna ff tilburg in en toen heb ik drie winkels waar ze toch echt wel normale blousen zouden moeten verkopen afgezocht naar een blouse en uiteindelijk ging ik van ellende naar H&M en daar vond ik er ineens drie. en toen nog even naar de muziekwinkel en toen zag ik een hele collectie mondharpen en toen kon ik het niet laten. en toen ging ik naar mijn pony en daar was een veulentje geboren vannacht maar die was meteen overleden, awwww zielig die moeder stond een beetje wezenloos te zijn.
Oud 15-05-2008, 21:54
Verwijderd
ik ging met een vriendinnetje eten en de halve finale van de gouden kooi kijken. daar tussendoor nog haar haar geverfd, en nu ga ik douchen en slapen, want ik ben ka-pot! morgen eerst een presentatie, daarna schoenen kopen (want die van mij liggen in utrecht bij een vriendinnetje ) en daarna uit eten met 'iemand'. zin in.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 22:12
STP
STP is offline
Citaat:
daarna uit eten met 'iemand'.
Niet zomaar iemand, he's kind of a big deal!
Oud 15-05-2008, 22:41
Verwijderd
ik ben kanekr dronken maar ik ga niet uit want het is hier leuk
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 23:43
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik was net bij Health en dat was leuk. Ik heb me erg vermaakt met de stoel die ik midden op de dansvloer had gezet. De nieuwe forumaanwinst lekker los wist er ook wel raad mee.
Oud 15-05-2008, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Niet zomaar iemand, he's kind of a big deal!
shht he
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 01:52
Verwijderd
Toch maar even langs tivoli geweest. Was wel greppig.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 08:07
Carn
Carn is offline
05:30 opgestaan, even dn vriendin naar het station gebracht. uitgebreid ontbeten, nieuwe Lost gekeken, zo werken.
Oud 16-05-2008, 10:03
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
05:30 holy lord.
mijn wekker ging om 07:00 en dat trok ik niet dus ik ben nu net officieel pas wakker. en ga denk ik lost kijken. of death proof. of the sopranos. of ik ga leren... dat zou verstandiger zijn.
en vanavond dat ene acid feestje waar iedereen het over had.
Oud 16-05-2008, 11:38
Verwijderd
Citaat:
ik ben kanekr dronken maar ik ga niet uit want het is hier leuk
hè, was jij dronken?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 12:07
Verwijderd
Ik kan het heel goed verbergen voor forumsters!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 12:08
Verwijderd
Nog twee uurtjes en dan weekend, morgen naar parijs
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 12:28
kuik
kuik is offline
aaah woensdag mad veel biertjes gedronken, in het park gehangen en 's avonds in alle foute café's in amsterdam geweest, omg. de volgende dag een slaaptekort en een kater, het snijzaalpracticum ging nog wel, maar 's middags hangen in het park trok ik slecht . gisteravond dus vroeg naar bed en vanmorgen gewerkt, 4 uur lang in de KENSERREGEN. nu thuis en zometeen ga ik maar eens studieren.
Oud 16-05-2008, 13:20
botulismf
botulismf is offline
Nog 20 minuutjes en dan weekend, nieuwe Lost kijken, parkhangen, bier drinken, het leven in het gezicht uitlachen, radslagen doen, je voeten laten kietelen door het gras, melancholische melodieën neurieën en god weet wat nog meer.
Oud 16-05-2008, 13:35
ragdoll
ragdoll is offline
uhm ik werk nu en vergal mijn zoveelste poging tot gezond eten weer eens met dank aan de kantinedame die mij een gevulde koek heeft toegestopt. gister uit in een foute tent HAHAH en ik werd lastiggevallen door een veertiger met rimpels en een streepjesbloes iehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en hij snapte er echt helemaal niets van zelfs niet toen ik hem zei dat ik liever geen seks met hem wilde, ooit.
Oud 16-05-2008, 14:10
Verwijderd
het regent overal in nederland, maar hier schijnt de zon echt volop! m'n presentatie ging goed, en ik heb nieuwe schoenen gekocht, want die van mij liggen in utrecht. over 2 uur ofzo een date, zin in!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 15:09
Verwijderd
Gister beraamde ik met wat vrienden een meesterplan, fietste ik bijna naar Volendam en ging ik, reuzeverstandig, niet uit. Vandaag uitgeslapen, en nu moet ik langzamerhand wel eens uit mn bed want ik moet straks werken. Daarna wat drinken met een vriendinnetje en misschien naar een acidfeestje.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 15:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik ben tweedejaars met alleen maar eerstejaars vakken Dus IO heb ik ook inderdaad Dat wordt forumers spotten, morgenochtend!

OT: Ik heb net gebeachvolleybald en we waren maar met z'n tweeën dus het was rennen als gekken en ik ben stuk. En ik wil ook naar Be kind, Rewind.
hmm ben vanmorgen niet geweest, moest nog een boek uitlezen voor een college s middags maar grappig, misschien zien we elkaar volgende vrijdag dan.

