Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
GODVER. Een website, waar ik echt NOOIT inlog, behalve nu, ligt er echt NU UIT.
![]() Wegens technisch onderhoud is ATB Connect tijdelijk niet beschikbaar van woensdag 18 juni 2008, vanaf ong. 16.00 uur tot 24.00 uur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind 't een beetje vervelend bij FF dat ik niet meer gewoon de eerste twee letters van de site kan doen en dan pijltje naar beneden. Dan geeft 'ie ook allemaal andere sites ;(
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Oh, en ik heb een mooie skin gevonden, iets wat onmogelijk is bij firefox. En je kunt echt overal knopjes en dingetjes doen ![]() En hij heeft ook geen scriptblocker plugin ;x
|
Verwijderd
|
Ik ben nu deze aan het oefenen en ik ben heel blij dat ik er nog geen lighter fluid in heb zitten want anders stond m'n huis nu keihard in de fik.
![]() |
![]() |
|
Whaaaaaaa! Ik vind allemaal gave sites met dingen die ik wil gaan maken maar ik moet nu aan een opdracht voor de uni werken en daar heb ik helemaal geen zin in en ik moet zo ook nog eten en dingen regelen en fuuuuuuu
![]() zoals katje dat zo mooi weet te verwoorden altijd ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrr dus ik ga zometeen rigatoni en groente en quornfilet maken. Met eventueel een klein omeletje van één ei erbij. En daarna ga ik daar belachelijk veel versgemaakte kaas-bechamelsaus op gooien. En dan ga ik dat opsmikkelen met een Duveltje erbij. Yes
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat voor avondeten had jij vandaag? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik at vanavond een rotzootje zonder naam. Zilvervlies rijst met een prutje van kidney bonen (<3), maïs, ui en gepelde tomaten en wat kruiden. En uit de over een stuke camambert ingevouwen in een plakje bladerdeeg (simpel maar lekker). Het was geen fantastisch combinatie en zeker geen recept, maar het vulde. ![]() Morgen weer tijd om witlof te wokken! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En ha! Dan maak je het maar morgen ![]() Citaat:
![]() Hoewel, eigenlijk valt dat best mee, want hongerige vrienden krijgen bij mij ook altijd versgebakken bagels met roomkaas of warm stokbrood met kruidenboter of gebakken ei met kaas en een gesnipperd uitje enzo. Aan de andere kant, eigenlijk sluit dat juist heel erg aan bij de soupnazi. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En oh nu ik er over nadenk, dat klinkt serieus leuk, eigenlijk. Dat iemand je gewoon inhuurt zodat je een beetje in dat huis kan rondlopen en af en toe gaaf eten kan maken en voor de rest gezellig chillen. Droombaan joh ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 |