Oud 05-06-2008, 14:43
Verwijderd
Ik ben er klaar mee. Het is goed zo. Nu gewoon genieten! En blijven genieten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2008, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Yiiiiihaaa! Thuiskomen was zo geweldig Hij heeft allemaal dingen opgeknapt de afgelopen paar dagen, zodat het steeds meer mijn huis wordt. Ja, ik ben gelukkig.
Zo fijn om dit soort dingen van je te lezen Ben erg blij voor je meis
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:52
Verwijderd
Hij kan toch wel best lief doen tegen kindjes, ookal zegt ie dat ie dr een hekel aan heeft. En dat vind ik dan weer enorm vertederend, hahaha.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:59
Verwijderd
Het is zó ontzettend oneerlijk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Hij kan toch wel best lief doen tegen kindjes, ookal zegt ie dat ie dr een hekel aan heeft. En dat vind ik dan weer enorm vertederend, hahaha.
Natuurlijk is ie lief voor kindjes, hij had wat met jou op je 13e *uche*

Sorry Inkoppertje.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:18
Nienna*
Nienna* is offline
OT: (en even voor de duidelijkheid Changshan: dit gaat over mijn relationele gebied .)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:20
stout!
stout! is offline
Citaat:

Sorry Inkoppertje.
En toch moest ik lachen .
OT: goed, vandaag hebben we 1 jaar en 5 maanden. En 't gaat goed, ben weer over mijn dipje heen. De verliefdheid is er niet steeds, dat moet ik accepteren, maar er is zoveel voor in de plaats gekomen, zoveel (ja het klinkt te cheesy) verbondenheid & bondgenootschap . Het werkt gewoon.
Oud 05-06-2008, 16:27
punkstar
punkstar is offline
oh ik maak me weer zorgen om niets. hij is een liefie
Oud 05-06-2008, 17:30
I C U
I C U is offline
Citaat:

Sorry Inkoppertje.

OT: Hmmm... Ik kan me er nu al op verheugen weer met/bij hem in slaap te vallen. Zondag En tot die tijd een hoop leuke dingen
Oud 05-06-2008, 17:48
ST*R
ST*R is offline
Beetje stress met mn studie, en wat ik volgend jaar allemaal ga doen in Berlijn. Wat een gedoe allemaal. Goed, gelukkig vanavond uit!
En ik weet niet wat precies, maar íets aan hem is echt heel erg leuk en verder ga ik er niet te veel over nadenken want over 3 maanden ga ik dus toch weg. Nu gewoon van hem genieten!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 17:49
Verwijderd
Hum nou als die droom over de zomer waar blijkt wordt 't eh, leuk. En anders kan ik hier na zeven weken Zwitserland gewoon weer komen posten dat mn vrienden toch zo leuk zijn en bla.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 19:11
Verwijderd
Hij is leuheuk!
Alleen jammer dat ik m dit weekend alleen op zondag zie..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:07
Verwijderd
jaaa mijn franse vriendinnetjes komen me deze zomer opzoeken.

nu nog zorgen dat hij ook komt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:24
luchtballon
luchtballon is offline
Met vriendje gaat het echt goed ik ben blij. En blij dat hij om kan gaan met mijn zeldzame chagerijnige buien en dat we geen ruzie krijgen als we de weg kwijt zijn met de auto.
En ik ben ook echt heel erg blij met mijn vrienden op dit moment en dat ik iedereen nog zie of spreek, al is het niet zo vaak. De vriendschap is er nog steeds met de meeste mensen, 4 jaar naar de middelbare school voor hen dan)

Alleen mijn begeleider op school is wel raar hoor. Ik heb het al over gehad met mijn vriend en ik mag er misbruik van maken om het vak te halen . Maar mijn lichaam doet stom, en sinds hij gevraagd heeft of ik niet verliefd op hem was omdat ik steeds moest blozen, moet ik al bijna blozen als ik binnen kom omdat ik dat juist niet wil. En dan opmerkingen over dat hij het schattig vindt, hij heus nog wel uitgaat en mij wel wil zien dansen, of het dan toch wel serieus was met mijn vriend etc. En als ik dan een opmerking maak over zijn chaos vraagt of hij nou moet gaan blozen. Eh ja, leuke man.. maar geflirt van een begeleider is toch wel een vreemde situatie. En de mensen in mijn groepje zitten daar ook bij te kijken met zo'n blik van 'ja eh ?' En dan gaan ze me nog vaker laten blozen door steeds als ik iets zeg te zeggen dat ik niet moet gaan blozen of te vragen of ik het warm heb. grr.

Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:

Sorry Inkoppertje.
Ghehe . Ik doelde meer op kindjes tussen de leeftijd 0 en 3, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 23:39
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Pff. Stomme gast met zn stomme hartje in zijn naam. De maanden dat wij iets hadden had hij dat nooit. Iedereen vertelt me dat hun relatie niets voorstelt, maar ik weet het zo niet. Ik wil gewoon dat ik er klaar mee was, dat ik er niet meer om hoefde te huilen en dat ik niet meer over hem droom of aan hem denk. Ik wil gewoon verder, maar het lukt me niet.
Oud 06-06-2008, 06:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik ben er klaar mee. Het is goed zo. Nu gewoon genieten! En blijven genieten!
Hé vineaganger <3

Kunnen mannen trouwens geen betere openingszin gebruiken dan "ken ik jou niet ergens van"? Het blijft altijd zo afgezaagd klinken Nou oke, het was niet zijn eerste zin, dat was "wil je ook een hapje?"
Oud 06-06-2008, 07:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Pff. Stomme gast met zn stomme hartje in zijn naam. De maanden dat wij iets hadden had hij dat nooit. Iedereen vertelt me dat hun relatie niets voorstelt, maar ik weet het zo niet. Ik wil gewoon dat ik er klaar mee was, dat ik er niet meer om hoefde te huilen en dat ik niet meer over hem droom of aan hem denk. Ik wil gewoon verder, maar het lukt me niet.
Grote kans dat hij dit doet om te laten zien aan de buitenwereld dat zij het samen wél leuk hebben. Misschien een manier van hem om het te verwerken, door op deze manier de aandacht op iets anders te vestigen. Beetje jammere manier idd maar ik snep het wel.
Oud 06-06-2008, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Hé vineaganger <3

Kunnen mannen trouwens geen betere openingszin gebruiken dan "ken ik jou niet ergens van"? Het blijft altijd zo afgezaagd klinken Nou oke, het was niet zijn eerste zin, dat was "wil je ook een hapje?"
Hey partner in crime Vaag dat privéberichtje he? Snap echt niet dat iemand daar over kan gaan zeiken