Heb jij toevallig alle aantekeningen digitaal? ben dus pas na week 9 begonnen, dus heb nog niet alles

OT: te moe gisteren dus vanavond Be kind rewind, en het is lekker weerk hier, lang leven Groningen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 17:26
Sjoerd
Sjoerd is offline
geschiedenis en duits, 11 uur uit. Toen ik thuis kwam met m'n broeder die in australie zit gebeld. Daarna hele middag niks, kranten bezorgd , nu weer niks, zo indisch eten, op bezoek bij m'n zuster en daarna wat drinken in de stad met een vriendin.
woehoe feest
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 18:21
Verwijderd
ik was vannacht in tivoli en ik heb forumers gespot en dat vind ik maar niks als ik utiga maar ik ben geloof ik niet gespot en ik had niet echt geslapen en troen was ik om elf uur thuis in amsterdammm en nu ben ik nog steeds moeeee
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
ik zit nu lekker muziek te luisteren, te msn-en en op het forum rond te kijken. morgen ga ik weer lekker een dagje werken
Oud 16-05-2008, 19:14
xxChange
xxChange is offline
Vanochtend proefexamen frans. Had een 6.6 gescoord terwijl mn gemiddelde een 7.3 is. Ik en multiple choice teksten....
Nu zit ik nog een beetje te twijfelen of ik nou all you need is love ga kijken of een film.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:01
Manolito Mystiq
Manolito Mystiq is offline
Citaat:
woah ik keek net wedden dat ik het kan en daar zat een jongen in die kon 400 cijfers achter de komma van het getal pi opnoemen en hij leek op edward scissorhands en net een fractie meer sociaal begaafd maar dan niet bleek en wat een held
Whaha: check ik internet rond voor wat topics betreffende 'Ik Wed Dat Ik Het Kan', kom ik 'dit' tegen! Edward Scissorhands, ja dat heb ik vaker gehoord (of Depp/Bloom/Joh Mayer mix).
Een fractie meer sociaal begaafd? Wah? Misschien heb je gelijk, hoor.

En het wereldrecord is trouwens 100.000. HON-DERD-DUI-ZEND!!! Daar ben ik niks bij.

Mijn eerste postje hier, (doei)^2,

Mano
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:56
Verwijderd
ik had net een date, en dat was echt HEEL leuk. ha. nu ga ik douchen en hangen met een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Whaha: check ik internet rond voor wat topics betreffende 'Ik Wed Dat Ik Het Kan', kom ik 'dit' tegen! Edward Scissorhands, ja dat heb ik vaker gehoord (of Depp/Bloom/Joh Mayer mix).
Een fractie meer sociaal begaafd? Wah? Misschien heb je gelijk, hoor.

En het wereldrecord is trouwens 100.000. HON-DERD-DUI-ZEND!!! Daar ben ik niks bij.

Mijn eerste postje hier, (doei)^2,

Mano

oeps hahaha, nou je bent knap hoor en dan ook nog eens dat soort dingen kunnen, als je dan geen meisjes en jongens achter je aan hebt weet ik het niet meer
Ehh, ik kan de mondharp bespelen, date?

oei ik heb net de telefilm 'bloedbroeders' gekeken en ik vond het een nare film. Ik ergerde me de gehele tijd aan de drie 'vrinden' en die ronnie op zolder die had ik allang geadopteerd. Dus om dat leed te compenseren ga ik nu maar even keihard naar een stukje flight of the conchords kijken. foux du fa fa!

en morgen naar een nieuw opvangtehuis kijken voor mijn lieve lieve pony en zondag mijn eerste dag als lid van een 'filmcrew' oei spannende dingen allemaal. Ik hoop vooral dat het eerste goed gaat want daar hangt het tweede van af.
Oud 17-05-2008, 00:57
vilein
vilein is offline
Toffe dag gehad en echt het mooiste jurkje ooit gekocht (sweet love) en toen weer helemaal in de trein terug naar mijn ouders en met friends wat gedronken in de kroeg.
Oud 17-05-2008, 03:16
STP
STP is offline
Ik heb het uitgemaakt met m'n chick en het daarna op een zuipen gezet. Tijd om te gaan slapen want morgen draaien.
Oud 17-05-2008, 03:31
Verwijderd
Me afgevraagd of het volgende mogelijk is:

Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 09:04
Verwijderd
Ik ga zo naar Parijs en nu kom ik erachter dat een vriendinnetje in Nederland daar ook is, meetennnn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 13:34
Verwijderd
heel erg dronken geworden met mijn australische bezoek en belachelijk gedaan maar wel heel veel lol gehad de shoarmatent was al dicht maar maakte speciaal voor ons nog een pizza, aw. toen een dronkenlap afgevoerd naar huis, daarna bij een andere dronkenlap gehangen tot het beschamend laat was. gisteren zouden we naar amsterdam maar ehh toch maar niet omdat we een stel lakse prutsers zijn. vanavond maar weer uit in groningen dus.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 13:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Beetje uitgeslapen en verder vrolijk zijn omdat mijn zonnesteek over lijkt te zijn.
Oud 17-05-2008, 14:41
baas
baas is offline
Citaat:
en vanavond dat ene acid feestje waar iedereen het over had.
En wast wat?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten