Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Hmmm... Ik kan me er nu al op verheugen weer met/bij hem in slaap te vallen. Zondag ![]() ![]()
|
Beetje stress met mn studie, en wat ik volgend jaar allemaal ga doen in Berlijn. Wat een gedoe allemaal. Goed, gelukkig vanavond uit!
En ik weet niet wat precies, maar íets aan hem is echt heel erg leuk ![]() |
![]() |
|
Met vriendje gaat het echt goed
![]() ![]() En ik ben ook echt heel erg blij met mijn vrienden op dit moment en dat ik iedereen nog zie of spreek, al is het niet zo vaak. De vriendschap is er nog steeds met de meeste mensen, 4 jaar naar de middelbare school ![]() Alleen mijn begeleider op school is wel raar hoor. Ik heb het al over gehad met mijn vriend en ik mag er misbruik van maken om het vak te halen ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 20:39. |
![]() |
|
Pff. Stomme gast met zn stomme hartje in zijn naam. De maanden dat wij iets hadden had hij dat nooit. Iedereen vertelt me dat hun relatie niets voorstelt, maar ik weet het zo niet. Ik wil gewoon dat ik er klaar mee was, dat ik er niet meer om hoefde te huilen en dat ik niet meer over hem droom of aan hem denk. Ik wil gewoon verder, maar het lukt me niet.
||
Citaat:
![]() Kunnen mannen trouwens geen betere openingszin gebruiken dan "ken ik jou niet ergens van"? Het blijft altijd zo afgezaagd klinken ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Die zin heb ik trouwens nog nooit gehoord. Al word ik dan ook zelden versierd ![]() Wel een keer dat een forummer zo irritant deed dat ie op die manier in mijn msn kon komen en toen ineens zei dat ik 'm al een tijdje opviel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm. Niet zo handig. BesteFreundjezien op zaterdagavond gaat niet door, hij zit in E'hoven toto minimaal half 10. Zondag komtie wel naar huis, dan waarschijnlijk BBQ (Laat het droog blijven!). Gezellig, maar zaterdag was leuker geweest. Gisteren was er heel even sprake van dat ik Hem evengoed zou zien zaterdag, maar dat gaat ws niet door. Als hij nou zorgt dattie op tijd klaar is, kan hij toch nog deze kant op komen.
![]() |
![]() |
|
Ik ben kwaad op mezelf
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Eh ja momenteel zie ik het eigenlijk wel zitten allemaal? Hij is ook zo verdomde lief ![]() Laatst gewijzigd op 06-06-2008 om 12:36. |
![]() |
|
Goed, goed!
Ze is nu weg, maar ik kan niet wachten tot ik d'r weer zie volgende week. 'k Heb ook akelig veel zin in het volgende weekend, dus dat komt allemaal wel dik in orde. Vanavond de familie maar 's even inlichten want die weten alleen dat ik een vriendin heb, maar het fijne weten ze er nog niet van. ![]()
||
Citaat:
Maar goed, ik word dan ook op een heel goede manier afgeleid. ![]()
|
Verwijderd
|
Hij heeft 'officieel' mijn zusje&haar vriend leren kennen, samen uit eten geweest eergister en bier gedronken en daarna heeft hij met hen zitten roken. Joah.
![]() ![]() Hij is echt zo leuk! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jezus ik ben het zwaar zat om niemand te hebben. En iedereen blijft maar zeggen dat het vanzelf komt, maar dat zeggen ze al zoveel jaar.
En ik ben niet eens wanhopig ofzo. Alleen af en toe 's nachts als ik niet kan slapen.. zou het toch wel fijn zijn dat je niet zo alleen ligt altijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik baal een beetje stevig van een vriendschap die over lijkt te gaan. Het moet wel van twee kanten komen. Ja, je bent druk en hebt wel andere dingen te doen, maar ik ook... Pff... lastige dingen dit. De vriendschap is de moeite wel waard, maar begin er steeds meer aan te twijfelen.
Verder alles prima. Ga mezelf zo uit bed slepen en dan naar vriendlief toe voor een heerlijk onbezorgd weekend ![]() @ spekkie; dat hoor ik wel vaker ja.. Je ex? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, voor mij was dat wel zo dus. (En dan niet de ex waar ik onlang in deze topics over zat te klagen, want nu het echt helemaal voorbij is realiseer ik me dat ik meer van hem hield als een vriend. Dus blijft mijn eerste hevige liefde, nog steeds mijn eerste, en enige hevige liefde. Alhoewel... mijn huidige vriendje raast wel heel snel vooruit in de ranks ![]() Laatst gewijzigd op 07-06-2008 om 12:47. Reden: i iz wrong |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Over een weekje samen (oké, ook met mijn ouders nog) op vakantie<3
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik lag vanmorgen met de Duitser op bed, muziek te luisteren, en ik herinnerde me dat ik nu al zo'n drie jaar geleden of meer met de ex op bed lag, muziek te luisteren, echt zo'n moment dat je altijd bijblijft, zo'n volkomen gelukkig zijn moment... en dat was echt niet beter dan nu. ![]() Dus ja. Gisteren wandelen (hij houdt helemaal niet van wandelen maar ik vind dat leuk en dus stelt hij het nu ook voor, hihi ![]() ![]() 't Is echt leuk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm. T was tof dattie gisteravond nog kwam, en dat hij zich zo goed vermaakte. Heel even twintig minuten buiten met hem alleen, sigaretje erbij en een fles bier. T was lekker, al kreeg ik het wel even spaans benauwd toen hij vertelde dat hij zijn ex tegen was gekomen en wat voor gedrag dat ze had vertoont. Ik weet dat de relatie tussen die twee heel diep zat, totdat zij (en daarna hij) de fout in ging. Best wel klote, maar hij is heel lief en ziet aan me dat ik me daar druk om maak. De rest van de avond werd me ontzettend duidelijk dat ik me nergens druk om hoefde te maken. Zijn manier van kijken, stiekem even elkaar aanraken, sigaretjes jatten bij elkaar, flink stoeien om een fles bier. Tis zó goed.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() OT: ik zie hem niet tot volg week zaterdag! en hij is ziekjes dus da's jammer, want als ik bij hem was had ik hem kunnen verplegen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En m'n vrienden zijn schatten, al word ik wel een beetje moe van alle koppelpogingen die ze deze week aan het ondernemen zijn om me afleiding te bezorgen ![]() |
![]() |
|
|