Die zin heb ik trouwens nog nooit gehoord. Al word ik dan ook zelden versierd
Wel een keer dat een forummer zo irritant deed dat ie op die manier in mijn msn kon komen en toen ineens zei dat ik 'm al een tijdje opviel Hahaha...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 08:09
Verwijderd
he zo een ken ik er ook die dat zei
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 08:39
Verwijderd
Hmmm. Niet zo handig. BesteFreundjezien op zaterdagavond gaat niet door, hij zit in E'hoven toto minimaal half 10. Zondag komtie wel naar huis, dan waarschijnlijk BBQ (Laat het droog blijven!). Gezellig, maar zaterdag was leuker geweest. Gisteren was er heel even sprake van dat ik Hem evengoed zou zien zaterdag, maar dat gaat ws niet door. Als hij nou zorgt dattie op tijd klaar is, kan hij toch nog deze kant op komen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 08:48
groovy
groovy is offline
Ik ben kwaad op mezelf . Door alle tentamenstress doe ik niet echt leuk tegen mijn vriendje. Hij is extra deze week bij mij om me te helpen met alles en dan doe ik rottig tegen hem. Hij denkt dat ik twijfel aan onze relatie, vanwege mijn gedrag. En ik snap dat hij dat denkt. Het erge is dat ik zelf ook even niet meer weet waar ik sta. Ik ben in de war, slaap al nachten slecht waardoor ik moe ben en nóg meer emo, en dan nog de bijbehorende stress dat ik dit jaar goed wil afsluiten. Gister was echt zo raar, ik merkte dat ook hij zich geen houding wist te geven. Vanmorgen was hij al weg naar zijn werk en toen ik naar beneden kwam, lag daar een briefje voor mij van hem..dat hij van me hield . Ik begon te huilen en schaamde me meteen zo voor mijn nare gedrag. Maar ik schrik van mezelf dat ik me af en toe zó op hem kan ergeren. En nu met dat lieve briefje schaam ik me dat ik zo negatief dacht over hem. Hij is lief en doet zijn best. Waarom zag ik dat niet, maar alleen de negatieve dingen? En hoe moet het nu verder vanaf hier? Hoe kom ik erachter of ik onbewust niet toch twijfel?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 09:39
Verwijderd
gisteren een smssessie, en vanavond zie ik hem weer! zooooveel zin in!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben kwaad op mezelf . Door alle tentamenstress doe ik niet echt leuk tegen mijn vriendje. Hij is extra deze week bij mij om me te helpen met alles en dan doe ik rottig tegen hem. Hij denkt dat ik twijfel aan onze relatie, vanwege mijn gedrag. En ik snap dat hij dat denkt. Het erge is dat ik zelf ook even niet meer weet waar ik sta. Ik ben in de war, slaap al nachten slecht waardoor ik moe ben en nóg meer emo, en dan nog de bijbehorende stress dat ik dit jaar goed wil afsluiten. Gister was echt zo raar, ik merkte dat ook hij zich geen houding wist te geven. Vanmorgen was hij al weg naar zijn werk en toen ik naar beneden kwam, lag daar een briefje voor mij van hem..dat hij van me hield . Ik begon te huilen en schaamde me meteen zo voor mijn nare gedrag. Maar ik schrik van mezelf dat ik me af en toe zó op hem kan ergeren. En nu met dat lieve briefje schaam ik me dat ik zo negatief dacht over hem. Hij is lief en doet zijn best. Waarom zag ik dat niet, maar alleen de negatieve dingen? En hoe moet het nu verder vanaf hier? Hoe kom ik erachter of ik onbewust niet toch twijfel?
Gewoon rustig doorgaan

OT: Eh ja momenteel zie ik het eigenlijk wel zitten allemaal? Hij is ook zo verdomde lief

Laatst gewijzigd op 06-06-2008 om 12:36.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 10:40
Verwijderd
@uuuf:"In combinatie met je sig, krijg je een hele rare post op deze manier.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 11:22
ST*R
ST*R is offline
Hm rare avond weer. Haha en de huisgenoot van de sex jongen wilde sex met mij, grapjas. En met wel een leuke jongen gepraat, maarja he. Wel stom, volgens mij zie ik hem (leuke jongen) komende tijd niet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 11:51
Rob
Rob is offline
Goed, goed!
Ze is nu weg, maar ik kan niet wachten tot ik d'r weer zie volgende week. 'k Heb ook akelig veel zin in het volgende weekend, dus dat komt allemaal wel dik in orde.

Vanavond de familie maar 's even inlichten want die weten alleen dat ik een vriendin heb, maar het fijne weten ze er nog niet van.
Oud 06-06-2008, 15:28
Morri
Morri is offline
Ik heb het net uitgemaakt. Nu voel ik me ontzettend rot en schuldig, maar toch is het denk ik/hoop ik het beste wat ik kon doen.. Bah, ik wilde dat het anders kon, maar dat is niet geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 16:40
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Zelfde hier, ik haat het ook om dat hartje te moeten zien. Maar eerlijk gezegd ben ik niet jaloers meer of zo, het is eerder een vaag gevoel dat het jammer is dat het zo gegaan is...

Maar goed, ik word dan ook op een heel goede manier afgeleid.
Oud 06-06-2008, 17:04
Verwijderd
Hij heeft 'officieel' mijn zusje&haar vriend leren kennen, samen uit eten geweest eergister en bier gedronken en daarna heeft hij met hen zitten roken. Joah. hij zei daarna dat het leuk was en dat hij ze nu echt een beetje officieel kende, en verderop in het gesprek zei hij iets van "wanneer ik jou ouders ontmoet dan..." (niet eens 'als' maar 'wanneer') en gisteren zei hij weer iets in de richting van wanneer hij mijn moeder ontmoet blablabla.

