Hmmm gebakken aardappeltjes met schil, met knoflook en rozemarijn en bij een lekkere salade van veldsla, zoete kleine tomaatjes, pijnboompitjes en een beetje pesto. Vis of vega filet er bij jammmmm!
een lekkere chili con carne, voor geen rijst erbij.
een halfe rode peper, paprika, courgette, prei, champignons, gehakt, tomaten puree & tomaten blokjes.. de bruine bonen.. heerlijke chili
Door de pasta met een roomsaus of gewoon gekookt, en dan even in de oven met een plakje kaas erover <3 Of roerbakken met stukjes kip en een berg andere groente en zoetzure saus. Ik hou van broccoli!
Ananas
Hmm wel lekker maar vind het zo onhandig om te kluiven dus liever niet. Maar als ik ze eet, dan komen ze van de barbecue en eet ik ze met alles wat er bij het bbqen hoort: slaatje, stokbrood enzo. Niet in combinatie natuurlijk.
Jah met lekker pastasaus: met tomatensaus van Grand d'Italia, uitjes, champignons, paprika, knoflook, bouillonblokje, Italiaanse kruiden (en/of basilicum) en natuurlijk gehakt! Geserveerd met een flinke lading jonge geraspte kaas
Dat lust ik niet graag (ik vind 't bitter smaken), daarom zou ik 't met 'n overheersende warme saus eten. Eentje waar knoflook of sambal in zit bijvoorbeeld.