Hij is echt zo leuk! We zien elkaar bijna elke dag en hij blijft hier eigenlijk heel erg vaak slapen, ik krijg al telkens commentaar van mijn zusjes dat hij nu alweeeeer blijft slapen. Vorige week 5 nachten en van de week 4.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 22:55
niña
niña is offline
Jippie, ik mag weer bij 'm gaan inwonen
Oud 07-06-2008, 00:58
Lyne
Lyne is offline
Jezus ik ben het zwaar zat om niemand te hebben. En iedereen blijft maar zeggen dat het vanzelf komt, maar dat zeggen ze al zoveel jaar.

En ik ben niet eens wanhopig ofzo. Alleen af en toe 's nachts als ik niet kan slapen.. zou het toch wel fijn zijn dat je niet zo alleen ligt altijd.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Ik wil gewoon dat ik er klaar mee was, dat ik er niet meer om hoefde te huilen en dat ik niet meer over hem droom of aan hem denk. Ik wil gewoon verder, maar het lukt me niet.
+ dat het zo verdomde moeilijk is om de stap te zetten met hem te praten. Deels omdat ik niet eens weet wat ik moet zeggen en of het iets gaat oplossen, maar vooral omdat ik ergens wel weet dat dat het laatste is waar hij op zit te wachten. Maar ik ben het negeren spuugzat
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 02:31
Changshan
Changshan is offline
^ Zolang je maar bereikbaar bent voor hem, zodat ie je kan opzoeken wanneer hij er wél op zit te wachten.
Oud 07-06-2008, 09:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Is het zo dat je eerste liefde altijd zo intens en slepend is?
Oud 07-06-2008, 10:37
Neko*
Neko* is offline
Over 12 uur is hij hier. En dan kan ik eindelijk weer tegen hem aanhangen, hem knufellen en samen in slaap vallen. Was het maar alvast zolaat. En had ik ook maar alvast al die dingen gedaan die ik ervoor nog meot doen.
Oud 07-06-2008, 10:44
Verwijderd
Ik baal een beetje stevig van een vriendschap die over lijkt te gaan. Het moet wel van twee kanten komen. Ja, je bent druk en hebt wel andere dingen te doen, maar ik ook... Pff... lastige dingen dit. De vriendschap is de moeite wel waard, maar begin er steeds meer aan te twijfelen.

Verder alles prima. Ga mezelf zo uit bed slepen en dan naar vriendlief toe voor een heerlijk onbezorgd weekend

@ spekkie; dat hoor ik wel vaker ja.. Je ex? Ik heb er bij mijn ex geen last van, maar begin steeds meer te geloven dat dat geen liefde was, maar een oplossing voor eenzaamheid, die per ongeluk te lang duurde Alhoewel ik met een scharrel wel iets slepends en intens heb gehad, en dat soms nog merk... Hmm
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Nouja, voor mij was dat wel zo dus. (En dan niet de ex waar ik onlang in deze topics over zat te klagen, want nu het echt helemaal voorbij is realiseer ik me dat ik meer van hem hield als een vriend. Dus blijft mijn eerste hevige liefde, nog steeds mijn eerste, en enige hevige liefde. Alhoewel... mijn huidige vriendje raast wel heel snel vooruit in de ranks dus dat kan nog veranderen)

Laatst gewijzigd op 07-06-2008 om 12:47. Reden: i iz wrong
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 12:36
Bloem
Bloem is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 13:00
I C U
I C U is offline
Hij kwam gisteravond nog even langs, uiteindelijk bleef hij slapen. M'n ouders wisten dat niet, dus stond m'n vader op een nogal genant moment ineens in m'n kamer. Eh... Whahahahahaha.
Oud 07-06-2008, 13:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hij kwam gisteravond nog even langs, uiteindelijk bleef hij slapen. M'n ouders wisten dat niet, dus stond m'n vader op een nogal genant moment ineens in m'n kamer. Eh... Whahahahahaha.
Oei, dat zijn mindere momenten

OT: Over een weekje samen (oké, ook met mijn ouders nog) op vakantie<3
Oud 07-06-2008, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Dat idee heb ik wel ja, en ook dat het nooit meer zó wordt, want die eerste keer heb je gewoon dat ontzettende "Wow dit is fantastisch niemand op de wereld voelt zich zó als wij, is zó leuk als wij", en dat gevoel komt heus wel terug, maar dan is er altijd de gedachte bij "dat dacht ik de vorige keer ook", en daardoor relativeer je alles. Of ik tenminste.

Maar ik lag vanmorgen met de Duitser op bed, muziek te luisteren, en ik herinnerde me dat ik nu al zo'n drie jaar geleden of meer met de ex op bed lag, muziek te luisteren, echt zo'n moment dat je altijd bijblijft, zo'n volkomen gelukkig zijn moment... en dat was echt niet beter dan nu.

Dus ja. Gisteren wandelen (hij houdt helemaal niet van wandelen maar ik vind dat leuk en dus stelt hij het nu ook voor, hihi ) en stiekem over hekken klauteren om bij een oud kerkje grafstenen te ontdekken en achter de bosjes te zoenen, en op een schoolplein alle speeltoestellen proberen en met z'n tweeën in zo'n ronde schommel te hangen en dan proberen te zoenen terwijl je heel hard schommelt

't Is echt leuk
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 18:13
snoopy
snoopy is offline
Ik geloof dat ik voor het eerst in jaren eens helemaal tevreden ben met mijn leven.
Oud 07-06-2008, 19:02
Verwijderd
Hmmm. T was tof dattie gisteravond nog kwam, en dat hij zich zo goed vermaakte. Heel even twintig minuten buiten met hem alleen, sigaretje erbij en een fles bier. T was lekker, al kreeg ik het wel even spaans benauwd toen hij vertelde dat hij zijn ex tegen was gekomen en wat voor gedrag dat ze had vertoont. Ik weet dat de relatie tussen die twee heel diep zat, totdat zij (en daarna hij) de fout in ging. Best wel klote, maar hij is heel lief en ziet aan me dat ik me daar druk om maak. De rest van de avond werd me ontzettend duidelijk dat ik me nergens druk om hoefde te maken. Zijn manier van kijken, stiekem even elkaar aanraken, sigaretjes jatten bij elkaar, flink stoeien om een fles bier. Tis zó goed.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 19:11
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
Zelfde hier, ik haat het ook om dat hartje te moeten zien. Maar eerlijk gezegd ben ik niet jaloers meer of zo, het is eerder een vaag gevoel dat het jammer is dat het zo gegaan is...

Maar goed, ik word dan ook op een heel goede manier afgeleid.
Ja, maar ik ben ook niet jaloers. Ik weet niet hoe ik het moet noemen, ik wil gewoon wat zij van me heeft afgepakt, maar ik weet dat dat niet gaat en ook nooit gaat gebeuren. Het doet gewoon pijn.

Citaat:
+ dat het zo verdomde moeilijk is om de stap te zetten met hem te praten. Deels omdat ik niet eens weet wat ik moet zeggen en of het iets gaat oplossen, maar vooral omdat ik ergens wel weet dat dat het laatste is waar hij op zit te wachten. Maar ik ben het negeren spuugzat
True that. Er moet gepraat worden, maar niemand gaat de stap zetten en dat is frustrerend.
Oud 07-06-2008, 19:27
Verwijderd
Hmm, er komen ineens allerlei herinneren van twee jaar geleden boven.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 19:49
Signy
Signy is offline
Citaat:
en op een schoolplein alle speeltoestellen proberen
Ik heb foto's van mn vriend (btw hij is 29) al schommelend

OT: ik zie hem niet tot volg week zaterdag! en hij is ziekjes dus da's jammer, want als ik bij hem was had ik hem kunnen verplegen.
Oud 07-06-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
^ Zolang je maar bereikbaar bent voor hem, zodat ie je kan opzoeken wanneer hij er wél op zit te wachten.
Ja was het maar zo'n feest... Hij zit er nooit op te wachten met wie dan ook over gevoel te gaan zitten praten, dus het gesprek wat we ondertussen wel móeten voeren, staat niet hoog op zijn verlanglijstje

En m'n vrienden zijn schatten, al word ik wel een beetje moe van alle koppelpogingen die ze deze week aan het ondernemen zijn om me afleiding te bezorgen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 20:41
I C U
I C U is offline
Citaat:
Oei, dat zijn mindere momenten
Ach, we hebben het overleefd En achteraf kunnen we er hard om lachen Mooi verhaal!
Oud 07-06-2008, 20:41
niña
niña is offline
Dan heb ik het eerste liefde gevoel bij mijn tweede liefde /alto
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten